Dzień 28 z 70 podsumowanie fazy II – Mel B, nadszedł czas na podsumowanie fazy II. Na początku chciałam bardzo podziękować za wszystkie wiadomości z efektami. Dzięki Nim mogło powstać to podsumowanie. 🙂

Chciałam pogratulować wszystkim osobom, które nie poddały się i od początku I fazy razem ze mną walczą o swoje ciało! Jesteście silnymi Kobietami!

Średnia straconych centymetrów, najczęstsze grzeszki oraz dodatkowa aktywność została podsumowana dzięki 38 Kobietom, które wysłały mi swoje tabelki lub wymiary.

No to zaczynamy!:)

Średnia straconych centymetrów od 20 października do 6 listopada:

  • udo – 2 cm,
  • talia – 4 cm,
  • biodra – 2cm,
  • brzuch – 4 cm,
  • biust – 1 cm,
  • ramie – 1 cm,

Jeżeli chodzi o grzeszki to prezentują się one tak:

  • alkohol,
  • ciasta,
  • słone przekąski

I tutaj jestem naprawdę pod wrażeniem. Bardzo dużo Pań korzystało z tabelki na dodatkową aktywność. W sumie jestem bardzo zaskoczona tym co znalazło się w nich:). Dlatego postanowiłam wypisać te, które najbardziej mnie rozbawiły oraz dodatkowe aktywności, które najczęściej się pojawiały.

Najśmieszniejsze aktywności, które znalazły się w Waszych tabelkach:

  • sprzątanie mieszkania,
  • bieganie za dzieckiem na placu zabaw,
  • uprawianie seksu,
  • codzienna, nocna walka o kołdrę z Mężem,
  • poranne bieganie po domu  podczas szykowania się do pracy

Jak widzicie każdy z Nas potraktował tą tabelkę inaczej 🙂 Z jednym musimy się zgodzić to na pewno jest aktywność 🙂 

Najczęściej  uprawiana dodatkowa aktywność:

  • rolki,
  • rower,
  • joga,
  • skakanka,
  • zumba,
  • siłownia
  • bieganie,

Teraz pora poinformować Was o największej licznie zrzuconych cm oraz kilogramów.

Jedna z Pań łącznie zrzuciła 18 centymetrów w ciągu 14 dni.

Inna Pani zgubiła  3 kilogramy.

Pamiętajcie, że każda z Was ma inne ciało, wagę więc nie mówcie, że Wasze stracone łącznie 4 centymetry to nic. Osoba puszysta szybciej traci nadmiar centymetrów niż szczupła. Także nie porównujcie swoich wyników tylko cieszcie się tym co osiągnęłyście:). Nawet jeżeli poprawiła Wam się tylko kondycja to nie rezygnujcie! Najwyraźniej potrzebujecie więcej czasu.

Moje podsumowanie:

  • biust + 1 cm,
  • talia bez zmian,
  • pupa – 1 cm,
  • udo – 1 cm,
  • biceps +1 cm
  • łydka bez zmian

Jak widzicie nie tracę już centymetrów 🙂 Jestem bardzo zadowolona z + które, pojawiły się w mojej tabelce:).

W ciągu 14 dni poziom tłuszczu w moim ciele spadł o 0, 7% a zawartość mięśni powiększyła się o 0,5 %m. Minimalnie podniósł się poziom wody w moim organizmie.

Jeżeli chodzi o efekty widoczne ” gołym ” okiem to z przodu wydaje mi się, że jest bez zmian. Jednak jak już podstawiłam zdjęcia swojej sylwetki od tyłu z zakończenia I fazy i dzisiejsze to wydaje mi się, że jest różnica.

Jeżeli jesteście zainteresowane to mogę wrzucić zdjęcie od przodu ale tam mało co się zmieniło 🙂

 

 Już jutro chwilkę po 7:00 pojawi się nowa faza. Jesteście gotowe? Zostajecie ze mną dalej?

 

Jeżeli chcecie sobie przypomnieć jak zakończyła się faza I to podaję link —> Podsumowanie faza I

 

Pozdrawiam,

Dominika

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

32 KOMENTARZE

  1. Matko Boska kobieto jakie Ty masz piekne posladki! <3 Teraz mnie zazdrosc zzera normalnie… Ja mam pupe prawie jak J.Lo, w sensie wielkosci i chyba nigdy nie podniesie mi sie tak jak Twoja 😀

    • Agnieszka dziękuję 🙂
      Jednak idealne pośladki to takie w których nie widać zagięcia:D
      Może kiedyś takie będę miała:)

      • Tobie ta czesc ciala zmienia sie w takim szybkim tepie ze na koniec 4 ewentualnie 5 fazy bedziesz miala takie wlasnie posladki bez zgiecia! 😀 Tego jestem pewna 😀

        A ja na koniec 5 fazy wysle Ci moje zdjecia. (Jesli bedzie sie czym chwalic) Na razie nie robie zdjec, zeby sie nie zalamywac. Wystarcza mi malo imponujace centymetry 😀

        • Agnieszka dziękuję, że tak we mnie wierzysz:)
          Podrzucam przepis na moje pośladki:
          Peeling kawowy + treningi + wykroki z obciążeniem + zielona herbata = moje pośladki!:)

          • Od dzisiaj stosuje sie do Twoich zalecen Pani Profesor! Tylko zielona herbate odpuszcze, bo podobno przy tabletkach antykoncepcyjnych nie mozna jej pic, a ja wole nie kusic losu 😉 Jakie obciazenie masz przy tych wykrokach? I ile serii ich robisz? 🙂

          • Agnieszka piję, tabletki biorę i jak na razie nie skusiłam losu 🙂 To pij czerwoną 🙂
            Po 3 kg na rękę. Pierwszego dnia było po 7 na nogę i zwiększałam. Dzisiaj było po 27 na każdą nogę. Ogólnie to mam problem z kolanami dlatego mało powoli zwiększam ilość 🙂

        • Kurde ja nie mam takich hantli. mam poltora litrowe butelki z woda, ale do posladkow chcialabym wieksze obciazenie. Ale ostatnio jak bylam w sklepie to jeden hantel kosztuje 25 zl! ;o Na chwile obecna, szczegolnie przed swietami, nie moge sobie na to pozwolic niestety. I zastanawiam sie czym to zastapic. I nie mam zielonego pojecia.

  2. Jezu! Ale piekna sylwetka, moze pod koniec fazy 5 osiagne taki cel. U mnie kondycja coraz lepsze, waga bez zmian, ale stracilam 1cm z uda I brzucha 🙂
    Tipsi a napiszesz ile masz wzrostu?

  3. Niezła figurka, ja niestety z tych niskopodłogowych jestem i na takie efekty nie liczę, zresztą póki co jak zawsze najpierw “puchnę” i nabieram cm :/ (tak było przy insanity, tak było przy innych intensywnych codziennych treningach), aczkolwiek liczę na to, że już powoli powinny zaczynać wędrować w dół, zobaczymy. Jedno jest pewne, że zmiany widze, skóra jest zupełnie inna, cellulit zaczyna znikać, jest dobrze 😉

  4. Ja zaluje ze sie nie mierzylam ale sceptycznie podchodzilam do tych cwiczen zreszta jak zawsze nigdy nie moge wytrwac eh ale nie tym razem !! Tak sie zmotywowalam ze cwicze cwicze i cwicze. Bardzo fajne jest to ze podzielone to jest na fazy dzieki temu nie jest to nudne i tylko sie czeka co nowego wymyslisz..Jak sie ciesze ze trafilam na Ciebie Tips !!! :)))

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.