Wiem, że wakacje dla wielu z Was są odpoczynkiem nawet od treningów. Widać to po zaangażowaniu w wydarzenia. Zamiast 20 tysięcy osób, bierze w nich udział 2 tysiące. Dla mnie najważniejsze jest to, że są chętne osoby i się nie poddają. Jeżeli chcesz, dołącz do nas. W grupie zawsze jest więcej motywacji. Nowy plan treningowy nie jest bardzo wymagający, idealnie nadaje się na wakacje.

Przygotowałam dla Was 12 playlist treningowych. Każdą z nich powtórzymy dwa razy. W sumie wykonamy 24 treningi i 7 razy skorzystamy z przysługującego, obowiązkowego resetu, Mięśnie muszą odpocząć.

Jak w każdym wydarzeniu, mam dla Was kalendarz, który możecie sobie wydrukować. Wiem, że dla wielu osób jest to dodatkowa forma motywacji, a skreślanie wykonanych treningów sprawia, że jesteśmy z siebie dumni.

large-1

GOTOWE PLAYLIST TRENINGOWE
Trening 1 i 13:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 2 i 14:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klikj

Trening 3 i 15:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 4 i 16:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 5 i 17:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 6 i 18:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 7 i 19:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 8 i 20:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 9 i 21:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 10 i 22:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 11 i 23:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 12 i 24:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Co będzie Wam potrzebne?

* dobre samopoczucie,

* zdrowie,

* motywacja,

*pozytywne nastawienie,

* uśmiech na twarzy,

* mata ( jeżeli nie macie maty podłóżcie sobie ręcznik albo coś w tym stylu;)  )

* ciężarki ( można zastąpić je butelkami z wodą )

* krzesło,

* ręcznik,

* sportowe buty. Każdy trening powinnyśmy wykonywać w butach. Jesteśmy wtedy bardziej stabilne i mniej narażone na kontuzję.

Dobre rady:

* przed każdym dniem treningu rozgrzejcie się,

*  nawadniajcie się,

* nie zwracajcie uwagi na wagę. Pamiętajcie, że mięśnie są mniejsze objętościowo od 1 kg  tłuszczu. Dlatego możemy tracić cm. a waga może stać w miejscu.

* warto jest zrobić sobie kilka zdjęć przed rozpoczęciem wydarzenia i powtórzyć zdjęcia w tej samej pozycji na koniec wydarzenia.

* jeżeli nie macie siły wykonać tylu powtórzeń co nasze trenerki to wykonujcie ćwiczenia w swoim  tempie,

* pamiętaj, że 70 % sukcesu zależy od Twojego jadłospisu. Koniecznie przeczytaj post ===>Zasady zdrowego odżywiania

Przydatne linki:

Wydarzenie na facebook’u: ===> https://www.facebook.com/events/1612195345694651/

ENDOMONDO ===> https://www.endomondo.com/challenges/23635663

Zapraszam Was również na bloga fizjoterapeutów, na którym znajdziecie wiele ciekawych informacji np. o zakwasach ===> www.pracowniafizjoteka.pl

UWAGA!!!

Przypominam, że KAŻDY trening trwa od 35 – 60 minut! To nie są pojedyncze filmik! To jest cała playlista! Treningi nie trwają 5 minut, tak jak wiele osób podczas innych wydarzeń myślało:). Po skończeniu rozgrzewki, odtwarza się kolejny trening. A Wy nie musicie podnosić się z maty, żeby zmieniać filmiki.

DSC_00091

Kochani nie ma na co czekać, trzeba wziąć się do roboty! Odpalajcie dzisiejsza playlistę i dajcie podczas treningu z siebie wszystko. Pamiętajcie, że trening, to tylko 30% sukcesu, reszta zależy od Waszego odżywiania. Na blogu znajdziecie kilkanaście przykładowych jadłospisów. Oczywiście one mają być dla WAS tylko inspiracją ==> Przykładowe jadłospisy – klik. Wakacje coraz bliżej, trzeba się skupić i do tego czasu jak najlepiej popracować nad swoją figurą. Nie możecie się poddać!

