Nie wiem jak Wam ale mi strasznie szybko lecą te dni;). Jak tak dalej pójdzie to nawet się nie obejrzymy za siebie a będziemy szykowały się do świąt, kupowały prezenty, szukały idealnej kreacji:).  Pomyślcie sobie jaki wielki uśmiech na Waszej twarzy pojawi się jak usłyszycie w tym wspaniałym dniu komplementy od swoich bliskich:)

Wiem, że czasami nie mamy wsparcia. Że słyszymy ” Dobrze wyglądasz nie musisz ćwiczyć”.

Jednak pamiętajcie, że Waszego wysiłku nikt nie doceni ( oprócz Was oczywiście ). Ludzie mogą mówić swoje. Jednak na pewno dostrzegą efekty. Może zdarzyć się tak, że nie będą chcieli się przyznać do tego, że się pomylili wcześniej i próbowali Ciebie zniechęcić.

Pamiętaj, że “Nie musisz być najlepszy ze wszystkich. Wystarczy, że będziesz trochę lepszym sobą niż byłeś wczoraj.”.

Wracając do Naszego wydarzenia 😉

kaczor

 

Zdaję sobie sprawę z tego, że naprawdę spora część Naszej grupy nie wykonała ani jednego treningu. Jednak dla mnie najważniejsze jest t o, że wykonałaś go Ty! ( przynajmniej mam taką nadzieję )

Dla większości z Nas dzisiejszy dzień jest przeznaczony na regenerację:)

Naprawdę próbowałam wytrzymać bez sportu. Jednak jak można nie wykorzystać sytuacji kiedy nie ma nikogo w domu ?:)

I tutaj zaczyna się moja historia:

Zawsze marzyła mi się joga. Jednak z braku wolnego czasu nigdy nie podjęłam się tego wyzwania. Dzisiejszy dzień nadał się idealnie 🙂

Przebrałam się w strój sportowy i  zaczęłam poszukiwania treningu odpowiedniego dla początkującej osoby.

Wybrałam to —> LINK

Jakie są moje wrażenia?

Zdecydowanie wolę rozciąganie jednak podczas tego treningu naprawdę bardzo się zrelaksowałam. Polecam wypróbować:) Jeżeli dzisiaj miałyście dzień wolny i nie robiłyście nic to może uda Wam się znaleźć 15 minut i wypróbować ten filmik. Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.

Już jutro czeka Nas następny trening ” Faza I – Plan treningowy IV” ! Ja już nie mogę się doczekać 😀  Zapowiada się naprawdę lekko no ale zobaczymy jak będzie 🙂

A Wy jak spędzałyście dzisiejszy dzień ? Jestem bardzo ciekawa czy to był odpoczynek w 100 % czy jednak czas z bliskimi  wykorzystaliście aktywnie 🙂 Pochwalcie się w komentarzach 🙂

Jeżeli któraś z Was przetestuje ten filmik z Jogą to proszę o podzielenie się opinią tutaj 🙂

Na koniec oczywiście Piękna Kobieta: 

Ps: Też uważacie, że Melanie jest przykładem seksownej, zadbanej Kobiety? 🙂 Nie wiem czy jest taka druga na świecie:)

Ćwiczymy w wydarzeniu –> 70 dni z Mel B

Link do relacji z dnia pierwszego—> Dzień 1

Link do relacji z dnia drugiego —> Dzień 2

Link do relacji z dnia trzeciego —> Dzień 3

Pozdrawiam,

Dominika

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

41 KOMENTARZE

  1. ja dzisiaj wykonałam trening IV, bo robię sobie wolną środę (muszę wyjechać na jeden dzień i wiem, że nie dam rady zrobić treningu) i muszę przyznać, że nie było tak łatwo 🙂 trzymam kciuki za nas wszystkie 🙂

  2. Ja dzisiaj nie zrobiłam sobie wolnego (ponieważ w poniedziałki jestem poza domem od 7 rano do 9 wieczór, na ćwiczenia nie mam szans, więc to jest mój rest :)). Muszę przyznać, że plan treningowy IV albo jest lżejszy niż poprzednie, albo to ja mam już troszkę lepszą kondycję xD Nie wiem. Wiem tylko tyle, że z tą panią z XHIT się nie polubię. Wygląda świetnie i jest sympatyczna, ale jej ciągłe ”oh my gosh” czy ”oh my godness” co pół minuty doprowadzało mnie do szału i miałam ochotę jej coś powiedzieć! xD Przecież to ona ma mnie motywować, a czułam się tak, jakbym to ja musiała dopingować ją…

