Za Nami już połowa wydarzenia. Zostało Nam jeszcze TYLKO 5 dni treningowych! Bardzo się cieszę, że udało mi się  ” zaszczepić ” w większość z Was moją pasję, którą jest aktywność fizyczna. Oczywiście nie zostawię Was tak samych i nadal będę tworzyła dla Was plany treningowe, motywowała Was do dbania o swoje ciało i udowadniała Wam, że dla chcącego nie ma nic trudnego. Zawsze można znaleźć czas na swoje hobby. W naszym wypadku jest to sport.

Dzisiejszy plan treningowy wyglądał tak:

Wersja dla osób korzystających z internetu —> Plan 1

Wszystkie ćwiczenia, które pojawiły się w playliście nie były dla Nas nowością. W końcu powtarzamy wszystkie zestawy z tamtego tygodnia:). Dzięki temu możecie zobaczyć czy poprawiła się Wasza kondycja i wykonujecie więcej powtórzeń niż 7 dni temu.

Zestaw skupiał się na modelowaniu pośladków. Oj coś czuję, że to będzie Nasz największy sukces po zakończeniu wyzwania. Nie zapomnieliśmy również o spalaniu zbędnej tkanki tłuszczowej, modelowaniu brzucha oraz talii.

Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam dzisiejsza playlistę! Kocham wszystkie ćwiczenia na pupę! Oraz wszystkie treningi z Panem w Leginsach! Można poczuć pracujące mięśnie a to uwielbiam! Myślę, że większość z Was również!:) Treningi z Mel są również bardzo przyjemne a to wszystko dzięki niesamowitej prowadzącej. Fitness Blender ma wymagające zestawy i za to kocham ten kanał!:)

Myślę, że dzisiejszy plan treningowy należał do bardzo przyjemnych. A Wy jak uważacie? Jestem ciekawa ile osób przetrwało do dzisiejszego dnia. Ćwiczenia nie należą do najłatwiejszych ale jedno jest pewne, są skuteczne! A potwierdzają to Wasze metamorfozy na blogu:).

Czekam na Wasze komentarze:) 

PS: Dziękuje wszystkim osobom, które oddały na mnie głos w konkursie na Bloga Roku. Jesteście niesamowite! Nie wiem czy na innych blogach są również tak wspaniałe czytelniczki jak Wy:) Wątpię! Jesteście wyjątkowe! Dla Was aż chce mi się siedzieć nocami i układać plany, odpisywać na dziesiątki wiadomości dziennie, motywować Was do walki. Jeszcze raz Wam dziękuję!

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

Podobne posty:

Plan treningowy obowiązujący w tym wydarzeniu —>III faza wydarzenia

Relacja z dnia pierwszego —> Dzień 1

Relacja z dnia drugiego —> Dzień 2

Relacja z dnia trzeciego —>Dzień 3

Relacja z dnia czwartego —> Dzień 4

Relacja z dnia piątego —> Dzień 5

Relacja z dnia szóstego —> Dzień 6

Relacja z dnia siódmego —> Dzień 7

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

38 KOMENTARZE

  1. była moc! 🙂 pot się lał, ale jaka duma z niego 😉 będziemy miały wszystkie super figurę dzięki Tipsi 🙂 :*

  2. Hej Tipsi ja juz dzis jestem po drugim treningu jutro bedzie trzeci i niestety chyba ostatnich trzech nie dam rady bo wlasnie jutro ide na zabieg wycinania paznokcia o ,ktorym wczesniej wspominalam,nie moglam sie wczesniej zdobyc na to bo wolalam z Toba cwiczyc ,ale niestety i to bywa bolesne z wrastajacym paxznokciem:(((mam nadzieje ,ze kolejne wydarzenie zanim sie zacznie bedzie kilka dni przerwy ,zebym chociaz w nim zaczela z Toba i reszta aktywnych na tym cudnym blogu:))).Trzymaj za mnie kciuki,zeby mocno nie bolalo i wrocila szybko do was:*buziaki:))) bede tesknila:(((i oczywiscie probowala nawet z tym palcem cwiczyc te ostatnie trzy cwiczenia ehhh wiem to sie nazywa nalog:D

