Aplikacje na telefon dla sportowców – 5 propozycji

23

Jedną z motywacji wielu osób, które prowadzą aktywny tryb życia są aplikacje na telefon. Tym razem przyjrzymy się tylko aplikacjom treningowym. To one są najczęstszym przyjacielem podczas treningu. Wiele osób nie wyobraża sobie bez nich biegania, spacerowania czy jazdy na rowerze. Z jednej strony są naprawdę super motywatorem, ale z drugiej strony trzeba pamiętać o umiarze. Poznajcie 5 moim zdaniem najlepszych sportowych, darmowych aplikacji na telefon. 

1.ENDOMONDO

Najbardziej znana aplikacja, dostępna za darmo w sklepie play google. Sama z niej bardzo długo korzystałam. Do dnia dzisiejszego tworząc wydarzenia biorę ją pod uwagę i tworzę dla Was wyzwanie w którym widzicie wyniki wszystkich osób biorących w nim udział. Dla kogo jest  endomondo?

” Jedyny potrzebny Ci osobisty trener zmieści się w Twojej kieszeni. Jeśli biegasz, jeździsz na rowerze, chodzisz, pływasz kajakiem lub ćwiczysz coś innego, my Cię motywujemy i, co ważniejsze, bawimy. Zapisuj trasy, rekordy i publikuj swoje treningi – wszystko z jednej aplikacji. Dołącz do 25 milionów użytkowników i uwolnij swoje endorfiny. „

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.endomondo.android&hl=pl
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.endomondo.android&hl=pl
2. Runtastic Running & Fitness

Ta aplikacja na pewno jest mniej znana od endomondo, ale czy tak naprawdę gorsza od niej? Moim zdaniem nie. Runtastic nie ma takiego problemu z łapaniem zasięgu i gubieniem tras, a tak coraz częściej zdarza się w endomond (dajcie znać czy Wy też to zaobserwowaliście). Jest to kolejna aplikacja, która notuje postępy w trenowaniu: dystans, czas, prędkość, kalorie, tempo itp. Jeżeli chcecie wypróbować czegoś innego od endomondo i zależy Wam na tym, żeby aplikacja nie gubiła zasięgu, koniecznie wypróbujcie Runtastic.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.runtastic.android&hl=pl
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.runtastic.android&hl=pl
3. A6W

” Aplikacja zawiera harmonogram ćwiczeń mięśni brzucha do wykonania w trakcie 42 dni – znany jako Aerobiczna Szóstka Weidera. Wszystko co musisz zrobić, to wykonać codziennie 6 ćwiczeń o określonej liczbie powtórzeń. ” Pamiętajcie, że ćwiczenia A6W nie należą do najłatwiejszych. Naprawdę łatwo sobie zrobić krzywdę podczas źle wykonywanych powtórzeń. Jeżeli wyjeżdżacie na wakacje i nie będziecie mieli dostępu do komputera, warto zaopatrzyć się w taką aplikację i np. co dwa dni trenować mięśnie brzucha. Oczywiście osoby, które czują się na siłach i przede wszystkim nie mają żadnych przeciwwskazań do wykonywania tych ćwiczeń mogą wykonać cały plan treningowy :).

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.caynax.a6w
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.caynax.a6w
4. Najlepszy Trening Pośladków

Kolejna aplikacja, która przyda się Wam podczas wyjazdów. Jeżeli nie chcecie zawalać treningów, a ćwiczenia za laptopa, płyt dvd nie wchodzą w grę, warto zainstalować sobie tę aplikację i w wolnych chwilach pompować swoje pośladki. Aplikacja zawiera widea wysokiej jakości, elastyczne treningi -możliwość ustalania długości treningu, możliwość pomijania niechcianych ćwiczeń, głosowe komentarze trenera, przypomnienia o treningach oraz historię i statystyki. Naprawdę warto ją przetestować. Jestem pewna, że wielu osobom bardzo się spodoba.

https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.KalromSystems.BestButtFitness
https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.KalromSystems.BestButtFitness
5. Squats Workout

Nie możecie zmotywować się do regularnego wykonywania przysiadów? Ta aplikacja jest dla Was! Wystarczy, że podczas wykonywania przysiadów będziecie trzymali telefon przed sobą w dłoniach, aplikacja będzie naliczała Wam powtórzenia, a Wy będziecie mogli obserwować swój postęp. Czego chcieć więcej, prawda? Koniecznie wypróbujcie! 🙂

