Trening z Mel B, Chodkowska – metamorfoza

Trening z Mel B, Chodkowska - metamorfoza

Trening z Mel B, Chodkowska – metamorfoza

Trening z Mel B, Chodkowska – metamorfoza

Wymiary:

8.03.2013 1.08.2013  Stracone cm.
biust 91,00 82 9
pod biustem 84,00 72 12
talia 73,00 70 3
pas 86,00 76 10
biodra 93,00 90 3
udo 54,00 49 5

  RAZEM – 42 cm. 

Ćwiczenia:

Marzec – kwiecień  skalpel
Kwiecień -maj – książka Ewy
Maj czerwiec – Jillian michaels 30 day shred + rower+ początek biegania :)
Lipiec – wyzwanie z Mel B :)
Sierpień – Mieszanka tego co lubie (Mel B, Jillian, itp+ rower+ bieganie

 

Życzę Wam wszystkim powodzenia ! :) 

4 Thoughts on “Trening z Mel B, Chodkowska – metamorfoza

  1. Super !!

  2. Ania M. on 9 września 2013 at 13:40 said:

    Jak dla mnie bomba. Ja też ćwiczę, narazie idzie ciężko ale nie poddaję się, bo wiem że warto… :)

  3. Kokini on 9 września 2013 at 15:20 said:

    Brawo cwicz dalej a bedziesz jeszcze bardziej z siebie dumna nie poddawaj sie jestesmy z Tobą :)

  4. Super :D tak trzymac a szesciopaczek szybciutko sie pojawi. Do zbudowania miesni potrzebujesz jednak wiecej cwiczen silowych, dlatego polecam wiecej takowych a mniej cardio ;) Ja zaluje,ze na poczatku swojej drogi skupilam sie za bardzo na cardio :( owszem spalilam tluszczyk, ale spalilam rowniez te miejsca ktore nie powinny byc ruszone :/
    Abs+cwiczonka melki na brzuch dadza mega efekty ;) do tego Tiffoczki i bedzie miodzio :)
    Powodzonka :) brzuszek nabiera pieknych ksztaltow takze bedzie juz tylko latwiej <3

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Post Navigation