Myślę, że już większość z Nas jest po dzisiejszym treningu. Ja musiałam przystopować. Mimo tego, że zawsze ćwiczę w TE dni, to dzisiaj ból brzucha przyprawiał mnie normalnie o wymioty i a kręgosłup, to mnie tak boli, że masakra. Leżę sobie z termosikiem na plecach i piszę do Was :).

Dzisiaj obowiązywał taki plan treningowy:

Wersja dla Pań korzystających z telefonu —> Trening 4

Dzisiejszy zestaw skupiał się na modelowaniu ramion, pośladków, brzuszka oraz spalaniu zbędnej tkanki tłuszczowej :).

Podczas rozgrzewki oraz rozciągania towarzyszyła Nam Mel B.

Trening ramion z Fitappy był nowością. Wiem, że nie wszystkie lubicie ćwiczyć z tą Panią ale chciałam Wam urozmaicić treningi. W końcu to była jakaś nowość. Jak Wam się podobało? Jestem ciekawa czy Fitappy w tym wydaniu przypadła Wam do gustu:).

W poprzedniej fazie prosiłyście mnie o dużo ćwiczeń na pośladki. Myślę, że jest ich wystarczająco dużo. Dzisiaj robiłyśmy przysiady z Fitness Blender. Jutro pośladki będą piekły, zobaczycie :).

N mogło również zabraknąć ćwiczeń Tiffany na talię. Było to spalanie tkanki tłuszczowej w miłym wydaniu :). Na koniec przygotowałam dla Was następną nowość. 10 minutową tabatę z którą wcześniej nie miałyśmy do czynienia. Czekam na Wasze opinie! 🙂

A na koniec ABS z Jessicą. Pani dużo mówi ale podczas jej treningu czuć każdy pracujący mienień a o to w tym chodzi :).

No i tak właśnie wyglądał Nasz dzisiejszy plan treningowy :).

Jestem ciekawa czy dzisiejszy zestaw przypadł Wam do gustu:). Czekam na Wasze opinię. Są one dla mnie ważne:). Traktuję je jako wskazówki do układania następnych wydarzeń. Dzięki nim wiem co Wam się podoba a co nie :). 

A jak wygląda Wasze rozciąganie do szpagatu i dodatkowe wyzwania?:) 

Podobne posty:

Plan treningowy obowiązujący w tym wydarzeniu —>III faza wydarzenia

Relacja z dnia pierwszego —> Dzień 1

Relacja z dnia drugiego —> Dzień 2

Relacja z dnia trzeciego —>Dzień 3

Relacja z dnia czwartego —> Dzień 4

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

47 KOMENTARZE

  1. Dzisiejsze ćwiczenia na ramiona super, tylko miałam ciężarki 1 kg-owe i powiem że trochę bolało, ale o to chodzi 🙂 Fitappy nie lubiłam kiedyś, ale za ćwiczenia z piłką ma u mnie dużego plusa 😀 Tiffoczki kocham, Fitness Blenderka też <3 Jessica mnie nie powaliła, wole ćw na brzuch pana leginsa 🙂

  2. Tabata mnie przeraziła ;p ABS niestety pani mnie ciut irytowała więc zrobiłam ABS z panem w leginsach. Rozciąganie idzie bardzo dobrze 🙂

  3. Tips mozesz wrzucic tutaj albo na fb wersje na telefon, bo naprawde musze sie nakombinowac zeby móc poćwoczyc 🙂 będę wdzieczna 🙂

  4. Ja też po treningu, dziękuję za wersję na telefon 🙂
    Przez to, że było dużych nowych treningów, całość minęła mi w expresowym tempie.;D Fittapy okay, ale ja również (jak moje poprzedniczki ;p) zdecydowanie wolę pana w leginsach, Jessica za dużo nawija. Tabata za to była ciekawym doswiadczeniem, przyznaję że całkiem nieźle sb poradziłam, myślałam że będzie duuużo gorzej. 😀

    • popieram 😀 ta babka od abs za dużo mówi i te ćwiczenia mi nie szły tak płynnie :/ a ja lubię czuć mięśnie brzucha 😉

