Za Nami kolejny ciężki dzień :). Jeszcze jutro i będzie reset. Odpoczniecie sobie  a w poniedziałek wracamy ze zdwojoną siłą i w środę kończymy pierwszą fazę wydarzenia. To jest niesamowite! Zaangażowało się tyle osób, że aż miło. Jesteście wspanialszą grupą jaka kiedykolwiek ze mną ćwiczyła. Świadczą o tym Wasze wszystkie komentarze!:)

Dzisiaj obowiązywał —> Plan 2

Podczas rozgrzewki towarzyszyła Nam Mel B i jej cudowna grupa. Wszyscy ” tryskają ” pozytywną energią i sprawiają, ze trening jest bardzo przyjemny!:)

Ćwiczenia na biust z Mel B również są niesamowite. Mam nadzieję, że pompeczki poszły Wam zdecydowanie lepiej niż 7 dni temu. W końcu musi pojawić się jakiś postęp 🙂

Trening pośladków z ” Simsem “ jak dla mnie jest świetny! Uwielbiam go! No może oprócz tej muzyczki, którą zawsze wyciszam 🙂

15 minutowy trening cardio również z Mel B – i tutaj czekał następny zestaw pompeczek 🙂 Jak sobie radzicie z tym cardio? Nie należy ono do najtrudniejszych jednak można się naprawdę zmęczyć:)

6 minut cardio z Be Fit – wiem, ze nie każdemu się podoba. Ale ćwiczenia są naprawdę świetne. To jest tylko 6 minut a tak daje w kość!:) Warto jest wykonywać ten zestaw w całości. Tutaj również były pompeczki 🙂

10 minutowy trening ABS z Fitness Blender jest cudowny! Jeden z moich ulubionych! Czuję każdy pracujący mięsień!:)

Na koniec rozciąganie z Mel B

Na FB pojawiło się dodatkowe wyzwanie dla chętnych, które wyglądało tak:

  • plank 2 minuty,
  • 5o brzuszków,
  • 50 przysiadów,

Kto je wykonał? 

W dzisiejszym zestawie znajdowało się sporo pompek. Ale są to naprawdę cudowne ćwiczenia i warto je wykonywać!:) Jak sobie z Nimi poradziłyście? Wykonałyście więcej powtórzeń niż tydzień temu? Czekam na Wasze komentarze pod postem!:) Motywujcie siebie do walki i nie poddawajcie się!:)

Pozdrawiam,

Dominika

Podobne posty:

Podsumowanie pierwszego dnia wydarzenia —> Dzień 1

Podsumowanie drugiego dnia wydarzenia —> Dzień 2

Podsumowanie trzeciego dnia wydarzenia —> Dzień 3

Podsumowanie czwartego dnia wydarzenia —>Dzień 4

Podsumowanie piątego dnia wydarzenia —> Dzień 5

Podsumowanie szóstego dnia wydarzenia —> Dzień 6

Podsumowanie siódmego dnia wydarzenia —> Dzień 7

Podsumowanie ósmego dnia wydarzenia —> Dzień 8

67 KOMENTARZE

  1. Dzisiejszy trening poszedł mi łatwiej niż ostatnio 😉 Przyznaję się bez bicia, że ominęłam 6 minut cardio z Be Fit – strasznie źle działa na mnie ta kobieta i jej ćwiczenia – wręcz zniechęcają do dalszego hopsania (nie wiem czemu)… Dzisiaj pokusiłam się nawet o zrobienie męskich pompek – zrobiłam ich około 4 – może to nic, ale dla mnie ogromny wyczyn 😉 Z utęsknieniem czekam na niedzielę – moje ciało upomina się o regenerację, ale jutrzejszy trening oczywiście wykonam 😉

  2. Ja mam kryzys dietowy. Od wczoraj chodza mi po glowie czekolady chamburgery frytki ale daje rade. Ciezko mi ale musze jakos sie z tym uporac. Cboc jana prawde cierpie ;p Pompmi ida mi coraz lepiej . Jeszcze kilka tygodni temu ich nie umialam :

