Przetrwałyśmy kolejny dzień treningowy. Bardzo się cieszę, że tyle Kobiet zaangażowało się w 100% w te wydarzenie. Dzięki Wam wiem, że moje artykuły, plany treningowe są doceniane. Napędzacie mnie do tworzenia nowych pomysłów i mam nadzieję, że większość z Was zostanie ze mną na zawsze:). Cudowne z Was Kobiety!

Wracając do dzisiejszego zestawu, to wyglądał on tak:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> http://www.youtube.com/playlist?list=PLI9lV9GHYsKEk2GK3CC4MAALWOVJwGLAs

Dzisiejszego dnia modelowałyśmy przede wszystkim klatkę piersiową, plecy ramion oraz brzuszek. Nie zabrakło również interwały.

Drugi raz spotkałyście się z rozgrzewką Gabrysi. Pamiętam, że w tamtym tygodniu zdania na temat tej Pani były podzielone. Niektóre z Was zachwycały się jej rozgrzewkę a inne były niezadowolone niestety nie dam rady każdemu dogodzić. A zmienianie treningów przyniesie większy efekt.

Trening pleców i klatki piersiowej jak dla mnie bomba! Uwielbiam cały zestaw. Pamiętam, że kilka miesięcy temu męczyłam się podczas wykonywania pompek. Na dzień dzisiejszy nie mogę się ich doczekać. Każde ćwiczenie można pokochać:).

Ćwiczenia na ramiona są bardzo dobre. Nie przepadam jednak za tą Panią :). Jeszcze ten szum w filmiku … Jednak czego się nie robi dla wysportowanego ciałka!

Trening interwałowy na skakance większość z Nas uwielbia. Przez te 20 minut czuję się jak po wszystkich treningach Mel B razem wziętych. Uwielbiam skakać!

ABS level 2 w drugiej fazie zamienimy na level 3. Od razu Wam mówię, że będzie bardzo ciężko.

Jeżeli chodzi o rozciąganie z Panem w leginsch uważam, że musi pojawiać się cześciej w Naszych zestawach. Też tak sądzicie? 🙂

Jak poradziłyście sobie z dzisiejszym zestawem? Jesteście zadowolone ? Mam nadzieję, że poradziłyście sobie z nim lepiej niż tydzień temu. Czekam na Wasze komentarze.

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

Podobne posty:

Wydarzenie: ” Zrób coś dla siebie ” – Plan treningowy

Relacja z dnia 1: Dzień 1

Relacja z dnia 2: Dzień 2

Relacja z dnia 3: Dzień 3

Relacja z dnia 4: Dzień 4

Relacja z dnia 5: Dzień 5

Relacja z dnia 6: Dzień 6

Relacja z dnia 8: Dzień 8

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

38 KOMENTARZE

  1. miły zestaw 🙂 ja trening na ramiona zastępuje treningiem z Rebeką jej zestaw jest zdecydowanie lepszy jak dla mnie 🙂

  2. cwiczenia na ramiona robilam z obciazeniem 1 kg i powiem szczerze ze ciezko bylo i to bardzo, ale dalam z siebie wszystko w swoim tempie, trening naskakance to jeden z moich ulubionych wiec wykonuje go z przyjemnoscia, jestem ciekawa jaka bedzie kolejna faza i kolejne wydarzenie! 🙂 pozdrawiam 🙂

  3. Ja dziś biegałam 🙂 2,5 km cała trasa ale i tak jestem zadowolona. Dodatkowo ćwiczyłam jeszcze w domu ale tylko troszkę.

  4. i po treningu :-)))) widzę, że z moją kondycja jest coraz lepiej i to bardzo mnie cieszy. Trochę gorzej z rozciąganiem dlatego ta część ćwiczeń u mnie tra dłużnej może dzięki temu za tydzień będzie lepiej :-p

    • Z każdą fazą Twoją kondycja będzie coraz lepsza, zobaczysz!:) Na blogu znajdziesz fajne ćwiczenia rozciągające do szpagatu 🙂
      POLECAM!

  5. Na razie nadrobiłam wczorajszy zestaw. Po 2tygodniowej przerwie myślałam, że będzie gorzej, ale na szczęście mięśnie nie sflaczały a i kondycji trochę zostalo (zasługa nart). Mam nadzieję, że dziś jeszcze raz zostawie tu komentarz, że zrobiony i dzisiejszy zestaw.