Dajcie znać jak Wam się podobają playlisty. Koniecznie napiszcie po zrobieniu pierwszego treningu. Pamiętajcie, że nie musicie od razu wykonywać wszystkiego. Z każdym dniem Wasza kondycja będzie się poprawiała. Musicie tylko nad nią pracować i nie możecie się poddawać! Trzymam za Was kciuki! 🙂

Pozdrawiam,

Dominika

*** UWAGA!

Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się czy możesz wykonywać wszystkie zestawy. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.

zestawy startowe neonail z dodatkowym lakierem gratis

60 KOMENTARZE

  1. To wydarzenie jest dla początkujących czy dla zaawansowanych? 🙂 teraz robię the summer projekt i nie wiem czy później dołączyć do tego wydarzenia 🙂

  2. Od poniedziałku planowałam powrót do ćwiczeń a tu patrzę plan. Więc działam 😀 Przy Mel B było ciężko, ale wytrwałam. A ćwiczenia na boczki mogę robić codziennie!

  3. Nie ma na co czekac, nalezy odlozyc slodycze w dal i wziac sie za swoja forme i figure. Dla mnie wakacje nie beda forma odpoczynku od sportu, a wrecz przeciwnie- jest to moment kiedy mam czas byc systematyczna w tym co robię, a wiec zaczynajmy !! 😀

  4. Zaraz zaczynam! Tylko nie wiem za bardzo, jak to pogodzić z bieganiem… Chciałabym biegać co drugi dzień – lubię to i nie chciałabym z niego rezygnować, ale to nie będzie za dużo? Nie jestem mega wysportowana, co więcej jestem 5 miesięcy po porodzie i nie wiem, czy to nie będzie za wiele na razie….

  5. Wyzwanie z Mel b w całości zrobione, co prawda nic nie widać, ale nie szkodzi;) Niestety od kilku dni boli mnie strasznie kolano, dzisiaj ledwo zrobiony pierwszy trening z nowego wydarzenia i musze odpuścić na jakiś czas, mam nadzieję, że do poniedziałku przejdzie, trzymajcie kciuki;)

  6. Super połaczenie Mel B i Tif 🙂 dodać Natalię Gacke i moj ulubiony zestaw Pań 🙂 dopiero teraz zobaczyłam plan także od jutra zaczynam, chociaz dzis cw mam zaliczone-oczywiście z Paniami wyzej 🙂

  7. Kocham cie za to wydarzenie! 5
    Zrobiłam cały trening i dało mi to potężnego kopa żeby wytrwać w całym wydarzeniu <mam nadzieje ze tej energii już nie braknie>
    Rewelacja <3

  8. Dołączam i ja. W prawdzie od 5 dni robię treningi z Mel B i squat challenge, ale playlisty wydają się być 'ciekawsze'.
    Pozdrawiam gorrąco! 😉

  9. Nadrabiam dziś 3… Tiffany w czerwonej "bieliźnie" mnie rozwala 🙂 I tyleee rozciagania. To już dodatkowego do szpagatu nie robię 😛 Leje się ze mnie jak słowo daję! P.S. lubię to!

  10. Powiem szczerze, że po wczorajszym treningu (3), to dzisiejszy jest lekki i na rozluźnienie… Nie wiem czemu $ na mnie tak działa, bo przecież też sie spociłam 🙂 Jest GIT!!!!

  11. Pierwszy trening za mną. Zapisywałam się na kilka wydarzeń, a dopiero dziś ruszyłam z fotela. Było ciężko, ale warto 🙂

  12. Ja dzisiaj robie reset… Łokcie mi strasznie dokuczaja po pracy z ciężarami… Masz jakiś pomysł Tipsi jak pomóc?? Niby sa rozgrzane, niby wszystko ok, a po kilku dniach bolą… No dzis to nie jest fajnie.

