Większość z Nas miała dzisiaj dzień wolny. Ja powolutku wracam do formy. Dzisiejszy dzień nie był przeznaczony na odpoczynek:). Musiałam w końcu powrócić do treningów. Mam nadzieję, że nadgonię Was przedłużając sobie codziennie trening o 20 minut albo coś.:)

Po ponad godzinnym, lekkim treningu jestem wypompowana na maksa. W sumie jestem jeszcze troszkę osłabiona ale powolutku będę dokładała więcej.

Nie wiem jak Wy ale ja normalnie czuję Świąteczny klimat :). Właśnie oglądałam Ekspres Polarny 😀 W sumie zostało Nam naprawdę niewiele czasu. Bo za miesiąc kończymy wydarzenie i rozpoczynamy Świąteczny szał:). Jesteście na niego gotowe? W czasie Świąt dam Wam odpocząć od swojego wydarzenia, artykułów itd. No chyba, że będą osoby chętne :). Ale już około 4 stycznia znowu zagonię Was do ciężkich treningów!:) Będziemy musiały spalić wszystkie grzeszki, które napotkałyśmy przy Wigilijnym stole i na Sylwestrowej zabawie:).

Wracając do tematu treningów:

Już w środę skończymy fazę III. Zostały Nam tylko II i będziemy mogły podsumować efekty Naszych 70 dni pracy. Coś czuję, że będzie ciekawie:). W fazie, która rozpocznie się już w czwartek będzie naprawdę ciężko. Dlaczego? Dlatego, że mamy naprawdę niewiele czasu a tłuszczyk z brzucha potrzebuje dużo aerobów żeby się spalił. Niestety z tego miejsca najciężej jest zrzucić cm.

article-2487142-1912827E00000578-945_634x416

Dlatego mam do Was pytanie. Skupiamy się na spalaniu tłuszczyku z ciała czy modelowaniu? A może jednego dnia robimy spalanie przez około 40 minut a drugiego modelujemy? Słucham Waszych propozycji. Tak samo jeżeli macie jakieś trenerki, które chciałybyście dodać do Naszych treningów wymieniajcie je w komentarzach. 

Wydarzenie: 70 dni z Mel B – przywitaj Nowy Rok z nowym ciałem – Faza III

Relacja z dnia I —> Dzień I

Relacja z dnia II —> Dzień II

Relacja z dnia III —> Dzień III

Relacja z dnia IV  –>  Dzień IV

Relacja z dnia V i VI —> Dzień V i VI

Relacja z dnia VII —> Dzień VII

Relacja z dnia VIII—> Dzień VIII

Relacja z dnia IX —> Dzień IX

Pozdrawiam,

Dominika

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

16 KOMENTARZE

  1. Ja jestem za spalaniem takim 40 minut naprzemiennie z modelowaniem. Może po modelowaniu dorzucimy 20 minutowe ćwiczenia interwałowe?

  2. Super! myślę, że spalanie i modelowanie na zmianę… a ewentualnie może 2x cardio, 3 dzień modelowanie? tylko nie znam się na tym – czy to bezpieczne?:) a czy któraś z Was robiła kiedyś 30 day shred – Jillian Michaels?? tam są 3 minuty ćwiczenia siłowe, 2 minuty cardio i 1 minutka ABS x 3 cykle. co o tym myślicie?:)

  3. Jestem za spalaniem, szczególnie partii brzucha, a tak jak poprzedniczki, uważam że w ostatniej fazie możemy modelować 😉

  4. Może być na przemian,byleby było dużo ćwiczeń na brzuch i pupę 😛 I oby nie było tabaty z Fitappy , bo nie cierpię burpees -,-

  5. Rowniez jestem za spalaniem przeplatywanym z modelowaniem. Brakuje mi w tej fazie cwiczen z Fitappy, bardzo podobaly mi sie te na wewnetrzna strone ud. Gdy mam troche czasu to sobie je dokladam 😀

  6. Jak dla mnie to obojętne ważne żeby efekty były :))) A prosiłabym o ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud bo po za brzuszkiem tą część ciała też przydałoby się poprawić 🙂

  7. Myśle ze powinnismy sie skupić w tej właśnie na spaleniu zeby w ostatniej fazie mieć co modelowac a na zmianę jak będziemy robić to nie będzie takich efektów ale to tylko moja skromna sugestia… Nie znam sie tak dobrze, pozdrawiam

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.