Drugie wydarzenie w tym roku. Tym razem na Wasza prośbę w dużym stopniu skupimy się na brzuchu, talii, boczkach. Oczywiście nie zabraknie spalania, modelowania innych partii ciała. Codziennie wykonamy spalenie, dwie części ciała wymodelujemy i zrobimy trening brzucha lub talii (na zmianę co dwa dni). Od razu przepraszam Was za to, że wydarzenie będzie uzupełniane o nowe treningi. Niestety nie dałam rady wszystkie od razu “ogarnąć”. Moja malutka troszeczkę mi to utrudniła. 

PLAN TRENINGOWY

DSC_00091

Wydrukujcie go sposobie i powieście w miejscu, zróbcie to tak, żeby był ona dla Was dodatkową motywacją.

Oczywiście możecie przesuwać sobie resety. Pamiętajcie tylko o tym, żeby były one MINIMUM raz w tygodniu!

TRENINGI

Trening 1 i 13:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 2 i 14:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik5

Trening 3 i 15:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 4 i 16:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 5 i 17:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 6 i 18:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 7 i 19:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 8 i 20:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 9 i 21:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 10 i 22:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 11 i 23:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 12 i 24:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> https://www.youtube.com/playlist?list=PLI9lV9GHYsKHVfI2WMPp90j7oDcqURRYq

Co będzie Wam potrzebne?

  • dobre samopoczucie,
  •  zdrowie,
  •  motywacja,
  • pozytywne nastawienie,
  •  uśmiech na twarzy,
  •  mata ( jeżeli nie macie maty podłóżcie sobie ręcznik albo coś w tym stylu;)  )
  • ciężarki ( można zastąpić je butelkami z wodą )
  • krzesło,
  • skakanka,
  • ręcznik,
  • sportowe buty. Każdy trening powinnyśmy wykonywać w butach. Jesteśmy wtedy bardziej stabilne i mniej narażone na kontuzję.

Dobre rady:

  • przed każdym dniem treningu rozgrzejcie się,
  • nawadniajcie się,
  • nie zwracajcie uwagi na wagę. Pamiętajcie, że mięśnie są mniejsze objętościowo od 1 kg  tłuszczu. Dlatego możemy tracić cm. a waga może stać w miejscu.
  • warto jest zrobić sobie kilka zdjęć przed rozpoczęciem wydarzenia i powtórzyć zdjęcia w tej samej pozycji na koniec wydarzenia.
  • jeżeli nie macie siły wykonać tylu powtórzeń co nasze trenerki to wykonujcie ćwiczenia w swoim  tempie,
  • pamiętajcie, że 70 % sukcesu zależy od Twojego jadłospisu. Koniecznie przeczytaj post ===>Zasady zdrowego odżywiania

Przydatne linki:

Wydarzenie na facebook’u: ===>

ENDOMONDO ===>

Przypominam, że KAŻDY trening trwa od 35 – 60 minut! To nie są pojedyncze filmik! To jest cała playlista! Treningi nie trwają 5 minut, tak jak wiele osób podczas innych wydarzeń myślało:). Po skończeniu rozgrzewki, odtwarza się kolejny trening. A Wy nie musicie podnosić się z maty, żeby zmieniać filmiki.

DSC_00091

Kochani nie ma na co czekać, trzeba wziąć się do roboty! Odpalajcie dzisiejsza playlistę i dajcie podczas treningu z siebie wszystko. Pamiętajcie, że trening, to tylko 30% sukcesu, reszta zależy od Waszego odżywiania. Na blogu znajdziecie kilkanaście przykładowych jadłospisów. Oczywiście one mają być dla WAS tylko inspiracją ==> Przykładowe jadłospisy – klik.

Trzymam za każdą z Was kciuki! Pamiętajcie, że to od Was zależy jak daleko dojdziecie. Nie szukajcie wymówek, pokonajcie lenia i zróbcie wszystko, żeby wytrwać do końca! Koniecznie dajcie znać po każdym treningu jak sobie z nim poradziłyście. Czekam na Wasze komentarze i życzę wycisku! 🙂 Już niedługo dołączam do Was!!! 🙂 Możecie na mnie liczyć, pamiętajcie! Jestem tutaj po to, żeby Was wspierać!

Pozdrawiam,

Dominika

*** UWAGA!

Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się czy możesz wykonywać wszystkie zestawy. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

94 KOMENTARZE

  1. Dziękuję za to, co dla nas robisz! ☺ mam nadzieję, że tym razem wytrwam w wyzwaniu! To byłoby piękne podziękowanie za Twoją motywację!

