Trening z Mel B – metamorfoza Emilii 

Zdjęcie przed :

Trening z Mel B - metamorfoza Emilii
Trening z Mel B – metamorfoza Emilii

Plan dnia:

-po przebudzeniu kubek mocnej czarnej kawy (wcześniej nie było mowy żebym wypiła kawę bez mleka, ale się przemogłam) – podkręca metabolizm

-odczekać 20 min.

1. trening

2. śniadanie

3. obiad

4. podwieczorek

5. kolacja

 

1. I faza trening (od 28.06 ) Mel B

(plan na pośladki w 30 dni i na brzuch – niedokończony i zaczęłam dodawać ćwiczenia Mel na ramiona (dłoń na rozpisce))

Trening z Mel B - metamorfoza Emilii
Trening z Mel B – metamorfoza Emilii – źródło internet

 

-15min na rowerku stacjonarnym

-5min rozgrzewka

-nogi

-brzuch

-pupa

-abs

-ramiona / plecy

-cardio / trening całego ciała

 

II faza trening (od około sierpnia)

-10min na rowerku stacjonarnym

-5min na skakance

-rozgrzewka Mel B / Billy Blanks

-brzuch / abs Mel B

-pupa

Tiffany na boczki / sexy back

cardio Billy

 

Ćwiczenia mieszałam w zależności jakie partie ciała mnie bolały. Jeśli przetrenowałam brzuch, to pomijałam go w ćwiczeniach i skupiałam się na jakiś czas na innych partiach, żeby zregenerować mięśnie.

Czasem jeszcze po treningu, gdy starczało mi sił wchodziłam na 30min na rowerek.

Jeździłam bardzo dużo w I fazie na zwykłym rowerze, ok.2godz dziennie (na kąpielisko).

Aktualnie, odkąd zaczęłam pracować z wydarzeniem od 9.09, dużo więcej skaczę na skakance zamiennie zamiast cardio (zaczęły mi się nudzić filmiki Mel; chcę wyrzeźbić nogi i ręce).

 

 

2. Śniadanie

Wszystkie owoce, które jadłam, są typowo sezonowe.

 

Czerwona herbata

 

W ciągu dnia ok.2l wody

 

Jogurt naturalny z owocami  ( lub jogurt 0% tłuszczu z Biedronki w kwadratowym opakowaniu – jest gęściejszy, trochę jak serek, więc bardziej syci)

owoce pokrojone w dużą kostkę + jogurt naturalny + (dla zagęszczenia i sytości na dłużej) dodaję musli / płatki owsiane / cynamon / wiórki kokosowe / sezam / bakalie / błonnik

 

Kanapki

pieczywo pełnoziarniste / Wasa + twarożek kanapkowy (lub twaróg rozrobiony z jogurtem naturalnym) + warzywka (rzodkiewka / szczypiorek / pomidor / papryka / ogórek).

 

Kaszka

kaszka ryżowa dla dzieci na wodzie + owoce + bakalie

 

3.Obiad

ryż z warzywami i rybką na parze

mix mrożonki warzywnej na patelni podduszony do zmięknięcia warzyw + przyprawy + rybka = duszone 10min. + sos

 

ryż + warzywa + kurczak gotowany

 

makaron + szpinak + czosnek i cebula + ryba w pikantnej panierce

 

Sosy (zawsze na bazie jogurtu naturalnego)

jogurt + przyprawa do grilla

jogurt + przyprawa do sosu sałatkowego koperkowo – ziołowa

jogurt + czosnek + przyprawa koperkowa

jogurt + ser feta + przyprawa koperkowa

jogurt + pomidor + papryka + dużo pieprzu

 

marchewka z cynamonem na ostro

podduszoną marchewkę podsmażać na patelni,

dodać cynamonu i dużo pieprzu,

pod koniec dosypać płatków owsianych zamiast „zasmażki”

 

ryba z ostrą panierką

panierka:

pikantna przyprawa do grilla,

papryka słodka,

pieprz,

szczypta kucharka,

bułka tarta,

sezam,

wiórki kokosowe,

jajka

 

ryba z zieloną panierką

przyprawa do sosu sałatkowego koperkowo – ziołowego,

majeranek,

pieprz,

bułka tarta,

jajka

 

 

4. Podwieczorek / przekąska

owoce

 

owoce z jogurtem/ serkiem i musli

 

owoce w pucharku

do wysokiej szklanki układam warstwowo musli, jogurt, owoce, crunchy (dodatki wg uznania)

 

borówki kokosowe

borówki + jogurt + dużo wiórek kokosowych + opcjonalnie kawałeczki gorzkiej czekolady

 

budyń kokosowy

szklanka zwykłego chudego mleka + szklanka mleka kokosowego lub mleko smakowe Müllera + wiórki kokosowe do środka lub do dekoracji + gorzka czekolada

 

gęsty budyń z czekoladą

(zużywam 1 saszetkę budyniu na ok.200-300ml mleka, mimo że na etykiecie zaleca się 0,5l mleka)

rozrabiamy budyń jak na etykiecie, gdy zacznie gęstnieć dodaję 2 lub 3 kostki białej/ mlecznej/ ciemnej czekolady (w zależności jaki smak budyniu mamy) i musli

