Do końca tej fazy wydarzenia zostały Nam 4 dni w tym tylko 3 treningi!:) Już jutro większość z Nas będzie się resetować a w poniedziałek wracamy do ćwiczeń ze zdwojoną siłą. Już w czwartek pojawi się ostatnia faza tego wydarzenia:). Mam nadzieję, że po jej zakończeniu pozostanie Wam nawyk wykonywania ćwiczeń:).

Dzisiaj obowiązywał —> Dzień3

Skupiałyśmy się na swoich pośladkach, ramionach, spalaniu oraz brzuszku.

Zestaw nie należał do najłatwiejszych. Myślę, że najtrudniejszy był ABS. Ale zacznijmy od początku …

Rozgrzewkę oraz rozciąganie poprowadziła Nasza cudowna Mel B!:)

W następnej kolejność pojawił się trening z XHT Daily na pośladki! 🙂 Ćwiczenia na pośladki należą do moich ulubionych:) A ten zestaw znajduje się w pierwszej piątce. Mimo tego, że Pani w blond włosach czasami działa na mnie irytująco, to jej zestawy nawet mi odpowiadają.

Trening ramion z Fitness Blender jest Nam już bardzo dobrze znany. Myślę, że się powtórzę ale musze to powiedzieć. Zwiększajcie ciężar i nie bójcie się, że to zrobi z Was mięśniaków! 🙂 Dzięki temu szybciej zobaczycie efekty, na Waszych ramionach pojawi się DELIKATNY zarys mięśni ;).

Nie mogło również zabraknąć cardio z Fitness Blender. Jak sobie poradziłyście? Wolicie jak są dwa krótkie zestawy, czy odpowiada Wam taki 20 minutowy wycisk?:)

Na koniec katowałyśmy swój brzuch. Insane Abs Workout Special Edition należy do ciężkich treningów. Pamiętajcie, że nie musicie wykonywać tylu powtórzeń, ile jest w filmiku. Z czasem będzie ich więcej i więcej 🙂 Nie przejmujcie się tym! Liczy się dokładność a nie ilość.

I tak właśnie wyglądał dzisiejszy zestaw ćwiczeń :).

Jeżeli jesteście już po treningu, to macie już zasłużony reset:)

Powoli zabieram się za szykowanie ostatniej fazy wydarzeni:) Na czym chcecie się skupić?

Jak Wam się podobał? Czy widzicie poprawę w Waszej kondycji? Czekam na Wasze komentarze:)

Pozdrawiam,

Dominika

Podobne linki:

1) Playlisty —> Plan treningowy obowiązujący w fazie II

2) Podsumowanie 1 — >Dzień 1

3) Podsumowanie 2 —>Dzień 2

4) Podsumowanie 3 —>Dzień 3

5) Podsumowanie 4 —> Dzień 4

6) Podsumowanie 5 —>Dzień 5

7) Podsumowanie 6 —>Dzień 6

8) Podsumowanie 7 —> Dzień 7

9) Podsumowanie 8 —> Dzień 8

10) Podsumowanie 9 —> Dzień 9

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

48 KOMENTARZE

  1. Daje radę i treningi wykonuje bez problemów. Ciężarki 3 kg w rękach w każdym ćwiczeniu gdzie to możliwe:) Po tym wyzwaniu mam w planach Insanity:) chyba że ty coś z tym wymyślisz:)

  2. Melduję, że zrobiłam dzisiejszą dawkę, co prawda skromnych ćwiczeń (20 minut z Mel B na brzuchol 😀 ), ale staram się starać :D. Teraz wcinam łososia z puszki w sosie własnym + 2 kromki macy razowej. Nie wiem czy odpowiedni posiłek po treningu, ale każdy od czegoś zaczynał, prawda? 🙂 I w tym miejscu miałam zadać głupie pytanie pt czy jest jakiś fajny trening z Mel B na ujędrnienie skóry piersi, ale skorzystałam z wyszukiwarki i coś tam znalazłam i mam nadzieję, że przeżyję jak dorzucę kolejną rzecz do planu treningowego :D. Łącznie chcę ćwiczyć 7 partii ciała 🙂 (na razie po jednej dziennie, aż moja kondycja mi pozwoli na cały trening :F ).

    Tipsi mam nadzieje, że zdrowiejesz.

