NOWA Ty w STARYM roku! Wypracuj sylwetkę przed Sylwestrem – wydarzenie treningowe!

64
Beautiful Woman with the Red Boxing Gloves. Attractive Female Boxer.

Dziewczyny! To już! Dokładnie w tej sekundzie rusza najnowsze wydarzenie! Czy jest na sali ktoś tak bardzo podekscytowany tym faktem jak ja? Po pierwsze, wydarzenie jest absolutnie wyjątkowe, ponieważ trwa aż 68 dni i kończy się dokładnie dzień przed Sylwestrem. Poza tym, wprowadzamy kilka innowacji. No i jak nietrudno zauważyć tym razem coś tak wyjątkowego jak wspólne treningi stworzyłam dla Was ja – szeregowa autorka wpisów i czytelniczka bloga. Dla mnie niesamowite doświadczenie! Jednocześnie poczułam ogromną odpowiedzialność za te tysiące dziewczyn, które zechcą dołączyć do wydarzenia! Dlatego też w pocie czoła, dniem i nocą układałam dla Was playlisty i plany treningów. Dobra, starczy już tej mojej ekscytacji! Przejdźmy do omówienia całego wydarzenia!

Tak jak zwykle dostajecie od nas gotowy plan treningowy i ułożone playlisty z ćwiczeniami. Bazujemy na filmach dostępnych na Youtube. Dzięki playliście nie musicie podnosić tyłka z maty i maszerować w kierunku kompa – filmiki same będą się zmieniać. Każdy trening trwa około 45 minut.

Jeżeli chodzi o rozpiskę treningów – wprowadzamy pewną innowację! Tym razem rozpiski są dwie, w zależności od poziomu zaawansowania. Jak wybrać?

Wybierz rozpiskę dla początkujących, jeżeli dopiero to wydarzenie podniosło Cię z kanapy. Jeżeli do tej pory przez dłuższy okres czasu nie podejmowałaś żadnej aktywności fizycznej, a Twoja przygoda ze zdrowym stylem życia zaczyna się właśnie teraz lepiej będzie, jeżeli wybierzesz plan dla początkujących.

listopad - początkujący
LISTOPAD – GRUPA POCZĄTKUJĄCA

grudzień - początkujący

Jeżeli zdrowe odżywianie i treningi nie są dla Ciebie nowością wybierz rozpiskę dla zaawansowanych. Tak naprawdę jedyna różnica polega na częstotliwości treningów. Zaawansowani mają troszkę mniej dni wolnych. Rozpiski są oczywiście do wydrukowania. Powieście je sobie, trzymajcie na biurku lub w kalendarzu. Ważne, żeby były dla Was widoczne!

listopad - zaawansowani
LISTOPAD – GRUPA ZAAWANSOWANA
grudzień zaawansowani
GRUDZIEŃ – zaawansowana

Obowiązujące playlisty:

Trening 1:

 [youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lyqQR_eGzLVdPNze079FMq-]
Trening 2:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lzaktyrigE83nkCc56HyJuN]

Trening 3:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lzVdKO787_ZX7ym-bw4bHEU]

Trening 4:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lw0RVS7qo4TsaqSDPbgs_BV]

Trening 5:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lwBUMTSb9CObsKzsqVRLLld]

Trening 6:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lyCz7UUDb5z-7VG75T2GlsX]

Trening 7:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lwI5tNsWXCUcaNCAuChJjby]

Trening 8:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lyowQxnaFby9vSmKqOegWF4]

Trening 9:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lyTriOGKOKcHnKgKgd9p8ib]

Trening 10:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lyMkZcaEIbz40zB_EDvYmQ2]

Trening 11:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lwclK7Ium2LG6datM9Jk3wq]

Trening 12:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lwgTxnkCautXvFtQXxEaRLr]

Trening 13:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lxyc_LPKSyKQSrOkZhByYb8]

Trening 14:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lwfv6sWXWEHCsGGNgaRKOZ7]

Trening 15:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lwYV5UEHaZE5eLMrpbGKZx7]

Trening 16:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lykjy4u93h4tnENT5V6b9pW]

