Nowy rok, nowe postanowienia, kolejna walka ze swoimi słabościami! Nie ma co się wypierać! Pora zawalczyć o zdrową, wysportowaną sylwetkę. Podobno przez pierwsze 20 dni ciężko jest załapać bakcyla treningowego, a później już wchodzi nam to w krew. Wiecie co? Muszę się z tym zgodzić! Nowy pomysł na wydarzeni jest zupełnie inny! Bardzo specyficzny. Już Wam tłumaczę dlaczego …

Na blogu pojawiły się już dziesiątki planów treningowych! Od propozycji dla początkujących, po te bardziej zaawansowane. Od treningów skupiających się wyłącznie na pośladkach, po te, których zadaniem było spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej.

Wydarzenie treningowe „SCHUDNĘ W 2017 ROKU” jest dla Was propozycją nie do odrzucenia. To od Was zależy jaki plan treningowy wybierzecie.

Moja propozycja jest taka, osoby początkujące wybierają na początek jedno z wydarzeń, dla początkujących,  a po jego ukończeniu wybierają kolejne. Osoby bardziej zaawansowane, mogą wybrać jaki chcą plan – mogą miksować go z bieganiem, treningami na siłowni czy własnymi pomysłami lub skorzystać z programów treningowych, które wyciskają z człowieka każda kroplę potu.

Wiem, że dla wielu z Was dopasowanie planu do potrzeb może być trudne, dlatego w razie czego napiszcie w komentarzu nad czym chciałybyście popracować, ile ćwiczycie, a ja Wam pomogę wybrać te najodpowiedniejsze wydarzenie.

To co, jesteście gotowe? 🙂 ZACZYNAMY!

Plany treningowe – stopień łatwy/początkujący (kliknij w nazwę interesującego Cię wydarzenia i zobacz plan treningowy)

  1. 14 dniowy plan rozgrzewający
  2. 70 dni z Mel B uwaga! Ze względu na to, że filmiki Mel B cały czas znikają z YT, zostawiłam Wam w poście dotyczącym ego wydarzenia rozpiskę – na samym dole. Nie zdążyłam jeszcze rozpisać 5 faz (tak z tylu składa się te wydarzenie) ale na pewno to zrobię. Faza I jest rozpisana, także można rozpoczynać!
  3. Dwa tygodni z Tiffany – 14 dniowy trening z Tiffany Rothe. Trudniejszy od treningów z Mel B, ale do zrobienia przez osoby początkujące.
  4. http://tipsforwomen.pl/30-dni-z-mel-b-wyzwanie-dla-poczatkujacych/

Plany treningowe z podziałem na części ciała itp:

  1. Plan treningowy 24 playlisty spalanie, rzeźba brzucha i talii
  2. Modelowanie klatki piersiowej, brzucha, spalanie tkanki tłuszczowej i pompowanie pośladków
  3. Ujędrniamy pośladki
  4. SPALANIE ŚWIĄTECZNYCH GRZESZKÓW
  5. Smukłe uda, jędrne pośladki, smukłe nogi
  6. Szczupłe nogi i wyrzęźbiony brzuch
  7. Ujędnriamy pośladki/

Propozycje  bardziej wymagających treningów

Tutaj zostawiam linki do programów treningowych, które wyciskają wszystkie poty! Niestety same musicie załatwić sobie do nich treningi (chomik, yt i te sprawy) :).

  1. focus t25 – Gwarantuję Wam, że sama klata trenera nieźle Was do treningów zmotywuje. W poście znajdziecie wszystkie nazwy treningów, potrzebny sprzęt i kalendarz do pobrania oraz metamorfozy treningowe FOCUS T25.
  2. INSANITY Zostawiam filmik, który może Was zachęci. Na blogu cała rozpiska, tak jak w przypadku T25.

3. insanity the asylum – ten sam trener. Lista nazw treningów, cały kalendarz, rozpiska i informacje o programie treningowy.

4.p90x –  Cały program treningowy składa się z 12 filmików, które odtwarzamy według dołączonego harmonogramu ćwiczeń. 6 treningów w tygodniu. Nazwa filmików, kalendarz treningów i informacje na blogu. Metamorfoza polskiej blogerki Eweliny z  malywielkiswiatewla.wordpress.com. Zachęcająca przemiana do spróbowania tego treningu, prawda? 🙂

cropped-transformation1-1

Plan treningowy wybrany, to pora na przykładowe jadłospisy!

