Kochane, kolejny zabójczy trening za Nami. Obie grupy miały dzisiaj bardzo mocny wycisk. Osoby początkujące muszę powoli przestawiać na cięższe zestawy niż Mel B, zaawansowani są już do tego przyzwyczajeni, że nie ma łatwo. Wydaje mi się, że problem ze znikającymi filmikami z yt na dzień dzisiejszy został rozwiązany. Wszystkie filmiki dodałam na nowo. Nie udało mi się uzupełnić playlist zakończonych wydarzeń, ale zrobię to w weekend:).

Plan treningowy dla początkujących wyglądał tak:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> Plan treningowy 4 – PP

Moje Drogie mam nadzieję, że po przejrzeniu playlisty od razu nie zrezygnowałyście. Przyznam się szczerzę, że pierwszy trening w tym wydarzeniu był bardzo łatwy. Z dnia na dzień podniosłam Wam poprzeczkę. Jeżeli wykonałyście wszystkie dni, a wcześniej aktywność fizyczna nie miała w Waszym życiu znaczenia, to powinniście być z siebie dumne! 🙂 Dzisiejszy zestaw spokojnie można zaliczyć do poziomu średniego!:) Jak Wam się podobał trening z Panią Natalią? Pupa i uda będą Was jutro piekły, gwarantuję Wam to!:) Poradziliście sobie z zestawem ABS, który jest znacznie trudniejszy od propozycji Mel B na tę partię ciała?

Plan treningowy dla osób zaawansowanych wyglądał tak:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> Plan treningowy 4 -PZ

Ale Was dzisiaj wymęczyłam! Czytałam kilka Waszych opinii na temat dzisiejszego dnia i z uśmiechem na twarzy powtarzałam siebie ” Jakie z Was są silne Kobiety “. Wiem, że niektórzy  totalnie nie spodziewali się tabaty Pani Natalii, a tutaj takie zaskoczenie. Spalanie na koniec musiało być! Mam nadzieję, że poradziłyście sobie z treningiem na uda, podczas którego była potrzebna przez chwilę piłka. Tak jak Wam wspominałam w poście dotyczącym wydarzenia, w tym momencie osoby, które nie mają piłki powinny wykonywać wykroki albo przysiady :). Mam nadzieję, że jesteście zadowolone z playlisty. Radzicie sobie z zestawami, czy za dużo od Was wymagam?

Kto nie może doczekać się niedzielnego resetu? Czujecie się już zmęczone, czy jesteście ” naładowane ” pozytywną energią ? Czekam na Wasze komentarze:).

PS: Byłam dzisiaj u fryzjera i 7 cm. moich długich, czarnych włosów wylądowało na podłodze. Usłyszałam tyle miłych komentarzy, że są takie zadbane, piękny i w ogóle, że przez chwilę było mi żal je obciąć. Ale to tylko włosy, odrosną. Nadal są długie, jednak nie sięgają już kilka cm poza biust;).

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

Wydarzenie: Wyglądaj w bikini jak Bogini

Dzień 1

Dzień 2

Dzień 3

74 KOMENTARZE

  1. Nie ma problemu z zestawami, staram się dokładać jeszcze coś do nich ale dzisiaj nie miałam siły… Tabata mnie wykończyła, a wcześniejsze ćwiczenia wykonałam w większości z obciążnikami i muszę powiedzieć, że jest moc z nimi! Gorąco polecam Kobietkom, które jeszcze nie dokonały ich zakupu- na prawdę warto! – jak dla mnie jest to zakup miesiąca i nadal chodzę z uśmiechem na twarzy i bolącymi pośladkami z ich powodu 😀

    • Wera więcej to nie znaczy lepiej:) Nie ma sensu nic dodawać. To są wymagające zestawy :). Panie, które brały udział w poprzednim wydarzeniu i nic nie dokładały przyznały mi rację, ze efekty były większe niż jak sobie coś dokładały wcześniej :).

      Co do obciążników, to na blogu w kategorii ” jak ćwiczyć ” jest post o ćwiczeniach z obciążnikami.
      Pozdrawiam,
      Dominika

  2. Zestawy ćwiczeń na uda i pośladki jak dla mnie dają wycisk ! 😉 Ale poradziłam sobie bez problemu z dzisiejszym zaawansowanym treningiem i czuję się świetnie 😉

  3. Właśnie jestem po ćwiczeniach dla początkujących i tak strasznie jestem z siebie dumna, że uśmiech nie schodzi mi z twarzy! jakby ktoś tydzień temu powiedział mi, że będę wykonywać takie ćwiczenia to bym nie uwierzyła! DZIĘKUJĘ!! Zmieniasz moje życie 🙂

