Strona główna Wydarzenia Wyzwania miesięczne Sportowe miesięczne wyzwania – dodatkowe

Sportowe miesięczne wyzwania – dodatkowe

Kilka razy tworzyłam dla Was sportowe miesięczne wyzwania składające się z jednego ćwiczenia, którego ilość każdego dnia zwiększamy. Chciałam żebyście miały łatwy dostęp do tych planów, dlatego postanowiłam umieścić wszystkie w jednym poście. Z czasem przybędzie ich więcej :)

1) Wyzwanie: POMPKI 

wyzanie pompki

 

2) Wyzwanie: BRZUSZKI 

wyzwanie brzuch

3) Wyzwanie: PLANK

wyzwanie plank

4) Wyzwanie: PRZYSIAD PRZY ŚCIANIE 

wyzwanie-przysiad-przy-scianie

5)Wyzwanie: PRZYSIADY 

wyzwanie przysiad

6) Wyzwanie: Skakanka

plan

7) Wyzwanie burpees

burpees

8) Wyzwanie plank side

images (2)

Jakie wyzwania miesięczne jeszcze Was interesują? :) Piszcie w komentarza a ja postaram się przygotować dla nich plan;)

Pozdrawiam,

Dominika

zagłosuj na tipsforwomen.pl
 

98 COMMENTS

  1. A ja sobie wewnętrznie obiecuję, że będę „pompować” pośladki :)
    I trochę się chcę wyżalić, że ostatnio się opuściłam w treningach, bo niestety studia mnie ograniczają czasowo teraz i zaniedbałam ostatnie dwa treningi z 1 fazy i dzisiejszy z drugiej :( pocieszcie mnie jakoś czy coś..

  2. fajne, na początek bym sobie dodała brzuszki do ćwiczeń, tylko, że opuściłam ostatnie 2 treningi, moja mała daje tak w d*pe, że szok, przedwczoraj i wczoraj poszła spać o 23 po czym obudziła się o 3 i do zabawy, w ogóle nie miałam czasu dla siebie, a rano brak czasu :( mam nadzieję, że dzisiaj normalnie zaśnie i że znów będę miała wieczór na trening…

  3. Ja poprzednim razem miałam brzuszki,squaty i plank,a teraz wezmę pompki.przysiady przy ścianie i może squaty (jeszcze się nad nimi zastanawiam) ;)

  4. Mnie najbardziej podobają się brzuszki i plank. Chciałabym jeszcze pompki ale nie dam rady, mam za słabe ręce jeszcze.

  5. Próbowałam robić naraz 4 wyzwania, ale się poddałam, wszystko przez zerową kondycję. Ale dzisiaj robię podejście numer 2 i biorę się za brzuszki.

    Dasz radę wymyślić/znaleźć jakieś ćwiczenia na piłkę do fitnesu tą krągłą i tą taką podłużną :D

  6. Jeszcze krąży po sieci wyzwanie „nożycowe”, bardzo fajne, od jakiegoś czasu mi chodzi po głowie, chyba się też za to wezmę.

  7. To ja od dziś zaczynam :D chyba wszystkie naraz wezmę bo nie wiem na co się zecydować…ale wiem, że będę miała trudności z plankiem i przysiadem przy ścianie:P no cóż, trudności trzeba pokonywać :)

  8. Podglądam ten blog od jakiegoś czasu ;) Dzisiaj dzień 13. Wybrałam pompki, brzuszki, i przysiady. Robi się ciężko jeżeli chodzi o pompki, ale walczę dalej ;)

  9. jest prawie północ a ja zabieram się za ćwiczenia, dopiero do was dołączam i zaczynam od początku ,,Zrób coś dla siebie trening 1″ plus wyzwanie plank, przysiady, brzuszki, krzesełko przy ścianie :) do jutra :*

  10. Obecne moje wyzwania to. Przysiady przy ścianie, przysiady a od dziś dochodzą Skakanka, brzuszki i pompki. aaaaaj :)

    Jedna uwaga dotycząca Ładnego brzuszka w 30 dni. Zapomniałaś o dniu 28 :)

  11. Ja od jutra zaczynam pompki, plank i przysiady :D Poza tym 6 kwietnia kończę „2 fazę Trenuj razem z nami” cieszę się, że dzięki Tipsi i Wam doszłam tak daleko! Ach jestem z siebie dumna :D