Wszystkie znajdziecie w jednej kategorii na blogu (Są tam Wasze jadłospisy, propozycje jadłospisów z Mel B i moje) ===> klik . Oprócz tego pokazywałam Wam też przykładowy jadłospis H.E.L.P. ===> klik. Ja mam całą książkę z tymi jadłospisami. 🙂

Jak Wam się podoba taki pomysł na wydarzenie?  Mam nadzieję, że dzięki takiej różnorodności, każda z Was znajdzie coś dla siebie. Nie napiszę Wam, że chcę, żeby te wydarzenie trwało 30 czy 60 dni. Moim zamiarem jest zaszczepić w Was regularne treningi na okres bezterminowy. Trzymajcie kciuki żeby mi się udało. Oczywiście zabieram się z Wami za wydarzenie. Dokładnie 22 stycznia minie rok od porodu. Moja figura wygląda dobrze, ale kondycja nadal nie jest taka jak była. Ja trzymam kciuki za Was, a Wy trzymajcie za mnie!

Fajnie byłoby, gdybyście po każdym treningu zostawiły pod tym wpisem komentarza. Zobaczymy kto najdłużej wytrwa! Oczywiście motywujcie się tutaj, wspierajcie, a link do naszego wydarzenia podsyłajcie innym kobietom.

W grupie siła i motywacja! Damy radę. DAMY!

Koniec gadania, a raczej pisania! Plan treningowy wybrany? To co, pora włączyć pierwszą playlistę! Życzę Wam miłego pierwszego treningu i czekam na Wasze relacje!

Ps: Chciałybyście, żeby na blogu powiedzmy raz na tydzień pojawiał się taki mój wpis dotyczący całego mojego tygodnia treningowego, moich chwilowych słabości itp. Byłoby to dla Was motywacją? Na początku bloga prowadziłam taki dziennik dzień po dniu i wiem, że go uwielbiałyście! 🙂

Pozdrawiam,

Dominika

PODZIEL SIĘ
Tipsi
Młoda mama Lenki, zakręcona studentka, zakochana w sporcie i zdrowym odżywianiu. W wolnych chwilach zajmuję się blogowaniem. Zamierzam motywować Was do aktywnego trybu życia i udowodnić Wam, że można wszystko!!! Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć.

66 KOMENTARZE

  1. super pomysł 🙂 mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w końcu 🙂 i że osiągnę swój cel 🙂 POWODZENIA dziewczyny ❤❤❤

  2. Świetny pomysl! Ciężko zabrać się porządnie do roboty, majac wszystko jak na tacy nie może się nie udac! 🙂 życzę wszystkim powodzenia, na wakacje chwalimy się efektami! 😀

  3. Ja ostatnie 30 dni cwiczylam z Mebli teraz spróbuję Titfany bo dopiero wracam do aktywnosci, przerwa również spowodowana porodem i opieką nas dzieckiem😀

  4. Hej! Mam pytanie, bo nie mogę się doszukać nigdzie, skąd wiemy jakie ćwiczenia obowiązują danego dnia w wyzwaniu z Tiffany? Podane są podlinkowane filmy, ale nie mogę się doszukać planu 🙁

    Z góry dziękuję za odpowiedź! Trzymam za wszystkie babeczki kciuki! 😀

  5. Fajny pomysł, a ja ułożyłam sobie sama trening z Mel B i chciałam się poradzić:) Zaplanowałam sobie ćwiczyć na czczo ok 9:00, Wstaję ok 8:30, pije wodę z cytryną, budzę się i od 9-10 robię trening, tyle że pod koniec jest ciężko bo robię się głodna i słabo mi ,nie wiem co zjeść przed aby było szybko zdrowo i dało mi trochę energii , po treningu jem owsiankę z jogurtem i owocami, czy to dobry wybór ?