Trening 17:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lw0DGKwXg418w8BS6xUBILo]

Trening 18:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lw4gHRWrICwrMDbMd1r9NjO]

Trening 19:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lwIdyBagQtgd0_SvFi56g1v]

Trening 20:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lyeKQoD4cGgCW2AE82VQFBO]

Trening 21:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lyRVecs3XtdaAjMO8iRA6tt]

Trening 22:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lxhOTOEfPrgeXTPou__q2wT]

Trening 23:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lz32InnVb8or8h56omiZLZj]

Trening 24:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7ly2r9UdiFdbRmcG5nH1-Oul]

Trening 25:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lwIWFSilMuD5rkgvOs3RWLs]

Trening 26:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lzqS2ZSyMHirxkS8dguCWZ3]

Trening 27:

Trening 28:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lzn4ratY3hb01FnVVXnlTUv]

Trening 29:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lzQ5BcOz8h3Kco7bRLt13Pw]

Trening 30:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLKD_wf-sS7lyTyhRoYdAKKBEbSjwOm7ly]

Trening 31:

Trening 31:

Przed rozpoczęciem treningów przygotujcie sobie te rzeczy:

– ręcznik i jakąś niewielką ściereczkę

– ciężarki ( lub dwie butelki z wodą czy cokolwiek innego, byleby pasowało w dłoń)

– krzesło ( niech spokojnie czeka gdzieś w pobliżu)

-mata albo ręcznik, byleby było Wam wygodnie

– BUTY SPORTOWE I BIUSTONOSZ SPORTOWY to jest absolutne must have! Bez tego nie zaczynajcie

Te rzeczy będą absolutnie niezbędne:

– Pozytywne nastawienie! Kochane, staram się w Was „zaszczepić” optymizm w prawie każdym wpisie. Bez odpowiedniego nastawienia nic nie osiągniecie

– uśmiech na twarzy i dobre samopoczucie! Jak któraś będzie smutna to przysięgam, że Was dopadnę!

– zdrowie, pamiętajcie, to ono jest tutaj najważniejsze. Apeluję do Was donośnym Caps Lockiem BĄDŹCIE ROZSĄDNE!

Co jeszcze warto wiedzieć?

Przede wszystkim pamiętajcie o rozsądku i umiarze. To Wy najlepiej wiecie w jakiej formie i czy w ogóle możecie przystąpić do wydarzenia. Rozpiska jest wskazówką. Jeżeli czujesz się źle, dzieje się cokolwiek niedobrego obowiązkowo zakończ ćwiczenia i najlepiej skonsultuj się ze specjalista. Pamiętajcie też o właściwym nawadnianiu! No i rzecz jasna same treningi zmieniają Twój styl życia tylko do pewnego stopnia. Najlepsze połączenie to zdrowe odżywianie i ćwiczenia! Zrezygnuj ze słodyczy, fast foodów, słodkich napojów.

Przykładowe, zdrowe jadłospisy znajdziecie tutaj ===> klik

Nie zapomnijcie meldować nam o swoich efektach!

Dziewczyny, jeszcze jedna innowacja. Uroczyście obiecuję, że w trakcie wydarzenia nie zostajecie same! Co jakiś czas pojawią się wpisy motywacyjne skierowane typowo do uczestniczek wyzwania! Jeżeli nagle zaczniecie tracić siły i ochotę dajcie znać – z przyjemnością Wam przypomnę po co to wszystko!

Zastanawiacie się jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty? Ten wpis jest specjalnie dla Was! ===> klik

Dołączcie również do nas na facebooku, gdzie będziemy Was motywowały do ruszenia czterech liter ===>klik

A teraz wyobraź sobie …

Przepiękną, grudniową noc, błysk fajerwerków i litry szampana. Wyobraź sobie siebie samą w tę perfekcyjną noc. Siebie w zupełnie nowej odsłonie, w doskonałej, wymarzonej formie. Tak, to jest możliwe! Wystarczy, że przez najbliższe 68 dni znajdziesz czas na trening, wykażesz się silną wolą i będziesz zmotywowana!