  4. Co do wloskow to nigdy bym nie dala sciąć 7cm,bo mam wlosy ledwo do ramion i patrze codziennie w lustro i sie zastanawiam kiedyone w końcu urosn ą:-( co do treningów wszystkie są super, daje z siebie 101%, a moje kotki zawsze siedzą na łóżku i patrzą na mnie ze zdziwieniem, gdy ćwiczę:-) dzis odczułam zakwaski, teraz “czuję”, że mam mięśnie, a w szczegolności ud i posladków;-) Pozdrawiam i ściskam wszystkie zdeterminowane kobiety 🙂

  5. Super treningi ale ja wolę jak ułożę je sobie sama :)) pomixowałam dzisiaj trening początkujący z zaawansowanym i wszystko w większości robię na moje udziska wielkie!

  6. Oj Natalia nas dziś wymeczyla, pośladki piekły 🙂 a tabata wyciągla ze mnie ostati sił 🙂 dodane rozsciaganie i trening uważam za bardzo udany. Widać trudność cwiczen dla za zaawansowanych nic nie muszę dodawać jak w czesniejszych wydarzeniach 🙂 bardzo fajny pomysł na rodzialenie grup 🙂

  7. oh nie było łatwo, ale poradziłam sobie! Od razu po treningu wskoczyłam do wanny!
    Ja ostatnio ścięłam 50 cm moich włosów, więc nie musisz się przejmować 😉
    Dałabyś jakiś post z przykładowym jadłospisem?
    <3

  8. ooo ja pisałam już wcześniej, bo byłam tak zachwycona, że szoook!!!!!:)) to było MEGA, MEGA, MEGA!!!!!!!!! uwielbiam:))) oby tak dalej, a lato mi niestraszne 😀 pozdrawiam :))

  9. Pani Natalia dała wycisk w początkujacej grupie. Przynajmniej ja odczułam palenie ;p ABS też konkretnie, nie dałam rady ostatniego ćwiczenia… Ale tak trening w pełni wykonany 😉 I zakwasy są…

  10. Tak jak poprzednio byłam z siebie dumna, tak dzisiaj nie jestem do końca zadowolona. 😀 Ramiona ok, ale od połowy ćwiczeń z Panią Natalią nie miałam sił, musiałam zatrzymać na jakieś dwie minutki, potem trochę męczyłam to, ale dotrwałam. ABS odpuściłam, bo miesiączka, zamiast tego zrobiłam te na wewnętrzną stronę ud z pierwszego dnia. Cholera, chyba brakowało mi porządnego cardio. Następnym razem sobie może pozamieniam siłówki na cardio, jeśli akurat w ten dzień nie ma… No cóż, dziś ze względu na miesiączkę odpuszczam, niezadowolona, ale i tak dobrze, że chociaż coś zadziałałam. 😉

    • Moja imienniczko nie przejmuj się!:)
      Każdy ma słabsze dni. Najważniejsze, to się nie poddawać.
      Wiesz co Ciebie różni od Kobiet, które nic nie robią dla siebie? To, że Ty próbujesz! Sama zobaczysz, że za jakiś czas treningi będą dla Ciebie mega łatwe!

  11. Witaj Dominiko, przyznam szczerze że jesteś pierwszą osobą która “zmusiła” mnie do ćwiczeń 🙂 Podziwiam wszystkie dziewczyny które opisują swoje ćwiczenia, łączenie różnych poziomów, bo ja naprawdę wykonuję tylko to co dajesz w danym dniu w grupie podstawowej…Mam nadzieję że to wystarczy żeby chociaż w minimum zmniejszyć się bo na więcej póki co nie znajdę czasu i sił…

  12. Trening zakończony! Jestem z siebie bardzo dumna bo doslownie 5 min przed treningiem dostalam telefon ze musze isc do pracy i pomyslalam sobie o nie nie pokrzyzujecie mi planow znalazlam czas na trening teraz szybki przyjemny prysznic i do pracy 🙁
    Dzięki Tipsi! Mam nadzieje ze w koncu zgubie tę oponkę z brzucha 🙁
    Do jutra 🙂

  13. Ja dziś w pracy 12 godz ale wstałam specjalnie o 6 żeby coś poćwiczyć 🙂 Wieczorem nie potrafię się zebrać, a od rana jest moc 🙂 Co prawda było trochę krócej ale lepsze to niż nic 🙂

  14. Ja niestety dzisiaj odpuszczam trening, bo mój brzuch mi nie pozwoli… Eh te nasze babskie sprawy, ale mam nadzieję, że jutro już uda mi się wykonać trening 😉

  15. mam takie pytanko 🙂 czy przy wszelkiego rodzaju cwiczeniach na brzuch, kiedy musimy robic brzuszki siegajac wyprostowanymi rekami do kolan czy miedzy nogi, mozna tymi rekoma podtrzymywac szyje zamiast miec je wyprostowane? mam problemy z kregoslupem szyjnym i po kilku sekundach takich cwiczen, kiedy nie trzymam rak za glowa robi mi sie niedobrze…czy to zmienia w jakikolwiek sposob jakosc i efekt cwiczenia? z gory dzieki za odpowiedz!

