Wiem, że wiele z Was zmaga się z problemem potężnych łydek. W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was listę ćwiczeń na smukłe łydki. Pamiętajcie jednak, że bardzo ciężko jest je wyszczuplić, a przede wszystkim nie da się stracić cm. tylko w jednym miejscu.

Więcej na temat ćwiczeń na łyski możecie przeczytać TUTAJ ===> Ćwiczenia na łydki < klik >  .

Pamiętajcie, że chodzenie na wysokich obcasach, palcach powoduje rozrost mięśnia. Jednak umięśnione łydki wyglądają o wiele lepiej niż pokryte tkanką tłuszczową. Który zestaw najbardziej Wam się podoba? 

Więcej ćwiczeń na inne partie ciała znajdziecie TUTAJ ===>Przykładowe ćwiczenia na różne partie ciał < klik >

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

22 KOMENTARZE

  1. Coś idealnie dla mnie:) Moich łydek zazdrości mi nie jeden facet, niestety zakupić kozaki to nie lada sztuka:):):) Wiem, że szczuplutkie i smukłe nigdy nie będą, ale urwane nawet 2 cm uratują mój świat:)

  2. Mam pytanie, czy ćwiczenia z obciążnikami na nogi (mam tylko 0,5kg, bo dopiero zaczynam pracę z nimi) przyczynią się do wyszczuplenia łydek czy mogą spowodować rozrost? Ćwiczę z nimi z Mel B 🙂

    • Wg mnie najlepsze są te rozciągające mięśnie – wszelkie wspięcia czy ćwiczenia z obciążeniem spowodują rozrost mięśnia – łydka będzie ładniejsza, ale nie straci na obwodzie, a może go nawet zwiększyć.

  3. Moim problemem jest to, że trenuję taniec irlandzki. O ile od pasa w górę jest szczupła, to moje nogi są totalnie nie proporcjonalne, a łydki to już moja zmora życia :/

  4. Hej Tipsi :). W zestawieniu przykładowych ćwiczeń brakuje mi tylko przykładowych rozgrzewek i rozciągania po treningu (może z podziałem np “na rozgrzewka najlepsza przed abs”), bo teraz zaczęłam codziennie ćwiczyć inne partie i mam wrażenie że ogólne rozgrzewki które znajduje to za mało, tak samo jak rozciągania po treningu.

    Prócz tego bardzo brakuje mi ćwiczeń na biust (wiem jest temat pt klatka piersiowa i plecy), a może coś typowo na podniesienie, ujędrnienie biustu? Wiem, że nie da się wyłączyć jednej partii ciała do ćwiczeń, ale są ćwiczenia które bardziej męczą szczególnie tą część nieco powyżej biustu i okolice pach i czegoś takiego szukam, ale w przepaściach internetu gdzieś mi to zanikło, a te filmiki co sa w dziale klatka piersiowa i plecy to jakieś 30% tego co szukam ( a znalazłam kilka razy przypadkowo, a teraz jak trzeba to nie ma 🙁 )

  5. Droga Tipsi,
    czy regularnie rozciągając mięśnie łydek, będę po ok. 2 miesiącach mogła zauważyć jakąś zamianę? Zależy mi na 2-3cm mniej w obwodzie, a moje łydki to głównie rozbudowane od intensywnej jazdy na rowerze mięśnie.
    Będę wdzięczna za odpowiedź
    Pozdrawiam
    Dominika 🙂

  6. Ja mam dossyc szczuple uda a za to lydki bardziej rozbudowane i zalezaloby mi na zmiejszeniu obwodu i wysmukleniu bo sa bardziej rozbudowane po szerokosci :-\

  7. A ja się zastanawiam, bo moje łydki są takie kołkowate, niewiele szczuplejsze “na dole” niż u góry… Jak u mamy i babci… Z boku widać taką linię która nadaje im wrażenia rzeźby. Nie chcę żeby były większe w objętości, chcę je zmniejszyć, ale i sprawić by były bardziej kobiece… Co robić, czego unikać? Skąd wiedzieć czy to tłuszcz czy mięśnie?

  8. Dziewczyny a jak z bieganiem? Słyszałam, że bieganie rozbudowuje mięśnie ud oraz właśnie łydek czy to prawda, czy raczej błędne stwierdzenie? 🙂

    • Błędne 🙂 Przeczytaj post na blogu ” przepis na szczupłe nogi ” i ” 5 powodów dla których warto biegać ” 🙂

  9. Hej Tipsi! Ja mam pytanie dotyczące ćwiczeń na "wzrost" łydek.. Bo niestety mam strasznie chude i nie ładnie to wygląda… Chciałabym trochę je "pogrubić" mięśniami 😀 Są jakieś ćwiczenia dobre na to? Z góry dziękuję za odpowiedz! 😉

  10. Hej Tipsi. Mam pytanie, ponieważ mam nie równe łydki prawą grubszą o jakieś 1,5 cm i głównie jest to tłuszcz czy ćwicząc któryś zestaw uda mi sie je wyrownać? czy muszę ćwiczyć tylko tą grubszą? Z góry dziękuję za odpowiedz 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.