W pracy bardzo wiele osób sięga po jedzenie na zamówienie lub słodkie batoniki. Nie zdają sobie sprawy, że są to bezwartościowe posiłki dla naszego organizmu. W bardzo szybkim czasie możemy przygotować naprawdę zdrowy posiłek, który zapakujemy w plastikowy pojemnik i będziemy mogli zjeść w pracy.

Przygotowałam dla Was kilka przykładowych, szybkich w wykonaniu dietetycznych przekąsek do pracy.

1)      Pełnoziarnista bułka z kurczakiem

Składniki: Pełnoziarnista bułka, zamiast masła serek typu Almette, pomidor, sałata, grillowana pierś z kurczaka ( możesz ją grillować na patelni  lub w piekarniku: ))

2)      Warzywne „ chrupki”

Do plastikowego pojemnika pokrój marchewkę, paprykę, seler, pomidorki koktajlowe. Osobno do pojemniczka przełóż biały twarożek delikatnie przyprawiony. Możesz kawałki warzyw maczać w twarożku albo obie rzeczy jeść osobno.

3)      Sałatka z jajkiem i tuńczykiem

Składniki:  jajko, tuńczyk w sosie własnym, troszkę kukurydzy

Wymieszaj składniki. Sałatka jest zdrową i pełną białka przekąską. Możesz zjeść ją z ciemnym pieczywo albo solo.

4)      Jogurt naturalny z musli i owocami

Jogurt naturalny przelej do plastikowego pudełeczka, dodaj garść musli, pokrój np.: banana.

5)   Sałatka ze szpinakiem

Przepis znajdziecie tutaj —> Sałatka ze szpinakiem

6) Szybka sałatka z tuńczykiem

Przepis znajdziecie tutaj —> Szybka sałatka

7) Pieczona ciecierzyca

Składniki: ciecierzyca 1/4 paczki, łyżka oliwy z oliwek, kurkuma, chili

Sposób przygotowania:  1/4 ciecierzycy, skropionej 1 łyżką oliwy z oliwek, doprawionej kurkumą i chili, a następnie pieczonej przez 35-40 minut w temperaturze 190°

8) Sałatka z pomidorów, bazylii i mozarelli

Składniki: 2 pomidory, 30 gram mozarelli, olej balsamiczny lub oliwa z oliwek, świeża bazylia

Sposób przygotowania: Pomidory kroimy w plastry, okładamy na nich mozarelle, skraplamy oliwą z oliwek lub olejem balsamicznym, posypujemy świeżą bazylią.

9) Kromka chleba  pumpernikiel  z twarogiem i rzodkiewką

Składniki: chleb pumpernikiel, chudy twaróg oraz rzodkiewka

Sposób przygotowania: Chleb smarujemy twarogiem, kroimy rzodkiewkę i pyszna zdrowa, pożywna kanapka, która ma poniżej 120 kcal gotowa w 3 minuty.

Dodatkowo:

Możecie zabierać do pracy WSZYSTKIE swoje ulubione owoce!

Zdrowy i pożywny posiłek do pracy możecie przygotować wieczorem, dzień przed. Nie zajmie to Wam więcej niż 10 minut. Takim posiłkiem zagwarantujecie sobie dużo energii, zaoszczędzicie pieniądze za które musiałybyście kupić słodkie pączki itp. A Wasza figura Wam za to podziękuje

A Wy jakie posiłki zabieracie do pracy? 

 

 

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

17 KOMENTARZE

  1. właśnie zjadłam maliny z jogurtem naturalnym, pycha 🙂 a moje koleżanki zza biurek wczoraj jadły pizze a dziś mnie kusiły na coś słodkiego do kawki, odmówiłam 🙂 jestem z siebie dumna

  2. Dziś pracy na przerwie obiadowej były : sardynki z puszki i marchewki (przyrządzone wczoraj, pokrojone w cienkie plastry, z czosnkiem i sezamem), jogurt naturalny i banan 🙂
    A na podwieczorek jabłko.
    W sumie to nie mam jeszcze wprawy, szykuje sobie jedzenie do pracy zaledwie od kilku tygodni. Wcześniej jadłam sandwiche albo po prostu do restauracj na szybki lunch…
    Przyznam jest lepiej i z portfelem i z centymetrami, chociaż jeść w pracy to żadna przyjemność…

  3. Chociaż właśnie do mnie dotarło, ze tu są raczej przepisy na przekąski. :D.
    A może macie jakieś pomysły na prawdziwy obiadek?

    • Ja bardzo często biorę makaron pełnoziarnisty z pest, ryż z brokułem na parze i odrobiną dovrej oliwy z okiwek, kuskus z dodatkami.

  4. Ja zabieram ze sobą do pracy II śniadanie i obiad. Na II śniadanie najczęściej zabieram domowe musli i jogurt naturalny, serek wiejski i warzywa, mozzarellę i pomidora lub kanapki

  5. To są w końcu Polskie Snacki czy Polskie Snaki, bo się gubię 😛 a one tak w ogóle nie są tego samego producenta co te Maestro? 😛

  6. Ech, frytki warzywne to może i robię ale z racji tego, że chodzę jeszcze na uczelnię to zostaję automatycznie obrabowana z połowy, bo przecież jak się nie podzielić czymś takim. Koleżanki oczywiście zbyt leniwe żeby same pokroić od rana marchewkę 😛 Biorę sałatki, warzywne, owocowe, różnie, jogurty z musli, ale co to za przyjemność jeść na korytarzu jak nawet stolika nie ma :/

  7. Koktajl owocowy domowy, maca razowa z masłem orzechowym (2 śniadanie), sałatka np liście szpinaku, roszponka, feta, kilka truskawek lub cząstki mandarynki, pestki dyni i słonecznika, kromka razowca z awokado (lunch). A przed wyjściem owsianka. 🙂 Do tego butelka mineralnej wody obowiäzkowo.

  8. II śniadanie : najczęściej to jakiś owoc i kanapka z kromki pełnoziarnistego pieczywa , a obiad sałatka z pomidorów lub cukinia ( około 130 gram) , 180 g ziemniaków z wody lub 4 łyżki (mierzone przed ugotowaniem ) kaszy jaglanej lub kuskus oraz kurczak grillowany około 100 gram 🙂 nie dość, że zdrowe to jeszcze pyszne i w rozsądnych ilościach:) I oczywiście woda

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.