  12. Chyba spróbuję przysiady i przysiad przy ścianie bo na nogach najbardziej mi zależy :) A masz coś na ładny biust?

  13. a może wyzwanie na ‚pompowanie pośladków’?
    Wiesz, z pozycji brzuszkowej unoszenie bioder i spinanie pośladków ;D

  14. Hej. mam pytanie, w niektórych wyzwaniach są podane minuty a w tych gdzie nie ma, to jest podana tylko liczba powtórzeń ?
    np: brzuszki. każdego dnia podana jest ilość jaką trzeba wykonać ?
    ;))

  15. a w wyzwaniu burpees dnia 7 :) spisuje je sobie i coś przy liczeniu mi się nie zgadzało :)
    mam nadzieję, że nie będziesz zła, że zwracam Ci uwagę na to :)

  16. Czy jak już dokończę wyzwanie z brzuszkami, to dalej mam je ciągnąć tzn. robić codziennie ponad 100 brzuszków czy robić przerwę i do nowa prowadzić wyzwanie?

    • Ponieważ są ich setki i nie jestem w stanie odpisać na wszystkie:) Odpisuję na nie, ale nie jestem w stanie odpisać każdemu.

  17. Witaj! Mam taki problem chciałabym zacząć w końcu ćwiczyć, ale niestety codziennie lub co kilka dni (różnie) mam mocne bóle biodra kiedy nawet chodzę! Masz na to jakieś rady? Proszę o pomoc ! :( :)

  18. Ćwiczę korzystając z Twojego bloga już od jakiegoś czasu :D. Efekty widać, biorę się za wyzwanie z przysiadami.

  19. Tipsi u mnie się źle wyświetlają komentarze. Awatar nachodzi na pierwsza linijkę tekstu. Używam OS X 10.9.2, a przeglądarki Chrome wersja 34.0.1847.137, pod innymi przeglądarkami mam ten sam problem. I to w ostatnich dniach się pojawiło.

  20. Witam:) chciałabym się dowiedzieć, czy te wyzwania miesięczne dadzą jakiś efekt jeżeli w ogóle jeszcze nie ćwiczę nic i wcześniej też tego nie robiłam? Niestety z racji sesji nie mam czasu na większe treningi a ze względu na aparat ortodontyczny jem mniej i „lepiej ” co już dało efekt wiec chętnie dolozylabym do tego takie ćwiczenia. Dzięki za odpowiedź :)

  21. Czesc Tipsi. Melduje wykonanie zadania 5 dni Insanity za mną jutro ostatni trening i off w czwartek, zaczełam w inny dzień niż harmonogram . Czuje się świetnie Shaun T mega motywuje ;) a Ty zaczełaś Insanity? , bo pamietam ze szukałaś kogoś z kim mogłabyś zacząć ;))

  22. Cześć! Obserwuje Was od trzech miesięcy, ale nie mogę zmobilizować się, żeby zacząć ćwiczyć :( Ale patrząc na to jak motywujesz Tipsi, to mam wyrzuty sumienia, że jestem takim leniem. Udało mi się jedynie zmienić dietę – 5 posiłków, zero słodyczy, pszennego pieczywa i fast foodów, do tego od dwóch miesięcy jeżdżę do pracy rowerem (ok. 3,5 km w jedną stronę). Czuję się dzięki temu lepiej, 2 kg mniej, ale wciąż za dużo kg. Wczoraj zaczęłam 5 wyzwań: brzuszki, przysiady, przysiad przy ścianie, plank i skakanka. Mam, nadzieje, że wytrwam i że to mi pomoże. Od czasu do czasu łapię za hula hop więc może jakieś wyzwanie z tym by się znalazło? Pozdrawiam

  23. Hejo :) Te wszystkie wyzwania miesięczne są boskie i bardzo pomocne. Miałaby do cb wielką prośbe, żebyś zamieścila kilka wyzwan zwiazanych z udami i wgl nogami. Bardzo prosze ;*

  24. Brzuszki robiłam podwójnie i przysiady (zwykłe), ale inne niż tu i już jestem tydzień po, ale mało mi i ćwiczę z Mel B.

  25. Dla mnie zdecydowanie plank i pusch ups – zawsze mi ciężko je robić w trakcie treningu :) . BTW. Dzięki za wyzwania !!!

Zostaw komentarz