Każdą z nas łączy ta sama pasja. Jest nią aktywność fizyczna. Nie jest ważne czy jedna z nas biega, a druga jeździ na rowerze i chodzi na aerobik. Ważne jest to, że robimy to co kochamy, a przy okazji dbamy o swoją sylwetkę. W dzisiejszym poście chciałam przedstawić Wam ilość średnią ilość spalonych kcal podczas różnych dyscyplin sportowych. Postaram się uwzględnić jak największa ilość różnych treningów tak, aby każda z Was mogła znaleźć, to co kocha.

Dane w tabelce obliczyłam dla osoby ważącej około 60 kg. Pamiętajcie, że im więcej ważymy, to więcej spalamy:).

Rodzaj dyscypliny: Czas: Spalone kcal:
Bieganie 8km/h 60 minut 480 kcal
Bieganie 12km/h 60 minut 750 kcal
Bieganie na nartach 60 minut 480 kcal
Boks 60 minut 540 kcal
Gimnastyka 60 minut 240 kcal
Kręgle 60 minut 180 kcal
Jazda konna 60 minut 240 kcal
Jazda na deskorolce 60 minut 300 kcal
Jazda na nartach 60 minut 360 kcal
Jazda na łyżwach 60 minut 420 kcal
Jazda na rolkach 60 minut 420 kcal
Jazda na rowerze 17-20km/h 60 minut 480 kcal
Kolarstwo górskie 60 minut 510 kcal
Mecz koszykówki 60 minut 480 kcal
Mecz piłki nożnej 60 minut 540 kcal
Narty wodne 60 minut 360 kcal
Piesze wycieczki 60 minut 360 kcal
Piłka ręczna 60 minut 720 kcal
Pływanie 60 minut 360 kcal
Siatkówka 60 minut 270 kcal
Skakanie na skakance 60 minut 480 kcal
Spacer 5 km/h 60 minut 210 kcal
Tenis 60 minut 540 kcal
Wędkowanie 60 minut 240 kcal
Wspinaczka 60 minut 660 kcal
Aerobik 60 minut 378 kcal
Joga 60 minut 157 kcal

To jest tylko część dyscyplin sportowych. Gdybym miała wymienić wszystkie, to chyba zabrakłoby mi dnia. Ale mam dla Was link, do strony na której możecie obliczyć średnią ilość spalonych kcal w danej dyscyplinie sportowej w określonym czasie, proporcjonalnie do Waszej wagi :).

1) Kalkulator kalorii

Pamiętajcie, że jest to taka średnia ilość. Najlepszym sposobem na sprawdzenie danej ilości spalonych kcal, to jest pulsometr:). Jeżeli będą chętne osoby, to mogę kiedyś napisać o nich post :). Myślę, że warto posiadać takie cudo. Osobiście jeszcze nie mam ale coraz częściej rozważam zakup:). Jak zacznę już znowu biegać, to myślę, że zaopatrzę się w niego:)

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

10 KOMENTARZE

  1. super :))) ja teraz dołączyłam do biegania, mel b, xboxa i treningów z Tobą – pływanie 🙂 W ogóle to chciałabym się pochwalić! Przez pół roku swojego “nowego” aktywnego życia schudłam 10 kg. Straciłam 10 cm w biuście, 10 cm w biodrach, 8 cm w talli i 8 cm w brzuchu 🙂
    Pozdrawiam 🙂

  2. Zastanawiam się, jak to jest z jazdą na nartach klasyczną. Jadę w przyszłym tygodniu na tydzień na narty i bardzo mnie to ciekawi. Z jednej strony “cały dzień” ruch, ale z drugiej, przecież też stoi się w kolejkach, więc nie jest to ciągła aktywność. A po trzecie, dieta pozostawia wiele do życzenia (chociaż ja nie zamierzam się stresować, bo nie wyobrażam sobie nart bez grzanego piwa czy smażonego sera. Po ciężkiej sesji, zaslużony relaks!)

    A pulsometr też chcę kupić, jak Bozia ześle pieniążka.

  3. ja w sumie 3 lata temu schudłam z 66 do 53 kg ale to w nie za mądry sposób, pół roku, prawie nic nie jadłam i ćwiczyłam codziennie 30 minut swoje jakieś tam ćwiczenia. nie wróciło sie po tamtym czasie. ale po dwóch latach przybyło mi do 60 kg. i tak teraz od sierpnia 2013 roku zaczęłam ćwiczyć i jeść zdrowo no i waga z 60 spadłam do 54.8 🙂 w tali z 76 na 65.5 , brzuch z 87 na 76 w biodrach z 96 na 91 🙂 powolutku idzie ,bo czasem w miesiąc nic nie ubyło mi cm.. ale do mojego celu dużo nie brakuje, chciałabym mieć w tali 60 w brzuchu 70 a biodra jak sa niech beda 90 🙂 tylko te nogi mam 54.5 i mnie przeraza xd nie chca chudnąc xD jakieś ułomne ;d

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.