Trenuj razem z Nami – trening 15 – tabata

39

Bardzo długo o na blogu nie pojawiło się żadne podsumowanie Naszych treningów. Dzisiaj ruszyła druga Faza wydarzenia ” Trenuj razem z Nami „. Obowiązujące playlisty znajdują się tutaj —> Faza II. Mam nadzieję, że jesteście zadowolone z nowości, które dla Was przygotowałam i zamierzacie nadal ze mną ćwiczyć. Sezon wakacyjny rozpocznie się już za 94 dni!:) Po zakończeniu tego wydarzenia ruszamy z pełną parą. I pracujemy nad ciałem aż do lata. Kto jest za? 🙂

Dzisiejszy plan treningowy wyglądał tak:

Wersja dla osób korzystających z telefonu —> Plan 1

Cała playlista trwała 43 minuty i po tym czasie każda z Was powinna być wykończona. Jeżeli miałyście siłę żeby jeszcze coś dołożyć, to znaczy, że nie dałyście z siebie wszystkiego!:)

Do nowości możemy zaliczyć:

  • Abs Boot Camp Workout – Abs and Obliques Workout z Fitness Blender – bardzo miły trening na pośladki, ud oraz brzuch. Nie należał on do najlżejszych, jednak jego poziom trudności nie wykraczał poza Wasze możliwości. Jestem pewna, że dałyście sobie z Nim radę. Tylko czy Wam się podobał?
  • Tabata Pani Natalii była bardzo ciężka. Jej tempo jest zabójcze! Pamiętajcie, że nie u każdej z Was 100 % musi wyglądać tak jak u tej Trenerki. Jeżeli wykonałyście mniej powtórzeń w tym czasie co Ona, to nie ma się czym przejmować, Najważniejsze, że walczyłyście. Wydaje mi się, że większość z Was powinna być bardzo zadowolona z tej propozycji.

Przygotowałam dla Was również propozycje Jillian Michaels, która pojawiła się kiedyś w moich wydarzeniach. Bardzo mi się podobają jej zestawy!:) Kobieta ma moc! Jesteście zadowolone z jej propozycji?

Abs Tiffany Rothe porusza wszystkie mięśnie Naszego brzucha. Nawet te, które są bardzo głęboko położone. Bardzo lubię te ćwiczenia. Relaksuję się przy nich.  Jak Wam się podobało? 🙂

Dzisiejsza playlista była wymagająca, ale w tym tygodniu czeka na Was coś cięższego!:) Nie poddawajcie się! Sukces jest coraz bliżej.

Jak Wam się podobał dzisiejszy zestaw? Czekam na Wasze komentarze! Uwielbiam je czytać! Jest w nich tyle motywacji :).

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

__________________________________________________________________________________

Jeżeli podoba Wam się dzisiejszy post, to będzie mi miło jak go polubicie:).

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułTrenuj razem z Nami Faza II- plan treningowy
Następny artykułJak ćwiczyć z kettlami?
Dominika
Młoda mama Lenki, zakręcona studentka, zakochana w sporcie i zdrowym odżywianiu. W wolnych chwilach zajmuję się blogowaniem. Zamierzam motywować Was do aktywnego trybu życia i udowodnić Wam, że można wszystko!!! Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć.

39 KOMENTARZE

  1. Tak tak tak, zrobiłam wszystko od początku do końca i sama sobie się dziwię że bez trudu dałam radę:D
    Wprawdzie ćwiczę od jakiegoś czasu ale przyzwyczaiłam się do ćwiczeń z Mel B ( brzuch, pośladki, abs, 20 min całego ciała) To był mój zestaw który przyniósł rezultaty ale chyba coś ustało w miejscu … dlatego od dziś zmieniam swoją listę na Waszą 🙂 Tylko pierwszy raz po 40 min czuję lekki niedosyt :/
    Chwila odpoczynku na ogarnięcie w domu i dołożę to tego przysiady z dodatkowego wyzwania które gdzieś tu kiedyś znalazłam 🙂 Chciałabym jeszcze dziś przynajmniej troszkę pobiegać aby po prostu nie odpuścić skoro zaczęłam ale zobaczymy czy pogoda na to pozwoli 🙂

