Jadłospis VI

5

W tej zakładce znajdziecie moje oraz czytelniczek przykładowe jadłospisy, które mogą być dla Was inspiracją. Pamiętajcie, że każdy organizm ma inne zapotrzebowanie. Dla jednych z Was mogą to być ogromne porcje a dla innych małe:). Tak samo jeżeli chodzi o zapotrzebowanie na dane produkty. Jadłospisy, które tutaj znajdziecie są przede wszystkim Waszymi pomysłami. Proszę zachować zdrowy rozsądek w kopiowaniu ich:). Najlepiej potraktujcie go jako pomysły na dania :) .

Dzień VI:

Śniadanie:

Składniki:

2 łyżki musli, pół szklanki ulubionych owoców np.: maliny, żurawina, jogurt naturalny

Sposób przygotowania:

Wszystko układamy warstwowo w misce lub wysokiej szklance. Jogurt naturalny, musli, owoce itd. )

+

Zielona herbata

Drugie śniadanie:

Mały jogurt naturalny z dodatkiem mrożonych jagód lub innych owoców

+

czerwona herbata

Obiad:

30 minut przed zielona herbata

Szaszłyki z piersi z kurczaka z pieczonymi ziemniakami

Składniki:

* pierś z kurczaka,

* papryka czerwona,

*cukinia,

* cebula.

* zioła,

Sposób przygotowania:

Pierś z kurczaka bez skóry kroimy w kostkę, przyprawiamy. Paprykę i cukinię  kroimy w kostkę a cebulę w grubsze plasterki. Na patyczek do szaszłyków nadziewamy: pierś z kurczaka,cukinię  cebulę, paprykę i tak w kółko :).

Pieczemy w piekarniku w 180 stopniach przez 20 minut.

Ziemniaki pieczone :

Dwa obrane ziemniaki wrzucamy do wrzącej wody, gotujemy rzez 10 minut. Później wyciągamy, układamy na blaszce, posypujemy ziołami i  wkładamy do piekarnika na około 20 minut ( można razem z szaszłykami ).

UWAGA!

Takie ziemniaki nie są kaloryczne;). Od czasu do czasu można sobie urozmaicić jadłospis.

Podwieczorek:

Banan+ kilka migdałów

+

czerwona herbata

Kolacja:

30 minut przed zielona herbata

2 jajka na miękko, pełnoziarnista bułka z wędliną z indyka, pomidorem i rucolą

UWAGA!

Jadłospis jest propozycją. Został stworzony z myślą o urozmaiceniu Waszych.

Ma być on dla Was inspiracją 🙂

Jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły na następne dni, to możecie wypisać w komentarzach. Wszystkie ciekawe pomysły zostaną wykorzystane. Każdego dnia w ułożeniu jadłospisu bierze udział jedna z czytelniczek bloga.

Pamiętajcie o odpowiednich posiłkach po treningu jak i przed:

Pozdrawiam,

Dominika

źródło zdjęć: www.google.pl

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułMetamorfoza z Jillian – Tips For Women
Następny artykułDzień 47 z 70 – trening z XHIT Daily
Dominika
Młoda mama Lenki, zakręcona studentka, zakochana w sporcie i zdrowym odżywianiu. W wolnych chwilach zajmuję się blogowaniem. Zamierzam motywować Was do aktywnego trybu życia i udowodnić Wam, że można wszystko!!! Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć.

5 KOMENTARZE

  1. super jadłospisy… w końcu znalazłam coś dla siebie. Zawsze szukając wychodziły mi jakieś wyszukane potrawy nie wiadomo jak nie wiadomo z czym i gdzie to kupić.. A tu wszystko super proste w każdym sklepie można znaleźć składniki szybkie, smaczne… dziękuje i polecam

  2. Przepisy fajne^^…tylko drogie panie…z tego co wiem to powinno się pić maksymalnie 2 filiżanki zielonej herbaty dziennie. Oprócz tego że działa oczyszczająco wysusza śluzówkę. 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here