  3. Ja dziś robiłam ćwiczenia z 8.01 spóźniłam się dwa dni, bo mi coś wypadło i teraz nadrabiam. Ale nie poddaje sie! Dziś robiłam trening 6 i stwierdzam, ze ABS’y mnie zabiły 😀 Ale oczywiście w pozytywnym znaczeniu 😀 Nie poddaje się i ćwicze dalej
    Buziaki:*

  4. Wykonałam ćwiczenia, chociaż boję się o moją szyję. Podczas tych kilku minut z Fitness Blender gdy wykonywałam naprzykład Hundreds czy inne ćwiczonka z podnoszeniem głowy to strasznie bolała mnie szyja. Nie wiem co robię nie tak. Kiedyś, gdy robiłam brzuszki na drugi dzień miałam straszne “zakwasy na szyi” Może wykonuje te ćwiczenia źle?
    Pozdrawiam i do jutra ;*

  5. nie zrobilam 6 miniutowego treningu z tą panią straszny chaos ciagle musialam patrzec na laptopa bo nie wiedzialam jakie cwiczenie robic i koniec tygodnia zmeczene calotygodniowe po calym tygodniu pracy i jakos sie skumulowalo zmeczenie reszte treingu zrobilam lubie cwiczenia z fitness blender i simsem no i oczywiscie z mel b 😉 nie widze zbytnio porpawy sprawnosci po tygodniu no ale nie poddaje sie 🙂

  6. ja jestem z siebie dumna 🙂 bo cały czas chora na antybiotyku a mimo wszystko nie poddaje się ! i wyzwanie dodatkowe również zaliczone 🙂 zmęczona, ale zadowolona :))

  7. Trening i wyznanie dodatkowe wykonane. Poszło mi sprawniej niż tydzień temu. Przede wszystkim sprawiało mi to więcej przyjemności niż tydzień temu, a chyba o to tu chodzi. Efektów wizualnych jeszcze nie widać, ale mam nadzieję, że i one się pojawią.

    • Na efekty wizualne to za wcześniej 🙂 Ale dobrze, że kondycja się poprawiła a ćwiczenia zaczęły sprawiać przyjemność:):)
      Pozdrawiam serdecznie

  8. Ja już też po treningu. Nie wiem czemu ale wcale nie czułam żeby mi się lepiej robiło niżeli w zeszlym tyg…. może slabszy dzień, coś malo dziś siły miałam ale WYKONAŁAM, trening zaliczony. To najważniejsze.
    Cardio jak i Be Fit wykończyło mnie dziś totalnie…

    Natomiast jeśli chodzi ogólnie o zestawy które mi się podobają to na pewno MelB, Fitnes blender, ze Simem – choć ten ABS na brzuszki był Masakra- bardzo ciężki, ledwo podołałam, z Panią Natalią też nie był zły ten co robiliśmy parę dni temu.
    Pozdrawiam – powodzenia jutro

  9. Pompeczki zdecydowanie lepiej, a ten abs to chyba jeden z moich ulubionych, świetne ćwiczenia 🙂

    Miłego weekendu, ściskam! :*

  10. trening za mna,dałam z siebie wszystko.Nie miałam czasu gotowac dzis więc zamiast obiadu zjadłam kebaba w cieście i zle sie z tym czuje.Ile takie cos moze miec kcal?Niektórzy piszą,że 1000 a niektórzy,że 400-500kcal.Ale się poprawię:)

    • Każdy ma słabsze dni 🙂 Mi też się czasami zjeść rolo ( myślę, że mniej kcal niż w bułce) ale też nic zdrowego 🙂
      Wszystko z umiarem Kochana.
      Pamiętaj, że jeden zły posiłek nie wpłynie na Ciebie negatywnie tak samo jeden dobry pozytywnie:)
      Jutro zjedz coś zdrowego i już 🙂

  11. Dziś super mi się ćwiczyło.Bez żadnych problemów wykonuje cały trening, dodaje sobie dodatkowe wyzwania…dziś 3:40 i jeszcze wykroki dziś lekko zrobiłam 110 z hantelkami po 3kg.
    Na wadze trochę przybrałam po ostatnim wydarzeniu ale to mięśnie które WIDAĆ:)
    Jeszcze raz Dziękuje i trzymam kciuki za inne Panie aby mogły się cieszyć efektami ciężkiej pracy:) Pozdrawiam