    • ja miałam ten sam problem i brzuszki mogę robić tylko wtedy kiedy ręce mam pod głową. Mogę jej nie dotykać ale ręce muszą być na wysokości głowy. Niestety ostatnio w ogóle mam problemy z brzuszkami. Kręgosłup mam skrzywiony w 3 miejscach i co jakiś czas po prostu wysiada. Muszę poszukać ćwiczeń na brzuch ale bez brzuszków ( jak część u Mel B). Niestety nie wiem jak mają się takie ćwiczenia do efektów :/
      a swoją drogą to u mnie w ogóle ostatnio kiepsko. Miałam ganglion nadgarstka, po usunięciu szybko powrócił i sporo ćwiczeń mi odpada np pompki :/ także treningi z ZUZKĄ też w większości odpadają. Staram się zastąpić je czymś innym

  16. Tipsi, ja bym jednak prosiła o nie wycofywanie Mel B;) Proszę jako początkująca – naprawdę początkująca.;) Nawet treningi Mel B dają w kość, nie wyobrażam sobie robić tylko i wyłącznie ćwiczeń tak ciężkich jak np. Natalii, to już poziom zaawansowany:D Jak ćwiczenia są pomieszane, to jest większa motywacja do ich robienia:) Jak ktoś chce cięższe ćwiczenia, to może przejść przecież na poziom zaawansowany;)

  17. Witaj ! ćwiczę z Tobą “dwa tygodnie wypalania tłuszczu” jestem na czwartku dzisiaj, niestety większość filmików poznikała, możesz mi napisać jakie były tam umieszczone?

  18. Tipsi mam pytanie odnosnie endomondo. Jesli zapisalam sie do wydarzenia bogini w bikini, to po prostu dodaje cwiczenia na swoim profilu i tam automatycznie sie dodaje do rywalizacji??

    Ps. Cwiczenia swietne, Natalia cudowna. ale co to ma byc jutroo??!! t Zuzka nas wykonczy, przed chwila patrzylam jej propozycje na jutro;D

  19. U mnie dziś rano było bieganie i jestem dumna z siebie,bo złamalam 10km,a wybiegałam troszkę ponad 11.W domu dopadła mnie miesiączka i zazwyczaj bym się poddała,bo boleśnie przechodzę,ale nie wiem czy to dzięki bieganiu,czy czemu innemu nie było tak źle,więc po południu zrobiłam zestaw dla zaawansowanych.Wczorajsze ćwiczenia przy tych z Natalią,to był pikuś 🙂 Dziś pot zalewał mi oczy,ale udało się,choć ostatnie ćwiczenia paliły uda i pośladki :D.Generalnie wolę bieganie,ćwiczenia traktuję jako uzupełnienie biegania i pytanie do Ciebie Dominiko,czy radzisz robić ćwiczenia równolegle z bieganiem?Nie biegam codziennie,staram się co drugi dzień,choć nie zawsze się uda.Nie chciałabym się przetrenować.

    • Gratuluję 10 km.

      Uważam, że powinnaś ćwiczyć w dni wolne od biegania ( niedziela przymusowy reset ). Beigasz na dość długie dystansy + ćwiczenia, to mogłoby doprowadzić do przeciążenia. Lepiej jeden dzień to na drugi tamto 😉

  20. Jak spojrzałam na listę, to aż się zdziwiłam, że nie ma żadnego cardio, myślę sobie ‘phi, ale łatwo dziś będzie!’, a tu… zaskoczenie 😀 Pani Natalia dała mi niezły wycisk! Abs nie zrobiłam w całości bo plecy mnie troszkę bolą, ale za to dołożyłam boczki Tiffany, uwielbiam te zakwasy następnego dnia… jęczę i stękam, ale uwielbiam to 😀

  21. Zrobiłam trening dla zaawansowanych 🙂 ale nie działa ten ostatni filmik z Mel B to zrobiłam rozciąganie dla początkujących. Uwielbiam treningi z Natalią 🙂