    • Kurcze. Może powinnaś zmniejszyć ciężar i ilość powtórzeń? Jeżeli to nie pomoże, może warto udać się z tym do lekarza?

  13. Witam 🙂 Już po 1 dniu. Te ćwiczenia są niesamowicie ułożone 🙂 są mega!!!! Uwielbiam 🙂 spociłam się jak prosiak ale wiem, że mam mięśnie 🙂 to niesamowite, że w ciągu ostatnich 10 minut można aż tak uspokoić oddech i odpocząć 🙂 zawsze padałam plackiem na łóżko i leżałam bez sił pół godziny – teraz mam siłę zacząć dzień 🙂 dziękuję serdecznie za to wyzwanie 🙂 buziaki i powodzenia!

  14. W końcu zabrałam się znowu za ćwiczenia… O MATKO!! Jakie ja mam zakwasy po pierwszym treningu!!!! Miałam 11 miesięczną przerwę w ćwiczeniach (ciąża + połóg + parę dni na zebranie się 😉 ) i wczoraj w końcu ruszyłam…ale masakra jest!! Zastanawiam się tylko, czy moje ćwiczenia nie wpływają jakoś źle na pokarm…gdzieś przeczytałam, żeby ćwiczyć min. 1,5 godziny przed kolejnym karmieniem, czy jakoś tak…proszę o pomoc w tej kwestii.

    • Najlepiej nakarm dziecko przed treningiem lub ściągnij pokarm. Po treningu wykonaj 20-30 min 'cool down' czyli zazwyczaj z wydarzeń Tipsi po prostu powtórz ostatni filmik- to pomoże oczyścić pokarm z mleczanu. Poczekaj po tym około 20-30 min i pokarm będzie super. Zaznaczę tu że mleczan nie zawsze dostaje się do pokarmu z krwi i nie jest szkodliwy dla dziecka, nadaje jedynie gorzkawy posmak. Ćwiczenia przy karmieniu są bardzo dobre i może to działać jako dodatkowa motywacja. Pokarm będzie oczyszczony z toksyn i dzięki ćwiczeniom wydziela się substancja (nie pamiętam nazwy) która uczestniczy w produkcji pokarmu 🙂
      Pamiętaj również o szybkim prysznicu zaraz po ćwiczeniach, zmyjesz toksyny które wyrzucisz z potem i nie dostaną się z powrotem do Twojego organizmu przez skórę, a dalej przez krew do pokarmu.
      Z dzieckiem trochę ciężko to rozplanować, mnie ratował laktator, bo z godzinnego treningu robiło się prawie 2 godziny.

      • Wielkie dzięki za podpowiedź 🙂 Poprzednio jak zaczynałam ćwiczyć, to już praktycznie nie karmiłam starszego Syna, więc nie miałam takiego problemu. Teraz młodszy Syn ma niespełna 2 miesiące i nie chciałabym mieć problemów z karmieniem. Teraz jestem już po 2 treningu – mam nadzieję, że jutro zakwasy będą choć trochę mniejsze, albo przynajmniej nie będą większe 🙂

  15. ja zaczynam od jutra 🙂 otóż za dwa miesiące jadę na wakacje więc muszę się postarać…
    Biegam po ok.10km 3-4 razy w tygodniu od jakichś 3 miesięcy
    zumba 2 razy z tygodniu a teraz jeszcze mel b 😀
    trzymajcie kciuki bo jak na razie mam -10kg a chcę stracić raz tyle

  16. Mimo, że ruszyło nowe wydarzenie staruję z tym 🙂 W wakacje zupełnie sobie odpuściłam (jednak chyba tak podkręciłam swój metabolizm, że schudłam bez wysiłku 1 kg) i myślę, że warto zacząć z wyzwaniem od swoich ulubionych trenerek.
    Trzymajcie za mnie kciuki bo jeszcze 12 kilo przede mną (7 już za mną :D)