    Pozdrawiam 🙂 Trzymaj się cieplutko 🙂

    • Mniam pyszne jedzonko 🙂
      Zależy ile minęło czasu po treningu 🙂
      Podziel się linkiem do tego treningu 😀

      Powolutku zdrowieje 🙂

      Pozdrawiam,

      • Proszę tutaj link http://www.youtube.com/watch?v=GyNJbenSIiA

        Mam nadzieję że przeżyję :D. Z brzuszkami w tej takie pozycji co jedyny punkt podparcia jest tyłek ledwo daję radę. 🙂 Ale myślę że to kwestia ćwiczeń
        Ja zawsze mam rozkminę dlaczego jak są ćwiczenia w pozycji leżenie bokiem i trzeba większość ciężaru oprzeć na biodrze/tyłku (?) to mi się podłoże tak wbija że nie jestem w stanie utrzymać pozycji, może to źle robię 🙁

  3. Trening poszedł mi lepiej niż tydzień temu , a tak poza tym to muzyka z ćwiczeń na brzuch jest dość rozbrajajaca 🙂

  4. Ja właśnie skończyłam. Było dużo lepiej niż w zeszłym tyg. U mnie najgorzej cardio ;/ ABS nawet szedł niekiedy ćwiczyłam nawet z kilogramowym obciążeniem w postaci mojej króliczki, która mi “pomagała”:) Czy ćwiczenia na ramiona z Fitnnes Blender nie rozjadą biustu na boki? Dadatkowo zrobiłam sobie 20 min rozciągania

  5. Trening poszedł bardzo dobrze, uwielbiam ćwiczenia XHIT Daily!
    ABS wykonałam lepiej niż poprzednio 🙂
    Od wczoraj czuję moje pośladki, dodatkowe ćwiczenia, w których m.in. są squaty chyba dadzą efekty 😉
    Jutro chyba wykonam trening z środy, którego wtedy nie mogłam wykonać, ale zobaczę, czy znajdę jutro czas…
    Spokojnej niedzieli, pozdrawiam :*

  6. W trzeciej fazie pompujmy pośladki!!!
    Nic się tak facetom nie podoba jak kształtne, spore pośladki!
    A dzisiejszy ABS niszczył… 😛

  7. cardio dzis dużo lepiej niż w zeszłym tygodniiu a abs niestety podobnie ;/ Strasznie lędźwia mnie bolą przy tym zestawie, więc większość ćwiczeń zamieniałam na prostsze zaminniki.
    Ogólnie ciągle do przodu i coraz lepiej jest 🙂

  8. Ćwiczenia wykonane bez problemu:D Pot był, radość po zakończonym treningu również:D Tipsi mi takie dłuższe cardio odpowiada, chociaż dla urozmaicenia 2 krótsze też mogą być. Ty i tak namotasz w 3 fazie, że każda z nas będzie narzekać, ale przecież o to chodzi, by był wycisk:D
    Ja dzisiaj świętuję soczkiem buraczano-marchewkowym- zakończyłam 10-dniową kurację oczyszczającą, lekkość w brzuchu, lekkość na serduchu:D 5kg mniej. Widzę znaczną poprawę w kondycji, mięśnie mi się ładnie zarysowują, tłuszczyk podskórny znika:D
    Jak ktoś dalej siedzi, obserwuje i znajduje setki wymówek – to może czas najwyższy się wziąć za siebie?! Samo się nie zrobi!!! 😀

    • No to Kochana gratuluję 🙂
      Jestem ciekawa jak efekty po takiej kuracji, bo ja nie mogę się przemóc 🙂
      Możesz coś więcej napisać o tej kuracji?
      Pozdrawiam:)

      • 10-dniowa dieta owocowo-warzywna Mai Błaszczyszyn. Podrzucam link, może ktoś skorzysta;)
        http://www.mojegotowanie.pl/wokol_stolu/diety/10_dniowa_dieta_owocowo_warzywna_mai_blaszczyszyn
        Co do efektów- nie chciałam ubytku wagi, bo nie zależy mi aż tak na tym, aleeee…. mimo tych 600 kcal czułam się świetnie- ćwiczyłam z Wami codziennie, lekkostrawna, metabolizm przyspieszony. Co do cery…. nie zauważyłam znaczącej poprawy, jednak nie jest taka szara i zmęczona- pewnie efekt cytrusów i wit. C. Teraz przechodzę na 1000 kcal, chociaż głęboko się zastanawiam czy dam radę przy takim zapotrzebowaniu energetycznym i wykonywanych ćwiczeniach. Zobaczymy… Najwyżej zrezygnuję. Najważniejsze dla mnie to, że organizm się oczyścił i nabrałam zdrowych nawyków. 🙂 Chociażby jedzenia owoców na śniadanie, co kiedyś wydawało mi się irracjonalne.
        Jeśli chcecie spróbować- polecam. Najlepiej jest zrobić sobie zapas owoców i warzyw, żeby zawsze mieć pod ręką. No i jedyny dyskomfort- trzeba szykować sobie w domku i zabierać do pracy czy do szkoły. Ja nie miałam z tym problemów.

