W społeczeństwie panuje błędne myślenie, które dotyczy najczęściej kobiet. Wiele z nich uważa, że w trakcie odchudzania ważne są minusowe kilogramy. Dzisiejszym wpisem chciałam Wam udowodnić, że niekoniecznie tak jest, a te błędne myślenie warto zastąpić zdrowym podejściem do odchudzania.Poznajcie Kalsey Wells. Zagraniczna blogerka, matka, żona na swoim instagramie zebrała ponad pół miliona obserwatorów. Jej metamorfoza zaskoczyła niejedną osobę.

large (6)

Kalsey jest przykładem kobiety, która troszeczkę w trakcie ciąży rozleniwiła się – na własne życzenie oczywiście. Jej figura nabrała dodatkowych 24 kilogramów! Dla kobiety, która wcześniej była aktywna było to naprawdę dużo. Kiedy już została mamą, jej figura nadal nie była idealna. Jak sama wspomina na swoim blogu, bardzo ciężko było jej wrócić do treningów. Wszystkie treningi, kto re wykonywała wcześniej musiała zmodyfikować do swoich możliwości. Było jej naprawdę ciężko. Podjęła wyzwanie i postanowiła ukończyć program treningowy Kayli Itsines, o której miałyście już okazję przeczytać wpis na blogu (podzielić się jej książką z dietami i treningami w komentarzach ===> klik.

DSC01970

Swoją przygodę z Kayli rozpoczęła z wagą – około 56 kilogramów. Niewiele, prawda? Mimo wszystko jej sylwetka naprawdę nie wyglądała dobrze.

Po skończeniu programu, zdobyła dodatkowych 8 kilogramów! To była masa mięśniowa! Żaden tłuszczyk! Żadna dodatkowa woda w organizmie!

IMG_5196b

Blogerka sama przyznaje się do tego, że w końcu nauczyła się mierzyć swoje postępy treningowe w prawidłowy sposób. Już jej nie zależy na tym, żeby zmieścić się w spodnie z czasów przed ciążą.

DSC01970

Po ukończeniu programy Kayli – BBG i karmieniu piersią Kalsey przeszła metamorfozę. Mimo tego, że waga u niej nie zmieniła się diametralnie, skład ciała obrócił się o 180 stopni. Zdecydowanie większa ilość masy mięśniowej, mała ilość tłuszczu w organizmie. Teraz nie liczą się dla niej minusowe kilogramy, tylko to, ile wykona pompek, jaki postęp ma w treningach, jak się wspaniale czuje w swojej figurze.

Dziewczyny co sądzicie o treningach Kayli? Może któraś z Was ukończyła już ten program. Przyznam się szczerze, że sama nad nim się zastanawiam. Muszę odpalić starego laptopa i znaleźć Kayli książkę z treningami i przepisami. Może któraś z Was ma ochotę do mnie dołączyć ukończyć BBG? 🙂

PS: Jeżeli ktoś z Was ma ochotę poznać program BBG bliżej, zobaczyć gdzie można kupić ksiązke jego autorki w polskiej wersji językowej, zapraszam do zapoznania się z moim drugim wpisem (kliknij w miniaturę)

Program treningowy Kayla Itsines – BBG

*** Wszystkie zdjęcia pochodzą z insta naszej dzisiejszej bohaterki ===> https://www.instagram.com/mysweatlife/ ***

Pozdrawiam Was serdecznie,

Dominika

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

60 KOMENTARZE

      • Ja właśnie jestem w trakcie programu BBG ale tylko ćwiczeń, bo dietę mam swoją. Póki co jest tak jak w poście, kg lecą bardzo powoli ale widać, że sylwetka się zmienia. Dlatego nie panikuję i się nie denerwuję gdy w 2 tyg waga spada o 0,5 kg. Widzę że spodnie lepiej leżą itd. Generalnie jestem dopiero w połowie BBG 0.1.. ale chętnie dowiem się coś na temat przepisów Kaylie, żeby porównać je do swoich. Jeśli takie masz na tym starym laptopie, to czekam z niecierpliwością ????

        • Ja jestem w trakcie 4tygodnia, czuje sie mega swietnie i czuje ze cialo coraz silniejsze. A waga troche wiecej spada 😉 moze inny metabolizm lub odzywianie. W kazdym razie polecam BBG, cwiczenia daja pozytywnie popalic 🙂

  1. Wow, jakie ciało… I do tego siłki ie trzeba? ;D Ja mam ochotę na taki wpis i może faktycznie jakieś wspólne wyzwanie? Jak często “trzeba” ćwiczyć? Oprócz książki z treningami i przepisami są jeszcze jakieś filmiki do wykupienia?
    Jak uda Ci się odpalić kompa, to proszę o przesłanie ([email protected]) 🙂

      • I to uwielbiam! Nie lubię się uzależniać od czegoś takiego jak karnet czy miejsce (gdzieś wyjeżdżam i nie ma “mojej” siłki). Coś co można robić w każdym miejscu na Ziemi jest super <3. Robimy wyzwanie!!