  5. Ja mam jutro reset, także jestem dzien do przodu 🙂 Wczoraj wykonałam te ćwiczenia. Fitappy dała mi popalić, robiłam te ćwiczenia z ciężarkami 2 kg i w niektórych momentach musiałam je odłożyć;p Oczywiście przysiady mega, Tiff tak samo – robię te ćwiczenia jakoś od sierpnia i w ogóle mi się nie nudzą, strasznie je lubię, do niektórych zestawów sama je sobie czasem dokładam 🙂 Tabata nie była zła, powoli także zaczynam lubić burpees, chociaż kiedyś nienawidziałam, ale do montain climbers dalej nie mogę się przekonać :p ABS zastąpiłam Mel b, są dla mnie najlepsze 😀
    Zaraz się zabieram za trening nr 5… jestem ciekawa jak mi pójdzie 🙂

  6. Cześć! Wróciłam do Was po sesji z pełną werwą. Cały czas ćwiczyłam i biegałam, ale wypowiedzi na blogu sobie odpuściłam. Trening ramion z 3 kg obciążeniem był koszmarem, jutro to poczuję. Pośladki i talia, jak zwykle super. Tabata- kolejny koszmar, ależ się spociłam! Warto było 😀 Natomiast ćwiczenia na brzuch mnie wnerwiały – za mało ćwiczeń za dużo gadania… Generalnie, łatwo miło i przyjemnie, czekam na jutro. 🙂

    P.S. jak idzie bieganie? 🙂

  7. Hej Tips
    Trening świetny. Fittapy wykonywałam z 1 kg i bolało , oj że tak powiem weszło w bicki hihihhhihihi 🙂 reszta ćwiczeń również pozytywnie, ale chyba tak jak koleżanki wyżej uważam że ABS nie do końca (wolimy chyba większy wycisk na brzuszek ) ;D
    No a tak w ogóle to za zmiany w moim ciele wyćwiczę wszystko co nam “wrzucisz” 🙂 🙂 🙂

  8. Jestem właśnie po treningu, jak się cieszę, że dzisiaj wykonywałyśmy ćwiczenia na boczki – coraz lepiej wychodzą mi te wszystkie ruchy 😀 Trening ramion wykonywałam z 1,5 kg ciężarkami i bardzo czułam ręce, ale to pewnie dlatego, że zawsze zaniedbywałam pracę nad nimi, a dopiero z Tobą tak dbam o nie 🙂

    • Ja nadal jak słonica wyglądam podczas tiffoczek 🙂
      Bardzo się cieszę, że zaczęłaś trenować ręce! To jest bardzo ważne:)

  9. zrobiłam wszystko od a do z …hmm ale dziś jakoś mi się zestaw nie podobał nie przypadły mi do gusty te nowe panie i ich ćwiczenia ale no cóż jeden dzień można się ,,pomęczyć ” . Rekompensatą była godzinka na steperku i 30 z Blenderem 🙂

  10. Za Fitappy nie przepadam, ale ten zestaw był świetny i chyba najtrudniejszy z dotychczasowych na ramiona. Moje 1,5kg się spisało i naprawdę się zdziwię, jeśli nie będę jutro miała zakwasów. Przysiady kiedyś tak cięzko mi się robiło a teraz to odpoczynek 😀 W tabacie jak na złość skumulowane dosłownie wszystkie ćwiczenia, ktorych nienawidzę, więc bez jakiejś radości, ale zrobione. ABS popieram żeby zamienić. O ile te ćwiczenia są w porządku tak tej kobiety nie da się znieść. Gada i gada i gada, a ja nie wiem kiedy mam zmienić ćwiczenie i wszystko robię tak na odwal się…

  11. Ja nie wiem dlaczego, ale dopiero dzisiaj zaczelam cwiczyc z ciezarkami 0,5kg. 🙂 tabata swietna, dalam rade. Lubie Tiff ale zawsze jakiegos oczoplonsu przy tym machaniu rekami dostaje, chyba cos zle robie. Abs mnie rowniez irytowal. Aaa i cw na ramiona rowniez swietne :-).
    Fajnie ze wrzucasz wersje na telefon, bo ja czesto urzywam tableta i mnialam problemy z uruchomieniem treningow, dzialal mi tylko ten pierwszy.
    Pozdrawiam, kochana tez mam te dni i chodza za mna slodkosci, dzis zjadlam kilka ciastek i 3 kawalki czekolady, mialam ochote na jeszcze ale cale szczescie sie opanowalam 🙂

