Za Nami już drugi dzień ostatniej fazy wydarzenia ” Idealne ciało do Walentynek” . Za 12 dni będziemy mogły podsumować całe 6 tygodni Naszej ciężkiej pracy. Jestem pewna, że do 14 lutego będziemy miały jędrne pośladki, podkreślone ramiona i brzuszek. Możecie już zacząć planować zakup nowej bielizny ;). Bo coś czuję, że stara będzie troszeczkę za duża:).

Dzisiaj obowiązywał taki plan treningowy:

Skupiałyśmy się nad modelowaniem nóg, ramion, brzuszka no i oczywiście spalaniu tkanki tłuszczowej.

Podczas rozgrzewki oraz rozciągania towarzyszyła Nam Jillian Chciałabym kiedyś przygotować wyzwania tylko z ćwiczeniami tej własnie trenerki. Co Wy na to?

W tym wydarzeniu jeszcze nigdy nie pojawił się trening ramion z XHIT Daily. Jak Wam się podobał? Wydaje mi się, że jest zdecydowanie trudniejszy od zestawu Mel B i Fitness Blender. Zwiększyłyście w tej fazie ciężar z którym ćwiczycie? 🙂

Trening Mel B z wykorzystaniem krzesła jest jednym z moich znienawidzonych ćwiczeń! Niedawno jedna z Was napisała, że ma problem z wykonywaniem takich zestawów, ponieważ jest za wysoka i krzesła są za niskie 😉 Świetnie to musi wyglądać podczas treningu:).

Nie mogło również zabraknąć spalania tkanki tłuszczowej. Trening interwałowy Fitness Blender z wykorzystaniem skakanki jest świetny! Jestem ciekawa ile kcal. spala się podczas tych 20 minut. Może któraś z Was wie? Z tego, co można przeczytać w internecie to około 150 – 200 kcal.

Na koniec trening ABS z nową trenerką :). Pani Jessica ma niesamowite  ćwiczenia. Jednak w tej fazie  chciałam zobaczyć czy przypadnie Wam ta Trenerka do gustu. Oczywiście czekam na Wasze opinie ;).

I tak wyglądał Nasz dzisiejszy plan treningowy. Było zdecydowanie trudniej niż wczoraj. Przynajmniej tak mi się wydaje:)

Jak Wam podobał się dzisiejszy zestaw? Co sądzicie o nowościach, które się pojawiły? Jesteście zadowolone? Czekam na Wasze komentarze i opinie. Nie bójcie się komentować :). 

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

PS: Jeżeli głosowałyście na mnie w konkursie na bloga roku lub zamierzacie oddać swój głos, to dołączcie do wydarzenia—->Głosowanie na bLoga Roku 2013 – Tips For Women – wydarzenie na FB

Podobne posty:

Plan treningowy obowiązujący w tym wydarzeniu —>III faza wydarzenia

Relacja z dnia pierwszego —> Dzień 1

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

44 KOMENTARZE

  1. trening ramion zdecydowanie trudniejszy od tych, które wymieniłaś, ale super się go ćwiczy 🙂 a może ja mam takie poczucie bo bardzo lubię Rebeccę 🙂 co do ABS- rewelacja, nieźle dało mi w kość! Dałam dziś z siebie 300%, ale tak mnie rozpiera energia że jeszcze wieczorkiem zrobię pośladki z mel.b i pewnie coś jeszcze 🙂
    Buziak :*

  2. Ja to się tylko pochwalę, że dałam radę zrobić od początku do końca trening ze skakanką:D za pierwszym razem wysiadłam przy samym skakaniu, co i rusz musiałam robić przerwę na oddech. Potem gdy przyzwyczaiłam się do skakanki, pompki na prostych rękach zamieniałam na te robione na kolanach, a w ostatnim ćwiczeniu zamiast skakać – przechodziłam. Dziś – wszystko zrobione jak trzeba, czyli kondycja zdecydowanie się poprawiła! Dzięki Tipsi 🙂

  3. trening super Blednerek jest zawsze super i Mel oczywiście też.Ćwiczenia z Rebeką (której nie znoszę ) w tej wersji jest mega przyjemny.. lubię ten zestaw i ćwiczę go od jakiegoś czasu . Jessica bardzo miło rozpoczęta współpraca jeden minus (ten sam co u Rebeki )za dużo mówi hee:)

