Plan treningowy FGB – Na czym polega? Jakie przynosi efekty?

7

Autorkę tego programu treningowego mieliście już okazję poznać na moim blogu dwa razy. W pierwszym wpisie pokazałam Wam metamorfozę twórczyni FBG, która robi niesamowite wrażenie (możecie zobaczyć ją tutaj ===>Kliknij tutaj i poznaj metamorfozę twórczyni FBG – kliknij i przeczyta.) W drugim poście poznaliście Annę z innej strony, tej nieidealnej ale w 100% prawdziwej (wpis możecie przeczytać tutaj  ===> Cała prawda o nieidealnej sylwetce na jednym miejscu – kliknij i przeczytaj.)

Program treningowy Fit Body Guide cieszy się niesamowitą popularnością. Wiele kobiet przeszło już niesamowitą metamorfozę dzięki niemu. Nie trzeba długo szukać, żeby znaleźć przepiękne, motywujące transformacje, które naprawdę zachęcają do wypróbowania FBG.

Czym tak naprawdę jest FBG?

Jest to nic innego jak 12 tygodniowy poradnik dotyczący diety i treningów. Ćwiczenia z poradnika Anny opierają się bardziej na treningu siłowym. Ćwiczenia wyróżniają się dużą intensywnością. Nie należą do najłatwiejszych. Wielką ich zaletą jest na pewno czas – wykonanie i takiego treningu zajmuje około 30 minut. Poradnik dietetyczny składa się z 12 tygodniowego jadłospisu, który opiera się na produktach naturalnych, dostępnych tak naprawdę na całym świecie.

Program treningowy składa się z 3 faz. Każda z nich trwa 4 tygodnie. W tygodniu wykonujesz 3 treningi wytrzymałościowe, 3 sesje cardio oraz trening brzucha.

  • W I fazie wykonujesz treningi LISS – niska intensywność raz cardio.
  • W II fazie wykonujesz treningi o średniej intensywności i cardio
  • W ostatniej fazie przewidziane są treningi o wysokiej intensywności – interwały oraz cardio.
trening z programu FBG 2

Na pewno zauważyłyście, że na pierwszy „rzut okiem”  FBG ma trochę wspólnego z planem BBG o którym pisałam tutaj ===>Kliknij tutaj i przeczytaj o treningu BBG . Oprócz tego, że oba zostały przygotowane przez trenerki, które udzielają się na instagramie, to trwają 12 tygodni. Ale mają one również wiele innych wspólnych i różniących ich cech , których nie będę Wam teraz zdradzała i przygotuje na ten temat nowy wpis.

Podsumowując krótko: FBG, to 12 tygodniowy plan treningowy oraz 12 tygodniowy jadłospis przygotowany przez Annę Victorię. Charakteryzuje się ciężkim treningami o krótkim czasie. Przykładowe metamorfozy udowadniają, że przynosi on prawdziwe rezultaty. Poradniki możecie kupić online np. na stronie Anny.  Bez nich wykonanie tgo planu treningowego nie jest możliwe. Absolutnie nie jest on powiązany ze znanym Wam programem BBG. FBG jest do kupienia w formie pdf na stronie twórczyni. Możecie spróbować poszukać w innych źródłach. 🙂

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem pozytywnie zaskoczona tym programem i z miłą chęcią go przetestuję. Muszę tylko nabyć książki i zmotywować się! Dajcie znać co sądzicie o FBG, a może któraś z Was ma już za sobą te ćwiczenia? Koniecznie napiszcie.

PS: 28 marca wyszedł FBG 13&24 week. Jest to ciąg dalszy FBG.

Pozdrawiam,

Dominika

7 KOMENTARZE

  1. Jestem ciekawa jak te dziewczyny robia to ze maja fajnie umięsnione i smukłe ciałka, widać ładnie mięśnie i uda czy łydki nie są takie szerokie, boje sie ze jak zwieksze obciążenie to mi urosna nogi jak balerony :/ mimo ze na ogół jestem szczupła, nie musze chudnąć, ale nogi były zawsze moja słabą stroną :/a teraz 3 tyg regularnych ćwiczen i 2 cm więcej w obwodzie ud :/

  2. A jaki plan treningowy/rozpiska jedzenia, cały jeden plan nadaje się dla osób początkujących,kompletnie bez kondycji za to z miłością do jedzenia,nie zawsze zdrowego? Polecicie coś?:)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here