Za Nami Faza I . Najwyższa pora zapoznać się z fazą II. Podsumowanie Fazy I znajdziecie tutaj —>  Faza I podsumowanie Nadal będziemy wypalały tłuszczyk i modelowały ciałko. Jednak treningi będą troszkę bardziej wymagające:).

Chciałabym żeby osoby, które w całości ukończyły Fazę I nie poddały się podczas fazy II. Zdaję sobie sprawę z tego, że na początku te treningi będą sprawiały Wam trudność ale przecież zmierzamy na szczyt a nie w dół. Nie przejmujcie się jeżeli nie dacie rady jednego dnia wykonać całego treningu. Następnym razem będzie lepiej. TYLKO NIE MOŻECIE SIĘ PODDAĆ!

Faza II:

Każdy trening rozpoczynamy od rozgrzewki. Na zmianę będą prowadziły ją: Mel B, Jillian i Fitappy.

Później skupiamy się na ćwiczeniach modelujących – tutaj stawiałam na treningi Mel B.

Po modelowaniu w planie pojawiają się ćwiczenia dzięki którym spalimy tkankę tłuszczową cardio, interwał. Tutaj postawiłam na: Mel B, Fitness Blender, Fitappy i Jillian. 

Po modelowaniu pojawią się treningi brzucha z Mel B ( nie odbywają się one codziennie ).

Na koniec rozciąganie. Tutaj postawiłam na: Mel B i jeden raz na Tiffany ( po to, żebyście sprawdziły czy  medytowanie Was relaksuje )

Jak widzicie Nasza Kochan Melanie nadal z Nami zostaje i ciągle Nas wspiera:).

Faza II rozpoczyna się 24.10 i kończy 6.11

Linki do filmików znajdziecie tutaj —>

Trening I – 24.10 i 31.10

Trening II 25.10 – 01.11

Trening III 26.10 i 02.11

Trening IV 28.10 i 04.11

Trening V 29.10 i 05.11

Trening VI  30.10 i 06.11

W tym wydarzeniu obowiązują Nas tylko linki które w nazwie zawierają ” Faza II ”

Co będzie Wam potrzebne?

* dobre samopoczucie,

* zdrowie,

* motywacja,

*pozytywne nastawienie,

* uśmiech na twarzy,

* mata ( jeżeli nie macie maty podłóżcie sobie ręcznik albo coś w tym stylu;)  )

* ciężarki ( można zastąpić je butelkami z wodą ) Jeżeli jesteście początkujące polecam 0,5 l butelki wody ( po 10 minutach i tak poczujecie zmęczenie ).

* sportowe buty. Każdy trening powinnyśmy wykonywać w butach. Jesteśmy wtedy bardziej stabilne i mniej narażone na kontuzję.

* kij od miotły,

* systematyczność

Dobre rady:

*  nawadniajcie się,

* przed przystąpieniem do Fazy II wykonajcie pomiary swojego ciała,

* nie zwracajcie uwagi na wagę. Pamiętajcie, że mięśnie są mniejsze objętościowo od tłuszczu. Dlatego możemy tracić cm. a waga może stać w miejscu.

* warto jest zrobić sobie kilka zdjęć przed rozpoczęciem wydarzenia i powtórzyć zdjęcia w tej samej pozycji na koniec wydarzenia.

* pamiętajcie, że sam trening nie da takich efektów jak połączenie go ze zdrową dietą!!!

* Jeżeli nie macie siły wykonać tylu powtórzeń co Nasze trenerki to wykonujcie ćwiczenia w swoim  tempie. Z każdym dniem będzie lepiej:)

Kilka ważnych linków:

 EndomondoRywalizacja

Grupa “wsparcia” na FB: Wydarzenie FB

Tabela treningowa do pobrania

Ps: Pamiętajcie, że na blogu: http://zyjfit.blox.pl/ znajdziecie również ciekawe artykuły, które mogą Wam się przydać.

Trzymam za Was wszystkie kciuki! Mam nadzieję, że wytrwacie do następnej fazy!:) W końcu zostało Nam tak niewiele:)

Na koniec mała motywacja:

Mam nadzieję, że zdjęcia zmotywowały wszystkie Mamy do treningów 🙂

Pozdrawiam,

Dominika

 

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

35 KOMENTARZE

  1. Witam, niestety ale w I fazie nie brałam udziału bo nic na ten temat nie wiedziałam. Lecz od 17 dni ćwiczę z Ewą Chodakowską, teraz mam zamiar przeplatać treningi mam nadzieję, że będę cudowne efekty:) A jeszcze mam pytanie, czy serek wiejski na diecie można jesC?

  2. No to zaczynamy już dzisiaj 🙂 🙂 aleź widzę, że poprzeczka się nieco podniosła 🙂 Takze wycisk będzie, ja się dzisiaj będę mierzyła, więc ciekawa jestem czy coś zeszło 🙂
    Buziaki i do roboty dziewczyny, nadal trzymamy się razem :*

  3. Zobaczyłam szybko z rana na plan treningowy i o mamo….czas ćwiczeń się wydłużył nie wiem czy wygospodaruje, aż tyle czasu co wieczór :((( w pierwszej fazie ciężko mi się nie raz było wyrobić z obowiązkami a tu bach…jeszcze dłużej eh postaram się, ale nie obiecuję..:(

  4. No ciekawe jak nam ta II faza pójdzie 🙂 ja pierwszą kończę z wynikiem 1,5 kg i 3 cm w talii mniej. Niestety uda i biodra bez zmian 🙁 ale to daje mi większego kopa do wzięcia się jeszcze bardziej za siebie!!!!
    Powodzenia dziewczyny!!!!
    Ps. Tipsi rewelacyjna figurka!!