  22. A mnie chyba angina bierze i mimo że czuję sie lepiej niż po południu to chyba już dziś sobie odpuszczę, żeby jutro móc normalnie wrócić do ćwiczeń. A tyle chęci jest 🙁

  23. Dziewczęta proszę pomóżcie! Ćwiczę już od jakiegoś czasu, ale dopiero od dwóch tygodni wzięłam sie za to tak na poważnie, odżywiam się zdrowo. Centymetry w boczkach i brzuchu lecą, waga również, niestety z tego co zauważyłam uda i łydki zrobiły mi się dużo większe, czy to normalne na początku i później ładnie się wymodelują? Bardzo mnie to demotywuje do ćwiczeń 🙁

  24. Hia 😀
    Trzeci dzień tego treningu za mną – pierwszy opuściłam, ale ćwiczę od kilkunastu dni. Czuję się świetnie (robię zestawy dla początkujących). Przyznam się, że 3 miesiące temu (dokładnie!) rzuciłam fajki. Z dnia na dzień… bo mój chłopak rzucał. Ale On pali dalej, a ja – trzymam się twardo! A Ukochany ma w święta wielkanocne urodziny, więc dostanie ode mnie e-papierosa – przynajmniej będzie się truł tylko aromatami i nikotyną, a nie tysiącami substancji, z których żadna nie służy zdrowiu.
    A ja… fakt, przytyłam, bo opychałam się słodyczami, siedziałam na tyłku i nie miałam na nic ochoty! Ale było warto, bo stwierdziłam: Nie, tak nie może być. Zebrałam się, ćwiczę razem ze współlokatorką (z akademika) i widzę rezultaty! Ona też! Super motywacja – mam mnóstwo energii, wymęczę się ale czuję mięśnie, mam chęć do życia. Poprawiłam jadłospis, owoce zamiast słodyczy, warzywa, dużo chodzę, zrezygnowałam z tramwajów i autobusów podmiejskich, nie ma mocnych, tylko ja jestem mocna! 😀 Będę kurczę niezniszczalna coś czuję ;)) A mój facet zobaczy mnie po trzech tygodniach treningów – hmmm… ciekawe, co powie? czy zauważy? ja już widzę – tyłek zawsze miałam fajny, ale teraz nie opada, brzuch płaski, boczki o połowę mniejsze, jacie kręcę, to tylko i wyłącznie moja zasługa, kurna, moja! Wiem, Tipsi, wspomagasz idealnie, świetne treningi, dzisiaj myślałam, że zdechnę, ale dałam radę. Mam jedną bardzo groźną cechę – jestem zawziętym babsztylem, co postanowiłam, to osiągnę. A mój facet będzie przecierał oczy i kręcił głową z niedowierzaniem 😀
    PS. W tym roku inwestuję w super bikini!! iiii będę wygrzewać mój piękny tyłeczek na piasku 😀
    POZDRAWIAM! I trzymam kciuki za wszystkie panienki – nie dajemy się! jesteśmy zawzięte i wredne, i będziemy piękne – najgorsze i tym samym najlepsze połączenie u każdej kobiety ;))

    • Gratuluję rzucenia papierosów! 🙂 Dzięki temu na 100% lepiej idą Tobie treningi!:)
      Twoja cecha charakteru bardzo pasuje do mnie! Jak cos postanowię, to do tego dążę!:) Trzymam za Ciebie kciuki! Pozytywne nastawienie pomoże Tobie osiągnąć sukces!:)
      BUZIAKI:*

  25. Kolejny trening dla zaawansowanych wykonany 🙂
    Dzisiaj 10 kwietnia co oznacza, że mija pierwszy miesiąc regularnych ćwiczeń w tym roku i do wakacji się nie poddam, nie ma mowy! 🙂
    Pokochałam treningi z Natalią !
    Kiedy zabieram się do ćwiczeń nie mam totalnie siły, jestem zaspana, a kiedy w końcu schodzę z krzesełka i zaczynam ćwiczyć to nabieram mnóstwa energii ! 🙂
    Trzymam za wszystkich kciuki! :*

  26. Nie jestem zadowolona z siebie:/ niby wszystko było OK przy biegu bokserskim,przysiadach ale wspinaczka… ból stawu biodrowego dał znać sobie i nie mogłam zrobić nawet kilku powtórzeń 🙁 jeżeli mam gorszy dzień mogę skorzystać z programu podstawowego i odwrotnie?

