Wakacje nie są po to, żeby odpoczywać od treningów. Wręcz przeciwnie. Wychodzę z założenia, że trzeba je spędzić jak najaktywniej. Dlatego postanowiłam przygotować dla Was kolejne miesięczne wyzwanie, które ma na celu poprawienie sylwetki i zwiększenie kondycji. Nie ma na co czekać, zabieramy się do roboty. Czekają nas ciężkie treningi.

Tak jak w każdym wydarzeniu, skorzystamy z kalendarza. Możecie tylko robić treningi lub na zmianę również biegać. Wszystko zależy od Was. Najważniejsze jest to, żebyście się naprawdę przyłożyli i nie oszukiwali samych siebie.

large-1

Przed zadaniem pytania zapoznaj się dokładnie z postem.
Trening 1  i 13:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 2 i 14:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 3 i 15:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 4 i 16:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 5 i 17:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ====> klik

Trening 6 i 18


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 7 i 19


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 8 i 20


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 9 i 21


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 10 i 22


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 11 i 22

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 12 i 24

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Co będzie Wam potrzebne?

* dobre samopoczucie,

* zdrowie,

* motywacja,

*pozytywne nastawienie,

* uśmiech na twarzy,

* mata ( jeżeli nie macie maty podłóżcie sobie ręcznik albo coś w tym stylu;)  )

* ciężarki ( można zastąpić je butelkami z wodą )

* krzesło,

* skakanka,

* sportowe buty. Każdy trening powinnyśmy wykonywać w butach. Jesteśmy wtedy bardziej stabilne i mniej narażone na kontuzję.

* ręcznik – przyda się przy wykonywaniu treningów

Dobre rady:

* przed każdym dniem treningu rozgrzejcie się,

*  nawadniajcie się,

* nie zwracajcie uwagi na wagę. Pamiętajcie, że mięśnie są mniejsze objętościowo od 1 kg  tłuszczu. Dlatego możemy tracić cm. a waga może stać w miejscu.

* warto jest zrobić sobie kilka zdjęć przed rozpoczęciem wydarzenia i powtórzyć zdjęcia w tej samej pozycji na koniec wydarzenia.

* jeżeli nie macie siły wykonać tylu powtórzeń co nasze trenerki to wykonujcie ćwiczenia w swoim  tempie,

* pamiętaj, że 70 % sukcesu zależy od Twojego jadłospisu. Koniecznie przeczytaj post ===>Zasady zdrowego odżywiania

Przydatne linki:

Wydarzenie na facebook’u: ===> https://www.facebook.com/events/441360166042972/

ENDOMONDO ===> https://www.endomondo.com/challenges/23195837

Zapraszam Was również na bloga fizjoterapeutów, na którym znajdziecie wiele ciekawych informacji np. o zakwasach ===> www.pracowniafizjoteka.pl

UWAGA!!!

Przypominam, że KAŻDY trening trwa od 35 – 60 minut! To nie są pojedyncze filmik! To jest cała playlista! Treningi nie trwają 5 minut, tak jak wiele osób podczas innych wydarzeń myślało:). Po skończeniu rozgrzewki, odtwarza się kolejny trening. A Wy nie musicie podnosić się z maty, żeby zmieniać filmiki.

DSC_00091

Kochani nie ma na co czekać, trzeba wziąć się do roboty! Odpalajcie dzisiejsza playlistę i dajcie podczas treningu z siebie wszystko. Pamiętajcie, że trening, to tylko 30% sukcesu, reszta zależy od Waszego odżywiania. Na blogu znajdziecie kilkanaście przykładowych jadłospisów. Oczywiście one mają być dla WAS tylko inspiracją ==> Przykładowe jadłospisy – klik. Wakacje coraz bliżej, trzeba się skupić i do tego czasu jak najlepiej popracować nad swoją figurą. Nie możecie się poddać!

Dajcie znać jak Wam się podobają playlisty i koniecznie napiszcie jak poradziliście sobie z pierwszym treningiem. Mam nadzieję, że nikt z Was nie zamierza przerwać po 1 dniu. Zróbcie wszystko, żeby na Waszym kalendarzu wszystkie dni były zaliczone. Trzymam za Was kciuki i wiem, że Wam się uda. POWODZENIA 🙂

Pozdrawiam,

Dominika

*** UWAGA!

Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się czy możesz wykonywać wszystkie zestawy. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

76 KOMENTARZE

  1. Melduje się w kolejnym wydarzeniu! Po 1!!!

    Dziewczyny, dajcie glos 🙂 niech nie wygląda, że tylko ja tu jestem 🙂 Pozdrawiam 🙂

  2. Trening pierwszy zaliczony + 20 km jazdy na rowerze ^^ Dziewczyny trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. 😀 Pozdrawiaaam 😉

  3. Hej, lepiej żebym robiła cardio z Chodakowską (typu Killer) i do tego ćwiczenia na poszczególne partie ciała, czy te plejlisty są tego zamiennikiem?