  2. Jeśli zaczęłam niedawno stary program PRECZ Z OPONKĄ (jestem gdzieś na 6 treningu) to czy lepiej dokończyć tamten, czy przerwać i ruszyć z tym? Pozdrawiam 🙂

  3. Czy jeśli niedawno zaczęłam inny stary program PRECZ Z OPONKĄ, czy lepiej dokończyć tamten czy przerwać i ruszyć z tym? Pozdrawiam 😉

    • Zależy od Ciebie 🙂
      Myślę, że tutaj będzie Ci łatwiej. W końcu w grupie więcej jest motywacji 🙂
      Ale to już od Ciebie zależy 😉

  4. Witam
    Napisałaś , ze przed każdym dniem treningu trzeba się rozgrzać. Co to znaczy?Ile czasu trzeba przeznaczyć na rozgrzewkę? Jestem początkująca, więc wybacz, że taka niedouczona:) Pozdrawiam

  5. Hmm bardzo bym chciała wziąć udział w wyzwaniu , ale oglądałam ćwiczenia i myślę że dla Kobiety ,,zasiedziałej na tyłku” przez bardzo długi czas są one troszkę za intensywne . Bardzo bym chciała i prosiła o wyzwanie takie tylko ze dla bardzo bardzo początkujących ;/ @Tipsi jeśli miałabyś troszkę czasu i chęci to może mogłabys takie wyzwanie dla mnie i zapewne dla wielu innych przygotować ? Pozdrawiam

  6. Ja jeszcze daaleko w tyle ! Ale nie poddaje się i gonie Was dziewczyny 🙂 Jak tylko skończę ” Lepsza Ty” to zabieram się za “Lepszy brzuch” 😀 Tipsi powiedz mi czy jeśli nie chcę już za bardzo zrzucać kg (waże teraz ok 54 przy wcześniejszej wadze 62 ) to omijać cardio ? Teraz chciałabym się bardziej skupić na modelowaniu sylwetki (ale też nie przesadzić z mięśniami) 😀 wiem, że najtrudniejszy etap tak naprawdę przede mną 😉
    Pozdrawiam i dziękuję za każde wydarzenie 🙂

  7. Jestem kompletnie nowa w ćwiczeniach, ale Twój blog odwiedzam reguralnie 🙂
    Mogłabyś mi powiedzieć o co chodzi z przesuwaniem resetów?

    • Reset, czyli dzień wolny od treningu przypada co 3- 4 dni. Jeśli np. przypada na czwartek, a wiesz, że w piątek będzie Ci bardziej potrzebny, bo np. masz jakieś plany, to możesz w czwartek zrobić trening piątkowy

  8. układam sobie właśnie plan i kilka filmików na pewno bardzo mi się przyda 🙂 wielkie dzięki 🙂 to prawda, w grupie zawsze siła i większa motywacja 🙂 pozdrawiam

  9. już po pierwszym treningu 🙂 bardzo lekkie i przyjemny:) jak do tej pory zrobiłam wszystkie Twoje wydarzenia i jestem mega zadowolona. Mam nadzieję, że następne wydarzenie będzie dla totalnie zaawansowanych :);)Pozdrawiam

  10. ja od dziś zaczynam lepszy brzuch i precz z oponka 🙂 muszę wytrzymać 🙂 ważę 53 kg ale to co się stało z moim brzusiem przez zimę jest okropne 🙁 dlatego czas na walkę 😛 Pozdrawiam :* :*

  11. A ja na bieżąco po “bądź lepsza w 2016” i za chwilkę startuję z pierwszym treningiem na brzuchol :D:D:D:D aż mnie skręca z ciekawości co tym razem przygotowałaś 🙂

  12. Polecam książkę Natalii Gackiej “Nowa ty w 180 dni” na prawdę warto. Czuć ze ćwiczenia dają i wszystko jest od razu zaplanowane. Na samym początku są bardzo dobre rady w kwestii motywacji. Za każdym razem kiedy mówię sobie ze mi się nie chce patrze na te pierwsze strony i bez wahania robie ćwiczenia 😀

  13. Ostatnie wydażenie ukończyłam w 100% (6kg na wadze) i jestem mega zadowolona teraz biorę się za to i czekam na tak świetne wyniki

  14. Hej dziewczyny 🙂 super , że macie taką motywację też zaczynam ale brakuje mi treningów od 6….gdzie reszta 🙁

  15. Nie ogarniam 🙁 , jak Wy robicie te treningi po tyle min jak te które sa wyżej trwaja po 5 min ? 🙁 , może głupie pytanie (na pewno) ale chciałabym dołaczyć do Was dziewczyny, pomożecie ? 🙂 (od czasu nie przespanych nocy przez zabujacego bobasa jestem jakaś nie ogarnięta, sory)

    • Dominiki wszystko dokładnie opisała. W lewym górnym rogu jest playlista – naciśnij i zobaczysz jakie kolejne są filmiki do danego treningu. Wszystko zaczyna się rozgrzewką (uwzględniona w playliście) a kończy rozciąganiem (uwzgl.w playliście). “Przypominam, że KAŻDY trening trwa od 35 – 60 minut! To nie są pojedyncze filmik! To jest cała playlista! Treningi nie trwają 5 minut, tak jak wiele osób podczas innych wydarzeń myślało:). Po skończeniu rozgrzewki, odtwarza się kolejny trening. A Wy nie musicie podnosić się z maty, żeby zmieniać filmiki.”

