Tydzień ciężkich treningów i pracy  nad swoim ciałem uważam za zakończony! 🙂 Już jutro większość z Nas będzie odpoczywała i spędzała czas ze swoimi najbliższymi. Nasze mięśnie również muszą odpocząć i mam nadzieję, że o tym pamiętacie ;). Jeżeli jesteście już po treningu, to Wasz reset właśnie się rozpoczął jeżeli nie, to zabierajcie się za ćwiczenia i będziecie miały już z głowy :).

Dzisiaj obowiązywał taki zestaw:

Dzisiaj przeważały ćwiczenia na uda. Nie mogłyśmy również zapomnieć o treningu na klatkę piersiową i plecy. W końcu o piersi również trzeba dbać ;). Niestety wiele Pań pomija te ćwiczenia i ich biust traci wtedy jędrność. Pompowałyśmy również swoje pośladki oraz spalałyśmy tkankę tłuszczową.

Pojawiło się wiele nowości. Jedną z nich był trening Blogilates na uda. Jak Wasze wrażenia? Ćwiczyłyście już kiedyś z Tą Panią ? Jak dla mnie, to ta muzyczka w tle troszeczkę jest rozpraszająca. Ale można było poczuć pracujące mięśnie. . Nową trenerką była dla Nas Pavla. Jej ćwiczenia również skupiały się na udach i pośladkach. Co o nich sądzicie? Chciałybyście w nowym wydarzeniu więcej zestawów z jedną i drugą Panią?:)

Klatkę piersiową oraz plecy ćwiczyłyśmy z Mel B. Oczywiście również pompowałyśmy z Nią swoje pośladki.

Podczas spalania tkanki tłuszczowej towarzyszyło Nam cardio z Be Fit oraz Kickboxing Workout z Fitness Blender. Przy obu treningach można się bardzo zmęczyć ;). Ale o to chodzi! Prawda?

Dzisiejszy zestaw można zaliczyć do naprawdę wymagających.

Jak sobie z nim poradziłyście? Pamiętajcie, że nie musicie być tak dobre jak trenerzy, którzy pokazują Nam ćwiczenia w filmikach. Z czasem każde ćwiczenia będzie dla Was łatwiejsze:). Nie przejmujcie się tym, że np.: nie nadążacie i wykonujecie mniejszą ilość powtórzeń. Same dobrze wiecie, że z czasem znienawidzony zestaw może stać się jednym z ulubionych :). Jeszcze chciałam się zapytać jak wygląda u Was rozciąganie do szpagatu?

Czekam na Wasze komentarze:)

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

PS: Jeżeli głosowałyście na mnie w konkursie na bloga roku lub zamierzacie oddać swój głos, to dołączcie do wydarzenia—->Głosowanie na bloga Roku 2013 – Tips For Women – wydarzenie na FB

Podobne posty:

Plan treningowy obowiązujący w tym wydarzeniu —>III faza wydarzenia

Relacja z dnia pierwszego —> Dzień 1

Relacja z dnia drugiego —> Dzień 2

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

38 KOMENTARZE

  1. Nie bylo tak zle, choc teraz czuje napiecie w udach i w wewnetrznych czesciach ud 🙂 cardio kick-boxing bardzo lubie, jest potogenne, ale nie rzężę tak, jak przy skokach cz y burpeesach, czy co gorsza mountain climbingach :-)))

    • Marta tylko pamiętaj o dokładnym wykonywaniu ” ciosów ” żeby nie namachać się rękoma i nie nabawić kontuzji 🙂
      Cieszę się, że trening udany:)

      Pozdrawiam

  2. Ja dzisiaj poćwiczyłam 50 min z Mel B, niestety jutro też ćwiczenia, bo reset miałam w środę :p.

    Chciałam się spytać gdzie kupiłaś olejek kokosowy, który masz na zdjęciach składników w przepisie na peeling czekoladowy do ust, dzisiaj chyba z godzinę w Rossmannie szukałam i nie znalazłam :(, a drugie pytanie brzmi czy zamiast tego olejku można dorzucić zwykłą wazelinę kosmetyczną 🙂

    • Olejek kokosowy dostałam od swojego cudownego Faceta 😀 Kupił go w sklepie mydlarskim 🙂 Jest cudny ale można kupić tańszy. W Rossmanie nie kupisz:) Myślę, że możesz spróbować z wazeliną 🙂 A co od olejku kokosowego, to można czasami dostać w zwykłym supermarkecie ;D
      A możesz też zamówić przez neta —> http://www.helfy.pl/twarz/oleje/olej-kokosowy-500-ml ( nie próbowałam tego nigdy )

