Z okazji 20 000 polubień mojego bloga, przygotowałam dla Was mały konkurs. W którym do wygrania jest profesjonalna piłka fitness o wymiarach 65 cm wraz z  pompką oraz taśma elastyczna do rozciągania ” medium “.

Jeżeli chcesz urozmaicić swoje treningi, zapraszam do zabawy! 🙂

1) Polub mój fanpage —> TIPS FOR WOMEN 

2) Polub fanpage —> PRACOWNIA FIZJOTEKA

3) Oznacz w komentarzu pod postem na FACEBOOKU 4 osoby, które byłyby zainteresowane konkursem np: @Anna Kowalik

—–>POST NA FB

4) Polub i udostępnij publicznie post na FB —-> z dopiskiem ” Biorę udział w konkursie na blogu www.tipsforwomen.pl “

—–>POST NA FB

NIEOBOWIĄZKOWE

Jeżeli posiadasz INSTAGRAM, będzie mi miło jak zaczniesz mnie obserwować —> INSTAGRAM 🙂

KONKURS TRWA OD 02.06.2014 DO 10.06.2014.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone pod tym postem 11.06.2014

Osoba wygrana ma 3 dni na przesłanie swojego adresu na [email protected] Jeżeli tego nie zrobi, zostanie wybrana kolejna osoba. 

Konkurs w żaden sposób nie jest sponsorowany, popierany czy przeprowadzany przez Facebook ani firmę z nim związaną. 

Życzę powodzenia 🙂

Dominika

PS: Zastrzegam sobie prawo do zakończeniu konkursu przed czasem i wyłonienie osoby wygranej przed 11.06.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW!

Piłkę oraz taśmę rozciągającą wygrywa PATRYCJA KUSIAK !!!:) Jeżeli do 13.06 do godziny 23.59 nie zostaną przesłane na maila [email protected]  dane do wysyłki, to zostanie wyłoniona następna osoba :).

GRATULUJĘ SERDECZNIE!:)

Jak blog uzyska 30 tysięcy polubień, pojawi się nowy konkurs, czyli już niedługo 😉

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

13 KOMENTARZE

  1. good luck wszystkim 😉

    p.s. cieszę się z tej stronki, dużo przydatnych porad i niesamowitych metamorfoz. Motywujemy 😉

  2. Świetny konkurs, bardzo dobry pomysł. Powodzenia wszystkim 😉
    Tipsi kończę 3 tydzień Insanity, daję rade ale zaczynają boleć kolana.. ;/

      • ja po 9 dniu (dzień 2 tydz 2) zaczęłam odczuwać ból kręgosłupa, możliwe że przysiady wykonuje jakoś źle? No i kostka boli ale staram się ją na tyle ile się da odciążać

        • Uuuu 🙁 Myślę, że powinnaś przerwać, bo możesz nadwyrężyć kręgosłup:(.Na blogu jest post o poprawnych przysiadach. Po prawej stronie na blogu masz taką lupkę tam wpisz ” poprawne wykonywanie przysiadu ” czy coś takiego i będzie 🙂

          • Nie chce przerywać, bo co zaczynam ćwiczenia to albo któryś mięsień sobie przypadkiem naderwę że ledwo kończyną ruszam, a to grypa, a to angina, a to coś tam. A waga pokazuje nieustannie nowe wzwyżki :(. Aż mi się płakać przez to chce. Przejrzałam artykuł. Mogą mnie plecy poleć jak mam kolana do siebie i przy wyproście za bardzo do przodu się cała postura mi przemieszcza? Bo w innych pozycjach to tyłek mnie przeważa i robię przysiad z siadem na ziemi :). Czy np póki nie nauczę się schodzić do kąta prostego w kolanach to wykonywać poprawnie ale np do kąta 45 stopni? Czy ile tam dam radę żeby nie stracić równowagi?

          • Kochana ciężko stwierdzić na odległość ale jedno jest pewne. Musisz zrobić pauze i pójść do lekarza, bo wyrządzisz sobie krzywdę.

  3. Wygrałam wygrałam wygrałam!! ale się cieszę! dane do wysyłki już poszły mailem także jeszcze raz dziękuję! Warto ćwiczyć i warto odwiedzać tipsforwomen.pl! 🙂

  4. Wygrałam!! Dziękuję jeszce raz! dane do przesyłi zostały juz podane w mailu 🙂
    Warto ćwiczyć i warto odwiedzać tipsforwomen.pl! :))

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.