Nowe wydarzenie czas rozpocząć. Nie będę dłużej trzymała Was w niepewności. Nie potrzebny jest tutaj żadne wstęp. Przechodzimy od razu do szczegółów.

Wydarzenie pomoże nam ujędrnić pośladki i spalić troszeczkę wakacyjnych grzeszków.Wydrukujcie sobie plan treningowy i powieście go w widocznym dla Was miejscu. Ma on Was codziennie motywować do treningów.

DSC_00091

OBOWIĄZUJĄCE PLAYLISTY

Trening 1 i 13:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 2 i 14:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 3 i 15:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 4 i 16:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 5 i 17:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===>klik

Trening 6 i 18:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 7 i 19:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 8 i 20:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 9 i 21:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 10 i 22:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 11 i 23:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 12 i 24:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Co będzie Wam potrzebne?

  • dobre samopoczucie,
  •  zdrowie,
  •  motywacja,
  • pozytywne nastawienie,
  •  uśmiech na twarzy,
  •  mata ( jeżeli nie macie maty podłóżcie sobie ręcznik albo coś w tym stylu;)  )
  • ciężarki ( można zastąpić je butelkami z wodą )
  • krzesło,
  • skakanka,
  • ręcznik,
  • sportowe buty. Każdy trening powinnyśmy wykonywać w butach. Jesteśmy wtedy bardziej stabilne i mniej narażone na kontuzję.

Dobre rady:

  • przed każdym dniem treningu rozgrzejcie się,
  • nawadniajcie się,
  • nie zwracajcie uwagi na wagę. Pamiętajcie, że mięśnie są mniejsze objętościowo od 1 kg  tłuszczu. Dlatego możemy tracić cm. a waga może stać w miejscu.
  • warto jest zrobić sobie kilka zdjęć przed rozpoczęciem wydarzenia i powtórzyć zdjęcia w tej samej pozycji na koniec wydarzenia.
  • jeżeli nie macie siły wykonać tylu powtórzeń co nasze trenerki to wykonujcie ćwiczenia w swoim  tempie,
  • pamiętajcie, że 70 % sukcesu zależy od Twojego jadłospisu. Koniecznie przeczytaj post ===>Zasady zdrowego odżywiania

Przydatne linki:

Wydarzenie na facebook’u: ===> https://www.facebook.com/events/287933801571666/

Przypominam, że KAŻDY trening trwa od 35 – 60 minut! To nie są pojedyncze filmik! To jest cała playlista! Treningi nie trwają 5 minut, tak jak wiele osób podczas innych wydarzeń myślało:). Po skończeniu rozgrzewki, odtwarza się kolejny trening. A Wy nie musicie podnosić się z maty, żeby zmieniać filmiki.

DSC_00091

Kochani nie ma na co czekać, trzeba wziąć się do roboty! Odpalajcie dzisiejsza playlistę i dajcie podczas treningu z siebie wszystko. Pamiętajcie, że trening, to tylko 30% sukcesu, reszta zależy od Waszego odżywiania. Na blogu znajdziecie kilkanaście przykładowych jadłospisów. Oczywiście one mają być dla WAS tylko inspiracją ==> Przykładowe jadłospisy – klik.

Trzymam za każdą z Was kciuki! Pamiętajcie, że to od Was zależy jak daleko dojdziecie. Nie szukajcie wymówek, pokonajcie lenia i zróbcie wszystko, żeby wytrwać do końca! Koniecznie dajcie znać po każdym treningu jak sobie z nim poradziłyście. Czekam na Wasze komentarze i życzę wycisku! 🙂

Pozdrawiam,

Dominika

*** UWAGA!

Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się czy możesz wykonywać wszystkie zestawy. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpow

PODZIEL SIĘ
Tipsi
Młoda mama Lenki, zakręcona studentka, zakochana w sporcie i zdrowym odżywianiu. W wolnych chwilach zajmuję się blogowaniem. Zamierzam motywować Was do aktywnego trybu życia i udowodnić Wam, że można wszystko!!! Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć.

5 KOMENTARZE

  1. Ekstra jest ten plan treningowy ! 😀 Dzięki za jego ułożenie. Każdego dnia coś innego więc trening się nie nudzi. Dzięki wielkie ! :))))

  2. Czym jeszcze oprócz Tiffany można zastąpić cardio, żeby nie był monotonii? z chęcią robiłabym cardio i do kiedy będę mogła będę, ale od października, studia, mieszkanie w bloku, więc skakanie raczej nie będzie możliwe 🙁

  3. Czym jeszcze można zastąpić cardio oprócz tiffoczków, żeby nie było montonii? Z chęcią robiłabym cardio i dokąd będzie możliwość będę, ale od października, studia, mieszkanie w bloku, więc skakanie raczej nie będzie możliwe 🙁

  4. Czym jeszcze oprócz tiffoczków można zastąpić cardio, żeby nie było monotonii? Na razie, robię cardio, ale od października, mieszkanie w bloku, więc skakanie nie będzie możliwe 🙁

ZOSTAW ODPOWIEDŹ