    • Ines daj znać jak po zabiegu:). Mam nadzieję, że szybko do Nas wrócisz:) Kochana pamiętaj, że oglądanie filmików z treningiem brzucha, sprawia że napinasz odpowiednie mięśnie brzucha no i zaciskaj pośladki! 😀 To też zawsze jakiś trening:) Misja dla Ciebie: Znaleźć fajne zestawy ABS!:)

      Buziaczki Kochana

  3. mel b z obciążeniem 2kg na kazda lapke daje mi teraz o sobie znac 😀 szczególnie po dluuuugim spacerze z prawie 20kg obciążeniem na barkach w postaci mojej 2,5letniej córeczki 😀

  4. Przyznam, ze nie lubie rozgrzewki Mel B 😀 może dlatego, że mam mały pokoj i ciężko mi zrobić tyle kroczków i jeszcze skłon 😉 i walę głową w kanapę, heheh. Oj dzisiaj była moc 🙂

    • No do rozgrzewki Mel B, to jak ćwiczę w sypialni, to też ciągle walę o coś 🙂 Zawsze można sobie zamienić 🙂
      Pozdrawiam Marta!:*

  5. Hej. Ja robiłam ten trening pierwszy raz bo w zeszłym tyg musiałam wcześniej nadrobić a nie było jeszcze tego zestawu;) Jest super, nie taki ciężki i i nie taki łatwy taki w sam raz;) Oj ciekawa jestem jak to będzie po ukończeniu wydarzenia. Moja figura jest już super poza jedną rzeczą…… cycki, koszmar. Nie wiem co robić, dziś byłam kupić nowy biustonosz i niestety nie ma na mnie rozmiarów. Wyobrażacie sobie, tragedia….;( Istne zero. Poradźcie mi co robić plisssssss… Oczywiście w grę nie wchodzi operacja. Nic nie mogę znaleźć… Może znacie jakieś sposoby? Ćwiczenia raczej nic nie dadzą, spaliły mi resztki tkanki tłuszczowej i koniec…

    • Niestety nie mam pojęcia co zrobić z dużym biustem. Myślę, że trzeba go zaakceptować i pokochać:) Ja mam malutki i oddałabym dużo żeby mieć większy:) A jaki masz rozmiar biustu jeżeli można wiedzieć?

        • Aaaaa ! Kochana no to niestety ciężko jest powiększyć ale można unieść. Ja polecam krem lirene zielony i oczywiście pompki, ściskanie piłki w dłoniach 🙂 Pamiętaj, że ładny biust, to jędrny a nie wielki i zwisający. Sama mam małe piersi ale cieszę się, ze będą długo jędrne:) Trzeba szukać plusów 🙂

          • No tak ale u mnie to nawet nie ma co podnieść;( dlatego żaden biustonosz nie pasuje…
            No trudno…

          • Jeśli szukasz jakiegoś sposobu na jędrne piersi to polecam jesc przede wszystkim budyń albo kisiel 🙂 mowie z wlasnego przykladu bo czesto jadam i widzę poprawe do tego stopnia ze z checia bym trochę spalila tkanki z piersi 🙂 mozesz sprobowac czy podziala, bo to jest kwestia indywidualna i nie chcialabym obiecywać 🙂 powodzenia

  6. Jestem z siebie dumna, z tym treningu nie wykonuję tylko tej samej ilości pompek co trenerzy, a reszta bez przerw 😀 Jestem cała mokra, ale satysfakcja jest! 🙂

    Mam takie pytanie, jaki plan treningowy wykonujemy 13 lutego w czwartek? Bo na playliście jest tylko do środy. Mamy wybrać sobie jakiś ulubiony trening i go wykonać? 😉

    A co do przyszłego wydarzenia to fajnie by było przywitać wiosnę z mniejszym brzuchem i udami 😉 I super by było jakby znalazł się tak trening ze skakanką, mel b całego ciała i tiffoczki!

