Przygotowałam dla Was jak dla mnie najlepsze treningi na pupę dostępne w internecie  :).

Mel B:

Mel B – 10-minutowy trening pośladków

Trening na pupę  z XHIT Daily ( Rebbeca Louise ) :

Victoria’s Secret Angel Butt Workout

Miranda Kerr Butt Workout: Victoria Secret Series

The Kim Kardashian Butt Workout

Rihanna Butt Workou

The Beyonce Butt Workout

Trening na pupę z Panem w leginsach:

8 Minut – Pupa

Trening na pupę z Fitness Blender:

Pilates Glute and Thigh Workout for a Round Butt – Fitness Blen

Natural Brazilian Buttock Lift Exercises – Fitness Blender’s Butt Lifting Workout

Brutal Butt & Thigh Workout

The Most Effective Squat Challenge: 100 Rep Fitness Blender Squat Challenge

Trening na pupę z Tiffany:

10 Minute Beautiful Booty Workout with Tiffany Rothe

Trening z Tamilee Weeb’s: 

Tamilee Webb’s, I Want those Buns – Ja chce mieć takie pośladki – 2004 (Lektor PL)

Natalia Gacka:

20 minutowy trening na seksowne UDA I POŚLADKI dla początkujących

20 minutowy trening na seksowne UDA I POŚLADKI dla zaawansowanych

Trening pośladków z Be Fit:

Butt Workout 1: Tone Up | 30 DAY BUTT LIFT (podaję trening 1 )

Butt Workout Cardio 1


Butt Workout 2

Butt Workout 3

Butt Workout 4

Butt Workout 5

Butt Workout 6

Trening z Denise Austin:

Denise Austin – Butt Exercises

 Dodatkowo!

Przysiady, wykroki,  wchodzenie po schodach 🙂

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

55 KOMENTARZE

  1. Ja też najbardziej lubię Mel B <3
    ale w tym roku zamierzam dużo ćwiczyć więc może bd próbować dziennie po 2 z tej listy 😀

  2. jeśli miałabyś wybrać pomiędzy
    10 Minute Beautiful Booty Workout with Tiffany Rothe
    a
    Victoria’s Secret Angel Butt Workout

    to który bardziej polecasz? 🙂

  3. Super!!! To ja poproszę jeszcze coś na uda/łydki. Ale zależy mi na wysmukleniu. Moje uda i łydki mają tendencję do umięśniania się (rozrostu), a ja marzę o wysmukleniu. Bardzo marzę… pomożesz? Pozdrawiam 🙂

  4. proszę, poleć mi coś aby szybko zgubić centymetry z pupy, cwicze z mel b ale nie gubie cm tylko ujędrniam i ‘podnosze’, jakieś wskazówki ?

  5. a które ćwiczenia są dobre, by powiększyć pośladki 🙂 chce mieć większą pupę, ale też by była jędrna i uniesiona, ogólnie chodzi mi o to, by była bardziej okrągła. aktualnie mam małą pupę, spodnie zawsze mi wiszą w tym miejscu :/ z góry dziękuję za odpowiedź 🙂

  6. Ja robię przysiady z obciążeniem bardzo niewielkim bo 3kg i po 3 tyg widzę różnicę pośladki są bardziej jędrne i uniesione a uda jakby bardziej zbite 🙂 heh jak klepnę to nie latają 😛

  7. co waszym zdaniem jest najskuteczniejsze ? 🙂
    u mnie Mel B i pan w leginsach , ale już przestało to na mnie działać ;_;
    moze czas zmienić coś 🙂

    • Jak juz takie treningi nie dzialaja, to pora siegnac po ciezar. Np: obciazniki. Trening Mel B z obciaznikami, to calkiem co innego 😀

  8. Mel B wymiata 🙂 najlepsze ćwiczenia jakie mogą być to własnie od niej :))
    Polecam wszystkim kto chce mieć sexowne pośladki :))
    Powodzonka życzę i trzymam kciuki za Was wszystkie :**

  9. Kupiłam sobie już obciążniki do kończyn takie specjalne zapinane na rzep i teraz jak chce ćwiczyć z Mel B pupę (cały czas ćwiczę, ale bez obciążenia) z obciążeniem to te ciężarki/obciążniki zapinam na kostkach czy gdzieś wyżej?

  10. Robię treningi (Mel B., Chodakowskiej) od ok. 2 miesięcy i pomyślałam, że można by było dodać jakieś obciążenie dla zwiększenia efektów i uzyskania ładniejszych kształtów… Tylko nie wiem jakie obciążenie będzie dobre: 0,5 kg, 1 kg, 2 kg? Nie chciałabym też za chwilę nowych kupować ;p Ale też nie chciałabym sobie krzywdy zrobić, a nie znam się na tym jakoś specjalnie… Będę wdzięczna za radę! 🙂

  11. Ze swojego doświadczenia mogę Ci powiedzieć o ciężarkach , że poszłam na siłownie i były tylko 2kg. Założyłam je i po pierwszym treningu nie odpadał mój tyłek, ale udo. Musiałam trochę poćwiczyć tylną część us i dopiero wrócić do ćwiczeń na pupę. Wtedy ją poczułam, a zakwasy niesamowite … Myślę, że 2 kg to jednak za dużo. Uniwersalne ciężarki to chyba 1,25 – 1,5. Na początku ciężko, ale dość długo można na nich ćwiczyć i się nie nudzić.

    Co do spalania to zawsze przemiana materii jest lepsza jak więcej mięśni. Jednocześnie czytałam, że te wszystkie ćwiczenia na filmikach wysmuklą ciało, ale nie uniosą tyłka. Potrzeba do tego niestety ciężarów.

  12. Proszę o radę 🙁 dopiero zaczynam ćwiczyć – na razie podjęłam się wyzwania Mel B. Muszę popracować właściwie nad wszystkim, boczkami, brzuchem, pośladkami, nogami… ;( jak mam wybierać/układać zestawy ćwiczeń? tu jest bardzo dużo propozycji na same pośladki… czy np robienie codziennie innego filmiku na pośladki daje rezultaty? czy trzeba wybrać 1/2 i robić go regularnie? 🙁

  13. Ćwiczyłam z Mel B i Natalią- fakt dają wycisk. Wczoraj spróbowałam z Tamilee Weeb. Wycisk to za słabe słowo, żeby to określić. Czuję każdy mięsień pośladków i ud.. Jak tu wstać? Hehe 😉

  14. Mam pytanie, które zestawy wybrać, żeby nie obciążać kolan? Ostatnio sobie zrobiłam trening z panią Ch. i od paru dni mnie bolą przy schylaniu/skakaniu 🙁

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.