Chciałam pokazać Wam, że Wasze ciało może zmienić się po dwutygodniowym treningu ułożonym według mojego planu. Także Kochane nie ma co się zastanawiać tylko ćwiczymy wspólnie! Jeżeli ktoś jeszcze nie dołączył do wydarzenia to zapraszam : Plan treningowy na 2 tygodnie – poziom zaawansowany 

Brzuszek Sylwii przed wydarzeniem: 

Data: 11.08

Wymiary: talia 69 cm, biodra 84 cm

Brzuszek Sylwii po wydarzeniu:

Data: 21.08

Wymiary: talia 66 cm, biodra 83

Wydarzenie w, którym ćwiczyła Sylwia : Plan Treningowy dla Zaawansowanych

Pamiętajcie, że samymi ćwiczeniami nie uzyskacie takiego efektu. Wasz jadłospis musi być ZDROWY!!!  Aby Wasze mięśnie na brzuszku były tak widoczne wasz poziom tkanki tłuszczowej musi wynosić około 10 %.

Jeżeli nie podjęłyście jeszcze żadnego wydarzenia to Zapraszam : Wydarzenia może przypadnie Wam coś do gustu 🙂

Sylwii gratuluję samozaparcia 🙂

Życzę wymarzonej sylwetki i jeszcze większej motywacji!

Jeżeli przypadła Wam metamorfoza do gustu, zostawcie coś motywującego w komentarzu dla autorki! 🙂

Pytania dotyczące przemiany  również możecie zostawić w komentarzu.

Pozdrawiam

 

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

31 KOMENTARZE

  1. gratuluje świetny efekt:) chciałam się czy oprócz ćwiczeń wykonywanych podczas treningu dodawałas inne cwiczenia na brzuch oraz czy przetrzegalas jakiejś diety? Pozdrawiam:)

  2. A co mam zrobić,jeśli gdy wstaję mam piękny płaski brzuch,który mógłby taki pozostać,a kiedy coś zjem już mi się nie podoba? Jest po prostu wypukły,taki napompowany… Brzuszki i plank wystarczą?

    • Anyczka,
      niestety brzuszki plank nie wystarczą. Potrzebna jest również dieta. Pamiętaj, że rano Nasz brzuch wygląda lepiej ( jest pusty ) po całym dniu robi się bardziej wydęty. Niestety taki Nasz urok 🙂

    • Zmienic diete kochana i dodac cwiczonka na brzuch. Napuszony brzuch to nie wina braku cwiczen a zlej diety. Nie pija gazowanych napojow, jedz 5 posilkow dziennie, nie dojadaj a najadaj sie tak w 80%. Pij duzo wody niegazowanej, ktora naprawde oczyszcza organizm. Dolozysz do tego cwiczonka i nie dosc,ze pozbedziesz sie napuszonego brzuszka to dodatkowo wycwiczysz miesnie i pieknie napniesz skore na brzuchu 😀

  3. Olu kochanie po urodzeniu dziecka kazdej kobiecie zmienia sie pępek 🙂 Ale przyjmuje twoja opinie niestety pepka nie moge zmienic ale za to daze do 6 packu. Chetnie zobacze Twoja prace nad swoim cialem.
    Domi dziekuje nie stosuje diety i nigdy nie stosowalam poprostu odzywiam sie zdrowo i slucham swojego organizmu i dostarczam mu to czego potrzebuje. Pije duzo zielonej herbaty i zaczelam siemie lniane pic. Wiecej sie skupilam na brzuszkach jak mialam wolna chwile to robilam brzuszki ale trzymalam sie planu treningowego Tipsi.
    Anczyka to normalne ze z rana ma sie piekny i plaski brzuszek, ja te zdjecia robilam wieczorem ale rano wyglada jeszcze lepiej.
    Pozdrawiam i zycze sukcesow 🙂