    • O Kochana to zaszalałaś dzisiaj!:) Wykroki są cudowne! Sama robię ale nie aż tyle ( kontuzja kolana ) i nawet z podobnym obciążeniem. Po 3,5 kg 🙂
      Nie masz za co dziękować!Pozdrawiam

  12. O ile ze wszystkimi ćwiczeniami sobie radzę (czasem z trudem, ale daję radę) tak przy pompkach i ćwiczeniach ramion wymiękam, z czego wnioskuję że mam baardzo słabe ręce! :O mam nadzieję że będzie lepiej 🙂

    • Paula nie przejmuj się 🙂 Ja w październiku nie umiałam ani jednej damskiej pompki wykonać! Moje ręce wtedy to była porażka 🙂 A o podciąganiu na drążku to już nie wspomnę – nawet nie umiałam się zawiesić 🙂
      A teraz to pikuś 😀

  13. U mnie dziś przerwa, nocna praca, potem uczelnia, znowu praca i spotkanie z chłopakiem, niestety ale nie ma gdzie wcisnąć ćwiczeń. Ale w niedzielę nadrabiam! Obiecuję 😉

  14. Mi poszlo dzisiaj o wiele lepiej, niż tydzień temu. Spociłam sie przy tym, jak zaba. Ale chyba o to w tym wszystkim też chodzi 🙂 dodatkowo dojeżdżam do pracy rowerkiem, więc nogi odczuwam baaaardzo:) ćwiczenia cardio 6 minutowe tez mnie odpychają, ale dają wycisk i na pewno działają, wiec zaciśnijmy zęby i zróbmy je. Później jest mega satysfakcja, że dałyśmy radę 🙂

  15. Fajnie mi sie dzis cwiczylo 🙂 ) dzien 9 po swiatecznej przerwie za mna 🙂 a do slubu jeszcze 106 dni 🙂 ile jeszcze czasu przede mna na prace nad wlasnym cialem 🙂 czekam na jutro 🙂 ja jeszcze zrobilam Mel B na brzuch, jakis przypadkowo znaleziony zestaw na nogi, dluzsze rozciaganie niz to z Mel i czwarty dzien A6W za mna 🙂 Miesnie brzucha coraz silniejsze 🙂 wiesz Tipsi , tak mam rozplanowany dzien, ze dzieki cwiczeniom nie mam czasu na poobiednie podjadanie 🙂 a moj zoladek znowu przyzwyczail sie do mniejszych porcji 🙂 jestem szczesliwa i zmotywowana do dalszej walki 🙂

  16. mialam wrażenie ze to 6 minutowe cardio było w przyspieszeniu haha pomimo to wykonywalam praktycznie równo z trenerka 😀 chyba nigdy nie przestanę Ci Tipsi dziękować :*:*

  17. Ja dziś niestety musiałam odpuścić, bo kontuzja kolana się odnowiła… Postanowiłam dać stawom trochę odpoczynku dziś, za to w niedzielę pomęczę się ze zdwojoną siłą! 🙂 miałam też dziś gorszy dzień, jeśli chodzi o słodycze. Podreptałam nawet do sklepu, ale wróciłam z suszonymi daktylami, zjadłam chyba ze 3 i tak się zasłodziłam, że miałam dość 🙂 świetny zamiennik! 🙂

  18. Ja dzisiaj miałam problem z lewym nadgarstkiem, więc pompki robiłam tylko przy ćwiczeniach na klatkę piersiową z Mel B, potem zastępowałam deską. Mam nadzieję, że ten nadgarstek szybko się zregeneruje i od następnego tygodnia znowu będę szaleć z pompkami! :d

  19. Ja niestety dziś odpadłam. Po pierwsze choroba rozłożyła mnie na łopaki. Po drugie jestem u rodziców bo jutro do szkoły. Mam nadzieję, że do niedzieli się wykuruję i nadrobię zaległości. Zazdroszczę wszystkim którzy dziś ćwiczyli 🙂

  20. Ja niestety dziś odpadłam. Po pierwsze choroba rozłożyła mnie na łopaki. Po drugie jestem u rodziców bo jutro do szkoły. Mam nadzieję, że do niedzieli się wykuruję i nadrobię zaległości. Zazdroszczę wszystkim którzy dziś ćwiczyli 🙂 pozdrawiam

