Trenuj razem z Nami – trening 18 – Tiffoczki

7

Kochane,  znowu możecie być z siebie dumne. Przybliżyłyście się o następny krok do swojego celu. Zdaję sobie z tego sprawę, że wiele z Was już dawno zrezygnowało z walki o swoje marzenia. Jednak jestem dumna z wszystkich Kobiet, które nie szukają wymówek i sumiennie wykonują plany treningowe. Możecie być pewne, że pierwsze efekty już niedługo się pojawią. A może któraś z Was po pierwszej fazie już je zobaczyła? Pochwalcie się :).

Dzisiejszy zestaw wyglądał tak:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —>Plan 4

Ćwiczenia skupiały się na modelowaniu talii, brzucha i spalaniu tkanki tłuszczowej. Cała playlista składała się z 5 propozycji, a czas jej trwania nie przekroczył 47 minut.

Na początek skorzystałyśmy z rozgrzewki Fitness Blender, która w poprzedniej fazie bardzo często się pojawiała.

Tiffoczki z Tiffany Rothe również są Nam bardzo dobrze znane. Wykonuję ten zestaw już od bardzo dawna i niestety do dnia dzisiejszego moje ruchy nie wyglądają tak dobrze jak Prowadzącej. Bardziej przypominam jakieś dzikie zwierze, niż seksowną Kobietę. No ale może kiedyś to się zmieni :P. Czy Wy też tak macie? Wolę nie oglądać siebie w lusterku podczas tiffoczek, bo jedyną rzeczą jaką wtedy robię, to śmieję się.

ZWOW 24, to był wyczyn. Jestem ciekawa jak Wam się podobało. Nie lubię ćwiczenia kick ups. Jeżli nie udało Wam się wykonać całego treningu, to nie przejmujcie się tym. Był to zestaw AMRAP (ang. As Many Rounds As Possible ) – polega on na wykonaniu jak największej  powtórzeń danego ćwiczenia w określonym czasie ( więcej o ćwiczeniach ZUZKI przeczytacie tutaj —>Informacje Zuzka Light ) . Jeżeli wykonałyście tych powtórzeń mniej niż Zuzka, to nic nie szkodzi. Sama prowadząca sapała podczas tych ćwiczeń. Najważniejsze, że podjęłyście wyzwanie. Proponuję Wam za tydzień spisywać na kartce ilość powtórzeń, które udało Wam się wykonać. Zobaczycie, że z każdym treningiem jest ich więcej.

Na koniec miły trening brzucha z Mel B. Bardziej mi się podoba niż ABS. Może dlatego, że uwielbiam ćwiczenia z dodatkowym obciążeniem.

Jak Wam się podoba dzisiejszy zestaw? Jesteście zadowolone? Spróbowałyście poćwiczyć z ZUZKĄ?

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

Podobne posty:

Wydarzenie: Obowiązujący plan treningowy

Dzień 1

Dzień2

Dzień 3

7 KOMENTARZE

  1. i ja znów meeeega zadowolona po treningu! tak bardzo się cieszę, że się nie poddałam 🙂 bo już kilka razy zaczynałam wydarzenia i kończyło się na 2-3 dniach a teraz II faza wydarzenia i ja dalej jestem 🙂 Dominika myślałam, że tylko mi te ruchy tak nie wychodzą przy tiffoczkach ale widzę, że nie jestem sama 😀 ja nawet nie próbuję patrzeć w lustro by tylko bym się śmiała 😀 no ja dziś zamiast zuzki zrobiłam sobie trening cardio z Gabrysią Małyszko 🙂 na pewno nie jest tak „wykańczający” ale również wyciska pot 🙂 Mel B uwielbiam więc jak najbardziej na TAK 🙂 pozdrawiam :*

  2. Dla mnie Zuzka nie do przejsci 🙁 zamina na cardio z Mel B 🙂 a tiffoczki uwielbiam choc mam wrazenie – i widze, ze nie jestem sama wychodza dosc smiesznie 😀

  3. No i dzisiaj moje ulubione Tiffoczki 🙂
    Bardzo przyjemne rozciąganie i ćwiczenia na brzuch
    Zuzki nie zrobiłam, bo wiem, że nawet w połowie nie zrobiłabym dobrze tych ćwiczeń, więc wolałam zrobić inne ćwiczenia, na których też się zmęczyłam

  4. ja się już dawno zdołowałam faktem że jako takich efektów nie widzę ale do wakacji będę z Toba ćwiczyć plus bieg co drugi dzień jesli pogoda mi na to pozwoli i rolki 🙂 pozdrawiam 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here