Nieestetyczne wałeczki pod pachami, to zmora wielu kobiet. Wydaje się, że to niepozorny problem. Jednak całkowicie może zniszczyć naszą pewność siebie. Sukienki bez ramiączek, topy czy koszulki na ramiączka niestety eksponują go jeszcze bardziej. Na szczęście z wałeczkami można walczyć. Nie musicie nosić swetrów, koszulek na długi rękaw, wstydzić się swojego ciała. Wystarczy podjąć walkę z wałeczkami. Postaram się odpowiedzieć Wam na pytanie jak pozbyć się wałeczków pod pachami.

Co to są wałeczki pod pachami?

Są to miejsca w okolicach pach w których odkłada się tkanka tłuszczowa i tworzy niestatycznie wyglądającą fałdkę, na którą również ma wpływ źle dobrany biustonosz.

1) Dobry biustonosz to podstawa!

Same wiecie jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają biustonosze. Niestety wiele kobiet zapomina o tym, że powinny one być idealnie dopasowane do naszego biustu. I tutaj pojawia się problem. Najczęściej kupujemy biustonosze z za dużym obwodem lub za małymi miseczkami, które są jedną z przyczyn powstawania wałeczków pod pachami.  Każda z nas ma inny biust i kupowanie ich sieciówkach nie ma najmniejszego sensu. Odpowiednio dobrany biustonosz pozwoli na wyeksponowanie biust i utrzyma go w odpowiednim miejscu, a przede wszystkim nie wyrządzi mu krzywdy.  Zamiast kupować dziesiątki źle dopasowanych biustonoszy, zainwestujcie w 3-4 dobrej jakości biustonosze, dobrane przez brafitterkę.

2) Ćwiczenia na klatkę piersiową

Odpowiedni ćwiczenia pomogą Wam pozbyć się tej zmory. W takim wypadku najlepiej sprawdzą się treningi z hantelkami. Oczywiście bez nich również można nad nimi popracować. Moim zdaniem trening porządny trening klatki piersiowej 1/2 razy w tygodniu powinien być OBOWIĄZKOWY. Pamiętajcie, że regularne ćwiczenia skorygują wałeczki, ale również będą zapobiegały ich powstawaniu. Jeżeli teraz nie macie z nimi problemu, to nie znaczy, że ćwiczenia na biust Was nie dotyczą:).

źródło: stylowi.pl
źródło: stylowi.pl
źródło: stylowi.pl
źródło: stylowi.pl

Jeżeli chciałybyście poznać więcej ćwiczeń na klatkę piersiową, odsyłam Was do dwóch starszych wpisów, w których znajdziecie ciekawe propozycje treningowe ===> Trening klatki piersiowej – klik , Ćwiczenia na biust. Zadbaj o swoje piersi – klik . Oczywiście nie można również zapomnieć o treningach aerobowych, interwałach itp.

3) Wyprostujcie się!

Kolejnym bardzo ważnym elementem, który pomoże pozbyć się wałeczków i pozwoli zachować biust w jak najlepszej kondycji jest prawidłowa postawa. Kiedy garbimy się wałeczki pod naszymi pachami stają się jeszcze bardziej widoczne, a nasz biust od razu prezentuje się gorzej.

4) Odpowiednia pielęgnacja

Nie chcę się powtarzać. Jakiś czas temu na blogu pojawił się post dotyczący samej pielęgnacji biustu. Jeżeli jesteście nim zainteresowane, zapraszam Was tutaj ===> Jak pielęgnować biust ? – klik

Jeżeli chcecie jak najdłużej zachować swój biust w jak najlepszej kondycji, powinniście połączyć wszystkie wskazówki razem ze sobą i wdrążyć je do swojego życia. Dzięki nim będzie dłużej mogły cieszyć się jędrnym biustem i brakiem nieszczęsnych wałeczków pod pachami.

Myślę, że to powinno wystarczyć, żeby poprawić wygląd naszego biustu i pozbyć się tego, co bardzo nam przeszkadza. Z chęcią poznam Wasze sposoby na walkę z wałeczkami. W końcu wiedzy nigdy nie jest za wiele, prawda?:) Przestańcie chować swoje wady pod kolejną warstwą ubrań. Im szybciej zaczniecie nad nimi pracować, tym łatwiej będzie się ich pozbyć. Jeżeli macie jakieś ciekawe linki do ćwiczeń na klatkę piersiową, podzielcie się nimi:). 

Pozdrawiam,

Dominika

29 KOMENTARZE

  1. Hej, ja z takim bardzo aktualnym dla wszystkich studentek pytaniem. 😉
    Jak nie obżerać się w trakcie nauki? Bo prawdę powiedziawszy, święta, w porównaniu do sesji, to dużo dużo łatwiej było mi nie jeść wszystkiego co się nawinie 😀 a tu teraz robi się problem… Jakieś przekąski łatwe, szybkie i zdrowe?
    Drugie pytanie, też typowo studencke: jakie znasz dobre ćwiczenia na naprawdę małe powierzchnie (szerokość maty, w sumie)?

    • Jest ciężko 😀 Jak się stresuje, to mam ochotę na wszystkie słodycze. Ale panuję nad tym. Zawsze mam pełen kubek herbaty (zielonej, białej ) w miseczce jakieś bakalie i tak się uczę:P

      Jeżeli chodzi 2 pytanie, to niestety nie pomogę 🙂

    • Ze zdrowych przekąsek (wymagających jakieś 10 min na przygotowanie + czas pieczenia) mogę polecić frytki z pietruszki. Są pyszne, smakują jak prawdziwe frytki (a nawet są lepsze, bo z czosnkiem 😉 ). Wpisz na youtube “Parsley root fries” a znajdziesz przepis 🙂

  2. Super rady! Dzięki! Gdy zacząłam wybierać bieliznę z pomocą brafitterki zdziwiłam się ile można uzyskać dzięki dobrze dobranemu stanikowi 🙂

  3. Wopisie ćwiczenia nr 7 jest poważny błąd w nazewnictwie – przywodzenie jest tak na prawdę zgięciem 🙂 Działa tu biceps brachii czyli zginacz, zresztą najmocniejszy. 🙂 Pozdrawiam.

  4. Witam. Zmagam się z oponka i boczkami. Wiele razy próbowałam wziąć się za treningi ale albo brak mi było motywacji albo chęci do ćwiczeń. Poza tym ktoś kiedyś powiedział mi ze w przypadku wysokich żeber i małej miednicy nie mam szans na płaski brzuch. Czy to prawda?

  5. a mnie interesuje jak się pozbyć wałeczków na plecach- tuż pod stanikiem. Schudłam już 5 kg a wałeczki nadal są. I mam wrażenie , że teraz jak jestem szczuplejsza to są bardziej widoczne …

  6. ja cwicze chyba z 3 lata mam biustonosze od brafitterki i jak zwały byly tak i sa nadal ? ;/,a nie jestem, gruba itp wrecz szczupla i co na to poradzicie ?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.