Kolejna metamorfoza czytelniczki bloga, która zechciała się podzielić z nami swoim sukcesem. 

Trening z Mel B, Chodkowska – metamorfoza

Wymiary:

8.03.2013 1.08.2013  Stracone cm.
biust 91,00 82 9
pod biustem 84,00 72 12
talia 73,00 70 3
pas 86,00 76 10
biodra 93,00 90 3
udo 54,00 49 5

  RAZEM – 42 cm. 

Ćwiczenia:

Marzec – kwiecień  skalpel
Kwiecień -maj – książka Ewy
Maj czerwiec – Jillian michaels 30 day shred + rower+ początek biegania :)
Lipiec – wyzwanie z Mel B :)
Sierpień – Mieszanka tego co lubie (Mel B, Jillian, itp+ rower+ bieganie

 

Życzę Wam wszystkim powodzenia ! :) 

PODZIEL SIĘ
Tipsi
Młoda mama Lenki, zakręcona studentka, zakochana w sporcie i zdrowym odżywianiu. W wolnych chwilach zajmuję się blogowaniem. Zamierz motywować Was do aktywnego trybu życia i udowodnić Wam, że można wszystko!!! Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć.

4 KOMENTARZE

  1. Super 😀 tak trzymac a szesciopaczek szybciutko sie pojawi. Do zbudowania miesni potrzebujesz jednak wiecej cwiczen silowych, dlatego polecam wiecej takowych a mniej cardio 😉 Ja zaluje,ze na poczatku swojej drogi skupilam sie za bardzo na cardio :( owszem spalilam tluszczyk, ale spalilam rowniez te miejsca ktore nie powinny byc ruszone :/
    Abs+cwiczonka melki na brzuch dadza mega efekty 😉 do tego Tiffoczki i bedzie miodzio :)
    Powodzonka :) brzuszek nabiera pieknych ksztaltow takze bedzie juz tylko latwiej <3

ZOSTAW ODPOWIEDŹ