Przegotowałam dla Was ciąg dalszy tego wydarzenia —> Zrób coś dla siebie. Popraw swoją sylwetkę!. Tym razem ćwiczymy TYLKO przez 6 dni! Nie powtarzamy tego planu dwa razy :). Ta faza trwa od 03.03 do 09.03. Chciałabym, żebyście 8 marca wysłały mi swoje podsumowanie z całego wydarzenia. Prosiłam Was wcześniej, żebyście nie mierzyły się po zakończeniu pierwszej fazy. Zróbcie to dopiero w niedzielę:).

Zestawy ćwiczeń:

Plan 1:

Dla osób korzystających z telefonu —> Plan 1

Plan 2:

Dla osób korzystających z telefonu —> Plan 2

Plan 3:

Dla osób korzystających z telefonu —> Plan 3

Plan 4:

Dla osób korzystających z telefonu —> Plan 4

Plan 5:

Dla osób korzystających z telefonu —> Plan 5

Plan 6:

Dla osób korzystających z telefonu —> Plan 6

Co będzie Wam potrzebne?

* dobre samopoczucie,

* zdrowie,

* motywacja,

*pozytywne nastawienie,

* uśmiech na twarzy,

* mata ( jeżeli nie macie maty podłóżcie sobie ręcznik albo coś w tym stylu;)  )

* ciężarki ( można zastąpić je butelkami z wodą ) Jeżeli jesteście początkujące polecam 0,5 l butelki wody ( po 10 minutach i tak poczujecie zmęczenie ).

* sportowe buty. Każdy trening powinnyśmy wykonywać w butach. Jesteśmy wtedy bardziej stabilne i mniej narażone na kontuzję.

* skakanka lub sznurek ,

Dobre rady:

* przed każdym dniem treningu rozgrzejcie się,

*  nawadniajcie się,

* nie zwracajcie uwagi na wagę. Pamiętajcie, że mięśnie są cięższe od tłuszczu i mniejsze objętościowo. Dlatego możemy tracić cm. a waga może stać w miejscu.

* warto jest zrobić sobie kilka zdjęć przed rozpoczęciem wydarzenia i powtórzyć zdjęcia w tej samej pozycji na koniec wydarzenia.

* zdrowo odżywiajcie się,

* pamiętajcie, że sam trening nie da takich efektów jak połączenie go ze zdrową dietą!!!

* Jeżeli nie macie siły wykonać tylu powtórzeń co Nasze trenerki to wykonujcie ćwiczenia w swoim  tempie,

Przydatne linki:

Endomondo: Rywalizacja

FB: Grupa ” wsparcia “:)

KOCHANE!

Trzymamy za Was kciuki. Pamiętajcie, że zawsze możecie do mnie napisać na Fb lub tipsforwomen@wp.pl . Staram się odpisywać na wszystkie wiadomości :). Jeżeli zabraknie Wam motywacji, to u mnie ją znajdziecie! 🙂

Życzę udanego pierwszego treningu! <3

Dajcie znać jak Wam się podoba plan treningowy?

Około 18 zapraszam na podsumowanie pierwszego dnia na blogu i mam nadzieję, że pomysł z codziennym meldowaniem zmotywuje Was do walki. :)

Pozdrawiam,

Dominika

19 KOMENTARZE

  1. Tipsi, nie wiem czy to problem mojego komputera czy co, ale nie moge ‘rozwinąć’playlisty 🙁 a jak klikam na ‘plan’ to wyskakuje mi, ze ta lista jest prywatna 🙁

  2. Witaj, niestety playlisty są prywatne i nie idzie ich otworzyć na YT. Czy jest jakiś sposób aby poćwiczyć dzisiaj już według nowego planu?
    Pozdrawiam,
    neneka

  3. Hej. Właśnie przeglądnęłam tak w skrócie wszystkie treningi i powiem, że super;) Chyba trochę wyższa poprzeczka ale dam radę.
    Niestety dokańczam to wydarzenie i następnego już się nie podejmuję 🙁 ale nadal będę ćwiczyć. Praktycznie osiągnęłam to co chciałam. Niektórzy mi mówią, że jestem już za chuda i źle wyglądam… nawet doktorka ost pytała mojej teściowej co ja tak biednie wyglądam… a miesiąc temu tak dobrze jeszcze wyglądałam. Mój mąż prosił, żebym przytyła, hehe ojjjj ale niestety tyle się poświęciłam, 5 mcy ćwiczeń z całkiem niezłym rezultatem że teraz na pewno nie chcę zaprzepaścić tego. Owszem muszę nadrobić masą mięśniową. Będę ćwiczyć ale już ok 3x w tyg i bardziej modelowanie mięśni. Brzuszek po ciążach mi jeszcze troszkę został, szczególnie widzę to jak siedzę, wtedy sobie troszkę wisi ale niestety wszystkiego chyba nie da się tak idealnie zrobić, musiałabym znów dawać ćwiczenia na spalanie a co za tym idzie reszta też by spadła a już nie chcę, cycków już w ogóle nie mam;( i to jest jedyny ogromny minus ale trudno coś za coś.
    Na pewno widziałyście moją metamorfozę 😉
    Życzę powodzenia wszystkim, nie poddawajcie się;) Na pewno osiągniecie to co chcecie trzeba tylko chcieć. A uwierzcie warto;)
    Ja jestem taka szczęśliwa dzięki Tobie Tipsi, pokochałam ćwiczyć choć ciężko czas znaleźć, przy dwójce dzieci i pracy w domu. Ale w końcu mam ciało jak dawniej, jak byłam młoda, no prawie;) hehe i mogę nosić rozmiar S mój ulubiony;)
    Pozdrawiam Was Kochane i Ciebie Dominiczko i 3mam za Was kciuki

  4. Podobał mi się trening na dziś 🙂 Ćwiczenia na nogi, pośladki czy brzuch nie są dla mnie problemem, ale jak przyjdzie co do cardio to czuję jakbym płuca miała wypluć 😀 ale daję radę 😉

  5. ja już też nie ćwiczę z Tipsem . moje wydarzenie zakończyłam na walentynkowym 😉
    osiągnęłam co chciałam, teraz to tylko pielęgnować ;P

    pozdrawiam 🙂

  6. no i już po ćwiczeniach 🙂 dołożyłam sobie jeszcze wyzwanie brzuch i wyzwanie plank 🙂 trzeba zgubić przed latem brzuszek po ciąży ale najważniejsze jest to że po dwóch tygodniach z Tobą widzę już rezultaty moje spodnie zrobiły się za luźne 🙂 🙂

  7. Dołączam do wyzwania! Co prawda dopiero teraz, ale trudno, lepiej później niż później ;-). Dziś znudziły mnie moje ćwiczenia, bo albo tylko XHIT, albo Fitness Blender. Jakoś nie umiem fajnie połączyć ćwiczeń, a Ty robisz to wspaniale, więc mam nadzieję, ze dam radę. Kiss. 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.