  9. Właśnie zakończyłam, mam wrażenie, że poszło lepiej niż w zeszłym tygodniu.

    Tipsi mam do Ciebie prośbę, ponieważ faza ta trwa chyba do środy włącznie, a jutro chciałam wykonać trening, który miałby być w czw 30.01, bo niestety nie będę dała rady go wykonać a nie chcę opuścić. Jeszcze nie zaplanowałaś 3fazy, więc chciałam zapytać jaki bym mogła zrobić jutro zestaw?? Z góry dziękuję za odpowiedź;)
    Pozdrawiam i miłego resetu wszystkim odpoczywającym jutro życzę;)

  10. treninin hak codzien zrobiony , ale pozwolilam sobie zjesc prawie cala czekolada ktore mialam jeszcze ze swiat lol , od 2 miesiecy w sumie nie jadlam w ogole slodyczy n wiec dzis zaszalam ;/ jakos tak przed okresem chyba ktory zaraz zawira pewnie

  11. Kochana mam dla Ciebie prośbę, pytanie i pomysl na nowe wydarzenie. Bo nasze wspólne treningi dobiegają niestety ku końcowi. Moze to powód byś poprowadzila kolejne wydarzenie. Np od walentynek po pierwszy dzien wiosny. Slub od walentynek do weekendu majowego? Mogłabyś również dodawać propozycje posiłków. (nie mowie o całym jadłospisie na dzień ale np. Każdego dnia przy podsumowaniu przepis na proponowany obiad czy luch albo kolacje na kolejny dzień).
    przemyśl to ja juz sie zgłaszam do udziału.
    a trening u mnie za pól godz jak Synek uśnie
    Pozdrawiam

  12. Ja dzisiaj już o 12 po treningu, trening ramion znacznie lepiej – może spróbuje większe obciążenie, ale trzeba butelki skombinować 😛 cardio spoko, insanity też nawet lepiej, ale przez zagłuszanie muzyki swoją muzyką często robiłam jakieś ćwiczenie dłużej a inne krócej bo nie zauważyłam końca.
    Zdecydowanie piszę się na następne wydarzenie :))

  13. wreszcie czuję, że żyje! przyznaję- wczoraj szło mi słabo i miałam już odpuścić. Pomyślałam, że to bez sensu, ćwiczyć tyle czasu a dalej idzie mi marnie… Zawsze tak mam, jak robię niezaplanowane przerwy między treningami. Ale jak wstałam dziś i poczułam zakwasy na tyłeczku, udach i brzuchu, to to mnie zmotywowało i wzięłam się w garść! Dzisiejszy trening zrobiony na 100%, jestem wykończona, ale mega zadowolona! 🙂
    P.S. też jestem ZA jeśli chodzi o kolejne wydarzenie! I koleżanka wyżej podrzuciła świetny pomysł z tymi propozycjami dań 🙂

  14. Tipsi, a kiedy wrzucisz znów nową recenzję kosmetyków?

    Ja jestem zapaloną fanką całej serii masło kakaowe z ziaji. Wgl chyba lubię tą firmę bo tanie i dobre kosmetyki ma :). Ostatnio widziałam jakiś nowy produkt od ziaji na dziale ujędrniaczy do ciała, tylko nie pamiętam czy był sam anty celulit czy było też coś do ujędrnienia piersi. Jakbyś coś z tego zrecenzowała było by genialnie

    Pozdrawiam 😀

  15. tips pytanie z innej beczki – jak tworzysz playlistę na yt krok po kroku? kiedyś potrafiłam to zdobić, teraz jakoś nie mogę się tam ogarnąć 🙁

  16. Uwielbiam cwiczenia z Rebecca. Mogloby być ich więcej w 3 fazie. 🙂 Trening cardio zrobilam dzisiaj całkowicie i jestem z siebie mega dumna :).
    Tipsi rób rob kolejne wydarzenie. Przyłacze sie 🙂
    Miłego resetu 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.