  21. Trening zrobiony. Mel B świetna jak zawsze. Pośladki OK. Cardio z Mel fajne, nie takie ciężkie, ale też męczące. Be Fit rewelacyjna, włączam to cardio do mojego drugiego treningu 🙂 zaraz po poprzednim z Be Fit. ABS mi niestety nie podeszło, ale co tam, i tak zrobiłam 🙂 Problem mam tylko z pompkami, mam strasznie słabe ręce i pompeczek robię dosłownie kilka i padam. Zdecydowanie natomiast poprawiła mi się kondycja brzucha od początku wydarzenia. Celowo zrobiłam Plank 1 dnia stycznia, wytrzymałam minutę, a dziś ciężko było, ale dałam radę dwie 🙂 Jestem mega szczęśliwa. I gdyby nie tłumaczenia, które muszę ogarnąć na poniedziałek ćwiczyłabym dalej. Tak mnie energia rozpiera. Już nie mogę doczekać się jutrzejszego treningu.

    • Też kiedyś miałam takie słabe ręce. Musisz sobie dodawać trening ramion a zobaczysz, że niedługo zrobisz nawet 10 pompek! 🙂
      Trzymam za Ciebie kciuki:)
      Miłego tłumaczenia 😉
      Pozdrawiam,
      Dominika

  22. Witam.
    Ja przez to,ze bylam chora jestem 2 dni do tylu,robilam dzisiaj plan z 6 dnia. Tak sie dzisiaj wypocilam, ze szkoda gadac,ale najwazniejsze jest to,ze dalej cwicze i sie nie poddaje. Mam nadzieje,ze po miesiacu bedzie juz widac jakies efekty

  23. Hej Tipsi , chciałam Ci podziękować ,za to co wszystko robisz. Dzięki Tobie pokochałam treningi i nie wyobrażam sobie dnia bez nich. Niestety jak na złość chyba muszę przerwać na czas stosowania antybiotyków na zapalenie zatok . Pojawia się moje pytanie czy mogę ćwiczyć czy nie mogę ? Sama nie wiem co robić . Proszę Cię o odpowiedź.
    Pozdrawiam .

    • Kochana wrócisz do Nas jak wyzdrowiejesz:) Ja też niedawno stopowałam ze względu na zatoki 🙂 Oczywiście ćwiczyłam ale lżej 🙂 Pupa, rozciąganie 🙂 Bez biegania i skakania ( bo nachylanie głowy było bolesne ) 🙂
      Trzymam kciuki za Twoje zdrowie:)
      Pozdrawiam i ściskam
      Ps: Ja brałam wiele antybiotyków i leków na zatoki a nic mi tak nie pomogło jak okłady z soli ( poleciła mi jedna czytelniczka bloga ) . Jak coś, to napisz na priv a opowiem Tobie więcej o tym 🙂

  24. Po cardio z Be Fit naprawdę zauważyłam różnicę! O wiele więcej powtórzeń zrobiłam no i oczywiście słynne pompki…w końcu zaczęłam je robić! :))

  25. ja wczoraj miałam kiepski dzień, męczący. Co prawda zrobiłam trening ale nie byłam już w stanie o tym napisać 😉

    jest coraz lepiej…nawet deskę przysiady i brzuszki ogarnęłam…kiedyś deska nie wchodziła w grę a teraz 1 min. bez problemu 2 – go jest już ciężka 😉 ale postępy są

    • Bardzo dobrze, że widzisz postęp .Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki nim wiem na jakim poziomie układać kolejną fazę 🙂

  26. Hej Tips 🙂
    Wczoraj po całym zabieganym dniu ćwiczyłam dopiero po 21 🙁 aaaale poszło świetnie 🙂
    Forma lepsza niż tydzień temu 🙂 cały zestaw ćwiczeń poszedł ładnie a po cardio zrobiłam pośladki z Panem w legginsach 🙂 (tak sobie postanowiłam od 7 dnia :))
    Buziaki :*

      • Kochana ćwiczę z Tobą od połowy listopada (6 razy w tygodniu) i już są meega efekty wizualne 🙂 🙂 🙂 nie mówiąc o kondycji-z tygodnia na tydzien lepiej 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.