Trenuj razem z Nami – trening 6 – Zuzka Light

12

U mnie niestety przymusowy reset. Mam nadzieję, że długo to nie potrwa. Dzisiaj jest już troszeczkę lepiej. Chcę zacząć regularnie biegać od 24 marca i do tego czasu zamierzam załagodzić kontuzję i ból, który mi towarzyszy :). Mam nadzieję, że Wy się nie poddajecie! Nie róbcie tego! Trzymam za Was kciuki i wiem, że odniesiecie sukces.

Dzisiejszy plan treningowy wyglądał tak:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> Plan 5

Ćwiczenia skupiały się na modelowaniu pleców, klatki piersiowej, pośladków oraz brzucha. Pojawiła się również Zuzka Light. Mam nadzieję, że przynajmniej spróbowałyście wykonać jej trening. Nie wymagam od Was, żebyście zrobiły wszystko w jej tempie. Zależy mi na tym, żebyście podnosiły sobie poprzeczkę. Ćwicząc ciągle Mel B / Ewę Chodakowską czy inną trenerkę w pewnym momencie przestaniecie zauważać efekty. A to doprowadzi do braku motywacji. Podejmujcie próbę i wykonujcie trening w swoim tempie. Zobaczycie, że z za tydzień czy miesiąc będziecie w stanie dać z siebie zdecydowanie więcej.

Jeżeli chodzi o inne ćwiczenia, które dzisiaj się pojawiły, to nie było w nich nic trudnego. Przyznam się szczerze, że od poniedziałku czekałam na ten zestaw i niestety nie doczekałam się :). No ale na pewno do niego wrócę!

Jak Wam się podobała szósta playlista? Jesteście nadal zmotywowane do zmiany swojego ciała? Opuściłyście jakiś trening? Czekam na Wasze komentarze. Nie bójcie się ich pisać. To miejsce jest dla Was. Możecie wyrazić swoją opinię, pochwalić się efektami czy zmotywować innych do walki.

Mam nadzieję, że jutro nie pominiecie obowiązkowego rozciągania. Chciałabym, żebyście innych treningów tego dnia nie wykonywały. Powtarzałam to już kilka razy i zrobię to jeszcze raz: MIĘŚNIE MUSZĄ ODPOCZĄĆ! A Wy musicie im na to pozwolić. Zamiast biegania czy aerobiku wybierzcie się na spacer z rodziną. Nie róbcie nawet treningu Mel B na pośladki. Jak reset, to całkowicie odpuszczacie;). Spędźcie ten czas ze swoimi bliskimi. 

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

12 KOMENTARZE

  1. Wszystkie treningi wykonane 🙂 jestem dumna, cwicze z Toba od pazdiernika z przerwami ale totalnie sie wkrecilam w to zeby o siebie dbac 🙂 nie moge sie doczekac jak bede wygladac w wakacje ( teraz mam 173cm wzrostu i 53 kilo wiec najwaznijesze to modelowac sylwetke 🙂 )

  2. Podjelam zdecydowana walke!!! Moim celem jest pieknie wygladac na swoim slubie! Dlatego do lipca dzialam!!! Potem oczywiscie tez! Ale to mnie motywuje!

  3. Zrobiony…..nawet cala Zuzka dziś się udała……:)I nawet maseczka na twarz była i na włosy-od ciebie Tipsi bananowa……dzień uważam za udany :)Pozdrawiam 🙂

  4. Ja bylam zmuszona do niewykonania trzech treningów, dlatego jutro a pewno będę cwiczyc 🙂 dodatkowo mój facet jest poza domem caly dzien, wiec nie mam żadnych wyrzutów sumienia 🙂
    osobiście lubię treningi z Zuzka a,dzisiejszy zwow mi przypadl do gustu (zresztą juz wcześniej zwrocilam bacznijsza uwagę na ten trening). Co do treningów Zuzki, są swietne, ale niektore są nie do wykonania jeszcze dla mnie i czuje ze obciazam sie zbyt bardzo, wiec stawiam na początek na zmocnienie swojego ciala i krok po kroku podnoszę poprzeczkę. Dzisiaj bylo trudno, ale wykonalnie:) i to mi sie podoba

  5. wszystkie ćw wykonane, ja ćwiczę już 10 tygodnie od poprzedniego zdarzenia z Tobą, ale jakoś nie widzę efektów po sobie ale może dlatego że widzę się codziennie ) pozdrawiam 🙂

  6. właśnie skończyłam :-p jestem z siebie dumna po 12 godzinach w pracy, zmobilizowałam się by zrobić trening … niestety jeden opuszczony wczorajszy 🙁 nadrobię jutro!!!!! dziś bardzo fajny zestaw, dołożyłam tabate Olympic Tabata Workout for a Sexy body

    • Marta ciężko mi powiedzieć. Też mam z tej firmy ale troszkę inne 🙂 Nie wybrałabym tych co pokazałaś, ponieważ wyglądają mało solidnie i ten rzep mnie nie przekonuje.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here