Wracam do Was! Wiem, że teraz znaczną większość wpisów pisały moje Kochane dziewczyny, za co bardzo im dziękuję! Od tego miesiąca wracam do Was ze zdwojoną siłą! Będę starała się , żeby wpisy napisane przeze mnie, pojawiały się 2-3 razy w tygodniu. Dodatkowo szykujcie się na NOWE wydarzenie, które przygotuje dla Was wspólnie z instruktorką fitness. Mało tego, już na dniach pojawi się nowy cykl wpisów, w którym to ja będę zmagała się ze swoim powrotem do formy, to ja będę Wam się skarżyła na bóle mięśni. Kto wie, może skuszę się nawet raz w tygodniu na jakąś wideo relację. Ciężko mi się będzie przełamać. Ale jeżeli to Was zmotywuje, odważę się!

Często pytacie czy wróciłam już do treningów? Oczywiście próbuję i próbuję. Jednak moja kondycja jest bardzo żenująca. Męczy mnie wejście po schodach, pośladki z Mel B. Dosłownie każda aktywność. Wiedziałam, że nie będzie łatwo powrócić na ten dobry tor.

Na szczęście mam Was, dużo motywacji, pomysłów i energii. Od dzisiaj postanowiłam również lepiej zarządzać swoim czasem, a zmotywował mnie do tego wpis Martyny, który możecie przeczytać tutaj ===> KLIK, KLIK.

Wiecie co? Wiem, że nie będzie łatwo wrócić do tego co było. Ale dam radę! Muszę dać! Przede wszystkim dla siebie, dla małej, żeby jej mama miała dużo siły i energii, ale również dla Was! Będę Wam chciała w tej najnowszej serii wpisów pokazać, że można wszystko! Wymówki wszystkie są tylko wymówkami, które naprawdę jesteśmy w stanie wyeliminować ze swojego życia. Ja tak zamierzam zrobić i mam nadzieję, że Wy również!

Wracam do Was i mam nadzieję, że znajdzie się tutaj jakaś grupka Pań, która wspólnie ze mną podejmie się nowego wyzwania. Wyzwania, które udowodni, że można zdrowo się odżywiać, trenować, nawet nie mając dużej ilości wolnego czasu w ciągu dnia.

To co, dołączycie do mnie? Mogę na Was liczyć? 🙂 Koniecznie napiszcie jakie partie ciała chciałybyście wyćwiczyć w tym najnowszym wydarzeniu? :)Pamiętajcie, że nie ma rzeczy niemożliwych do wykonania właśnie to Wam udowodnię! 🙂

Pozdrawiam Was serdecznie,

Dominika

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

37 KOMENTARZE

  1. Też jestem młodą mamą, Dominik dziś kończy 3 miesiące. Chętnie wezmę się za siebie, tym bardziej że chcę wrócić do pracy po wakacjach..

  2. Wszystko jest możliwe! Po pół roku od cesarskiego cięcia wróciłam do ćwiczeń ???? pierwszy miesiąc w domu, czy dam radę a od marca wróciłam na fitnes. Od lipca planuje siłownie ✌ trzymam kciuki I z chęcią dołączę do nowego wydarzenia ????✌

  3. A właśnie sobie pomyślałam że sobota to dobry dzień na pogodzenie się ze strojem sportowym. Koleżanki w pracy maja zakwasy a ja jedynie torbę z ciastkami. Po cichutku szepnę że jutro brzuch z Mel B i czekam na nowe wydarzenie 😉

  4. Super! Strasznie się cieszę, nawet miałam pisać na FB, że przydałoby się nowe wydarzenie 🙂
    Chyba najlepiej postawić na ćwiczenia ogólnie poprawiające kondycję..
    Trzymam mocno kciuki za Twój powrót do formy!!

  5. ja rodzę we wrześniu, chciałąbym też szybko wrócić , dlatego chciałabym rodzić naturalnie. Interresują mnie ćwiczenia jak wysmuklić uda i jak ujędrnić brzuch po ciąży

  6. Czy mogła byś przygotować materiał na skakanka, ile można zrzucić, jak dozować treningi, jakieś przykładowe trening.

  7. Ooo, wielki powrót 🙂 Witaj! Przydałoby się ruszyć cztery litery:) dosłownie i w przenośni, nawiązując od razu do Twojego pytania o to, które partie ciała.. 😀 Nie wiem, czy podejmę się tego wyzwania, chociaż w połowie lipca przydałoby się trochę rozruszac dla kondycji wykorzystując okazję, że po obronie zaczną mi się studenckie wakacje, które pozwolą na zmianę trybu życia (ileż mozna w ciągu dnia siedziec? Jeeeju aż dziwne, że nie robią mi się odciski na.. :)) czekam z niecierpliwością na nowe wpisy, zwłaszcza jakbyś mogła zarzucić pomysłami na zdrowe, ale lekkie ‘przekąski’ w sam raz na lato, bo jak jest taki skwar jak ostatnio, to nie mam siły na pełne (ciężkie) posiłki.. Tylko super byłoby znaleźć przepisy normalne, a nie nowomodne z jakimiś nasionami i ziarnami o zagranicznych nazwach, bo tylko takich pełno teraz w internecie, a w ogóle mnie nie przekonują. Nie dość, że ich smak wcale nie powala, to jeszcze są naprawdę drogie. A jestem pewna, że można zrobić fajne jadełko z tego, co jest ogólnodostępne i większość z nas ma pod ręką :))) Pozdrawiam Cię młoda mamusiu i przesyłam dobrą energię! Do boju!! 🙂 mimo trudów – do celu!

  8. Powodzenia!! Będzie ciężko, ale każda kropla potu przybliża do celu! Jestem z Tobą ???????????? wszystkimi partiami ciała.

  9. Witam.Jestem mamą 3 dzieci.Po 12 latach pracy postanowiłam wreszcie zrobić coś dla siebie i ….poszłam na dwuletni urlop wychowczy☺Chciałabym wreszcie popracować nad swoją sylwetką głównie brzuch,pośladki i nogi. Cieszę się że Pani również wraca do formy.Witamy w realu kobiet pracujących i wychowywujacych dzieci…..my też chcemy mieć znowu płaskie brzuchy????????czekam na nowe wyzwanie z niecierpliwością. Pozdrawiam

  10. zaczęłam swoją przygodę dwa miesiące temu, po raz kolejny. wiem, że nie jest łatwo, ale trzymam mocno kciuki i będę zaglądała aby dopingować. goooo girl 😉 pozdrawiam 😉

  11. Brzuszek po ciąży 🙂 nie mam pojęcia jak się za niego zabrać waga wróciła do normy ale brzuszek jak kulka został 🙁

  12. Wspaniały pomysł 🙂 ! Trzymam mocno kciuki i czekam na wydarzenie 🙂 jestem subskrybentką od niedawna i uwielbiam Twojego bloga 🙂 sama ćwiczę w domu, a Twój blog motywuje mnie jeszcze bardziej do dzialania. Po miesiącu treningów 3 razy w tygodniu już widziałam efekty, a teraz staram się ćwiczyc 4-5 razy w tygodniu. Z chęcią wypróbowałabym jakieś fajne Twoje propozycje na wysmuklenie ramion i nóg, oraz jakieś fajne ćwiczenia na brzuch min. 20min.

  13. Ja od 3 dni robię trening 30 dni z Mel B dla początkujących mam nadzieję że się uda opiszę efekty i również dołączam

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.