Jakim posiłkom nasze polskie trenerki zawdzięczają taką figurę?

3

Zastanawiałyście się kiedyś, jak wyglądają posiłki naszych polskich, fit inspiratorek/trenerek? Kto korzysta z cateringu, a kto sam sobie przygotowuje te wszystkie pyszności? W końcu od ich diety zależy około 70% efektów. Wszystkie fit gwiazdy mają bardzo dobrze zbilansowane posiłki, urozmaicone dania, z resztą oceńcie to same.

Natalia Gacka -Dessler postawiła na posiłki przygotowywane przez firmę catringową BODY CHIEF. Przykładowe posiłki, które Natalia dostaje w swoich boxach to: placuszki bananowo – owsiane z musem malinowym, mięso mielone z kurczaka z warzywami zapiekane w papryce, na wierzch troszkę sera, grillowany łosoś z brokułami, roszponką, słonecznikiem i grzankami razowymi. Jak widzicie produkty z których przygotowane są potrawy Natalii nie są wymyślne, ani drogie. Można je potraktować jako inspirację do stworzenia własnych, pysznych dań.

ŹRÓDŁO: https://www.facebook.com/mistrzynifitnessgacka/
źródło: https://www.facebook.com/mistrzynifitnessgacka/photos/a.304129403058296.1073741830.278852478919322/856424714495426/?type=3&theater

Anna Lewandowska prawdopodobnie sama przygotowuje swoje posiłki. Są bardzo urozmaicone, zdrowe, ale również często składają się z takich produktów, które dla wielu z nas po prostu nie są dostępne. Oczywiście znajdziemy również takie dania, które przygotujemy z łatwo dostępnych produktów np. awokado z jajkiem – wersja zapiekana. Przykładowe propozycje Anny Lewandowskiej: naleśniki kasztanowe z musem malinowym, mielona wołowina w formie kulek, ryba na parze z zielonym warzywnym puree.

https://www.facebook.com/healthyplanbyann/photos/a.315984345187444.76335.261359397316606/1268541989931670/?type=3&theater
źródło: https://www.facebook.com/healthyplanbyann/photos/a.315984345187444.76335.261359397316606/1276951265757409/?type=3&theater

Ewa Chodakowska na swoim profilu udostępnia niewiele zdjęć posiłków. Oczywiście na jej talerzach znajdujemy zdrowe, pyszne dania. Trenerka pokazuje przepisy z jej strony bebio, gdzie można wykupić przygotowany pod własną osobę jadłospis. Przykładowe dania Ewy: Koktajl mix zieleni, Koktajl melon – gruszka. Naprawdę ciężko jest znaleźć  zdjęcia jej dań. Zazwyczaj Ewa pokazuje koktajle. Jedno jest pewne, na pewno je podobne dania, które znajdziemy w diecie bebio.

https://www.facebook.com/chodakowskaewa/photos/a.422230287850687.98575.186823701391348/1445531665520539/?type=3&theater

Jak same widzicie, nie ma jednego takiego samego przepisu na zdrowe odżywianie. Jeżeli ktoś ma możliwość korzystania z diety pudełkowej, uważam to za wspaniałe rozwiązanie.A Wy jak się odżywiacie – same gotujecie czy korzystacie z gotowych, zdrowych dań?

Pozdrawiam,

Dominika

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułZielenina w kuchni – Co najlepiej wybierać?
Następny artykułCiąża spożywcza – Nie tylko ty z nią walczysz!
Dominika
Młoda mama Lenki, zakręcona studentka, zakochana w sporcie i zdrowym odżywianiu. W wolnych chwilach zajmuję się blogowaniem. Zamierzam motywować Was do aktywnego trybu życia i udowodnić Wam, że można wszystko!!! Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć.

3 KOMENTARZE

  1. Niestety gotuję sama. W niedzielę robi to za mnie chłopak, bo ja jestem w pracy. Dieta pudełkowa w tym kraju(UK) odpada, bo niektóre produkty są obrzydliwe, dlatego zakupy trzeba robić w polskich sklepach.
    Z drugiej jednak strony uważam, że jeśli ktoś ma czas to powinien sam gotować, dzięki temu wie, co robi, poprawia swoje umiejętności kulinarne i jak zaprosi znajomych to zabłyśnie swoją kuchnia. Pozdrawiam 😉

  2. Niestety, żeby nauczyć się tak gotować, by było i pożywnie, i zdrowo, i jednocześnie nie – tucząco, trzeba poświęcić na to trochę czasu. Ja próbuję udoskonalać polskie dania i je urozmaicać,ale jak nie mam czasu, to szybko robię to, co umiem najlepiej, czyli np. jakiś kotlet, ziemniaki i surówka:/ Może z czasem mi przejdzie;)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here