  12. Dziś poćwiczyłam około 30-40 minut. Próbowałam zrobić skalpel Ewki (wytrzymałam z 8 minut), ale mam 2 problemy, plecy i kolana mnie zaczęły boleć po tych 2-3 minutach w pół przysiadzie, a drugi punkt to chyba mam źle dopasowane buty. Muszę poszukać jakiś trampków lub czegoś w ten deseń, bo w tych butach co mam nie mam stabilności przy wypadzie nogą w tył. Masz może jakieś porady dotyczące doboru butów? Dodatkowo mam ten problem że damskich butów nie sposób dostać w rozmiarze 42 nawet w sklepach sportowych lub inaczej 42 w decathlonie wychodzi jak 41,5 w deichmannie :(.
    Reszta treningu to było 10 minut z Mel B na brzuch + na uda ten filmik dla początkujących sponsorowany przez termline, ale dostałam niezłej zadyszki..
    Muszę zrobić sobie własne plany treningowe skupiające się głównie na spalaniu na udach i brzuchu :).

    Czekam na kolejne wydarzenie żeby móc zacząć ćwiczyć razem z wami, ale bardzo proszę o coś łatwego w I fazie :*

    Trzymam kciuki za głosowanie na bloga roku 🙂

  13. ja tak, jak Ty Tipsi mam TE dni, i też jakoś słabo mi wyszedł trening mimo, że zawsze nie miałam problemów z ćwiczeniami. Zrobiłam wszystko bez zarzutu do połowy tabaty- później zaczął boleć brzuch, więc resztę tabaty odpuściłam a ABS zamieniłam na Fitness Blender- wewnętrzna strona ud 🙂 i też czuję się jak słonica ćwicząc z Tiff! 😀 a co do Fitappy to ja ją lubię, więc trening jak dla mnie ok 🙂

  14. Robiłam ten trening wczoraj i wszystko szło bardzo dobrze, ale przy Tiffany bardzo mocno zabolało mnie serducho, przestraszyłam się i skończyłam. :/ Za moment robię drugie podejście, mam nadzieję, że tym razem wszystko będzie ok. 🙂

  15. Ja dziś z racji południowego biegania 🙂 wykonałam w sumie rozgrzewkę i trening ramion….do tego 120 brzuszków i 50 przysiadów 😀 także trochę inny ale trening wykonany :*

  16. Trening na ramiona boski. I abs też bardzo mi się podobał, czułam mięśnie brzucha szczególnie przy tym ćwiczeniu ze skrzyżowanymi nogami. no a tabata jest porażką. nie podobała mi się na maksa. dodatkowo moje kolana ledwo wytrzymują wykroki na podskoku (:P) i te wszystkie przysiady… co nie zmienia faktu, że fitnessblender z przysiadami bardzo lubię. dziś bolą kolana strasznie. mam nadzieję, że do jutra przejdzie i będę mogła normalnie ćwiczyć.

    pozdrawiam 🙂

  17. trening fajny, ta tabata tez by mogła być, tylko brakowało jakiegoś dzwonka albo czegoś, bardziej dosadnego, że ćwiczenie już się kończy, bo jak na nią nie patrzyłam to było ciężko. A poza tym bardzo fajny trening, nie zauważyłam że już aż tyle czasu on trwa.

  18. Trening fajny- nie taki bardzo meczący 🙂 Ramiona dały radę, Fitness Blender też, tiffoczki chyba każda z nas lubi 🙂 Zdziwiłam się, że wczoraj bolały mnie łokcie… Zaczęłam je dogrzewać miedzy filmami, bo dawały w kość. Tabata dla mnie bez sensu (nie wiadomo jakie ćwiczenie następne, nie wiadomo kiedy zacząć, kiedy skończyć, a pierwszy raz jak ćwiczę to nie wiem czego się spodziewać… czyli dla mnie porażka) ABS.. hmm.. Okazało się, że u mnie w domu nie da się zrobić tych ‘ślizgów’ na ręczniku… Więc w pewnym momencie nie miałam co robić- zamieniłam na leginsy 😛
    oooo… córka płacze. Ciekawe czy pozwoli mi wrócić na trening…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here