  3. Ja miałam mały poślizg w treningach, chcę jeszcze zrobić 2-tygodniowe wypalanie tłuszczu zanim przejdę do nowego wydarzenia. Ale dziś w ramach relaksu zrobiłam rozciąganie z XHIT i jogę zen (już 3 raz robiłam tę kombinację).
    Joga zen jest najbardziej relaksującą i uspokajającą rzeczą na jaką trafiłam do tej pory. Wydaje mi się, że świetnie rozluźnia cały kręgosłup, nie czuję nawet żadnego napięcia w karku i ramionach.
    Dla mnie rewelacja!

  4. Ja dzisiaj relaxik ale cały dzień w ruchu: spacerek 🙂
    A od jutra zaczynam dalej 🙂 już się doczekac nie mogę, chciałam dzisiaj coś pocwiczyc ale jednak dałam odpocząc moim troszkę obolałym mięśniom 🙂

  5. Ja się dzisiaj regeneruję, bo tych trzech dniach, ale troszkę mnie nosi i nie wiem czy nie zrobić sobie hip hop abs.
    A co do jogi, to chodzę. Dokucza mi bolący kręgosłup, więc uznałam, że to będzie dobry pomysł. Co czwartek 1,5 h rozciągania. Bardzo lubię. Bardzo przypomina rozciąganie z Mel B 🙂

  6. ja dziś odrabiałam wczorajszy trening i zauważyłam, że gdy ćwiczę rano to wcale nie mam siły 🙁
    postawiłam sobie więc nowy cel i będę dążyć, żeby podczas treningu rano dawać z siebie 200 %, a wieczorem 400%!! 😀 ale wszystko w swoim czasie oczywiście, małymi kroczkami do celu
    66 dni!! 😀

  7. Ja mam taki patencik – przed ćwiczeniami smaruje uda, pośladki i brzuch żelem ujędrniająco-antycellulitowym, owijam te miejsca folią i ćwiczę 😀 szybciej się spala tłuszczyk 🙂

  8. Uwielbiam jak piszesz. Tyle w tym motywacji dla mnie. Ja mam jeszcze trening przed sobą, ale zanim zacznę swój trening na dziś to muszę miejsce przygotować-dzieciaki sieją zagładę 😉 jesteś cudna, a Mel to poezja!!

  9. Ja dzisiaj całkowity relaks 🙂 byłam z mężem na godzinnym spacerku, a poza tym lenistwo!! Boję się, że na koniec nie bd widać efektu. . 🙁 jeśli dotrwam do końca.. ehh….

  10. Dzisiaj dopiero zrobiłam drugi dzień ale się nie poddaje! W czwartek na uczelni miałam 1.5h zajecia z tańca i na dodatek polke. Na drugi dzień obudziłam się ze strasznymi zakwasami w łydkach. Sobotnie ćwiczenia okazały się antidotum na nie i w końcu zaczęłam chodzić jak człowiek 😉

  11. No dobra przyznam sie nie cwiczylam wczoraj bo przyszli znajomi a rano zakupy i wogole jakos tak nie mialam czasu. Ale dzis pomimo wczorajszego wypitego winka baaaardzo sumiennie wykonalam trening!!!!!!! 😉

  12. a ja dziś spróbowałam yogi z Twojego linku – tak na uspokojenie przed egzaminami itd. i oczywiście, że miałam niedosyt to zrobiłam jeszcze pilates i ABS…:) jak zwykle – cwiczenia uzależniają i wkręcają;)

  13. A ja się uzależniłam od tego bloga, nowych postów i obrazków <3 pierwsze co robię, to wchodzę i obczajam czy jest coś nowego :))

  14. Dziś niby dzień regeneracji ale spędzony w pracy, miałam tyle energii że aż mnie nosiło. Nie mogę się już doczekać jutra, będzie się działo!!!