  4. Przydały by się ćwiczenia do wykonywania w wodzie, bo wakacje to fajny okres do eksperymentowania z taką formą aktywności.

  5. zastanawia się nad dołączeniem? Tpsi co myślisz na max 10 min w tym tygodniu i co tydzień zwiększać o 5min co tydzień aż do 1godziny? I jeszcze chodzę ok 40 min codziennie.

  6. Hejo ja jeszcze nie wziełam udziału w żadnym wydarzeniu. ,ale dzisiaj wieczorem zaczne ^^ trzymajcie kciuki , dopiero zaczynam treningi , zamierzam wakacje przeznaczyc na aktywnosc fizyczną . Powodzenia 😉

  7. Nie działa mi Tiffany Rothe w zadnej playliście. Nie wiem czy to dlatego że odtwarzam z telefonu, czy Tiffany ma blokadę na filmikach…
    Programy są super. Tylko jeden minus, albo i plus trzeba powoli wymieniać garderobę, bo wszystko za duże się robi po "bogini w bikini" a pupa podniesiona na maksa…

  8. właśnie skończyłam 2. jestem spocona na maxa! podoba mi się 🙂 chyba jeszcze pójdę pobiegać, chociaż na 25 minut 🙂

  9. Udało mi się dziś w trudach przebrnąć przez dzień 3 ^.^"
    Zmagam się z potwornymi bólami mięśni po dniu pierwszym (zakwasy, naciągnięcia?) i zastanawiam się, czy poczekać z mocniejszym rozciąganiem aż ból przejdzie, czy próbować mimo to? Jakieś rady?

    Pozdrawiam wszystkich i życzę wytrwałości 😉

  10. Jestem dopiero na trzecim dniu, właśnie go ukończyłam, jestem spocona jak nigdy! Ogólnie z abs trochę pominęłam, bo zależy mi na spaleniu tłuszczyku, nie na mięśniach, inne filmiki są na to w sam raz, prawda? Bo tak ćwiczę i ćwiczę, aż w końcu pomyślałam, że może te ćwiczenia działają głównie na mięśnie!

  11. 5 odhaczona 😀 w tym tygodniu jeszcze wczesniej treningi, bo na 8 do pracy…. A wcześniej sniadanie, dzieci, wszystko 😀 Dobrze, że mam tyle energii po treningu 😀

  12. Heloł 🙂 A ja myślałam ,że to wydarzenie rozpoczyna się od 1.07 😀 😀 Śmiech 🙂 Tak czy siak ja zaczynam te treningi od 1lipca :p Póki co jadę na swoich sprawdzonych playlistach z Mel B , Kasią Bigos i Ewką Chodakowską :p Od 1.07 dodam te treningi + moje stare :p powodzenia Kobitki :p

  13. Witam.Dziś zaczełam ciężko ale dałam z siebie wszystko.Mam pytanie czy zamiast biegania moge jezdzić na rolkach ?????

  14. Dopiero drugi dzień a ja już czuje że efekty się robią <3 dobrze że siłowe są pomieszane z cardio szczególnie mi to potrzebne plus rozciąganie bo wcześniej ćwiczyłam tylko siłowe i krótkie rozciąganie przez co czuje że moje mięśnie się"zrosły" są sztywne xd nie mogę się doczekać ostatniego dniaa i się też tego boje bo będę musiała szukać nowego planu treningowego :// Trzymam kciuki za wszystkich ćwiczących, damy rade !!