  2. Ja też chętnie poczytam. Wiem, że trzeba ściągnąć aplikację i dokonać opłaty. Niektóre zestawy treningowe są dostępne w internecie. Małą mam wiedzę na temat tego programu ale obserwuję Kaylę od jakiegoś czasu i chętnie do tego przystapię, z Waszym małym wsparciem. Polecam natomiast program p90x.

  3. No i tak tworzycie piękny stereotyp
    1. Grube leniwe
    2. Wystarczy parę minut dziennie i będziesz wyglądać jak Ona
    Czasem drogie Panie się nie da
    Tarczyca cukrzyca sryca pryca.
    I teraz taka się męczy i zniechęca bo
    Czy zauważyłyście kto prowadzi te diety książki i ćwiczenia ?Chudziny . Cholerne Chudziny. Przytyła 2 kilo musze schudnąć . No i schudła.
    Ale ona tabatę robi jednym pryknięciem . Brzuch jej nie przeszkadza w brzuszkach a biust ma mały to i pobiegać może. DOŚĆ TYCH STEREOTYPÓW DZIEWCZYNY DUŻE JEST PIĘKNE!

    • Ale o co Pani chodzi? Jaki stereotyp?
      Nikt nic tutaj na ten temat nie napisał. Ani o grubych ani o leniwych.

      Każde jest piękne, pod warunkiem, że dobrze się czuje osoba w swojej sylwetce. Szanujmy siebie wzajemnie

    • @Elvis zapomnij na chwilę o swoich kompleksach i jeszcze raz przeczytaj ten tekst, ale ze zrozumieniem. Babeczka właśnie nie odnosi się do małych rozmiarów, tylko do swojej kondycji i tego, żeby się dobrze czuć ze sobą. Co do biustu, polecam Tobie biustonosz sportowy Panache. Moje 65GG utrzymuje bardzo dobrze. Więcej pozytywnego myślenia i mniej pretensji do świata życzę.

  4. Każdy sam decyduje osobie. Tu nie chodzi o to aby sie glodzic i katować treningami. Każdy ma swój wybór. Jestem szczupla i każdy mi to mówi, ale czuje ze potrzebny jest mi trening, bo czuje sie zmęczona, leniwa i źle mi z sobą, bo mam nad czym po pracować. Mam dla kogo być sprawna, przy energicznej dwu latce trzeba nadążać ????

  5. Ja ukonczylam BBG x 2. Mega ciezki trening ale warty ukonczenia (i kontynuowania). Kocham! Teraz nie trzeba korzystac z ksiazek, jest appka Sweat with Kayla. Macie tam treningi (plus hiit i liss) a takze posilki plus mozna dodawac swoje progress pictures itd. Macie pytania to piszcie

  6. Pragnę zauważyć, że wszystkie Panie tutaj wypowiadające się negatywnie o dziewczynie ze zdjęcia zapominają, że maksymalny, zdrowy przyrost wagi w ciąży to 13kg, a nie 20, 25 jak, większość obecnych przyszlych mam. Takze nie krytykujmy tej Pani, wierzę, że naprawdę mogła ona odżywiać się zdrowo i jeść bardziej prawidłowo niż nie jedna z głośno krzyczących tu osób. Nie liczy się ilość, a jakość pokarmu. To, że ktoś ma ochotę na kilo czekady nie oznacza, że może ten kilogram zjeść, bo jest w ciąży… Także drogie Panie ruch, również w ciąży jest wskazany, bo ciąża to nie choroba.

    • Ruch jest wskazany, ale możliwy tylko jeśli ciąża przebiega prawidłowo. Ja byłam bardzo aktywna przed ciążą, a jej pierwsze 4 miesiące były dla mnie tak obciążające, że schudłam 13 kg i ogromnym wysiłkiem było przejście piętra po schodach. Przy próbie powrotu do aktywności, po 10 przysiadach miałam zawroty głowy. Lekarz zabronił mi ćwiczyć nawet lekko, mogę tylko powoli spacerować. Także ciąża to faktycznie nie choroba, ale każdy organizm reaguje inaczej i przyznać trzeba, że jest to stan obciążający dla kobiety.