  3. Trening z Pavla naprawde super, ale cardio z Be fit chyba nigdy nie polubię. Ta trenerka jak dla mnie przerażająca, stoi nad tymi swoimi biednymi podopiecznymi jak żandarm, strasznie mnie deprymuje xd

    • Hahahaha dobre porównanie 🙂
      Jak coś, to zawsze możesz zmienić 🙂 Starał się układać plany tak, żeby każdego dnia każda z Was znalazła coś, co lubi:)
      Pozdrawiam

    • haha rzeczywiście, ta trenerka z Be Fit jest straszna, w dodatku ma taką dużą głowę która jej do ciała nie pasuje 😀

  4. Ja dziś odpuściłam modelowanie i skoncentrowałam się na cardio…pol godz.na Cross trener=380 kcal i pol godz.na bieżni(szybki chód na zmianę z biegiem,5 min/5 min)=250 kcal :)jestem dumna,kondycja się poprawiła już nie ziaje i sapie…a jutro zrobię sobie coś na brzuch i nogi…:)ale już w domu z twoich ćwiczeń..:)

    Pozdrawiam 🙂

      • może i masz racje Tipsi,ale takie trochę rozruszanie nie zaszkodzi…a na pupkę zadziała to tylko 20 min…10 na pupkę 10 na brzuszek..nie przemęczę się he he..

        A tak na marginesie….jak tm twoje zatoki???lepiej już?wróciłaś do nas??

        • Aldona wróciłam, wróciłam ale nie wykonuję wszystkiego jeszcze bo padam na twarz. 😀 Ale już niedługo mam nadzieję, że moja kondycja się poprawi i wróci do normy! 🙂

          Zdrówko lepiej zdecydowanie. Ale nadal mam płukania dlatego ciągle brakuje mi takiego komfortu bo jest to nieprzyjemne.

          MIŁO, ŻE ZAPYTAŁAŚ 🙂

          • Proszę…a ja mam taki mały problem:od kilku dni dzwoni mi w prawym uchu i to non stop..nie miałam takiego czegoś nigdy i dostałam kilka info,ze to z przesilenia i za duże ciśnienie w czaszce czy coś takiego.Wiesz coś na ten temat?Ktos mnie postraszył ze to może wylewem grozić i już sama nie wiem co o tym myśleć?

          • Aldona nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytanie bo nie jestem lekarzem 🙁 . Myślę, że powinnaś udać się do lekarza. Ja miałam takie objawy przy zatokach i utrzymywały się kilka dni. Nie bagatelizuj tej sprawy. Udaj się do lekarza rodzinnego a on na pewno Tobie pomoże.

  5. Tipsi dałam radę jakoś wykonać dzisiaj trening mimo natłoku obowiązków, ale teraz są duże urodziny taty, a wczoraj byłam u babci, tyle grzeszków, czuję się strasznie :(( 85 dni do majówki i zacznie się plażowanie, boję się, że nie zdążę schudnąć

    • Dlaczego nie mogę być taka jak moje przyjaciółki, mogą jeść co chcą i ile chcą i się nie ruszają i są chudziutkie… Fakt wolę ciało wysportowanej kobiety, ale to i tak niesprawiedliwe :((

      • Kochana to nic fajnego 🙂 Chude ciało z cellulitem jest ble! A wysportowane i jędrne <3 Dlatego My ćwiczymy! 🙂

      • Staram się ograniczać, tylko to naprawdę bardzo trudne.. Głupie wytłumaczenie, ale moje przyjaciółki nie patrzą na to co jedzą i spędzam z nimi każdy weekend, ciężko za każdym razem im odmawiać, a też na mieście często nie ma zdrowych rozwiązań, ale zepnę się i dam radę, przecież nie mogę zaprzepaścić wysiłku włożonego w ćwiczenia prawda? 🙂

        • Oczywiście, ze tak! Mam taką jedną koleżankę. Teraz ma około 25 lat i jej ciało mimo tego, że jest szczupłe to nie wygląda najlepiej bo od niezdrowego jedzenia jej skóra jest szara, zero kształtów 🙂 Nie przejmuj się nimi. Niedługo zobaczą jak Ty wyglądasz i też zaczną zdrowo się odżywiać 🙂