  5. ja już po pierwszym treningu 2 fazy. dobrze że ćwiczenia są urozmaicone a czas na nich naprawdę szybko mija. 🙂 niestety pomiary wykonałam dopiero w 9 dniu i dlatego po fazie pierwszej sie nie mierzyłam

  6. jestem trochę zawiedziona że wiekszość treningów nie jest z mel B. dzisiejszy trening mi się średnio podoba, bo to przed ostatnie ćwiczenie z tą dziewczyną jest fajne, ale ja tej kobiety nielubię, ogólnie mało osob, które wiem, że ćwiczą nasze ćwiczenia też jej nie lubią. a ta polka z dzisiaj niby coś w sobie energi ma, ale tak samo mi się nie podoba.. może to kwestia gustu ale nasze wydarzenie to “70 dni z MEL B”.
    a swoją droga z tymi kobietami z dziś ćwiczy się jak z Chodakowską, czyli nie chce się ćwiczyć…

    ja chce mel b 🙁

    • Mel była w I fazie na dzień dzisiejszy nasz organizm nie działa już tak efektownie na jej ćwiczenia jak na początku a nam zależy na efektach maksymalnych. Każdy zdawał sobie sprawę, że z Mel nie da się ćwiczyć 70 dni i każdy był o tym informowany. Możesz sobie zmienić plan. Mel B to za mało jak na II fazę.

      • Przeczytałam nowy wpis na blogu i teraz wiem, że jednak trzeba intensywniej ćwiczyć, bo naprawdę już niektóre ćwiczenia wykonuje bez problemu. Postanowiłam sobie włączyc muzykę i ćwiczyć. Dziękuję za odpowiedz, pozdrawiam :*

  7. Wczoraj bylam mega zrezygnowana… Naprawde. Ale pomyslalam sobie ‘kurde. nic mi nie szkodzi sprobowac kolejny raz pocwiczyc.’ No i sie zabralam. I znowu poczynilas cuda Tipsie <3 Naprawde jestem szczesliwa ze sie do tego zabralam. Cwiczenia mega przyjemne. Wrecz powiedzialabym ze odprezajace ( bo nie bylo za duzo cardio :D) Rewelacja. Kocham Fittapy za to ze mam wrazenie jakby widziala co robie 'nizej zejdz, nizej' 😀 Czasami naprawde myslalam ze jest ona gdzies obok i mnie podglada. 😀 No i oczywiscie mel b. Jesli codziennie beda cwiczenia z fitappy to ja zostaje z nimi na zawsze. II faza zapowiada seie milion razy lepiej i przyjemniej niz faza I. Tylko Tiffany nienawidze 😀 Podejrzewam ze bede jutro czula brzuch tak jak wczesniej boczki 😀
    Niemniej jednak dziekuje ci Tipsie. Naprawde Ci dziekuje <3

  8. niestety ale z fazy II usunięto niektóre filmiki i nie mogę otworzyć tabeli treningowej a od jutra zaczynam fazę II i nie będę wiedziała jakie ćwiczenia wykonywać Czy mogłabyś rozpisać treningi jak w fazie I? i ile dni trwa faza II? pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc

  9. Od poniedziałku zaczynam II fazę:) jest naprawdę super, tylko w treningu VI usunięty jest jeden filmik, mogę się dowiedzieć co tam było? 🙂

  10. Witam, obecnie ćwiczę I fazę i już planuje co będę robić w II fazie, ale niestety nie wszystkie filmiki są dostępne 🙁 Czy można zaktualizować tę listę? Z góry bardzo dziękuję!

  11. Hej Tips mam prośbę rozpoczełam wyzwanie z mel B jestem aktulanie na Fazie II niestety kiedy klikam w linki do treningów nie wszytkie ćwiczenia są (niektóre zostały usunięte). W Fazie I skorzystałam z opisu treningów i sama je wyszukiwałam w internecie. Czy jest gdzieś również opis Fazy II?

  12. Hej Tips mam prośbę rozpoczełam wyzwanie z mel B jestem aktulanie na Fazie II niestety kiedy klikam w linki do treningów nie wszytkie ćwiczenia są (niektóre zostały usunięte). W Fazie I skorzystałam z opisu treningów i sama je wyszukiwałam w internecie. Czy jest gdzieś również opis Fazy II? iANCZEJ NIE MOGĘ ĆWICZYĆ

  13. Ja również dołączam się do prośby o uaktualnienie filmików z kolejnych faz (II, III i IV). Niedawno znalazłam Twoją stronkę, trochę pozazdrościłam innym dziewczętom i chciałabym zrobić coś z sobą, a niestety yt zrobił psikusa i pousuwał niektóre filmiki… Gdybyś rozpisała nazwami być może udało mi się je odnaleźć np. z chomika? 🙂

  14. Dziewczyny! Widzę że właścicielka bloga nie ma ochoty więc Wam pomogę. W treningach są pousuwane filmiki jedynie z mel b. Jeśli nie ma pierwszego wiadomo że to rozgrzewka z mel b a gdy ostatniego, ze to rozciąganie. Jeśli włączymy na ikonkę usuniętego filmiku na początku w tytule pojawia się początek nazwy treningu. I tak mamy cardio, arms, legs. Są to wiec treningi cardio, ramion, nóg itd. Gdy nazwa zaczyna się na trening… to jest to trening pośladków. Mam nadzieję, że pomogłam i dobrze wytłumaczyłam 🙂 Powodzenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.