    • Kochana może powinnaś wybrać się do lekarza? Nie chcę Ciebie straszyć, ale ja mam dysplazję stawu biodrowego i bardzo często towarzyszy mi taki ból jak opisałaś. ZRÓB PRZYMUSOWY RESET!:) Jak nie minie, to idź do lekarza.
      Oczywiście, że możesz zmieniać sobie poziomy 🙂

      • Nigdy nie miałam problemu z tym. Ćwiczę od dłuższego czasu,dopiero jak włączyłam bieg pojawił się ten ból. Kurcze akurat teraz jak mam w sobie tyle samozaparcia… mimo to na mniejszych obrotach,ale w wydarzeniu obecna cały czas:P

  27. Hej wszystkim. Piszę zupełnie skruszona. Wczoraj twierdziłam, że treningi dla zaawansowanych są lekkie. Dziś padłam na pysk:D Tispi- zabiłaś mnie tą Natalią. Ona mnie znacznie bardziej męczy (w pozytywnym sensie), niż Zuzka. Uwielbiam to. Tabata ok, ale te wcześniejsze ćwiczenia mega trudne jak dla mnie. Świetny zestaw. Pozdrawiam wszystkie Panie:)

  28. Hej! 🙂 Mam pytanie! Ale najpierw relacje z dzisiaj:D Natalia dała mi się we znaki, ale jeszcze znalazłam siły, żeby dołożyć sobie Mel b-pośladki (nie wiem czemu, ale tak kocham jej ćwiczenia i sposób prowadzenia, że z łatwością mi przychodzi wykonanie jej treningu:p). Mam jedno pytanko Tipsi:) co daje tak naprawdę rozciąganie po treningu? wszyscy piszą, że to takie ważne, ale dlaczego to już nie napiszą:P Może zrobisz o tym posta? Pisałaś też wyżej koleżance, że jak chce mieć bardziej smukłe łydki to ma się więcej rozciągać. Ja mam bardzo chude łydki (ok. 33 cm) i staram się wykonywać ćwiczenia siłowe na przyrost mięśni w łydce (np. wspinanie), to mam w takim razie się nie rozciągać później? czy jak? Proszę o odpowiedź 🙂

      • Dołączam się do tego pytania. Czasami bardzo bardzo ciężko jest mi znaleźć czas na te ćwiczenia. A to z tego względu, ze mam 4-miesięczną córkę, która tylko odrobinę śpi w dzień…. Z kolei wieczorem “padam na pysk” po całym dniu, zresztą musiałabym robić bardzo późno te ćwiczenia, bo mój 3-letni syn późno chodzi spać i ciężko jest mi go przestawić :/
        Reasumując- ćwiczę w ciągu dnia zmieniając kilka (naście) razy pozycję córki i miejsce na którym leży- łóżeczko, łóżko, podłoga, leżaczek….. na pleckach, na brzuszku……hmmm… I ledwo dajemy rade (dobrze, ze chociaż ona smoczka chce- bo syn nie chciał).
        I tych ćwiczeń na koniec już raczej nie robię, bo córka jest coraz bardziej marudna….- czy robię źle???? bardzo proszę o odpowiedź!

    • Trzeba się rozciągać po treningu, ponieważ może się to skończyć kontuzją. Trzeba rozciągnąć mięśnie. Nie można go omijać. To jest karygodny błąd. 🙂 O łydkach pisałam dzisiaj post 🙂

  29. Zauważyłam, że największą katorgą są dla mnie ćwiczenia na brzuch. Wylewam z siebie litry potu, a łzy płyną mi po policzkach. Pod koniec tygodnia wejdę na wagę 🙂 Mam nadzieje, że srpadnie chociaż 1 kg.

  30. Cwiczenia w pewnych momentach sa zabójcze, ale bardzo motywuja do podjęcia kolejnego kroku. Rano jak cwicze zawsze mowie sobie juz nie dam rady, a wieczorem ide jezzcze na areobik badz biegam i nie moge sie doczekac kolejnego dnia :)) przede wszystkim to Ty nas bardzo motywujesz wszystkimi postami, no i my wszystkie naszymi komentarzami, ze dalysmy rade kolejny dzien przebrnac trening dajac z siebie 100% z usmiechem na twarzy :))

  31. OOOjjj Tipsi, Tipsi…..;)
    Prawie padłam trupem podczas tabaty, resztkami sił, ale oczywiscie na 100% dałam radę. Ale było bardzo ciężko.
    Co nie znaczy oczywiście, że chcemy lżejsze treningi 🙂
    Jest super
    Buziaki

  32. blog po prostu CUDOWNY , wiele świetnych porad, widać, że wkładasz w to duuuuużo serca a czy polecasz cos na cellulit na nogach oprócz ćwiczen ktore wykonuje ( uda i łydki 😛 ) pozdrawiam!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.