 

Staram się pić dużo wody, czerwonej herbaty, ostatnio więcej zielonej, a gdy dokuczały upały, to oprócz wody piłam kawę na zimno..

mrożona kawa z cynamonem

kawę rozpuszczalną wsypać do kubka (wg uznania), dosypać cynamon (ja daję płaską łyżeczkę, bo uwielbiam cynamon), zalać w 3/4 zimnym mlekiem i BARDZO dobrze wymieszać (cynamon źle się rozprowadza) lub wstrząsnąć w shakerze, dodać 1/4 kubka kostek lodu

 

kawa kokosowa

kawa rozpuszczalna + chude mleko 2/4 kubka + mleko kokosowe 1/4, kostki lodu 1/4

 

5. Kolacja

pieczywo pełnoziarniste / Wasa z chudą szynką i warzywkiem

 

rybka z warzywkami

 

owsianka

 

jogurt / serek z owocami

 

Może to niedobrze, ale odzwyczaiłam się jeść szynkę całkowicie ostatnio. Inne mięso poza drobiem lub rybą też nie wchodzi w grę. Kupując soki czy jogurty odruchowo spoglądam na tabelkę wartości odżywczych.

Po takim zdrowym detoxie od razu wyczuwam regulatory w jedzeniu czy cukier – niczego nie słodzę.

Przyznaję, że zdarzają mi się napady gastro i wyjadam wszystko co jest w obrębie kilkunastu metrów, podobnie ze słodyczami, ale wszystko w granicach rozsądku.

W maju zrobiłam pierwsze podejście do odchudzania, zapisałam się na miesiąc na siłownię, ale nie dawało to szczególnych efektów. Nie do końca wiedziałam co jeść, jak ćwiczyć, znajomy coś mi podpowiadał w tej kwestii, ale nie byłam tego wszystkiego świadoma w pełni.

Opis obwodów:

Trening z Mel B - metamorfoza Emilii
Trening z Mel B – metamorfoza Emilii

 

Zdjęcie po: 

Trening z Mel B - metamorfoza Emilii
Trening z Mel B – metamorfoza Emilii

Życzę Wam powodzenia ;* <3 

Proponuję zostawić jakiś motywując komentarz dla autorki! 🙂

Lubimy takie szczegółowe metamorfozy!:)

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

6 KOMENTARZE

  1. Widać różnicę, gratuluję 🙂 Ja mam podobną figurę jak Ty “po”, tylko mam brzuszek wystający, z którym walczę 😀 A co do tej kawy na pusty żołądek, to być może podkręca metabolizm, ale Twoje jelita z pewnością nie są Ci wdzięczne, jeśli nie chcesz w przyszłości mieć z nimi poważnych problemów, to lepiej zamień kolejnością śniadanie z kawą (jest dużo artykułów nt tego, że nie powinno się ćwiczyć na pusty żołądek, bo to przynosi odmienny skutek, no ale jest to kwestia sporna) 😉
    Pozdrawiam

    • jest to kwestia sporna owszem. to co sie mowi ze mozna cwiczyc na pusty zoladek to lekkie cwiczenia, lekiie cardio. a nie taki wycisk, bo to miesnie niszvzy.. takze gdyby bylo po jedzeniu bylyby jeszcze lepsze efekty 🙂

  2. Duza roznica i widac efkty. Ja rowniz jestem zdania ze kawa na pusto oraz cwicznia nie sa zbytnio dobre dla organizmu, ale to zawsze jest i bedzie sporny temat. A przed kawa nie moglabys najpierw wypic szklanki wody i cos przegrysc nawet jakis suchar. Ja jem banana zanim zrobi sie kawa pije na spiaco szklanke wody i nagle czuje ze wogole nie mam ochoty na ta kawe a zaznacze ze kiedys podobnie jak ty pilam kawe na pusto i w ciagu dnia wypijalam 7kaw pol litrowych!!! al z mlekim. Od kiedy odstawilam mleko to wypijam 2 kawy i 3zielone herbaty. Gratulacj i zycze dalszych sukcsow

  3. Dziękuję Wam bardzo, wezmę picie kawy na czczo w obroty.. np kilka bakalii mogłoby się chyba energetycznie sprawdzić przed ćwiczeniami 🙂
    To uczucie gdy mieszczę się w dawne spodnie, albo gdy czuję luz w obecnych jest nie do określenia ^^
    Byle nie popadać w skrajność…

    Wcześniej zadawałam sobie jako automotywacja pytanie: Czy na pewno chcę tak wyglądać? Czy chcę być właśnie w tym ciele? -twardo odpowiadałam, że nie. i nabierałam werwy do pracy 😀
    POWODZENIA!

  4. Wreszcie znalazłam super konkretną metamorfozę. Fajnie gdy wiemy co dana osoba ćwiczy i przede wszystkim je. To wbrew pozorom bardzo pomaga. Świetna zmiana 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.