  6. Tipsi…. ja dziś normalnie skrzydeł dostałam, walcze ze swoją wagą od czerwca, schudłam 27 km (urodziłam 9 miesięcy temu i zostalo mi 35 kg do rzucienia), no ale nie o tym, wiedziałam ze już nie nosze rozmiaru 42…. skoczyłam dziś do galeri na zakupy, właściwie aby kupić spodnie dla córeczki, no ale przecena sukienek w Top Secret mnie przyciągneła, cudna czerwona, wiec bach do przebieralni iiiii szok rozmiar 36 :O no malo nie zemdlałam, wrócilam do domu i normalnie trzasnelam taki trening…. a wniosek z tego taki, że chyba gdyby nie Ty i udział w Twoich wydarzeniach dawno bym się poddała 🙂 moje ciało i waga to nie to o czym marze, ale dzięki Tobie jestem blisko, wielkoe dzięki Kochana :*

    • O Kochana no to gratuluję! Mega postęp! 🙂 36 to naprawdę dobry rozmiar Kochana!
      Nie dziękuj mi! To Twoja zasługa 🙂

      Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalsze efekty 🙂

    • Brawo 🙂

      Jak czytam posty osób którym się udało tak dużo schudnąć w niedługim czasie to odczuwam nowe siły motywacji.
      Też bym chciała zacząć już widzieć zmianę w rozmiarówkach, ale to chyba nierealne po tygodniu ćwiczeń :(. Ale ja nerwowa jestem, nie lubię robić rzeczy, które nie przynoszą od razu efektów. Dzisiaj się z ciekawości mierzyłam i od poniedziałku wszędzie -1cm, no i w biuście -4cm. ^^.

  7. Hej Tips 🙂 OOOJ jak skończyłam cwiczenia to bylam zlana potem od czoła po cycki i pępek hahahaha ale lubię to. Cały trening był dla mnie wymagający i męczący. Ale oczywiście wykonany na 1000% 🙂 🙂 Super 🙂 w końcu trzeba pozbyc się tłuszczyku 🙂
    Pozdrawiam :*

  8. Dziś znowu dałam z siebie 300% 🙂 jestem mega zadowolona, a ten trening jest chyba moim ulubionym. Moim marzeniem jest zrzucenie paru cm. z ud, posladkow i bioder dlatego dzisiejszy trening mi tak odpowiadał 🙂 właśnie dziś minął mi tydzień bez słodyczy! jest lepiej niż myślałam 🙂
    Wracaj w pełni do zdrówka Tipsi ! :*

  9. Nie wiem co jest- z dnia na dzien jestem coraz bardziej pobudzona i potrzebuje więcej ćwiczeń, żeby porzadnie sie wyżyć i zmęczyć. Wczoraj zrobilam dodatkowe 10 minut ćwiczeń cardio z ciężarkami, dzisiaj 10 min brzuchów i pompki i plank.
    ogólnie zestaw super. Trochę wkurzały mnie ćwiczenia z nogami w gorze, monotonne, choć odczuwa sie miesnie podczas ćwiczeń. Wczulam sie bardzo w cardio i pot doslownie splywal po mnie. Jutro standardowo niedzielne bieganie po lesie. Moze mój mezczyzna dołączy…. Trzymajcie sie kochane cieplutko, wszystkim życzę milego resetu:)

  10. Ja tam mam lekkie podłamanie, bo owszem mama jak mnie zobaczyła to pochwaliła jak ładnie wyglądam na brzuchu, ale później miałam spotkanie z koleżanką której nie widziałam pół roku. No i te parę cm w brzuchu to nic w porównaniu z tym, że ona praktycznie znikła – schudła 20 kg, co prawda nie dietą i ćwiczeniami, a brakiem jedzenia i paleniem czegoś mocniejszego. To jest strasznie demotywujące, bo ja przez te pół roku ćwiczyłam praktycznie codziennie bez większych przerw i nie widać takich efektów…

  11. Oczywiście bylo wczoraj poćwiczone tylko nie miałam czasu skomentować. Zestaw był wspaniały, spodziewałam się dzsiaj zakwasów na wewnętrznej stronie ud, ale na szczęście obeszło sie bez nich 🙂
    A jak się stęskniłam za pośladkami Mel B. 🙂
    A cardio z BeFit jest jednym z moich ulubionych, niby tylko 10 min, ale wyciska siódme poty.
    Pozdrawiam.

  12. Tipsi, czy ja bym Cię mogła prosić, żebyś wstawiła gdzieś linki do treningów takie jak przy poprzednich fazach? Bo wstawionych w obecny sposób nie mogę odpalić na telefonie i muszę szukać każdego filmiku po kolei, a na komputerze ostatnio zacina mi się yt więc jestem zmuszona ćwiczyć z komórką. ;/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.