Kochane,
jeszcze dwa treningi i będziecie mogły odpocząć, no chyba, że niektóre z Was mają reset innego dnia niż niedziela. Wiem, że przyda Wam się taki odpoczynek, bo codziennie wymagam od Was naprawdę dużo. Może czas treningów nie wygląda przerażająco, w końcu co to jest 43 minut razem z rozgrzewką i rozciąganie?:D A jednak mogą być bardziej wymagające niż półtorej godziny innych ćwiczeń. Chciałbym, żebyście pamiętały o tym, że moje playlisty są naprawdę ciężkie i nie ma potrzeby do nich dokładać innych ćwiczeń. Więcej, to nie znaczy lepiej. Może to przynieść odwrotny skutek, niż chciałybyście:).

Plan treningowy dla osób początkujących wyglądał tak:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> Trening 3 – PP

Kochane, dzisiejszy zestaw możemy zaliczyć do najłatwiejszych, które pojawiły się w tej fazie wydarzenia. Wydaje mi się, że żadna z Was nie powinna mieć większego problemu z jego wykonaniem. Wszystkie ćwiczenia, które pojawiły się w dzisiejszej playliście były Wam dobrze znane. Chciałam, żebyście dzisiaj troszeczkę odpoczęły:). Mam nadzieję, że mi się to udało. Najtrudniejszym zestawem, który dzisiaj na Was czekał, był trening nóg z Mel B. Tutaj mogły być pewne problemy. Jeżeli chodzi o cardio, to jest zdecydowanie łatwiejsze od tych, które pojawiły się w tym wydarzeniu. Mam rację ?:) Czy wy również uważacie dzisiejszy dzień za najłatwiejszy? Miałyście jakieś większe problemy z wykonaniem całości? Proszę mi wszystko opowiedzieć, żebym wiedziała jak wygląda u Was kondycja:).

Plan treningowy dla osób zaawansowanych wyglądał tak:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> Trening 3 – PZ

Kochane dla Was przygotowałam wycisk porównywalny do wczorajszego ( no może troszkę łatwiejszy, bo nie było ZUZKI )
, za to cardio z POP SUGAR oraz Be Fit były bardzo wymagające. Podczas ćwiczeń na boczki mogłyście troszkę odpocząć. Dzisiejszy dzień skupiał się przede wszystkim na spalaniu, nie było tutaj modelowania. Bardzo dobrze jest zrobić sobie taki dzień raz w tygodniu. Jak Wam podobał się dzisiejszy plan treningowe? Udało mi się Was troszeczkę wymęczyć? Z pozoru playlista wydawała się łatwa, ale do takich nie należała.

Pamiętajcie, że wakacje coraz bliżej. Myślę, że niektóre z Nas zaprezentują swoje ciało w bikini wcześniej niż za 62 dni. Pamiętajcie, że nie możecie się teraz poddać. Sam trening nie przyniesie Wam efektów. Potrzebne jest zdrowe odżywianie, pamiętajcie o tym! Ja mogę Was tylko motywować i dostarczać Wam gotowe plany treningowe, ale Wy musicie dbać o to co jecie :).

Jak Wam minął dzisiejszy dzień? Nie bójcie się komentować, o to tutaj chodzi, żeby każda z Was mogła wyrazić swoją opinię. Czekam na Wasze komentarze. 

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

PS: Przypomina, że w poście dotyczącym wydarzenia jest do pobrania tabelka, którą możecie uzupełniać :).

Wydarzenie: Plan treningowy

Dzień 1

Dzień 2

24 KOMENTARZE

  1. O dobrze że napisałaś o tym żeby nie dokładać niczego więcej. 🙂
    A mam pytanie, czy do tego wszystkiego codziennie boczki z Tiffany to będzie przesada? 🙂

  2. Ja dzisiaj troszkę zgrzeszyłam 😀 Bardzo się cieszę że jest spalanie dzisiaj bo bardziej mi zależy aby najpierw zrzucić spory brzuszek a potem go rzeźbić 🙂

  3. Cześć, miły lekki (w porównaniu do poprzednich 🙂 ) zestaw w sam raz na zakończenie męczącego tygodnia. Poćwiczone, ciało zadowolone 😀

  4. trening był najłatwiejszy z wszystkich do tej pory ale na zakończenie ciężkiego tygodnia super. bardzo przyjemnie się go ćwiczyło. Pozdrawiam wszystkie dążące do celu kobitki 😀

  5. Przyznam szczerze, że też na początku wydawało mi się, że to będzie trening jeden z lżejszych, ale przy cardio myślałam, że już wymięknę…nie dałam się byłam dzielna 😉

