Trenuj razem z Nami Faza II- plan treningowy

15

Dzisiaj rusza nowa faza wydarzenia Trenuj razem z Nami . Będzie ona trwała od 24.03 do 06.04. Jest to ostatni plan treningowy obowiązujący w tym wyzwaniu. Niedziela pozostaje bez

zmian. Tego dnia możecie wybrać sobie rozciąganie z I Fazy.

Plan treningowy 1:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> Plan 1

Plan treningowy 2:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> Plan 2

Plan treningowy 3:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> Plan 3

Plan treningowy 4:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> Plan 4

Plan treningowy 5:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —>Plan 5

Plan treningowy 6:

Wersja dla osób korzystających z telefonu—> Plan 6

Plan treningowy 7:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> Plan 7

Co będzie Wam potrzebne?

* dobre samopoczucie,

* zdrowie,

* motywacja,

*pozytywne nastawienie,

* uśmiech na twarzy,

* mata ( jeżeli nie macie maty podłóżcie sobie ręcznik albo coś w tym stylu;)  )

* ciężarki ( można zastąpić je butelkami z wodą ) Jeżeli jesteście początkujące polecam 0,5 l butelki wody ( po 10 minutach i tak poczujecie zmęczenie ).

* sportowe buty. Każdy trening powinnyśmy wykonywać w butach. Jesteśmy wtedy bardziej stabilne i mniej narażone na kontuzję.

Dobre rady:

* przed każdym dniem treningu rozgrzejcie się,

*  nawadniajcie się,

* nie zwracajcie uwagi na wagę. Pamiętajcie, że mięśnie są cięższe od tłuszczu i mniejsze objętościowo. Dlatego możemy tracić cm. a waga może stać w miejscu.

* warto jest zrobić sobie kilka zdjęć przed rozpoczęciem wydarzenia i powtórzyć zdjęcia w tej samej pozycji na koniec wydarzenia.

* zdrowo odżywiajcie się,

* pamiętajcie, że sam trening nie da takich efektów jak połączenie go ze zdrową dietą!!!

* Jeżeli nie macie siły wykonać tylu powtórzeń co Nasze trenerki to wykonujcie ćwiczenia w swoim  tempie,

Przydatne linki:

Endomondo: Rywalizacja

FB: FB – Wydarzenie

KOCHANE!

Trzymamy za Was kciuki. Pamiętajcie, że zawsze możecie do mnie napisać na Fb lub tipsforwomen@wp.pl . Staram się odpisywać na wszystkie wiadomości :). Jeżeli zabraknie Wam motywacji, to u mnie ją znajdziecie! 🙂

Życzę udanego pierwszego treningu! <3

Dajcie znać jak Wam się podoba plan treningowy? Mam nadzieję, że będziecie zadowolone. Przygotowałam dużo nowości. Czekam na Wasze opinie!:) 

Około 18 zapraszam na podsumowanie pierwszego dnia na blogu i mam nadzieję, że pomysł z codziennym meldowaniem zmotywuje Was do walki. :)

Pozdrawiam,

Dominika

____________________________________________________________________________

Jeżeli spodobał Ci się dzisiejszy post, to będzie mi bardzo miło jak klikniesz” lubię to „.

15 KOMENTARZE

    • W poniedziałaek lista 1, we wtorek lista 2, w środę lista 4 itd. Trenujemy przez 14 dni 🙂 Czyli po 7 dniach powtarzamy wszystkie zestawy:)

  1. ja przyzwyczaiłam się do swojej listy ćwiczeń ale przez to przyzwyczajenie efekty coraz marniejsze więc dziś postanawiam nie marudzić, wziąć się w garść i ćwiczyć równo z wami 🙂 Właśnie wskoczyłam w dres i biorę się do roboty 🙂

  2. Cześć! Jestem tutaj pierwszy raz. Właśnie chwilę temu, przez przypadek znalazłam tę stronę. Jestem podekscytowana. Do ćwiczeń zamierzałam powrócić 1 kwietnia, ale skuszę się jednak dzisiaj. Jestem strasznie leniwa i mam słomiany zapał. Potrzebuję kogoś kto non top będzie nade mną stał i motywował mnie do działania. Widzę, że taką motywację i wsparcie mogę znaleźć tutaj. Podoba mi się także to, że tutaj mam wytyczne. Mam dokładnie określone co w danym dniu muszę zrobić!:) Teraz nie powinnam mieć wymówek. Trzymajcie za mnie kciuki!!:)

    • Witaj 🙂
      Bardzo się cieszę, że do Nas trafiłaś. Dołącz do wydarzenia na FB. 7 kwietnia ruszy na FB wyzwanie, które pomoże Wam osiągnąć lepszą sylwetkę do wakacji. Trzymam za Ciebie kciuki!
      PS: Jak do Nas trafiłaś?:)

  3. Jestem od dłuższego czasu na Twoim blogu ale szybko się poddawałam ponieważ zawsze gdy występowały cięższe ćwiczenia to ochładzał mi się apetyt na trening dziś zrobiłam cały jestem spocona ale zadowolona że ćwiczenia były na moją aktualną kondycje. Po ciąży nie wszystko mogłam wykonać ale mam nadzieję że tutaj tym razem dłużej zostanę:)) a kto ma niedosyt niech robi dodatkowe ja mam dość ;D z czasem będzie lepiej i może zacznę biegać. Pozdrawiam Tipsi

  4. Tipsi – jesteś wielka! co prawda pierwsza część nie przypadła mi do gustu, więc po pierwszym tygodniu robiłam trochę innych treningów, ale wróciłam na drugą część – oczywiście jak zwykle z opóźnieniem – ale po prostu rozłożyłaś mnie na łopatki! Wiedziałam, że warto z Tobą zostać:)

    • Bardzo dziękuję za tak miłe słowa:)
      Staram się układać palny tak, żeby każdy znalazł coś dla siebie w jakiejś fazie. Cieszę się, że jesteś zadowolona:)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here