Oto najczęściej zadawane przez kobiety pytanie- “jak schudnąć i zatrzymać biust?”. W końcu to biust jest jedną z najbardziej kobiecych części ciała, a można go nawet nazwać największym atutem kobiecości. Niestety w bardzo dużym stopniu nie mamy wpływu na wielkość naszego biustu. Jednak możemy pomóc im zachować jędrność, kształt na lata! 

Z czego zbudowane są piersi?

Przede wszystkim z tkanki tłuszczowej, gruczołowej i z mięśni.

Odchudzając się nie jesteśmy w stanie zatrzymać efektu utraty tkanki tłuszczowej wyłącznie w piersiach. Niestety, tak jest zbudowane nasze ciało. Trenując, spalamy tkankę tłuszczową z KAŻDEJ części ciała! 

Ale nie martwcie się, macie wpływ na wygląd swojego biustu i możecie sprawić, że będzie on wyglądał w trakcie odchudzania nawet lepiej niż przed. Wystarczy, że będziecie pamiętały o kilku ważnych kwestiach.

  1. Dietom cud mówimy stanowcze NIE

Niestety nie mamy wpływu na to czy nasz tłuszcz z biustu spala się szybko czy wolno. Diety cud w ogóle nie są zalecane! Nie przynoszą żadnych pozytywnych skutków, ta szybka utrata wagi przynosi wiele konsekwencji. Jedną z nich jest szybka utrata tkanki tłuszczowej w piersiach.

2. Dieta bogata w produkty zawierające fitoestrogeny

Mowa tutaj oczywiście o produktach spożywczych, które posiadają właściwości hormonalne. Podobno są one w stanie imitować kobiecy estrogen, doprowadzając dzięki temu do powiększenia biustu. Są to takie produkty jak: soja, kozieradka, siemię lniane, sezam. Pamiętajcie również o regularnym nawodnianiu organizmu To jest również bardzo ważne!

3. Trening klatki piersiowej

Pamiętajcie, że biust zbudowany jest także z mięśni, Trenując klatkę piersiową, zwiększamy mięśnie, dzięki czemu nasz biust staje się jędrniejszy, pełniejszy, bardziej uniesiony. Jeżeli chcecie poznać domowe ćwiczenia, których zadaniem jest wzmocnienie mięśni klatki piersiowej, zapraszam Was do przeczytania TEGO wpisu ===> kliknij i przeczytaj.

4. Odpowiedni biustonosz

Źle dobrany biustonosz krzywdzi nasz biust. Odpowiednia bielizna dzienna jak i również treningowa jest bardzo ważna. O tym jak dobrać odpowiedni biustonosz sportowy w taki sposób, żeby odpowiednio podtrzymywał biust w trakcie treningu, możecie przeczytać TUTAJ ===> kliknij i przeczytaj.

5. Odpowiednia pielęgnacja

  • Zachęcam do wprowadzenia naprzemiennych masażów piersi ciepłym i zimnym strumieniem wody. Taki zabieg wykonany 2-3 razy w tygodniu pomaga zachować jędrność biustu. Jak go wykonać? Wystarczy skierować strumień ciepłej (ale nie gorącej) wody na biust oraz dekolt i zataczać nim kółka, a następnie zmienić temperaturę wody za chłodną.
  • Masaż kostkami lodu – to też jest świetny sposób na zachowanie jędrności. O tym jak go wykonać pisałam TUTAJ ===> kliknij i przeczytaj.
  • Złuszczanie naskórka 1-2 razy w tygodniu jest bardzo wskazane! Jednak pamiętajcie, że taki peeling musi być bardzo delikatny. Najlepiej użyć do tego bardzo drobnego, enzymatycznego lub specjalnie przeznaczonego do biustu.
  • Odpowiednie nawilżenie! Tutaj od Ciebie zależy po jaki kosmetyk sięgniesz. Zachęcam do korzystania z naturalnego oleju np. kokosowego.

Jeżeli kochacie naturalne, domowe kosmetyki – ten wpis jest dla Was! Warto go przeczytać – te domowe maseczki na biust są niesamowite i działają naprawdę jak drogie kremy ujędrniające.

Domowe maseczki na biust

 

Pamiętajcie, odchudzając się nie jesteśmy w stanie zatrzymać naszego biustu w nienaruszonym stanie. Możemy jednak poprawić ich wygląd, ujędrnić je i sprawić, że będą pełniejsze. Do tego Was zachęcam! Dbajcie o swój biust, a zobaczycie, że będzie on wyglądał perfekcyjnie jeszcze przez wiele, wiele lat.

PS: Czy któraś z Was stosowała maseczkę z kozieradki na biust? 🙂 Podobno działa cuda.

Pozdrawiam,

Dominika

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here