    • Cieszę się, że jesteś zadowolona:)
      Trzymam za Ciebie kciuki. Zmiana treningów dobrze wpłynie na Twoja sylwetkę 🙂

  2. Czy jak daje z siebie wszystko wykonuje ćwiczenia od a do z wszystko 😛 a po treningu mogła bym jeszcze,, góry przenosić ” to źle czy to znak ze czas zmienić ćwiczenia na cięższe ??/

  3. dzisiejszy zestaw jest super:)Natalia dała popalic,myslałam,że ducha wyzione przez te 4 minutki,ale przy rozciaganiu zapomniałam,że sie tak zmachałam hihi.pozdrowionka..

  4. Ćwiczę już z Tobą Tipsi od stycznia i zauważyłam że cm spadają ale waga nie, wiem że mięśnie ważą więcej niż tłuszcz ale chciałabym żeby waga też spadła, co wg Ciebie powinnam wykluczyć ze swojej diety, węglowodany(co będzie trochę ciężko), czy może coś innego? W tym momencie nie stosuję żadnej diety i nie wiem od czego zacząć. A na Twoim blogu znajduję dużo motywacji do ćwiczeń i sprawiają mi ogromną przyjemność ćwiczenia które nam proponujesz 🙂 Pozdrawiam

    • Zacznij zdrowo się odżywiać 🙂 Zmniejsz ciężar i waga powinna również spadać. Ale naprawdę nie ma co na nią patrzeć. Najważniejsze, że spadają cm. a umięśnione ciało jest seksi.

  5. mi również waga nie spada wręcz przeciwnie nawet ;/ a nie jem słodyczy żadnych fastfoodów jak juz coś z tych rzeczy to bardzo rzadko …

  6. Tak tak tak!!!! Zestaw bardzo przypadł mi do gustu. Natalię Gacką uwielbiam za wszystkie jej treningi. Ćwiczenia nie sprawiły mi najmniejszego problemu:) Z Tiffany miałam okazję już ćwiczyć- odczuwa się mięśnie, więc na pewno skuteczny, choć niewinnie się zapowiadający 😉 A od ostatniego wydarzenia bardzo spodobały mi się ćwiczenia z kick boxingu. Dają powera! 🙂 Lato za pasem, więc do dzieła koleżanki ! 😀

    Przed właściwym treningiem pobiegałam sobie pół godzinki. Bieganie ostatnimi czasy wpasowało mi się w codzienne treningi i daję radę:) Rano ćwiczenia z Tipsi a wieczorkiem bieganie. Kondycja znacznie lepsza, kto jeszcze się zastanawia nad bieganiem, na prawdę zachęcam.

  7. Trening zrobiony! Super ćwiczenia! Zrobiłam wszystko i jestem z siebie dumna 🙂
    Z Ciebie też jestem dumna za tak wspaniały i dobrze ułożony zestaw ćwiczeń. Jak dla mnie jeden z najlepszych 🙂

  8. mi dzisiejszy trening baaardzo się podobał 🙂 po zakończeniu nie miałam siły na nic, hmm chyba dałam z siebie 100% bo pot się lał z czoła 😀 Tiffany tak średnio mi się podobała ale zrobiłam 🙂 w I fazie opuściłam (niestety) 2 ostatnie dni 🙁 ale od dziś znów jestem w pełni sił do trenowania 🙂 dziękuję Tipsi :* dużo zawdzięczam właśnie Tobie! 🙂 pozdrawiam 🙂

  9. Przez przypadek znalazłam się na twoim blogu jakiś rok temu, ale że ćwiczyłam wtedy zupełnie co innego to wchodziłam tutaj żeby popatrzeć co się u was dzieje i po trochę motywacji. Od września 2013r chciałam zacząć ćwiczyć systematycznie i brałam udział w twoich wydarzeniach (niestety po kilka dni). Teraz jestem po I fazie i zabieram się za II. Jak dla mnie (mega lenia) to już duże osiągnięcie 🙂 mam nadzieję, że na wakacje prześle ci fotki z moją przemianą 😀 Zawsze byłam szczupła i uważałam, że nie potrzebuję ćwiczyć ale to nie prawda! Ostatnio czytałam o sylwetce „skinny-fat” może zrobisz artykuł o tym? 🙂 myślę, że wielu kobietą się przyda.

