Przygotowałam dla Was zbiór treningów TABATA dostępnych w internecie. Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się więcej na temat skuteczności tabaty oraz zaczerpnąć trochę wiedzy na jej temat, zachęcam Was do zapoznania się z tym artykułem ===>Co to jest trening tabata? – klik .

TABATA 4 minuty


Playlista z 4 minutowymi tabatami:

Oczywiście tabata może trwać dłużej niż 4 minuty. Jednak prawdziwa TABATA trwa tylko 4 minuty. Warto jest wrócić do starszego postu w którym dokładnie skupiłam się na tym rodzaju ćwiczeń ( link u góry na początku wpisu ).

Włączacie do swoich treningów tabate? Z jakich ćwiczeń wtedy korzystacie? Podzielcie się swoimi pomysłami na wykorzystanie tych 4 minut:). Ja uwielbiam sama układać sobie takie krótkie zestawy. Zawsze znajdują się w nich pompki, skakanie na skakance, wykroki, resztę ćwiczeń dobieram do swojego samopoczucia :). Jeżeli poszukujecie wirtualnego stopera do tabaty, możecie skorzystać z tego ===> www.tabatatimer.com. Jeżeli znacie jakieś fajne filmiki z gotowymi tabatami, wklejcie je w komentarzach. Z chęcią przetestuję coś innego. 

Pozdrawiam

Dominika

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

10 KOMENTARZE

  1. Często korzystam z treningów TABATA , najczęściej w dni w które nie mam treningów siłowych. Podobnie jak Ty najbardziej lubię sam układać zestawy albo robić np. wariacje ze skakanką. Tabata to świetny sposób na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej i trening jeśli mamy stosunkowo mało czasu.

  2. Tipsforwomen mam ogromną prośbę! Mogła byś ukatywnić cwiczenia 70 dni z Mel B – przywitaj Nowy Rok z nowym ciałem – Plan treningowy faza II gdyż wiele zostało usunietych z yt a chciałabym zaczac to wyzwanie

  3. 70 dni z Mel B – przywitaj Nowy Rok z nowym ciałem – Plan treningowy faza II mogłabyś uaktywnic to wydarzenie bo wiele treningów ozstało usunietych z yt 🙁

  4. kilka tabat pod rząd po wczorajszym treningu obwodowym będzie okej ? nie mam czasu jechać na trening a mam mnóstwo roboty w domu – prasowanie itp.

    • Tabata to bardzo intensywny trening dlatego powinien być poprzedzony nawet 15min rozgrzewką po pierwsze żeby nie zrobić sobie krzywdy po drugie żeby mięsień lepiej i wydajniej pracował. Po prawdziwej 4min tabacie i wcześniejszej rozgrzewce raczej nie powinnaś mieć siły na następną. Więc ja nie polecam. A do tego wypadałoby się rozciągnąć po żeby uspokoić organizm i żeby nie było zakwasów.

    • Maksymalna intensywność tabaty przyspiesza znacznie metabolizm. “Kilka tabat” może jedynie doprowadzić do urazu lub innych nieszczęść. Tabata jest na tyle intensywnym treningiem, że niektórzy zalecają wykonywanie jej nie częściej niż raz na dwa, trzy dni. Ten trening jest dobry dla kogoś kto ma mało czasu lecz należy pamiętać o tym, że wszystko ma swój umiar a w nadmiernych ilościach szkodzi. Ta zasada dotyczy wszystkich dziedzin życia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.