  17. po pierwsze bardzo fajna strona – podoba mi się to że w jednym miejscu są zebrane ćwiczenia praktycznie na całe ciało 🙂
    a po drugie to chciałam się dowiedzieć czy jeśli na końcu ćwiczeń mówią żeby daną serię powtórzyć 3 razy to trzeba to robić czy wystarczy raz? wiem że im więcej tym lepiej ale jeśli robi się całą playlistę to chyba raz też powinno wystarczyć?
    i chciałabym się dowiedzieć jakie są efekty po miesiącu ćwiczeń – wkrótce mój ślub i nie ukrywam że chciałabym dobrze wyglądać
    powodzenia nam wszystkim życzę 🙂

  18. Też mnie to zastanawia, dzisiaj jestem po treningu numer 9, ale Tiffany zawsze powtarza, że jej treningi trzeba wykonywac w 3 seriach, aby było widać efekty. Czy powinnyśmy ten filmik odtwarzać 3 razy ? Pozdrawiam 🙂

    • Nie trzeba 🙂 Tutaj robimy też inne ćwiczenia. Dlatego nie trzeba 🙂 Gdyby ktoś wykonywał tylko ten jeden trening, wtedy trzeba 🙂

  19. Hej, ogólnie mam dosyć dobrą kondycję i ćwiczenia cardio czy boczki Tiff nie sprawiają mi większych kłopotów. Moim słabym punktem są mięśnie brzucha, po 2 minutach ABS wymiękam. Czy wiesz może jak wzmocnić mięśnie brzucha stopniowo?

  20. Mam takie pytanko 😀 Czy kolejność jest ważna? Np. jest tak: pośladki, cardio, ramiona. Czy lepiej zrobić cardio w drugiej kolejności, czy jak zrobię najpierw cardio, po rozgrzewce to nie będzie robić żadnej różnicy? 🙂

  21. Cześc Tipsi, mogłabyś napisac z jakich części składała się poszczególna playlista? Bardzo proszę. Niestety niektóre filmiki zostały usunięte;/ Byłoby to bardzo pomocne, bo lubię wracac do Twoich wcześniejszych planów treningowych. Pozdrawiam, Ala:)

  22. Hej 🙂 za mną już 30 dni z Mel B i właśnie chciałam zacząć plan treningowy z Mel B i Tiffany ale zauważyłam że dzień 2 i 14 oraz 8 i 20 posiada na playliscie tylko jeden filmik który trwa ok. 10 min .Mam do Ciebie takie pytanko czy w tych dniach wykonujemy tylko treningi po ok.10 min??Pozdrawiam;)Super stronka bardzo motywuje do działania nad swoim ciałem i samopoczuciem:)))

  23. Mogę dumnie powiedzieć, że wzięłam się w końcu w garść i 1 trening mam za sobą. Jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwa i dumna, że dałam radę 🙂
    Teraz pozostaje tylko walczyć dalej 😀

  24. Ja od dzisiaj zaczynam 🙂 i mam pytanie. Po jakim czasie widoczne efekty przy zdrowym odżywianiu i wgl.. Czy są tu jakieś dziewczyny które dzięki tym ćwiczeniom uzyskała jakiś efekt

  25. Cześć Tipsi, kiedy uzupełnisz w końcu playlisty? Chyba wiele wysiłku to nie wymaga. Jak coś prowadzisz, rób to porządnie.

    • Wiele wysiłku nie wymaga? Chyba nie wiesz co mósisz. Wydarzenie ma 2 lata! Filmiki są usuwane z yt codziennie. Uzupełniałam 100 razy. Chyba warto sprawdzić datę wydarzenia i to, w jakiej kategorii się znajduje?

      • Wiem w jakiej kategorii się znajduje i ile ma lat. Nie czytam Twojego bloga od dziś. Korzystałam z tego zestawu ćwiczeń 2 lata temu i chciałam do nich powrócić. Wystarczy wpisać jakie ćwiczenia są w każdym dniu i w jakiej kolejności, a filmiki można znaleźć przecież na youtube. (tak jak na wydarzeniu “30 dni z Mel B – wyzwanie dla początkujących”) Bardzo Cię o to proszę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.