  6. Jesteś niesamowita 🙂 Wszystko praktycznie podane na tacy , także nie ma już absolutnie wymówek. To ja również startuje 🙂
    co do Pesa.. jasne, że byśmy chciały, taki wpis zawsze motywuje. Gdy widzimy, że nie jesteśmy w tym same 🙂

  7. Ja wybieram trening z podziałem na poszczególne części ciała isc styczeń wybieram pierwszy z treningów :)) powodzenia dziewczyny !:) w grupie raźniej 🙂 a Ty Dominiko co wybrałaś na styczeń?:))

  8. Zaczynam! Mam nadzieję, że wytrwam… Plan rozgrzewający czeka na mnie, a ja na niego!
    Będzie jakieś wyzwanie na Endomondo?

  9. Hej Tips! Od tego roku postanowiłam się wreszcie odkleic od kanapy i ruszyć z tylkiem. Do teraz miałam kilka zrywow sportowych nawet kilka zaczetych wydarzeń z Tobą … kilka lat temu ładnie schudłam z 10 kg. Ale z roku na rok wraca po kilka kg.. i moja waga znów zaczęła pokazywać 7 z przodu 🙁 i właśnie dlatego zapisałam się na siłownię (to będzie moja motywacja – jak już się zapisałam to będę chodzić ).
    Plany są super 😉 muszę na spokojnie przejrzeć to co wrzucilas i wybrać coś dla siebie 🙂
    A tymczasem prosba-pytanie myślę ze dużo z nas postanowiło podobnie jak ja zapisać się od Nowego roku na siłownię, może jakiś artykuł nt. „początki na siłowni ” od czego zacząć żeby nie zrobić sobie krzywdy… bo wiadomo zajęcia zajęciami ale jak i co ćwiczyć na dostępnych sprzetach jakie ćwiczenia robić ile serio powtórzeń?
    Tymczasem pozdrawiam! Powodzenia dla wszystkich którzy zaczynają tak jak ja! 😉

    • Hej 🙂

      Na blogu znajdziesz kilka wpisów na temat siłowni – jak zacząć? Przykładowe treningi na siłowni 🙂

      Pozdrawiam

  10. Super pomysł ! Ja już po pierwszym treningu. Wybrałam Modelowanie klatki piersiowej, brzucha, spalanie tkanki tłuszczowej i pompowanie pośladków.

  11. Super plan ,zaczynam z 14 dniowa rozgrzewka mam tez zamiar trzymać dietę i na pewno będzie dobrze .tez jestem zdania ze po miesiącu regutalnych ćwiczeń człowiek sie pozytywnie uzależnia od ruchu

    • Walczę z tym ale niestety ciągle znikaja filmiki z Mel B. I tylko one. Jeżeli brakuje filmu u góry, to mel b rozgrzewka. Jezeli na koncu, to mel B rozciąganie. Drugi filmik brakujący, to jakieś modelowanie, 3 od końca- cardio, przedostatni abs lub brzuch 🙂

  12. No kochana zaszalałaś z tym wpisem,😊 jest super!!! Ja niestety jeszcze przez 3 miesiące będę na wyjeździe i nie mam możliwości zabrać się za konkretny trening 😞 ale po powrocie chciałabym wziąć się za p90x. Mam nadzieję, że w wakacje będę miała czym się pochwalić 😀 puki co robie 30 dni plank, side plank- 30dni, przysiady przy ścianie i wykroki. Tak żeby nie wyjść z wprawy i po powrocie nie zaczynać od początku 😉

  13. Pomocy, nie wiem co wybrać 😀
    Ćwiczę ok.6x w tygodniu, ok. godziny, może być dłużej. Robię teraz wyzwanie „Nowa ty w starym roku” i jest za proste 🙂 Waga mnie nie interesuje, ale chciałabym spalić tłuszczyk i wyszczuplić głównie brzuch i nogi. Potrzebuję czegoś łatwo dostepnego, najlepiej z yt. Niestety szybko się nudzę i nie wiem, czy te same filmiki kilka razy w tygodniu mnie nie dobiją :p nawet z FitnessBlender zawsze wybieram opcję for people who get bored easily, nie znoszę powtarzających się rund. Doradzisz? 🙂

  14. Super pomysł, ja zaczęłam biegać właśnie od stycznia i wlasnie myslalam nad dolaczeniem treningów. Oby się udało tym razem! I trzymam kciuki za ciebie 🙂

