Za Nami już 20 trening! Pozostało Nam jeszcze tylko 50 dni. W tym 7 dni wolnych. Jak już widzicie czasu na osiągnięcie wymarzonej sylwetki zostało już naprawdę niewiele. Musimy się sprężyć i dać z siebie 250% .

Po wczorajszym, ciężkim dniu zasłużyłyście na lżejszy dzień ;). Starałam się , żeby dzisiejszy plan nie był aż tak wymagający. Wydaje mi się, że mi się udało :).

Na dzień dzisiejszy przewidziany był —>Plan treningowy V

I jak przekonaliście się do rozgrzewki Fitappy? Mi jak najbardziej odpowiada ten zestaw. Jednak  Mel B bardziej rozgrzewa moje ciało :).

Trening pośladków z Mel mimo tego, że bardzo mi się podoba, zaczyna mnie troszkę nudzić. A Was?

“Tiffoczki” mam nadzieję, że kiedyś ten trening wykonam tak seksownie jak Tiffany:D. Jak na razie wyglądam dość komicznie. Próbowałam siebie obserwować w lusterku ale nie mogłam wytrzymać ze śmiechu :D.

Cardio z Mel B mam nadzieję, że już nikomu nie sprawia problemu. Jak dla mnie po tych 20 dniach jest to bardzo przyjemny trening :). W następnej fazie chyba powinnam zamienić go na coś cięższego ;D.

Trening brzucha z Mel uwielbiame<3. Jakoś lepiej mi pasuje ni ABS. Bardzo szybko podczas jego wykonywania upływa czas. Pamiętam jeszcze czasy jak po 3 minutach nie miałam siły na więcej. A teraz to całe 11 minut mogę wykonać bez problemu. A jak wygląda u Was?

Pamiętajcie, że nawet jak jeszcze nie widać efektów wizualnych to na pewno można je zauważyć w poprawieniu kondycji i podejściu do życia:).

Jeżeli przetrwałyście już 20 dni to nie rezygnujcie! Jak już pisałam, zostało Nam naprawdę niewiele!

Najcięższy etap za Nami! Trening stał się Naszą codziennością dlatego nie poddawajcie się! Walczcie do końca!

A 18 grudnia zobaczycie, że było warto! 🙂 

1376326_663034397049808_1530516492_n

TYLKO TY MOŻESZ ZMIENIĆ SWOJE ŻYCIE NA LEPSZE! 😉

 

Wydarzenie: 70 dni z Mel B – przywitaj Nowy Rok z nowym ciałem Faza II

Relacja z dnia 1 —> Dzień I

Relacja z dnia 2 —> Dzień II

Relacja z dnia 3 –> Dzień III

Relacja z dnia 4 —> Dzień IV

Relacja z dnia 5 —> Dzień V

Pozdrawiam,

Dominika

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

13 KOMENTARZE

  1. Jak zobaczyłam, że w dzisiejszym treningu jest ,,Trening brzucha” to zdębiałam, bo jest to najcięższe ćwiczenie dla mnie, ale ku mojemu zdziwieniu poszło mi szybko i przyjemnie :D. Moja szyja nie cierpiała po krótkiej rozgrzewce (krążenia głową) i było super, a wcześniej preferowałam właśnie ABS.

  2. Wczorajsza tabata tak mi się spodobała, że dzisiaj również zastąpiłam nią cardio z Mel B, które odziwo nie przypadło mi do gustu 😉
    Odpuściłam również trening brzucha, gdyż realizuje równocześnie a6w wieczorami 🙂
    Mam nadzieję, że w tych treningach dużo przez to od Was nie odstaje..
    Powodzenia dziewczyny!!! :))

  3. witam! ale ten czas leci! jeszcze troszkę i połowa będzie za nami. Ćwiczę wytrwale i zawzięcie choć czasem niestety robię krótkie przerwy na głębszy oddech, ale staram się jak mogę. Mam takie pytanko, mierzyłam się dzisiaj i póki co niewielkie efekty, niestety, -1cm w talii i -1cm pod biustem. waga spadła – 0,70kg. Ćwiczyłam kiedyś z Ewą Chodakowską, robiłam głównie skalpel ale 2x dziennie i po 2tyg miałam brzuch-4cm, biodra -1cm, talia -6cm. Tipsi jak myślisz czy taki wolniejszy spadek to wynik tego, że mniej mam do zrzucenia? czy coś robię źle??? nie trzymam specjalnej diety, wtedy też nie trzymałam, nie jem słodyczy i śmieciowego jedzenia, nie piję gazowanych napojów itp. mam 30 lat, 170cm wzrostu, ważę 62,9kg, jestem po 2-óch ciążach w tym jednej bliźniaczej i w sumie mieszczę się w ciuchy “panieńskie” tylko ta cholerna opona górą wyłazi:-))) ale do 18 grudnia zniszczę ją choćby nie wiem co!!!!
    spokojnej nocki dziewczynki i łączymy się w jutrzejszym treningu:-)

    • Nie przejmuj się. Tak to jest. Nie można cały czas nie wiadomo ile gubić. Po pewnym czasie cm. lecą wolniej i na to nie masz wpływu 🙂

  4. Nie wiem dlaczego ale mimo, że rozgrzewam szyję, nie ciągne rękami szyi ku górze siłowo, nie mogę wykonać całego treningu abs.. Łapią mnie straszne skurcze i bóle za szyję, nie wiem jak sobie z tym poradzić podczas tych ćwiczeń 🙁 jakieś pomysły?

  5. Ja też uważam Tips, że teraz to cardio powinnaś zamienić na coś cięższego 🙂 Ale ogólnie świetny plan!!!! Pozdrawiam bardzo bardzo mocno 😉

  6. Mogłabym cie Tipsi prosić, żebyś wrzuciła jakiś artykuł na temat butów do fitnessu? (najlepiej jakieś propozycje) 😉

  7. zrobione! 🙂 myślałam, że wczoraj nie podołam interwałom, ale dałam radę 🙂 kiedyś rezygnowałam na sam widok niektórych ćwiczeń, ale teraz przyjmuję wyzwanie! 😀
    Dzisiejszy trening lżejszy niż wczorajszy, ale to dobrze, nie można tak na wysokich obrotach cały czas. Jak dla mnie-wszystko ładnie połączone i zbilansowane 🙂
    Aaaaale fajnie się teraz czuję! 🙂 a dzień nie miałam za ciekawy do czasu treningu 😉
    Pozdrawiam!

  8. od treningu brzucha wolę abs, jakoś bardziej mi podpasowało i bardziej bolą mnie po nim mięśnie (lubię to!)
    po wczorajszym interwale bolały mnie tylko uda 😉 co prawda nie mogłam wykonywać wyskoków tak szybko jak Fitappy, bo sąsiedzi z mieszkania pode mną raczej by się nie ucieszyli (zazwyczaj ćwiczę 21-22) więc może dlatego. następny interwał zrobię po południu i liczę na zakwasy we wszelkich możliwych miejscach 😀
    cieszę się jeśli mam zakwasy po treningu! to znaczy, że coś robię i robię to dość dobrze 😀

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.