  7. Hej Tips 🙂
    A mi o dziwo dzisiejszy trening poszedł znacznie gorzej niż tydzień temu. Jakiś słaby dzień dziś miałam 🙁 strasznie szybko męczyły mi się mięśnie. Ale zrobiłam cały od A do Z 🙂
    Co nie zmienia faktu,że uwielbiam pana w leginsach hihihhihihi
    Jutro będzie lepiej 🙂
    Buziaki Kochana

  8. Dla mnie to się robi mało:)dołożyłam 100 przysiadów z ciężarkami po 3 kg, do tego wszystkie ćwiczenia na pupę z ciężarkami na nogach.Bardzo lubię te treningi… zresztą to już moje 3 wydarzenie z Tobą.I z ręką na sercu…nie odpuściłam żadnego treningu:) Teraz przyszła pora na coś innego po tym wydarzeniu startuję z Insanity,ale obiecuję póżniej wrócę do Ciebie:) Życzę samych sukcesów i Pozdrawiam

  9. Zadziwia mnie to, że prawie w ogóle nie mam zakwasów podczas calego wydarzenia. Raz tylko bolały mnie pośladki i raz skośne brzucha. Przy czym nie jest tak, że robię ćwiczenia na odwal się 🙂 Po skończonym treningu mięśnie mi lekko puchną i ogolnie je czuję. A na następny dzień nic. 🙂

  10. Ja dzisiaj wreszcie po raz pierwszy zwiększyłam obciążenie na ramiona, z 0,5 kg na 1kg, miało być tylko na 0,75, no, ale chłopak w promocji dwa litrowe napoje kupił i proszę.
    Trening nie był taki ciężki, dzisiaj wiedząc, że jak Mel B mówi, że mamy zrobić odpoczynek, to tak naprawdę nie wiele zostało, nie poddałam się, chociaż mięśnie brzucha “szalały” :))

  11. Ja dziś jeszcze pasuję bo po ostatnich wyczerpujących dniach i nocach z dzieckiem potrzebuje regeneracji. Ale od jutra wracam. I mam nadzieję dokończyć to wydarzenie nim rozpoczniemy nowe 😉 Ach nigdy nie przypuszczałabym, że się aż tak wciągnę, że bez treningu w ciagu dnia będę się źle czuła.

  12. Poćwiczyłam dzisiaj prawie 50minut, zmęczona jestem ale szczęśliwa. Zaraz idę wyrobić peeling kawowy i poskromić mojego szalonego kota, który ma nową zabawę przeskakiwanie mi przez kolana :). Napatrzył się jak ćwiczę i sam ćwiczy 🙂

    Jak długie planujesz zrobić kolejne wydarzenie?

    • Hahaha szalony kot!:D też właśnie brałam prysznic i robiłam ten peeling 🙂
      Do pierwszego dnia wiosny bądź dnia Kobiet – wszystko zależy od Was.

  13. hej to mój pierwszy trenin z Tobą mam pytanko jakie obciażenie ma ta laska na tyłek wiesz może? Jakie obciążenie polecasz dla początkującej? I jeszcze jedno czy takie ćwiczenia na pośladki z obciążeniem nie powiększają też ud? Niestety uda to mój największy problem..a chce mieć ładny tyłek!<3 dopiero Ci znalazłam, a już Cię kocham! Czekam na nowe wyzwanie. Pozdrawiam

    • Hej Agata 🙂
      Nie bój się obciążenia, nie zrobi Tobie krzywdy 😀 A Twoje uda na tym nie ucierpią 🙂 Jeżeli chodzi o obciążenie dla początkujących to około 0,75 kg do 1,5 kg:) Kup sobie na początek butelkę z wodą 0,75 i np: 1,5 litra i zobacz z czym będzie Ci się lepiej ćwiczyło:) Będziesz miała ładne pośladki, zobaczysz! Cieszę się, że Nas znalazłaś 🙂 Wrazie jakiś pytań, to możesz pisać na FB na priv lub na maila [email protected]
      Pozdrawiam 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.