  16. Done! Ciężko było po tym zimowym leniuchowaniu, ale się udało 😀
    Trzymam kciuki za wszystkie, które zaczęły treningi z Tipsi.. w końcu zostało już tylko 4 miesiące do lata więc nie wymiękamy!!! 🙂

  17. I po treningu 🙂
    dzisiaj mój drugi synek kończy 10 tygodni, od 3 zaczęłam delikatne ćwiczenia—>jestem po drugim cc 😉 nie wszystkie wykonałam, w miejsce tych z którymi miałam jeszcze problem wstawiłam inne, np. przedłużałam to co robiłam chwilę wcześniej… byleby się ruszać 🙂
    mój cel to -12 kg do czerwca.
    Mam nadzieję że wytrzymam do końca 🙂
    pozdrawiam 🙂

  18. Cieszę się z tego wydarzenia bo właśnie zaczęłam 100 dni bez słodyczy….. Chętnie wezmę się za te treningi ale chciałabym wiedzieć czy masz jakieś playlisty na gorne partie ciała ( chciałabym pozbyć się tego tluszczyku z ramion i pleców) ????????

  19. Mam nadzieję, że tym razem wytrwam. W wydarzeniu do sylwestra odpuściłam po miesiącu, ale to chyba przez jakąś zimową depresję. Teraz muszę coś ze sobą zrobić, choć czasem motywacji brak i siły na wszystko. Mel B dodaje energii 🙂 muszę wytrwać! dziś jestem po 1 treningu, dzień w tył. Ale nadrobie 😀

  20. Witam. Trzy miesiace temu urodzilam synka. Chcialabym pozbyc sie brzuszka, ujedrnic uda i posladki. Jetem poczatkujaca, czy te cwiczenia ktore umieszczasz na blogu sa odpowiednie dla kobiety po porodzie? Jednak mam maly problem, poniewaz moj synek ma alergie pokarmowa i musialam odrzucic caly nabial. Jaka zastosowac teraz diete? Prosze o pomoc, bede bardzo wdzieczna 🙂

  21. czy da się czymś zastąpić skakankę? raz,że jej nie mam a dwa że nie mam warunków w domu żeby na niej skakać bo połowa rzeczy byłaby rozwalona 😉

  22. mój dzień pierwszy wyzwania zakończony, nie było najłatwiej ale się udało! To moje pierwsze wyzwanie, będę się starać jak mogę 😉

  23. Jeżeli biegam (co drugi dzień), a w pozostałe dni chcę skupić się na brzuchu, to robić tylko te treningi, gdzie są “brzuchowe” ćwiczenia?

  24. Dołączam.
    Ja walczę już miesiąc, ćwiczę różne zestawy, 6 razy w tygodniu…
    Efekty są niestety znikome mimo diety,ale bede walczyc do skutku.
    Dziś robiłam inny trening,ale od jutra zaczynam to wyzwanie.

  25. dzisiaj pierwszy dzień, wczoraj przed spaniem zobaczyłam wyzwanie i dzisiaj postanowiłam zacząć 😀 Mój biedny bezmięśniowy brzuch cierpi straszliwe katusze, co daje mi do myślenia, że przydałoby się ukończyć to wyzwanie 🙂 Przydałaby się rywalizacja na endomondo, najwięcej treningów zrobiłam korzystając właśnie z rywalizacji, to jednak taka motywacja żeby nie skończyć na jednym albo dwóch treningach.

  26. hej dziewczyny 🙂 ja już po 3 treningu 🙂 Czuje, że żyje 😛 Mam do Was pytanie. Też macie tak, że bolą Was rożne mięśnie ale te w okolicy brzucha najmniej??? Boje się, że coś może robię źle 🙁 Głównie zależy mi na zrzuceniu tłuszczyku z brzucha i stad moje dylematy…. Pozdrawiam 🙂 Trzymajcie się cieplutko 😛

  27. Witam i pozdrawiam jutro zaczynam ja swój trening ,w sumie zaczęłam w piątek ale dzisiaj mam zakwasy że głowa boli ale kto powiedział że będzie lekko (postanowienie noworoczne ).Żebym wiedziała wcześniej o tym blogu to zaczęła bym w styczniu, po obejrzeniu bloga jestem pełna motywacji.