  4. nie no Tipsi bedzie tylko potrzebuje czasu zawartosc tluszczu ok wiec teraz tylko proteinki i za jakies 6miesiecy bedzie. Don’t worry pierwsza sie o tym dowiesz 🙂

    • Karko dziekuje i do roboty bedziemy cie motywowac. Na zdjeciach ciezko samemu zlapac efekt, ale naprawde warto bo to na zdjeciu to i tak slabo widac w rzeczywistosci wyglada to fajniej. Pozdrawiam

  5. gratulacje, super zmiana,jednak jak ktoś chce to można zrobić wiele:) motywacja dla mnie do dalszych ćwiczeń, pozdrawiam

  6. Gratuluję , świetny efekt który zasługuję na pozytywny komentarz , samo się nie zrobiło! Widać że włożyłaś w to wiele wysiłku i zaangażowanie! Brzuszek cudowny!opinią na temat pępka bym się nie przejmowała bo z takich seksownym sześciopakiem pępka wg nie musi być! jeszcze raz gratuluję!

    • Dziekuje Edyta za mile slowa. Nie nie przejmuje sie komentarzem o pępku i zgadza sie samo sie nie zrobilo 🙂 Trzymam za was wszystkie kciuki i dziekuje za motywacje do dalszych cwiczen nad sobą 🙂

  7. Super 🙂 gratulacje. Ja właśnie zaczęłam 5 razy w tyg ćwiczyć z Mel B cardio oraz co drugi dzień ćwiczenia na posladki i brzuch. Zawsze byłam szczupła teraz mam galaretowaty brzuch uda i do tego te boczki 🙁 ehh.. Jestem dobrej nadziei i powodzenia dla was 🙂

    • Olcia badz dobrej nadziej bo ja tez tak wlasnie mialam cialo zaczęło przypominac galaretke i ten brzuch zaczal mi rosnac. Badz wytrwala w postanowieniach i jedz zdrowo a niedlugo zobaczymy i twoja metamorfoze 🙂

  8. to są chyba jakieś jaja na pierwszy rzut oka widać że się naduła jak balon widac mięsnie na górnej części brzucha

    • afdsa
      Nie są to jaja. Proponuję poćwiczyć tak jak ćwiczy Sylwia i odżywaić się tak zdrowo jak ona i zobaczysz efekt.
      Pozdrawiam

      • dzieki Tipsi a co do jaj to jadam i to czesto 🙂 Kazdy ma prawo do komentarza ale troche kultury nie zaszkodzi 🙂 Owszem brzuch na 1 zdje. jest nadety jak balon 🙂 i dlatego zaczelam cwiczyc, ale zeby sie logowac tylko po to by skomentowac zdjecie to podziwiam zaciecie moze bys sie tak wziela za siebie i pokazala swoje efekty afdsa- uroczy nik 😀

  9. Tipsi mam pytanie 🙂 Dzisiaj mam 5 dzien A6W ( swoją drogą coś świetnego, w brzuchu ubyły mi już 4cm, sama nie wierzylam jak sie zmierzylam 😉 ) Co myslisz o tym, zeby polaczyc 6 z tym wyzwaniem?

  10. Cześć dziewczyny 😉
    Jestem na prawdę pod wrażeniem waszych efektów pracy, już długo starałam się zrobić płaski brzuch.. Ale niestety z dietą coś mi nie idzie. Mieszkam za granicą niektórych produktów trudno mi znaleźć które są potrzebne do różnych posiłków a nie wiem czym je zastąpić. Problem też jest z ustawieniem co o po kolei każdego dnia mam jeść i to jest chyba najtrudniejsze jak dla mnie. Do tego nie jestem aż tak dobra z gotowania, próbuję przyrządzać takie obiady jak moja mama ale wiadomo jak to polska kuchnia, za tłuste, za dużo kalorii itd. Więc proszę was o pomoc mógłby mi ktoś pomóc zrobić jadłospis z przepisami na każdy dzień. Z góry dziękuję i pozdrawiam Anna 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.