Dzień 10 wydarzenia ” Zrób coś dla siebie ” – trening pośladków

25

Nie wiem czy wiecie, ale za Nami już połowa wydarzenia. Dokładnie za 10 dni pożegnamy się ze starymi treningami i zaczniemy przygotowania do nowych. Proszę mi się przyznać, kto nie odpuścił ani jednego dnia i nie zamierza tego zrobić ?:) Pamiętajcie, że tylko regularne treningi przyczynią się do efektów wizualnych. Chcecie być szczęśliwymi, pięknymi, seksownymi Kobietami?  To nie zapominajcie o aktywności fizycznej.

Dzisiejszy plan treningowy wyglądał tak:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> Plan 3

Skupiałyśmy się na modelowaniu Naszych pięknych pośladków. W końcu idealna pupa jest seksi i może być Naszym największym atutem ( mówię tutaj o Paniach, które mają malutki biust ta jak ja). Nie mogłyśmy również zapomnieć o pozbywaniu się tłuszczyku z talii oraz spalaniu wszystkie, co jest zbędne.

Dzisiejszy zestaw był bardzo przyjemny. Ćwiczenia na pośladki są cudowne! Jeżeli chodzi o Tiffoczki, to znacie już moje zdanie. Są naprawdę skuteczne, ale nigdy nie uda mi się wykonać ich tak seksownie jak Tiffany! 😀 Tabata POPSUGAR, jest naprawdę ciężka. Wiem, że ma ona swoich wielbicieli jak i również wrogów. Niestety w każdym planie treningowym znajdzie się zestaw, który którejś z Was nie spodoba się. 5 minut cardio z Fitness Blender również było przyjemne,

Plan treningowy zaliczam do udanych i niewymagających! Jestem ciekawa jak Wy sobie z Nim poradziłyście:) Czekam na Wasze komentarze:)

Moje Drogie Czytelniczki,

Zapewne wiecie, że jutro rano wyjeżdżam do Warszawy. Nie pojawi się podsumowanie jutrzejszego dnia na blogu, ale bardzo chciałabym, żebyście policzyły się pod zdjęciem, które wrzucę rano i w jednym zdaniu opisały swoje odczucia:). Jeżeli któraś z Was chciałaby obejrzeć jutro Galę Bloga Roku, to o godzinie 20:00 zapraszam Was na stronę www.blogroku.pl . Na bieżąco będziecie mogły oglądać moje zdjęcia z podróży i przygotowań na FB. Trzymajcie za mnie kciuki! 🙂 

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

źródło zdjęcia: www.weeheartit.com

Podobne posty:

Wydarzenie: ” Zrób coś dla siebie ” – Plan treningowy

Relacja z dnia 1: Dzień 1

Relacja z dnia 2: Dzień 2

Relacja z dnia 3: Dzień 3

Relacja z dnia 4: Dzień 4

Relacja z dnia 5: Dzień 5

Relacja z dnia 6: Dzień 6

Relacja z dnia 8: Dzień 8

Relacja z dnia 9: Dzień 9

25 KOMENTARZE

  1. Hej Tipsi:)
    No odpuściłam jeden trening 🙁 i więcej nie zamierzam 🙂 Dzisiejszy trening był świetny, aaaaach te pośladki 🙂 🙂 🙂 I Tabata! Oj daje w kość 🙂
    Powodzenia jutro 🙂

  2. Bardzo dobry zestaw!
    Jutro tłusty czwartek, nie warto sobie odmawiać, to jeden dzień w roku. Więc zjedzmy, ale poćwiczmy, wybiegajmy, wypoćmy go!

    Powodzenia jutro 🙂

  3. Hej, Tipsi! Dziś zamiast Twojego treningu biegam ze swoim facetem! Ciągle mogę kliknąć „Lubię to!” kiedy spytasz kto ćwiczył? 😀

  4. Zestawy są świetne! To moje pierwsze wydarzenie z Tobą, ale na pewno nie ostatnie!! 🙂 Opuszczam zawsze dwa dni treningu z Tobą, bo mam 2godzinne treningi siatkówki i po prostu nie wyrabiam się czasowo w te dni 🙂 już czekam z niecierpliwością na nowe wyzwanie! Powodzenia na gali!

  5. ja tak jak mówiłam nie ćwiczylam całych Twoich zestawów, ale ćwiczyłam chyba codziennie 🙂 a przynajmniej nie mam w pamięci abym któregoś dnia miała wolne [poza niedzielą oczywiście] no i dzisiaj aerobik + siłownia [na uczelni] także też padnięta jestem aby jeszcze trenować w domu [zrobiłam tylko przysiady] Powodzenia jutro 🙂 trzymam kciuki;*

  6. Ja niestety opuściłam i niestety w pt i sob też nie poćwiczę ;/ Ale będzie następne wydarzenie więc się nie przejmuję. Nie zamierzam przestawać ćwiczyć 🙂

  7. ja nie odpuscilam ani jednego treningu, dzisiaj mialam przerwe miedzy zajeciami wiec wrocilam na akdemik, pocwiczylam, prysznic i znowu na wyklady 🙂 dzisiejszy trening przyjemny, uwielbiam cwiczenia na posladki, bo nie mecza mnie jak na poczatku tylko wykonuje cwiczenia z usmiechem na twarzy 🙂 pozdrawiam i trzymam kciuki za gale! 🙂