  10. zmierzę się za tydzień i zobaczymy ale jak mierzyłam się 2 lutego i później 3 marca to praktycznie wymiary raczej te same tylko plus minus 1 cm w tali ale to kwestia miary może. Zobaczymy co pokaże następny pon w cm …;/
    jeśli chodzi o wagę to ważę się co dwa tygodnie jak zaczynałam ćwiczyć w styczniu ważyłam 52,6 kg teraz jak się ważyłam jest 53,2 kg – wiem że to niewielka różnica ale jednak na plusie ;/ w trakcie waga się wahała najniższa waga to 51,6 a najwyższa to ta teraz. ćwiczę z Tobą fakt od niedawna bo dopiero od zeszłego wydarzenia ale wcześniej również ćwiczyłam z Mel B plus rożnie wyzwania teraz jeszcze biegam co drugi dzień plus minus 5 km ciągłym biegiem w miarę szybko. Może mięśnie tyle ważą ? jak ćwiczyłam latem 2012 6 tygodni tez tak miałam ze przytyłam w kg potem odstawiłam ćwiczenia i schudłam szok ale z 8 kg, ćwiczyłam codziennie – to może tak się stanie tym razem.
    Mimo wszystko ćwiczenia mnie wciągnęły i zawsze byłam aktywna a także wiesz 🙂
    pozdrówka dla Ciebie ;*

  11. Kurcze dołożyłam sobie po treningu jak zawsze ćwiczenia na boczki i na nogi, myślałam, że to dobrze, a tu dowiaduję się, że za słabo ćwiczę 🙁
    Ale czuję się pozytywnie zmęczona mimo to 😉
    Najlepsze dzisiaj to tabata i ćwiczenia z Tiffany – przy tych zestawach naprawdę było ciężko 🙂
    W środku tygodnia ćwiczę z Twoimi zestawami, a w weekendy rolki, rower, bieganie, jest super! Pozytywna energia mnie nie opuszcza 🙂

  12. Właśnie skończyłam choć miałam dziś odpuścić bo coś mnie choróbsko wzięło. Dałam rade, jestem zadowolona a tak to by mnie wyrzuty sumienia zjadły, że nie ćwiczyłam. Do jutra- jak nie będzie ze mną gorzej 🙂

  13. Zestaw BARDZO mi się podobał 🙂
    W ostatnim tygodniu ćwiczenia lekko odstawiłam ale teraz wracam ze zdwojoną siłą 😀
    Interesuje mnie bieganie bo coś o tym wspominałaś a może przegapiłam wpis?!
    Trzymam za nas wszystkie kciuki abyśmy dotrwały do końca tego wydarzenia 🙂 🙂
    Ps. Tipsi UWIELBIAM jak odpisujesz na każdy komentarz brakowało mi tego 😀
    Pozdrawiam

    • Wyzwanie biegowe pojawi się już niedługo!:) Przez tydzień nie miałam jak Wam odpisywać, ale teraz to nadrobię 🙂
      Cieszę się, że jesteś zadowolona.
      Pozdrawiam:*

  14. Ja nadal cisnę z Focus T25, ale od czasu do czasu nadal z sentymentem do Was zaglądam 😉 i myślę nad bieganiem, co z wydarzeniem biegowym? ;>

  15. Kochana dziękuję Ci za krótkie intensywne treningi. Trafione w dziesiątkę. Już nie mogę się doczekać dzisiejszego, pisałaś, że będzie cięższy…. Miłego dnia pozdrawiam cieplutko :*

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here