  6. terning jak zawsze suuper,jesli chodzi o cwiczenia na ramiona to musiałam brac ciezsze butelki z woda i wtedy poczułam moc:)jak dla mnie to Gabrysia jest spoko,cos innego a pan w legginsach,poprostu go uwielbiam 🙂

  7. hej 🙂 ćwiczenia zaliczone – dzisiejszy dzień dla mnie był o niebo lepszy niż wczorajszy. Ćwiczenia na ramiona z panią blond z szumem w tle były dla mnie ciężkie – nie lubię ćwiczyć ramion bo boję się o to że będę miała większe niż mam (grałam kiedyś 10 lat w tenisa ziemnego -stąd moja obawa :() nie chcę mieć wielkich ramion… ale mimo to robiłam te ćwiczenia w swoim tempie. Drugim ciężkim ćwiczeniem dla mnie było ABS ale tylko i wyłącznie przed ostatnie ćwiczenie – masakra nie dałam rady tego zrobić tylko kilka powtórzeń 🙂 reszta spoko 🙂 Dodatkowo biegłam jeszcze dziś 2 km, przede mną jeszcze plnk, wypady, nożyce i skręty w pozycji półpomki (te ćwiczonka robię na zasadzie wyzwań 30dniowych).

    • Nie bój się! Z takim ciężarem jak My ćwiczymy, to nie dorobisz sobie mięśni jak Pudzian :P. Jeżeli chodzi o ABS, to niedługo będzie lepiej, zobaczysz:)

  8. Ten trening jest zdecydowanie moim ulubionym:) lubię skakankę, ale przyznam się, że nie robię takich pompek jak pan pokazuje tylko zwykłe:)) a jak już nie mogę przeskakiwać to robię zwykłe lunges:) mam nadzieję, że to nie popsuje efektów:) owszem pani w blond włosach nie przypadła mi do gustu, ale jej ćwiczenia owszem, poczułam ramiona:) było super! czekam na jutrzejszy trening z przyjemnością 🙂

  9. W tym tygodniu jest ze mną dużo gorzej niż w ubiegłym, ale to na pewno dlatego bo dostałam okres i niestety gorzej mi się ćwiczy. Pani w blond włosach strasznie mnie drażni- myślę, że nie tylko mi jest przykro gdy słyszę naśmiewanie się z 0,5 litrowych butelek gdzie tak naprawdę niektóre z nas (w tym ja) mamy z nimi problem.. Nie posiadam skakanki- udaję, że na niej ćwiczę:-) myślę, że to nic nie szkodzi… przynajmniej tak mi się wydaje:-) ogólnie trening udany:-)

  10. Dziś ćwiczenia nie były męczące, ale przy ramionach czułam wszystkie mięśnie rąk 🙂 interwał ze skakanką super zawsze staram się zrobić go na 200%. Czekam na jutro 🙂

  11. Melduję wykonany trening! 🙂
    Trening ze skakanką i na klatkę piersiową super, robię coraz więcej pompek i już bez przerw i trzęsących się ramion 😉
    A rozciąganie bardzo przyjemne, takie spokojne i uspokajające

    Pewnie mój komentarz na fb zginąłby wśród innych, bardzo kobieco i profesjonalnie wygląda Twój strój na galę Bloga Roku :*

  12. Trening wykonany. 🙂 Na pewno szło mi lepiej przy treningu ze skakanką niż w zeszłym tygodniu – denerwuje mnie jedynie haczenie skakanki o włosy i czasem o stopy, ale nic, staram się dalej. 🙂 Poza tym ten zestaw ABS to ciągle dla mnie killer. I szczerze nienawidzę pompek! 🙁
    Nie wiem czy jutro znajdę czas na trening, bo od 7 do 19.30 jestem poza domem (w tym 45 na basenie), ale jeżeli udało się w zeszłym tygodniu to mam nadzieję, że w tym też. 🙂

  13. Trening wykonany plus godzinka na stepperze. Uwielbiam interwaly ze skakanka i cwiczenia z fitappy, jej glos wcale mi nie przeszkadza ;).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.