  8. Hej ja niestety musiałam odpuścić wczorajszy trening a poniedziałkowy skrócić do połowy z powodu poprawki. Ale dzisiaj była moc i nie zamierzam rezygnować 🙂 widzę wyraźną poprawę w porównaniu z tamtym tygodniem 🙂
    Pozdrawiam 🙂

  9. Zestaw mało wymagający?? Ja się ledwo na nogach trzymałam po tych dwóch cardio 🙂 Ale fakt, że dałam dzisiaj z siebie 300% no i to może tez przez moją dłuższą przerwę, ale powoli powoli wracam do formy 🙂

  10. trening wykonany – nie był jakiś super wymagający. Do zrobienia 🙂 oczywiście cardio trochę męczące jesli chodzi o nogi 🙂 Ja nie odpuściłam żadnego treningu z Tobą ale zaczęłam dopiero w czwartek 🙁 bo znalazłam przez przypadek w necie dopiero 🙂 jeszcze dzisiaj deska, nożyce, skręty i wypady 🙂 pozdrawiam inne dziewczyny 🙂 wytrwałości i powodzenia jutro na gali 🙂

  11. Dzisiejszy trening zrobiony, dodałam sobie na końcu jeszcze 8 min abs z Mel B 🙂
    Tabata jak dla mnie nie taka ciężka i jestem z siebie bardzo dumna w kwestii robienia pompek! 😀
    Tiffoczki jak zwykle super
    To cardio 5 min Fitness Blender też mi się bardzo podoba!
    A po ćwiczeniach na pośladki z panem w leginsach chyba najbardziej je czuje
    Ogólnie wszystko na plus 😉

  12. Melduję sie, że cały czas ćwiczę z tym,że robię przerwy wtedy kiedy mi pasuje. Podczas gdy Wy będziecie odpoczywać w niedzielę, ja będę ćwiczyć. Powodzenia na gali.

  13. Ja się przyznaję że opuściłam 2 w zeszłym tygodniu, ale to dlatego że miałam gorączkę ! Ale za to dziś dodatkowo zrobiłam 150 brzuszków na kołysce i pośladki mel b <3

  14. Dzisiejszy trening niestety opuszczony, chociaż zrobiłam samą rozgrzewkę. 🙁 Środy dają mi tak w kość, że zero chęci na cokolwiek, a dzisiejszy dzień to już w ogóle… No ale 45 minut na basenie zaliczyłam i chyba naciągnęłam/nadwyrężyłam jakiś mięsień czy coś w ramieniu, bo dziwnie boli przy niektórych ruchach. Trening postaram się nadrobić w niedzielę, bo bardzo go lubię, ale jeszcze zobaczymy. 🙂

  15. Hej 🙂 przypadkowo znalazłam twojego bloga i bardzo spodobało mi się wyzwanie 70 dni z Mel B. Dopiero jestem przy fazie 1, ale nie zamierzam odpuścić, bo mnie to strasznie wciągnęło. Jak tylko skończę to pochwalę się wam efektami i będę Was gonić z kolejnymi wyzwaniami 🙂 jutro tłusty czwartek, ale grzeszyć nie zamierzam. A jeśli jednak złapie mnie ochota to mam na to sposób. W telefonie mam swoje zdjęcia z początku metamorfozy- wchodzę w nie, robię kilka głębszych wdechów i mówię sobie: DASZ RADĘ- JAK NIE CHCESZ TAK WIĘCEJ WYGLĄDAĆ TO TEGO NIE ZJESZ. Działa. Robię sobie wtedy zieloną herbatę albo wcinam jabłka. Życzę wam wszystkim powodzenia i wytrwałości. 🙂

    • Witaj Kochana,
      miło, że do Nas trafiłaś. Zapraszam Ciebie na FB, tam zawsze jest mega motywacji i wspaniałe Kobiety, które możesz poznać 🙂
      Trzymam za Ciebie kciuki!:)

    • ja też zaczęłam fazę 1 i już za mną 5 dni . 1 i 2 dzień to była masakra hahaha ale im dalej tym lepiej. Wczoraj w domu wyjątkowo był mąż zobaczył co ćwiczę i jak i powiedział ” Jesteś dzielna „. No to teraz na pewno nie odpuszczę 🙂 Pozdrawiam wszystkie ćwiczące 🙂 A pączka sobie odmówiłam , zjadłam garść suszonych owoców i orzechy 🙂

  16. A ja się przyznam, nie ćwiczyłam od ubiegłego czwartku, czyli wychodzi, że tydzień. Nie miałam kompletnie czasu, pracowałam dużo, zaczęłam praktyki studenckie itd. Przez ostatni tydzień kompletnie nie miałam czasu wziąć się za ćwiczenia. Okropnie mnie to denerwuje, chce poćwiczyć, ale jak już jestem wolna po 21 to po prostu po całym dniu już nie mam siły. Od dziś wracam i mam nadzieję, że nie będę już odpuszczać na tak długi czas. 🙁

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here