  15. Za mną pierwszy dzień 14 dniowego planu rozgrzewającego 🙂 osobiście już się w nim zakochałam 🙂 ewidentnie dla mnie są zestawy złożone z kilku, może być nawet z kilkunastu filmików treningowych ale nie za długich 🙂 wtedy chyba po prostu szybciej leci mi czas 🙂
    Dołożyłam sobie do całego treningu również 15 min na trampolinie fitness zakupionej w lidlu 🙂 nigdy wcześniej nie miałam okazji ćwiczyć na czymś takim i muszę szczerze powiedzieć, że jestem mile zaskoczona 🙂 pot lał się strumieniami, ale zmęczenie nie dawało się, aż tak bardzo we znaki 🙂
    Myślę, że tym razem uda mi się dokończyć wyzwanie 🙂

    Trzymam za siebie i za was wszystkie kciuki! Powodzenia <3
    DO BOJU!!! <3

  16. Hej, mam pytanie,ile dni ma trwać każda z faz 70 dniowego planu MelB? 🙂 Niestety nie mogę się doczytać na blogu a tabela z planem się nie otwiera… Pokazuję się błąd:(

  17. Hej jestem tu od dłuższego czasu i biernie się przyglądam. Wiecznie znajduję jakiś pretekst żeby nie zacząć. W tym roku jednak się nie poddam. Chce zawalczyć w końcu o swoją kondycje bo jest ona żadna. Na początek zabieram się za 14 dniowy plan rozgrzewający. Trzymajcie za mnie kciuki. Życzę nam powodzenia i wszystkiego dobrego w tym nowym roku:)

  18. Ja po pierwszym z 14 dniowego planu rozgrzewającego! Było mega mega ciężko, bo dwa miesiące przerwy to ogromnie dużo, ale dałam radę 😆

  19. Super pomysł z tym wyzwaniem, I koniecznie wrzucaj cotygodniowe wpisy! 🙂 oby w tym roku udało sie nie odpuścić i wdrożyć sie w ten zdrowy styl życia !!!

  20. Ja również rozpoczynam dzisiaj 14-dniowy plan rozgrzewający. Wybrałam Spalamy świąteczne grzeszki!
    Akurat 3 trening 🙂

  21. Chce dołączyć około kwietnia czyli miesiąc po porodzie. Mam nadzieje ze dam rade 😊 przed ciążą wytrwałam około 2 miesięcy co było ciężkie przy mojej pracy. Teraz czeka mnie inna rzeczywistość.. jakieś porady?

  22. 2 dzień 14 dniowego planu rozgrzewającego za mną 🙂 yeah!!! dzisiaj playlista trochę dłuższa, bo cały trening trwał 1 godzinę i jestem z siebie dumna, bo dawno nie ćwiczyłam aż godzinę, a dziś dałam radę <3
    Moje odczucia są następujące:
    -nigdy nie lubiłam ćwiczeń na ręce, a dzisiejszy trening z Natalią Gacką był przecudowny, nie był za męczący, ale było czuć wszystkie mięśnie 🙂
    – ćwiczenia na pośladki- MIAZGA!!! <3 tyłek sam się nie zrobi, a tutaj było czuć go bardzo <3
    – cardio- nigdy nie lubiłam tego typu ćwiczeń i chyba nie polubię, wolę rowerek albo chociażby ćwiczenia na trampolinie, ale nie odpuściłam 🙂 spociłam się jak nigdy 🙂 trzech ćwiczeń nie dałam rady zrobić, ale zastąpiłam to swoimi alternatywnymi ćwiczeniami cardio 😀

    I godzinka minęła 🙂 jestem z siebie dumna 🙂 i mam nadzieję, że nikomu to nie przeszkadza, że tak wnikliwie opisuje swoje przeżycia, ale tak już mam 🙂

    POWODZENIA DZIEWCZYNY <3

  23. Wszystko lepsze od pisania pracy licencjackiej!
    Podłączam się, i przyjmuję wyzwanie 😀 💪
    Trzymam kciuki, za wszystkich próbujących ♥

  24. Chętnie dołączę, dziś już jestem po treningu ale chętnie dlaczego do wyzwania wybieram focus t25 🙂 od jutro zaczynam 🙂

  25. Ja niestety dzisiaj muszę zrobić sobie wolne od ćwiczeń:) cały dzień z synkiem siostry, tak żywym, że nie mam czasu na nic 🙂 ale może to lepiej bo po wczoraj mam takie zakwasy, że ledwo chodzę 😅haha
    ale według planu dzień przerwy miałam mieć jutro więc po prostu sobie zamienię dni 😊
    Ale wam życzę powodzenia ❤ nie poddawajcie się ❤