  4. Trening ramion świetny 3 kg w ręce dało popalić:) pomału mam przesyt Mel B…zanim zaczęłam z Tobą już jakieś pół roku roku wcześniej z nią ćwiczyłam:) Dziś jej trening nóg zastąpiłam “zabójczym treningiem nóg Fitappy” i skakanke też z nią zaliczyłam. Ćwiczenia na brzuch fajne.A co do wyzwania z Jilliann świetny pomysł:) bo jej treningi niby tylko 30 min a szczególnie 3 level z 30 day shered świetny:)

  5. trening fajny, ale jak dla mnie oprócz “chodzących” pompek i kręcenia nogami, nie było trudności i nawet jakoś mniej zmęczona jestem 😛

  6. Przy Mel B nie uzywalam krzesla, tylko robilam zwykle przysiady 🙂 tez zauwazylam, ze chyba pora na zwiekszenie ciezaru hantelkow :-)))) fajny byl dzis trening. Moje spocone cycki dedykuje panu od skakanki 🙂 ciaaacho 😀

  7. Dzisiejszy trening fantastyczny. Ćwiczenia na ramiona super, mimo że ta trenerka nie bardzo przypadła mi do gustu. 🙂

  8. ja jutro robię dwa treningi <3 dzisiejszy i ten co jest w planie.. niestety dzisiaj kobiece sprawy tak dały w kość, że dzień wyjęty z życia.. jak zawsze :/ 🙁

  9. Uwielbiam wszystkie treningi Mel B, ale ten na nogi mnie powala 😛 Dzisiejszy fitness blender mi się bardzo podobał, skakanka to jest to 😉 Aaa i ABS z Jessicą taki niepozorny, ale daje się odczuć 😉 Do całego treningu dołożyłam jeszcze malutkie 10 minut z hula hop 🙂

  10. Ja zrobiłam dzisiejszą porcję ćwiczeń (50 min z Mel B), martwi mnie to że brzuch nie chce ani troszkę się wchłonąć. 🙁

    Aha testowałam peeling kawowy wg twojego przepisu z tą równicą że użyłam mydła do kąpieli masło kakaowe z ziaji :). Normalnie bajka 🙂

    • Kochana brzuszek najciężej jest zgubić – tutaj najwięcej da zdrowe odżywianie. W ogóle trening to tylko 30% efektów.

      Co do peelingu kawowego, to potwierdzam! 🙂 Z kokosem również jest boski!

      • ja się bardzo cieszę bo mam dostęp do surowca :). Mama wypija codziennie kawy tak z 6 łyżeczek :). A z tego twojego przepisu to peelingu starczy mi na 2-3 razy na oko, przelałam go do pojemniczka po masce do włosów z ziaji, więc nie straszy duże pudełko :). Teraz czekam aż jakaś pomadka lub szminka mi się skończy i robię peeling do ust :).

        Z tym odżywianiem różnie mam staram się trzymać zdrowego odżywiania i pić dużo wody, ale jak mama narobi pyszności to czasem nie da się niespróbować 🙁 i jeszcze moja prześladowczyni czekolada ;(

        • Peeling do ust jest świetny i te kuleczki peelingujące też! 🙂 Teraz będę robiła musujące kulki do kąpieli 😀

          Skąd ja znam te kuszenie 🙁

  11. Ale dałaś popalić Tipsi! Treningu Mel B na nogi nie umiem nadal zrobić bez przerw małych na samym początku, tam gdzie trzeba robić przysiady 🙁 Treningu ze skakanką nie znoszę, pewnie dlatego, że mam tak mało miejsca u siebie, że nie daję rady zrobić chociażby przechodzonych pompek, no i generalnie moja kondycja mi na to jeszcze nie pozwala, WIĘC zastąpiłam go sobie 20 minutowym cardio z Xhitem. Też było fajne! 😀

    • ja też nie lubię tego treningu na nogi z Mel B, bo przy którymś powtórzeniu chcę zostać na krześle, po za tym to ostatnie ćwiczenie z machaniem nogami musze robić na stołku barowym, bo zwykłe krzesła są za niskie 🙁