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.northpark.squats&hl=pl
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.northpark.squats&hl=pl

Tak wygląda lista moich ulubionych aplikacji, które naprawdę przydają się podczas trenowania. Z chęcią poznam Wasze propozycje. Jeżeli macie jakieś swoje ulubione, sprawdzone aplikacje treningowe, które mogą się przydać wielu osobom, zostawcie nazwę do nich w komentarzu. Z chęcią poznam coś nowego.

W tym poście znajdziecie 5 fit aplikacji dotyczących zdrowego odżywiania, Warto się z nimi zapoznać ===> klik

Pozdrawiam,

Dominika

 

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPrzegląd odzieży sportowej w sieciówkach – wiosna 2015
Następny artykuł5 najlepszych ćwiczeń na jędrny biust
Dominika
Młoda mama Lenki, zakręcona studentka, zakochana w sporcie i zdrowym odżywianiu. W wolnych chwilach zajmuję się blogowaniem. Zamierzam motywować Was do aktywnego trybu życia i udowodnić Wam, że można wszystko!!! Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć.

23 KOMENTARZE

  1. Mam to samo z endomondo. Używam drugiej propozycji. Jest świetna! Właśnie instaluję resztę Twoich propozycji 🙂 Dzięki

  2. Ja używam RunKeeper – podobna do Endomondo, mA fajne programy treningowe, jak np od 0 do 5km 🙂 dla poczatkujacych, ale tez i przygotowanie do maratonu

    • Ja tez runkeeper! Ktory rowniez ma opcje ustawienia sobie biegania pod swoje cele w tym interwalow, ktorych nie ma w innych darmowych apkach do biegania. Chyba ze chcecie miec osobna apke do biegania i osobna do biegania interwalowego ale mnie to wkurzalo

  3. Z Endomondo pobiegłam raz i właśnie zgubił zasięg (a mieszkam w dużym mieście, nie biegam na końcu świata!), więcej nie odpaliłam. Runastic mnie wkurza, jak pani co kilometr gada i zagłusza mi audiobooka 😉 I biegam z Navime.

    A polecisz coś do ustawiania interwałów? Miałam SequiTimer, ale ostatnio nie mogę się z nim dogadać.

  4. Do interwałów i biegania polecam Run-log.com. Jak dla mnie świetna apka, dobrze liczy dystans i nie gubi zasięgu 🙂

  5. Ja bardzo polecam aplikacje Madbarz, bardzo fajne ćwiczenia na każdą część ciała. Możnaa również samemu tworzyć treningi. Ma także motywujące cytaty, które naprawdę pomagają. Naprawdę godna polecenia.

  6. No nareszcie spotykam kogoś, kto zauważył to, co ja 🙂 Zrezygnowałam właśnie z endomondo, bo ciągle mnie oszukiwało na trasie (zorientowałam się dopiero na boisku jak robiłam pełne równe kółka). Okazywało się, że na każdej trasie byłam tak ok. 500m albo i więcej do tyłu. Wprawdzie oznacza to, że zrobiłam więcej niż chciałam, ale nie o to przecież chodzi 😛 poza tym jak jeździłam na dłuższe trasy na rowerze non stop słyszałam komunikat "connection lost" i co chwilę postój na łapanie gpsa.. Dlatego też zmieniłam na runtastic i – odpukać – złego słowa nie mogę powiedzieć 🙂 na jakim zadupiu bym nie była, zasięg zawsze jest 🙂

  7. Ja używam stravy bo endomdondo gubilo się na moich trasach ze strava ten problem zniknął. Na endomondo wstawiam treningi na siłowni i fitness

  8. a mozecie polecic cos na skakanke i rolki ??
    no i ogolnie jakies artykuly na ten temat mozesz zrobic ?? 😉
    to mi najlepiej wychodI i przy tym widze ze moje cialo wyglada lepiej… do tej pory cwiczylam focust25 i nie widzialam takich efektow jak po rolkach i.skakance 😉
    wiec jakas apka na rolki ?? na endomondo nie ma opcji rolek 🙁

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here