  26. Do dzieła wybrałam trening rozgrzewający, od 12 dni czytam różne blogi ponieważ nie bardzo wiem jak zabrać sie do racjonalnego odchudzania, pisałaś kiedys bloga o ludziach ktorzy wyglądają ubraniach ok a gdy dochodzi do stroju kąpielowego wtedy jest problem. Mam 21 lat moja waga to 57 przy wzroście 164. Moją największą zmorą jest niewiedza w stylu swojego zdrowego odżywienia, ohhhhh:(((

  27. Za mną 2 treningi z Shaunem T i jego Szaleństwem 😉 Mega! Pierwszy trening to była miazga, podczas drugiego obyło się bez inwektywów pod adresem prowadzącego, bo przeplata ostrą jazdę krótkimi ćwiczeniami rozciągającymi 😜 Dla mnie bardzo dużym plusem jest intensywność i krótki czas 😉 Ćwiczę jak dzieci śpią, czyli koło 22-23, nie chciałoby mi się codziennie poświęcać 1h z tego świętego czasu 😁 Po treningu z Shaunem czuję całe nogi, czyli to na czym najbardziej mi zależy. Trochę się boję tego spalania, bo na tułowiu zdecydowanie brak mi tkanki tłuszczowej 🙁 Chcę wymodelować nogi, bo przy 48kg wagi mam strasznie brzydkie, sflaczałe z dużym cellulitem i żylakami. Ćwiczeniamam nadzieję poprawią ukrwienie i wysmuklą nogi. No i jeszcze robię przysiady, bo pośladków brak 😉

  28. Ja startuje z wami’ na razie zaczne od 14 dniowe wyzwanie z tifany a pozniej moja ukochana mel b z ktora juz trenuje 8 miechow 🙂 + moje typowe cwiczenia silowe oczywiscie

  29. Chyba też zacznę z Wami, ale ciężko mi się zmotywować, bo już miałam raz piękne mięśnie jak łączyłam kick boxing z ćwiczeniami siłowymi. Ostatni raz ćwiczyłam w lipcu, zachorowałam i przestałam ćwiczyć, jak wyzdrowiałam jakoś tak się potoczyło wszystko że nie wróciłam na siłownię :(. Wiedząc ile mnie kosztowało wysiłku i czasu osiągnięcie takich efektów nie mogę się zebrać żeby zacząć od początku. A po pół roku już ślad po mięśniach zaginął ;p. Trzymajcie kciuki może mi się tym razem uda 🙂

  30. Mam pytanie, może mi ktoś doradzi, mam dietę, zdrową. Ale potrzebuję treningu który w połączeniu z tą dietą da fajne efekty, chodzi o to żeby zgubić kilka kilogramów 4,5… Jestem mega zmotywowana tylko nie wiem co wybrać. A i powiem jeszcze że nie jestem początkująca więc mo
    że być coś naprawdę hardkowowego💪.POMOCY.

  31. Hej kobietki!
    Ja od tego roku zaczynam, i porwalam się na początek na Ewę i jej ćwiczenia lecz nie wiem czy ja źle zrobiłam ćwiczenia czy wina jest po stronie mojej nadwagi ( jakieś 10 kg) ale po tygodniu ćwiczeń wysiadły mi kolana, ból nie jest ciągły ale przy wysiłku jest dość odczuwalny i nie komfortowy. I moje pytanie czy mogę śmiało zaczynać ten plan dla początkujących czy narazie sobie odpuścić? ( Wizyta u specjalisty dopiero za parę miesięcy) Z góry dziękuję za każdą odpowiedź!

    • Ja też kiedyś zaczęłam od Ewy i identycznie siadły mi kolana. Odpuściłam na jakiś czas i minęło samo. Teraz ćwiczę już 4 tydzień – 30 dniowe wyzwanie z Mel B i jest super. Nic mnie nie boli ( w sensie negatywnym) Kończę za tydzień i muszę sobie coś nowego upatrzyć. Macie jakieś propozycje co fajnie modeluje ciało???

  32. Fajny pomysł 🙂
    Pojawi się kiedyś post dla osób np. z niedowagą, które chciałyby przytyć ale zdrowo? 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