  12. Ja powiem tak o ku…..a sobie dałam z pompą..oprócz treningu i tak już ontensywnego dołożyłam sobie boczki z Tifanny i 50 brzuszków. Co będzie jutro się zobaczy haha najwyżej wieczorkiem zaćwiczymy znów zakwasy boczków 🙂 teraz zabieram się za masażyk bańką chońską :-p Podoba mi się to wszystko a najbardziej efekty :*

  13. A moje odczucia wyglądają tak:

    *ćwiczenia z ciężarkami- świetne (dałam sobie 1,5kg na jedną a było wcześniej 1kg),

    *Skakanka – całkiem nieźle już sobie z nią radzę choć pompeczki to jeszcze mi tak nie wychodzą jak Panu. Następnym razem sprawdzę na pulsometrze ile spala się wtedy kalorii ale jak dobrze pamiętam to jednak mniej niż w tej dolnej granicy którą widać na ekranie ale nie dużo mniej, może dlatego, że jeszcze ciężko mi się je wtedy wykonywało. Sprawdzę za tydzień;)

    *Mel B – bardzo ją lubię i ten trening choć zaliczam do trochę cięższych dziś wykonałam super, bez przerw, dokładnie ćwiczenie po ćwiczeniu;)

    *Abs z nową dla nas trenerką całkiem fajny;)

    A co do efektów po 2 fazie, bo się jeszcze nie wypowiadałam, to nie ma szału;), waga spadła jakieś 0,3kg, dwa wymiary o centymetr, ale znów zauważyłam, że pierścionki mi lecą z palców, (obrączkę już wcześniej zmniejszyłam o dwa rozmiary) a zegarek bransoletka wisi jak nie wiem co, hehe. Czyli podsumowując jest całkiem nieźle. A i ciałko jeszcze bardziej jędrne, twarde. Szkoda tylko, że ten tłuszczyk na brzuchu tak ciężko zrzucić…:( Ale przyjdzie i na to czas;)

    Ale się rozpisałam, przepraszam, ale czasem jak już zacznę to nie mogę skończyć;)

    Zaraz oddam głosik na ciebie Tipsi, bo byłoby wielkim grzechem nie oddanie go;)
    Tyle dla nas robisz, poświęcasz, że nie może być inaczej;)

    Pozdrawiam

    • Kochana wszystko w swoim czasie 🙂 Pamiętaj, że nie możesz zrezygnować 🙂
      Sukces czasami idzie małymi kroczkami – pamiętaj o tym, że jest bliżej Ciebie niż tych osób, które nic nie robią ze swoim ciałem.

      Bardzo dziękuję za głosik 🙂
      Pozdrawiam

  14. zaliczony 😉 powrócilam po kilku dniach nieobecności…choroba i mnie dopadla ale dzis jestem całkiem żywa 🙂 ha ha trening pierwsza klasa zestaw jakby specjalnie dla mnie…baaaardzo przypadł mi do gustu… 🙂

  15. A ja się wyłamię i powiem, że mi dzisiejszy abs totalnie nie przypadł do gustu. Babka za dużo gadała i tak na dobrą sprawę nie wiedziałam kiedy mam zmieniać ćwiczenia, choć sam w sobie zestaw treningowy był w porządku.
    Skakanka moja ukochana <3 A ramiona dzisiejsze wcale nie wydawały mi sie cięższe niż Melki, mimo zwiększonego obciążenia 🙂
    I miałam dziś nie ćwiczyc bo czułam, że choroba mnie rozkłada, ale się przemogłam i to było najlepsze co mogłam zrobić bo czuję się teraz jak młody Bóg 🙂

  16. Hej Tipsi . Mam kolejne pytanie . W czasie ćwiczeń w 5 dniu II fazy ( miałam małą przerwę z powodu choroby) Naciągnęłam sobie ścięgno Achillesa . I tu pojawia się moje pytanie czy ćwiczyć dalej Cardio i Interwały ? Czy ćwiczyć tylko np ABS , ramiona plecy itd ? Czy całkiem odpuścić treningi ? Jeżeli tak to na jaki czas ? Proszę Cię o odpowiedź . Pozdrawiam

    • Witaj Kochana,

      ciężko mi powiedzieć. Może napisz do Pracownia Fizjoteka na FB ( współtwórcy wydarzenia ) Oni Tobie fachowo odpowiedzą:)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.