  7. POLECAM 🙂
    KOCHAM KAYLE I #kaylasarmy jest najlepszym wsparciem na świecie. Wg mnie, między polskimi dziewczynami w fitagramowym świecie czuć nute zazdrości i rywalizacji… miedzy bbggirls tego nie ma 🙂
    w 24 tygodnie poszło duuuzo cm i kg.. Ale Kayla to nie są ćwiczenia stricte siłowe, nie zbudujecie tutaj pupy czy mocnych nóg.. kayla to cwiczenia kardio przeplatane z lekko siłowymi… to jest trening wydolnościowy.
    3 treningi wydolnosciowe +3-5 aerobów (szybkie marsze) +2-3 interwały w dalszych tygodniach.
    BBG jest dla osób które chcą zrzucić ciałko i POCZUĆ SIĘ DOBRZE! Nie dla tych, które chcą wyglądać jak dziewczyny biorące udział w zawodach.. ja polecam z całego serca 🙂
    Jeśli któraś z was chciałaby więcej inf na ten temat to mój ig ewa_aaa

    • A co ćwiczyłaś wcześniej? W ubiegłym sezonie przeszłam tylko pretreningi , trning był dla mnie za ciężki. Teraz zamierzam najpierw “zrobić” ćwiczenia Soni Tlev a dopiero potem Kayla.

  8. Kayla jest najcudowniejsza !! Ćwiczenia sa łatwe można je zrobic zarówno w domu jak i na siłowni. Efekty widac juz po 3-4tyg, niejeden mięśniak wymięka po treningu z nią. Polecam wszystkim !! ❤️

  9. Chcę zaczàc od zaraz 😉 wiec podejmuje wyzwanie. Bardzo proszę o podeslanie materialow do cwiczen oraz chcialam dopytac co z odzywianiem? Z czego mam zrezygnowac a co dodac do jadlospisu. Jestem mamà 3dzieci lecz wazę 50kg. Co chcę zmienic w sobie?…zalezy mi bardzo na umięsnieniu ciala czyli brzuch, posladki,uda. Moj mail [email protected]. Czekam i pozdrawiam!

  10. Tipsy znalazłam parę info ale w sumie nie za wiele. Wiem że ćwiczy się 5 razy w tyg z czego 3 ćwiczenia są z książki a 2 pozostałe dowolne ćwiczenia cardio.
    Na każdy dzień przypisane są ćwiczenia na daną partię ciała, które trwają ok 28 min sa na yt 🙂 tyle się dowiedziałam narazie, pozdrawiam

  11. Nogi, pupa, brzuch super, gora straszna. Ta kobieta jest bardzo drobna, a i tak wyglada jak zawodowy kulturysta. Napakowane ramiona i koscista klatka piersiowa nie wygladaja ponetnie. Mysle, ze przesadzila… Dla mnie dobrze wyglada na pierwszym zdjeciu (122 ibs -cokolwiek to znaczy), ale teraz chyba modne sa laski z wyraznie zaznaczona muskulatura a la Chodakowska..

  12. ale…przecież…ona wyglądała sto razy lepiej przed metamorfozą. Tak uważam nie tylko ja, kobieta szczupła i mega zgrabna(nie mam czego zazdrościć)ale też paru znajomych mężczyzn, którym pokazałam fotki. Wszyscy mówią, że na pierwszej jest kobieta, a na ostatniej przeraźliwy cyborg. a już na tym zdjęciu z gołym bicepsem można się przestraszyć. Nie znam faceta, którego kręciłaby rączka a la Schwarzenegger…chyba, że innej orientacji. Owszem mężczyźni lubią jędrne ciało, ale kiedy zaczyna być widać mięśnie, ścięgna i żyły na wierzchu, jak u za przeproszeniem budowlańca, kończy się kobiecość. Nie róbcie sobie tego…

    • Ale ona to robi dla siebie a nie dla estetycznej przyjemności innych ludzi. Najważniejsze to czuć się dobrze w swoim ciele, a nie wyglądać tak żeby innym pasowało.

  13. Ja ukonczylam kilkukrotnie, od czerwca mialam przerwe i teraz znowu zaczynam. Co tu duzo mowic: 28 minut cwiczen 3x w tygodniu, plus zbilansowana dieta, plus ruch typu szybkomarsz codziennie… Efekty sa niebywale, WARTO!!!

  14. Ja również od tygodnia się zmobilizowałam i zaczęłam swoje wyzwanie, z nie tyle co utratą wagi ,a wyrzeźbieniem sylwetki. Ciężko mi dobrać ćwiczenia więc zaczęłam od mel b :brzuch oraz abs plus tiffany boczki .Jeśli macie drogie Panie jakieś materiały lub rady ,które wsparły by moją silną wolę -jestem otwarta na wszelkie podpowiedzi i wskazówki . Pozdrawiam serdecznie Ania

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.