  28. Jestem po dzisiejszym treningu chcę ogólenie spaśc jakieś 6kg i trochę podrasowac cialo… Niestety nie zawsze jestem w stanie wykonac wszystkie ćwiczenia. do maja muszę sie uporac z moim ciałem 🙂 ale nie wiem czy dam rade…. od miesiąca jestem na diecie a waga nawet nie drgnęła….

  29. Dzięki za to wydarzenie 🙂
    Chcę schudnąć jakiś 10 kg… ponieważ nie czuję się dobrze ostatnio, przytyło się troszkę przez zimę.
    największy problem z cardio 🙂
    ale dam radę.. zawsze twórz takie wydarzenia 🙂
    Dzięki 🙂
    Trzymaj się!
    Zdróweczka dla nowej mamy i jej pociechy :*

  30. Ja ogólnie chciałabym zrzucić jakieś 15 kg, mam nadzieje że z twoimi pomysłami żywieniowymi i wydarzeniami uda mi się to zrobić. Na razie jestem po 7 treningu i do tego 2- 3 razy w tygodniu robię 8 km szybki marsz. Mam nadzieje ze mi się uda, aczkolwiek było by lepiej gdybyś utworzyła wydarzenie na endomondo wtedy jest większa motywacja jak można widzieć wyniki rywali. Pozdrawiam

  31. Zaczęłam w walentynki -dziś 3 dzień; w pierwszym dniu balet się nie otwiera. Cieszę się, nie wszystko jestem w stanie zrobić, ale nie odpuszczam, na tym to polega prawda? 🙂
    Pozdrawiam i dziękuję, że przygotowałaś tak różne ćwiczenia.

  32. 1 dzień za mną 🙂 studiuje i teraz mam przerwę zarówno od nauki jak i od siłowni, ale niedługo zaczynam kolejny semestr i wtedy wrócę na siłownie i fitness, ale wiadomo, że obowiązki nie zawsze pozwalają na wypad na siłownie dlatego kiedy nie będę mogła się na nią wybrać będę sobie robiła kolejny dzień tego wyzwania 😉
    Powodzenia wszystkim <3

  33. Hej
    Jeżeli nie mogę wykonywać treningów z ciężarami ( czyli wszystkich na ręce) to mogę sb połączyć play listy np. jako jedną zrobić 10 i 11 ? czy to jest zbytnie przeciążanie organizmu?

  34. Proszę o informację, który ma być dzisiaj wg harmonogramu trening – pogubiłam się. Wg mnie 29 luty to dzień 21 czyli wolny przed treningiem 17 – mam rację?

  35. Hej , mam pytanie , czy jeśli chcę zrzucić oponkę z brzucha i ogólnie wyrzezbić ciało ( nie jestem gruba lecz szczególnie zależy mi na niezbyt ciekawym brzuchu) to lepiej ćwiczyć treningi które głównie składają się z cardio czy lepiej ćwiczyć wyzwanie mel b 30 dni?

  36. Hej , mam pytanie , czy jeśli chcę zrzucić oponkę z brzucha i ogólnie wyrzezbić ciało ( nie jestem gruba lecz szczególnie zależy mi na niezbyt ciekawym brzuchu) to lepeij ćwiczyć wyzwanie precz z oponką i boczkami które głównie składa się z treningów cardio czy lepiej ćwiczyć mel b?

  37. Uwielbiam te treningi 😀 Niedawno zaczęłam odzyskiwać formę po ciąży. Choć w w tym przypadku przy ćwiczeniu w dniu 3 rozgrzewka jest beznadziejna, można by ją zastąpić jakąś inną

  38. Witam, właśnie zaliczyłam pierwszy trening. Brzuch jest moja największą zmorą, dalatego mam nadzieje że uda mi się wytrwać w tym wyzwaniu i zacząć zmieniać się na lepsze 😀 Pozdrawiam i życzę wytrwałości

  39. proszę nigdy więcej filmików z baletnicą są strasznie demotywujące… aż straciłam chęci do dalszego treningu… 🙁

  40. Trzeci trening za mną 🙂 zakwasy dają o sobie znać, ale to tylko motywuje do działania. Pozdrawiam i życzę wszystkim wytrwałości

  41. Pierwsze moje wydarzenie i udało mi się wytrwać z czego jestem bardzo dumna. Co prawda trochę rozwlekłam treningi bo zaczęłam 8 luty a skończyłam 23.03. Efekty są i to mnie zachęca do dalszej walki chociaż przyznam że gdybym się nie pomierzyła przed wydarzeniem to pewnie bym ich aż tak nie zauważyła. Z chęcią wezmę się za kolejne wydarzenie. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za wszystkich :):)

  42. Biorę się drugi raz za ten plan 🙂 trochę brakuje nowego sensownego wydarzenia na facebooku. Początek roku to chyba odpowiedni czas by poprawić brzuszek pupkę i nogi 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.