Za Nami kolejny dzień Naszego wydarzenia. Nie mogę się doczekać aż Wasz nadgonię :(. Wiem, że zdrowie ważniejsze. Kochane! Jeżeli macie jakiś trening do tyłu, nie przejmujcie się. Są sytuacje w których jesteście usprawiedliwione.

Dzisiaj obowiązywał —> Plan treningowy II

Tak jak wczoraj, rozgrzewałyśmy się z Jillian.

Trening pośladków z Tamilee był dla Was łatwiejszy do wykonania niż tydzień temu? Tym razem nadążałyście z a tą Panią? Wydaje mi się, że Jej ćwiczenia są bardzo skurczne i nie zamierzam z nich rezygnować w Fazie IV. A jaka jest Wasza opinia?

Uwielbiam trening brzucha z Mel B– przyznam się szczerze, że w II Fazie byłąm troszeczkę znudzona ćwiczeniami Naszej Mel. Jednak teraz, jak troszeczkę bardziej urozmaiciłyśmy Nasz plan treningowy, to znowu z wielką przyjemnością wykonuje te ćwiczenia!:)

Rozciąganie z Mel B – chciałabym urozmaicić Wam bardziej zakończenie treningu ale nie trafiłam jeszcze na takie krótki i dobre rozciąganie jak to. Jeżeli macie jakieś propozycje, to czekam:).

Jeżeli chodzi o dodatkowe wyzwania to jesteście z Nich zadowolone?:) Dajecie radę?

Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego, że III Faza zbliża się bliżej końca. Zostały Nam jeszcze 4  dni treningowe. Muszę układać nowy plan treningowy. Czekam na Wasze propozycje. Piszcie w komentarzach na jakich partiach ciała chcecie się skupić 🙂 A może macie jakieś treningi, które chciałybyście umieścić w Fazie III?

Kochane! Za każdą z Was trzymam kciuki! Zobaczycie, że już niedługo będziecie jeszcze bardziej zadowolone ze swojego ciała. W dzisiejszym poście udowodniłam Wam, że wiek nie jest ważny. Jeżeli jeszcze się z Nim nie zapoznałyście to zapraszam –Laura Harris – Chicken Tuna

Wydarzenie: 70 dni z Mel B – przywitaj Nowy Rok z nowym ciałem – Faza III

Relacja z dnia I —> Dzień I

Relacja z dnia II —> Dzień II

Relacja z dnia III —> Dzień III

Relacja z dnia IV  –>  Dzień IV

Relacja z dnia V i VI —> Dzień V i VI

Relacja z dnia VII —> Dzień VII

Relacja z dnia VIII—> Dzień VIII

Pozdrawiam,

Dominika

 

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

23 KOMENTARZE

    • To cardio wyglada super 😀
      Ale jesli mam byc szczera to ja cwicze od samego poczatku i cardio dalej sprawia mi problem. Mel b nie. Ale tabata albo tabata fitnessblender to jest koszmar. Jeszcze ani razu nie zrobilam do konca. zawsze cos sobie odpuszczam. powiedzmy jakies 5 minut. Bo inaczej bym umarla… Wiec zazdroszcze wszystkim cwiczacym od poczatku ze sa w stanie cwiczyc to bez problemu. Ale moze wlasnie przez to ze nie robie tych cardio do konca i odpuszczam te 5 minut w nich nie widze efektow.

      • Ja też nie daję rady zrobić tabaty w 100%. W II fazie odpadałam w połowie burpees i po 3 seriach mountain climber, a w tej robię 7 burpees i 6 mountain climbers 😉 Uważam, że lepiej jest wykonać katorżniczy trening w 60-70 procentach niż trening, który nie sprawia większych problemów. Poza tym cardio najlepiej spala tkankę tłuszczową, a przecież na tym większości ćwiczących głownie zależy;)
        Może wrócimy cardio z blondynką z I fazy?

  1. w zeszłym tyg po tym treningu pupa bolała mnie przez 3dni, nie mogłam dosłownie w nocy leżeć na plecach:-) dziś póki co nie mam zakwasów, trening na prawdę super. Co do dodatkowych ćwiczeń- zaczęłam robić brzuszki ze zgiętymi nogami w górze, dużo lepiej mi wychodzi, bardziej poprawnie. mnie nadal zależy na ćwiczeniach na fałdę na brzuchu i na boczkach. a może dziewczynki znacie jakieś ekstra preparaty na skórę na brzuchu? po dwóch ciążach jest zdecydowanie za mało napięta, niestety:-(

  2. Właśnie zauważyłam, że w push up challenge nie ma dnia 28! 😀 Jak to poprawić? W dniu 28 przerwa i w 29 zrobić 48? 🙂

  3. co do łydek to ja też odpadam ale cardio jak najbardziej a zwłaszcza z Mel chociaż ćwiczenia Tiffany też są mega fajne i fajnie sie ćwiczy z ta Panią,zresztą jak dla mnie to każde ćwiczenie moze ,także co ma być to będzie i będe ćwiczyła:)pozdrawiam kobitki:)

  4. ja z racji tego że wczoraj nie mogłam wykonać treningu dziś zrobiłam 2 pod rząd. jeśli chodzi o kolejną fazę to ja dodałabym coś na uda, czy też ogólnie na nogi.

  5. Ćwiczenia na pośladki są super ! W tamtym tygodniu nie moglam normalnie chodzić, bo takie zakwasy mialam 😀 A dzisiaj juz łatwiej mi poszlo:) Co do dodatkowych wyzwać.. 50 przysiadów- calkiem przyjemnie:D A 16 męskich pompek.. tutaj bylo juz troche gorzej, ale dałam rade 😀 Mój rekord narazie to 20, wiec mam nadzieje, ze uda mi sie go pobić!:)

  6. Błagam tylko nie ćwiczenia z Tamilee, kolana odmawiają posłuszeństwa. Wczoraj w nocy mnie obudziło bolace kolano a dzis ciezko bylo mi wykonać te ćwiczenia.

    A co do ćwiczeń na łydki to blagam nie- po porównaniu mojej łydki z męża okazalo sie ze moje sa sporo grubsze.

    Ćwiczenia ktorych ja potrzebuje to boczki boczki boczki i brzuch. Uwielbiam ćwiczenia na pupe
    Mel B, na ramiona, plecy, brzuch, abs, cardio.

    A dodatkowe wyzwanie super. Ostatnio przychodzi mi na myśl ćwiczenia 2 razy dziennie. Tips co o tym sądzisz?
    Bo trochę niedosyt zaczynam czuć – oczywiście pomijając to kolano….

  7. Jak dla mnie to fitness blender i musze przyznać że za 1 razem niektóre ćwiczenia odpuszałam w połowie za pierwszym razem a teraz prawie w 100 % go wykonałam .jest super a szczególnie rozciąganie na koniec fantastyczne, moim największym problem jest brzuch więc poprosze więcej ćwiczeń na tę partię ciała

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.