Ten temat był już przeze mnie poruszany. Postanowiłam znowu podzielić się z Wami swoim przykładowym jadłospisem. Oczywiście chciałabym żebyście pamiętały o ty, że dopasowany jest do mnie. Dla jednej z Was może to być a dla innej za mało. Dla wszystkich zainteresowanych dołączam linki do poprzednich przykładowych jadłospisów:

Przykładowy jadłospisI  Przykładowy jadłospis II

UWAGA!!! Jadłospis ma być dla Was inspiracją lub urozmaiceniem Waszego. Każdy organizm ma inne zapotrzebowanie. pamiętajcie  o tym!:)

Jadłospis numer 5

Śniadanie:

2 jajka na miękko, pełnoziarnista bułka z wędliną z indyka, pomidorem i rucolą

+

Czerwona herbata

2 śniadanie:

Serek wiejski ze szczypiorkiem, jabłko

+

Sok marchewkowy jednodniowy

Obiad:

30 minut przed zielona herbata

Mintaj zapiekany z masłem koperkowym ( dołączam przepis na samym dole ).Gotowane różyczki brokuł lub kalafiora, 2 łyżki ugotowanego, brązowego ryżu

Podwieczorek:

Mały jogurt naturalny z przekładany musem z kiwi

+

Zielona herbata

Kolacja:

1 mała grahamka z wędliną i papryką, jajo na twardo

+

Zielona herbata

Pamiętajcie, że nawodnienie organizmu podczas dnia jest również bardzo ważne. Między posiłkami starajcie się pić wodę. Wszystkich chętnych zapraszam do zapoznania się z artykułem –> Dlaczego powinniśmy pić wodę?

Obiecany przepis na mintaja:

Mintaj zapiekany z masłem koperkowym:

Składniki na 2 porcje:

  • 300 gram mintaja,
  • Koperek ( według gustu )
  • Masło- 2 płaskie łyżeczki
  • Plasterek cytryny
  • Sól, pieprz do smaku

Przygotowanie:

1. Rybę położyć na folii aluminiowej, oprószyć solą, pieprzem, posmarować niewielką ilością masła, posypać koperkiem

2. Zawinąć w folię, wstawić do piekarnika nagrzanego do temperatury 180 stopni, piec 20 minut

3. Podawać z cytryną, brązowym ryżem oraz np: gotowanymi brokułami.

Rybka jest naprawdę bardzo smaczna. Polecam wszystkim:) Pamiętajcie, że warto w swój jadłospis wprowadzić ryby. Posiadają one cenne tłuszcze Omega 3.

Jeżeli będziecie nadal chętne na dalsze przykładowe jadłospisy, to bardzo chętnie przedstawię następne. Tylko muszę wiedzieć czy już nie macie ich dość 🙂

A może chciałybyście pochwalić się swoimi jadłospisami? Zainspirować innych do urozmaicenia  swoich? 

Czekam na Wasze komentarze:) Jestem naprawdę ciekawa jak wyglądają Wasze jadłospisy:)

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

Ciąg dalszy —> Przykładowy jadłospis

źródło zdjęć: www.google.pl

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

14 KOMENTARZE

  1. W sumie mój jadłospis wygląda podobnie 🙂 pracuję nad wyeliminowaniem jogurtów smakowych na rzecz naturalnych, ale jestem wielką fanką jogurtów pitnych i naprawdę ciężko mi z nich zrezygnować i wmawiam sobie, że to zawsze lepiej niż czekolada 😉 i co do mojego jadłospisu to zamieniam kolejnością podwieczorek z kolacją – bardziej obfite jem na podwieczorek, żeby już wieczorem delikatnie serek wiejski lub marchewkę pochrupać 🙂 nadchodzi pora na mandarynki, więc pewnie wypełnią mi codziennie jeden z tych mniejszych posiłków 🙂

  2. Mój jadłospis jest bardzo podobny. 🙂 Nie chodzi mi tutaj o konkretne produkty, ale o ogólną wartość różnych składników odżywczych.
    Zawsze gdzieś tam jeszcze w okolicach drugiego śniadania, pojawi się kawka z mlekiem i często jem “coś” z masłem orzechowym własnej roboty ( na blogu wrzuciłam swego czasu przepis).
    Ty kawy nie pijasz?

    Pozdrowienia!

  3. HEY 😉 Ja jestem jak najbardziej za jadłospisami, bo prawda jest taka, że wiele z nas tak jak np ja chciało by stosować jakąś dietę, ale sami sobie nie umiemy jej ułożyć, a jeżeli robimy np jakieś ” dietetyczne ” danie to wkładamy w to wiele niepotrzebnych kalorii … mam nadzieję, że tak często jak będziesz dawać radę to na blogu będą pojawiać się jadłospisy. Dzisiejszy wydaje się być smakowity ! 😉
    Uwielbiam Cię, zmotywowałaś mnie bardzo! obawiam się jednak, że mojego ciała i tak nie da się zmienić .. za dużo tłuszczu, a ja łudzę się ciągle, że brzuszki pomogą . . ach .
    Tak czy inaczej uwielbiam treningi z Mel B!!!! JESTEŚ WIELKA

  4. Marlena – zmiksuj jogurt naturalny (ten Biedronkowski jest dość rzadki ) z bananem, gruszką, brzoskwinią, łyżeczką kakao, kiwi, ananasem lub czym tam wolisz i już masz gotowy jogurt do picia …

  5. Ja też jestem za jadłospisami, na pewno wypróbuję przepis na rybkę 🙂 brakuje mi pomysłów na smaczne, zdrowe a przy tym pełnowartościowe obiady. Dominika chcę więcej 🙂

  6. Tips.. no pewnie, dodawaj jadłospisy.. Ja tak naprawdę zawsze zastanawiam się, co mogę, co nie mogę i.. no jakoś kiepsko mi to wychodzi 🙂

  7. Bardzo fajne jadłospisy! Jestem czytelniczką już od ponad roku, jednak nigdy nie zdecydowałam się skomentować, aż do teraz. Sama mocno siedzę w temacie sportu i odżywiania i widzę, że poprawiłaś ilość białka w diecie stosunku do tych 3 pierwszych jadłospisów (zrobiłam podobnie swego czasu i czuję się o wiele lepiej). Pozdrawiam!:)

  8. Bardzo mało w tym jadłospisie… Wygląda jak rygorystyczna dieta :/ Jak tak jadłam w zeszłe wakacje to miałam 5 kg niedowagi i wyniszczony organizm, nie polecam. Proponuję jeść ciut więcej, chociaż fakt, to zelży od metabolizmu. Więc dziewczyny uważajcie 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.