W chwilach zwątpienia i spadku motywacji uwielbiam oglądać zdjęcia kobiet, których sylwetka motywuje mnie do dalszej pracy nad swoim ciałem. Kiedy mogę poznać historię tych Pań, to czuje się jeszcze bardziej doładowana. I tak było tym razem… Podczas przeglądałania zdjęć w internecie trafiłam na piękną kobietę z idealnie wyrzeźbionym ciałem. Od razu wiedziałam, że muszę się jej bardziej przyjrzeć;). Mette Lyngholm to duńska modelka fitness, trenerka bikini fitness oraz trenerka personalna, która może pochwalić się niesamowitymi osiągnięciami na które bardzo ciężko pracowała. Sylwetki może pozazdrościć jej niejedna z Was. Wiem, że nie każdy lubi aż tak umięśniony brzuch, ale pomyślcie sobie ile wysiłku musiała w niego włożyć:). Poza sezonem jej waga wynosi 58 kg. A podczas pokazów 53 kg. Na scenie zadebiutowała w 2013 roku podczas zawodów  IFBB Bikini Fitness. Od dzieciństwa interesowała się sportem. Trenowała gimnastykę. Wykonywała również treningi siłowe, które zapoczątkowały jej pasję i profesję.

tumblr_mqqv2nyVBg1rj6k3yo1_500
źródło: trumblr.com

Jak wygląda jej trening?

Swoje plany treningowe zmienia co 4 tygodnie po to, żeby jej mięśnie nie przyzwyczaiły się do tych samych zestawów. Uwielbia intensywne treningi z obciążenie. Do jej ulubionych ćwiczeń możemy zaliczyć przysiad oraz martwy ciąg. Jednym z ulubionych treningów hit cardio jest wioślarstwo.

źródło: istal.com
źródło: istal.com

Jak wygląda jej jadłospis?

Składa się on z 6 posiłków dziennie np: śniadanie: owsianka z odżywką białkową, orzechy, awokado, kurczak / ryby, warzywa. Nie jest fanką niskokalorycznych diet. Dba o to, żeby w jej lodówce znajdowały się zdrowe, ekologiczne produkty.

źródło: instagram.com
źródło: instagram.com

Jakie ćwiczenia poleca na ABS?

Przede wszystkim najważniejsze jest odżywianie. Jak sama twierdzi” ABS robi się w kuchni “. Robienie tysiąca brzuszków nie przyniesie efektów, jeżeli brzuch pokryty jest warstwą tłuszczu. Wykonuje np: mountain climber, oblique crunch. Najbardziej lubi ćwiczyć brzuch z obciążaniem na różnych maszynach np: cable crunch.

źródło: instagram.com
źródło: instagram.com
źródło: instagram.com
źródło: instagram.com

Jeżeli Mette udało się wypracować taką sylwetkę, to Wy również możecie to zrobić. Najważniejszą rzeczą jest systematyczność. Postawcie sobie cel i dążcie do niego. Każdy trening przybliża Was do osiągnięcia wymarzonej sylwetki. Co sądzicie o jej figurze? Zostawiam Wam link do jej intagrama –> Mette Lyngholm

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

źródło: http://www.trimmedandtoned.com/

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

4 KOMENTARZE

    • Pamela no tutaj będzie trochę trudniej. Jednak dla chcącego nie ma nic trudnego :D. Trzeba zainwestować w worki z cementem i dźwigać je 😀

  1. Cudowne, też chciałabym takie osiągnąć 😉
    Staram się codziennie robić (oczywiście po całym programie treningowym) leciutkie abs – 14 minut. I już jak zacisnę brzuch czuję twarde mięśnie, ale są jeszcze przykryte warstwą tłuszczyku, który mam zamiar w bliskiej przyszłości zrzucić 😉

    PS. Dzisiaj 4 znajome osoby, z którymi dawno się nie widziałam powiedziały mi, że bardzo zeszczuplałam.. Świetna motywacja 😉

    Pozdrawiam!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.