  15. Hej! 🙂 Ja dopiero wczoraj znalazłam na facebooku Twoje wyzwanie i jako że byłam już po treningu, postanowiłam zacząć je od dziś i uczynić swoim głównym treningiem na najbliższe dni, ponieważ uwielbiam ćwiczyć z Mel B. 🙂 To wyzwanie natchnęło mnie też do założenia bloga, dlatego serdecznie Ci dziękuję za porządnego motywacyjnego kopa!
    Pozdrawiam 🙂

  16. Hej witajcie dziewczyny ja muszę się przyznać że wyzwanie zaczęłam z opóźnieniem dlatego wczoraj nie było zmiłuj i trzeba było nadrabiać zaległości, na usprawiedliwienie swojego opóźnienia powiem że jestem mamą dwumiesięcznych bliźniaków i niestety nie zawsze mam czas 🙁 ale postanowienie mam więc walczę wytrwale. Ten blog dodaje mi sił i motywacji 🙂

  17. Właśnie jestem po 4 treningu. Tak się wczoraj chwaliłam, że ćwiczyłam dwa razy, że dzisiaj mnie pokarało za bycie chwalipiętą i mam takie zakwasy, że szok… Są tak duże zarówno na brzuchu jak i na pośladkach, że musiałam sobie odpuścić ABS z Melką i trochę pooszukiwałam przy XHIT… Także obawiam się, że będę osobą z najmniejszą zmianą przez te moje “oszustwa”… A jeśli chodzi o moją opinię co do dzisiejszego treningu, powiem szczerze, że był całkiem przyjemny, gdyby nie pani XHIT. Z całym szacunkiem Tipsie – doceniam w 100% co zrobiłaś dla nas i że przygotowałaś te playlisty – ale kompletnie nie rozumiem czemu wybrałaś te Panie 😀 Jak całkiem mogę znieść Panią blondynkę, tak ta Azjatka dzisiaj mnie tak denerwowała tym swoim gadaniem, że odechciało mi się ćwiczyć 😀 Nie wiem czemu. Może to po prostu takie wrażenie przez to, że lubię Mel B i nikt inny jak na razie nie umie prowadzić zajęć jak ona 🙂
    Ogólnie dzisiaj koło 16 postaram się wykonać jeszcze jeden trening z fittapy taki 20minutowy. A jeśli zakwasy mnie zjedzą to go nie wykonam i wtedy będę w tyle do Was dzewczęta – przez te moje oszustwa :(…
    Znowu się rozpisałam… Chyba muszę przestać opowiadać bo tu Nasz Tips zawału dostanie jak zobaczy jeszcze raz posta ode mnie 😀

  18. Wykonałam dzisiaj 4 trening i jestem z siebie bardzo dumna 🙂 Tylko niewiem jak będzie z jutrzejszym treningiem bo mam straszne zakwasy i bardzo mnie boli przy ćwiczeniach i niewiem czy dam radę!!! I muszę powiedzieć że najbardziej uwielbiam treningi z Mel B bo wszystkie te inne kobietki jakieś takie dziwne a Melka zawsze taka uśmiechnięta i z poczuciem humoru że aż miło się z nią trenuje. Pozdrawiam was dziewczyny 🙂

  19. ja rozumiem, ze Mel moze byc Twoja idolka, ale powaznie, nie widzisz jak bardzo te zdjecia sá przerobione, jeszcze chwila i grafik w ogóle pozbawilby jej nogi XD

    • Gaja każda z Nas zdaje sobie sprawę, że są poprawione. Mel B jest idolką wielu Kobiet, działa na Nie motywacyjnie więc nie widzę problemu w pokazywaniu jej zdjęć 🙂

      • ale ja nie piszé, zeby jej zdjéc nie wklejac w ogóle, tylko nie takie na których wymazali jej pól uda i 5 zeber 😉

        bo jak dla mnie w takich zdjéciach nie ma akurat nic motywujácego.

  20. Ja właśnie też zaliczyłam trening, a zaraz lecę jeszcze na basen na 19:00 popływac, także dzisiaj padnę jak kawka 🙂
    ps. a co do zdjęc to rzeczywiscie tutaj wyszła mega mega chuda….

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.