  6. Jestem na poziomie podstawowym i rzeczywiście dzisiejszy trening był najłatwiejszy jak na razie. Mimo wszystko troszkę się zmachałam;) Ja dokładam sobei jeszcze do treningu rozciąganie do szpagatu.:) Ale dobrze, że jest trochę łatwiejszy dzień, dzięki temu pewnie nikt nie zrezygnuje z kolejnych treningów, bo w tamtej fazie zdarzały się resety:D (tak tak mi na przykład:D)

    • to jest ciężkie ćwiczenie, naprawdę, ale… nie poddajemy się! za każdym razem zrobisz więcej powtórzeń 🙂 aż w końcu całą minutę wytrwasz 🙂

  7. Jestem cała mokra, ale jaka szczęśliwa!
    Dzisiaj miałam ostatni egzamin gimnazjalny, on też poszedł mi całkiem dobrze 🙂
    Już spokojna, bez stresów o testy wykonałam trening całą sobą nie zaprzątając sobie myśli problemami, kocham ten endorfinowy stan… 🙂

  8. Hej 🙂 Mam taki maly problem i mam nadzieje, ze ktos mi pomoze 🙁 Cwiczyłam od miesiaca 5-6 razy w tygodniu, glownie Mel B i mieszam sobie jej zestawy, tak zeby wychodzilo ok.50min, od dwoch tygodni realizuje wyzwanie Tipsi na poziomie podstawowym:) Problem dotyczy nog, a szczegolnie miesnia obszernego bocznego uda (CHYBA, z tego co wygooglowalam ;D), ktory mi poprostu zaczyna odstawac! w sensie jest jakby bardziej rozbudowany.. kiedys przez 10 lat tanczylam taniec towarzyski, mysle, ze to troche pozostalosc po tamtym okresie, ale z budowy jestem gruszka, wiec bardzo zalezy mi, zeby wysmuklic nogi, jednak boje sie je cwiczyc wlasnie ze wzgledu na ten miesien, bo przeraza mnie, ze to zaczyna tak wygladac.. czy robie cos zle? albo czy powinnam wykonywac/nie wykonywac jakichs konkretnych cwiczen? Prosze o pomoc!!

  9. Dzisiaj faktycznie był luz, chociaż pompki nadal dają mi w kość. Oba moje szkraby są chore i muszę przyznać, że jestem wycieńczona przez co chodziły mi po głowie myśli, żeby może jednak odpuścić. Ale jak już zaczęłam ćwiczyć to po wszystkim dostałam takiego kopa, że reszta dnia nie stanowiła już wyzwania. Dziękuję wszystkim dziewczynom które tutaj ćwiczą i dają mi niesamowity ogrom pozytywnej energii

  10. Ja przy cardio z mel b zawsze kończe na desce w której skręca się na boki, pompki i podnoszenie do gory odpuszczam , pompek nigdy nie umiałam robic ewentualnie opierając sie o ścianę czy krzesło (mam jakeis mega slabe rece ) 😛

      • Dziękuję za odpowiedź 🙂

        A jeśli chodzi o uda (mam szczupłe nogi, natomiast uda szerokie) to jakie ćwiczenia i ile razy w tygodniu byś poleciła, aby wymodelować i zgubić tłuszczyk, ale aby NIE rozbudować mięśni bo strasznie się tego boję…? 🙂

        • Niestety nie da się tak 🙂 Wiadomo, że mięśnie troszeczkę się rozbudują, ale gwarantuję Tobie, że nie będą one wyglądały tak, jak zapewne teraz sobie wyobrażasz. Mięśnie są mniejsze objętościowo d tłuszczyku.:). Pamiętaj, że bardzo ważne jest porządne rozciąganie nóg, Na blogu nawet są z dwa posty o udach 😉

  11. wczoraj nie zdążyłam napisać moich wrażeń :))) dla mnie trening zaawansowanej grupy jak dotąd był najlżejszy, co nie znaczy lekki :)) ahahhahah :)) ale ta Pani z BeFit in 90 ma troszkę irytujący głos hahahah ale tak to super! dziękuję!

    PS. Widzę, że ta Pani dziś też się pojawia… xD

  12. Cześć, mam pytanie nie dotyczące tematu. Czy mogę dowiedzieć się jak nazywa się typ biżuterii, naszyjnika, który jest na zdjęciu? Bardzo mi się podoba, tylko nie wiem gdzie taki rodzaj bizuterii mogę znalezc 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.