  15. Po krótkiej przerwie zwanej ostatnim egzaminem w sesji, wracam i pokonałam numer 5. Jestem dumna, bo przy takiej temperaturze to ma się ochotę tylko wrzucić do chłodnego basenu xd (3 stopień zagrożenia upałowego u mnie xd)

    Mam pytanie do bardziej zorientowanych ode mnie, zwłaszcza chyba do Pań, które wracały do formy po ciąży.
    Czy znacie, wypróbowałyście i spokojnie możecie polecić jakiś DOMOWY sposób na ujędrnienie skóry na brzuchu? Mam przez całe życie problemy z utrzymaniem wagi, na koncie zrzucenie ponad 15kg w krótkim czasie, potem znów 6kg w góre, 5 w dół, znowu teraz 4 w góre i tak w kółko no i na brzuchu to niestety widać (i mimo, że w ciąży nie byłam, mój brzuch wygląda gorzej, niż niejednej kobiety po jednym lub kilku dzieciach)
    Aktualnie ważę około 53kg, więc raczej strasznym grubasem nie jestem, ale ta skóra na brzuchu… no sprawia że wyglądam na pare kilo więcej ^.^"

    Chętnie przyjmę jakieś rady 😉

  16. Brałam udział w innych wydarzeniach, ale nie udzielałam się w komentarzach.
    Czy w przyszłości mogłabym liczyć na jakieś wyzwanie np typowo siłowe, głównie z hantlami… nie lubię kardio.. :/

  17. Czy tylko ja nie mam treningu 13? 🙁 Chciałam poćwiczyć teraz, bo później nie mam możliwości, a tu taka niespodzianka… 🙁

  18. Już po ósmym treningu 🙂 ciężko jest ale daję radę. Gdy w końcu sięgnę rower z garażu będzie jeszcze lepiej. Cieszę się że trafiłam na Twój blog Tipsi, odmieniam życie nie tylko swoje ale i rodziny 🙂 a mam 17 lat

  19. Chciałam zapytać czy mogę połączyć dwa wydarzenia i ćwiczyć je jednego dnia? Czyli najpierw trening z jednego wydarzenia (około 60 minut) a jak go skończę to mogę włączyć następny trening z innego wydarzenia (o podobnym czasie) czy to będzie za dużo? 🙂

  20. Jestem po 1 treningu 🙂 Jestem z siebie bardzo zadowolona, bo nigdy nie lubiłam ćwiczeń ale postanowiłam wziąć się za siebie, mam nadzieję, że się nie zniechęcę, dotrwam do końca, zmienię swoje ciało i życie na lepsze 🙂 Mam dużą motywację i uśmiech na twarzy 😀 Myślę, że ja i inne czytelniczki dadzą radę! POWODZENIA

  21. Uuuu, to trening dla mnie – co drugi dzień bieganie! 😀 Zacznę jak tylko skończę wyzwanie z MelB i Tiff. Kurczę, szkoda, że wcześniej się nie zdecydowałam na tego typu aktywność, po tych kilku dniach czuję się świetnie! Wcześniej tylko rowerek eliptyczny i ew. bieganie, brzuszki, przysiady… Ale od teraz będę cały czas robić te wyzwania! 🙂

  22. Witam. Przede mną ostatnie dwa treningi. Czuję się świetnie. Od poniedziałku zaczynam wyzwanie z Mel B i Tiffany. Myślę że po miesiącu nie ma zaskakujących rezultatów ale trzeba trenować dalej. Tipsi, a czy polecisz mi jakieś ćwiczenia na szerokie biodra? Mam z tym ogromny problem. Tak samo z dołem brzucha. Poleć mi coś 😉

  23. Witam. Przede mną ostatnie dwa treningi. Od poniedziałku zaczynam wyzwanie z Mel B i Tiffany. Nie ma u mnie może zaskakujących efektów ale po miesiącu nie można się spodziewać cudów. Trzeba trenować dalej. Tipsi, czy mogłabyś mi polecić ćwiczenia na szerokie biodra i coś na dół brzucha? Mam z tym straszny problem. Będę wdzięczna. Pozdrawiam wszystkich 🙂

  24. Jak zawsze trochę spóźniona jeśli chodzi o wydarzenia, ale właśnie jestem po pierwszym treningu i daje niezłego kopa energetycznego :D. Uwielbiam Twoje playlisty.

  25. A ja zaczęłam dziś w swoje urodziny 🙂 po wakacjach co prawda, ale te treningi mi się podobają. Nie wszystko jestem w stanie zrobić, ale jak nie daję rady to robię prostsze wersje, byle się ruszać. Zamknęli moją ulubioną kameralną siłownię dla babek a do sieciówek mnie nie ciągnie więc skoro inni mogą ćwiczyć w domu i osiągać efekty to ja też 🙂 Dzięki za wskazówki 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.