Piękna wizja, co? No to na co się oglądasz? Odpalaj trening 1! Koniecznie daj nam znać jak Ci się podoba taka forma wydarzenia!

Co Wy na to, żeby najlepszą metamorfozę nagrodzić? Czy byłaby to dodatkowa forma motywacji dla Was?

Pozdrawiam,

Martyna

Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i upewnij się, czy możesz wykonywać wszystkie treningi. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność!
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułDrugie życie moich ubrań – DIY
Następny artykułH.E.L.P czyli zdrowe odżywianie według Kayli Itsines – autorki BBG
Uśmiechnięta studentka goniąca za swoimi marzeniami. Miłośniczka fitnessu, zdrowej diety i dobrych książek. Gotowa zrobić wiele, by zarażać innych swoim optymizmem. Uważa, że pozytywne myślenie jest podstawą szczęśliwego życia :)

64 KOMENTARZE

  1. Ja dopiero po pracy, mam nadzieje, ze to wyzwanie uda mi się ukonczyc???? powodzenia dla wszystkich uczestniczek????

    • Tak. Oprócz tego, z racji mniejszej ilości treningów, grupa podstawowa nie dotrze do kilku ostatnich playlist. Podstawowi skończą na Treningu 26 🙂

  2. już nie mogłam się doczekać ????
    Mam nadzieję że tym razem uda mi się dotrwać do końca ????
    Powodzenia dla wszystkich ????????

  3. Jestem już po pierwszym treningu dla początkujących, jeżeli to jest wersja dla początkujących to… znaczy że mam bardzo słabą formę w zasadzie w ogóle jej nie mam, cieszę się że wytrwałam ponad 40 minut ćwicząc :)) Jestem ciekawa opinii innych uczestniczek wydarzenia, czy tylko mi się wydaje że to dość wysoki poziom trudności ? 🙂 w każdym razie jestem nastawiona mega pozytywnie, nawet do dużego wysiłku 🙂

    • Ja również odniosłam takie wrażenie..myślałam, że nie jest ze mną jeszcze tak źle, a jednak ciężko mi było przebrnąć 😉 Szkoda, że te dwa poziomy zaawansowania różnią się tylko ilością treningów. Trening drugi zaliczony. Wg mnie trochę za mało różnorodności w nim było i ciut monotonne to było 😉

    • Dziewczyny, nikt nie mówił, że będzie łatwo! 🙂 Pamiętajcie tylko, że nic na siłę. Jeżeli tylko dzieje się coś złego, zrób przerwę. Jak jest zbyt szybko czy intensywnie to rób wolniej. 🙂 Pomysł o przyszłych efektach i do dzieła! Pozdrawiam 🙂

  4. Play listy chyba najlepsze ze wszystkich ! Dawno nie ćwiczyłam,ale podejmuje się wyzwania dla zaawansowanych, bo jak co drugi dzień będzie przerwa to boje się,że się zbytnio rozleniwię! 🙂
    P.s. trening 1 zaliczony ! 🙂

  5. Średnio raz w miesiącu zaczynam zmieniać swoje życie i zaczynam ćwiczyć. Wstyd mi za siebie, ze w moim wieku tak się zapuściałam! Koniec z tym musze dac radę mam motywację sylwester i studniówkę!

  6. A czy czy będzie do tego specjalne wydarzenie na Facebooku? Zazwyczaj było, dlatego pytam. Bo to mega fajna sprawa. Kontakt między dziewczynami, które biorą udział w wyzwaniu jest bardzo dobrą formą motywacji. 🙂

  7. A co mi zależy, spróbuję. Obym dotrwała do końca bo ostatnio niestety nie dałam rady…z lenistwa. Najgorsze będzie odstawienie słodyczy.

  8. Martyna, możesz powiedzieć na czym się skupiłaś głównie tworząc ten program? Jest on skierowany na spalanie czy na rzeźbę?

    • haha, jakkolwiek by to nie brzmiało – to dobrze! 🙂 pomyśl tylko o tych efektach, które niebawem się pojawią 🙂 Powodzenia! 🙂

  9. Witam, rozpoczynam dziś treningi i mam pewien dylemat. Chodzi mi o kolejność wykonywania ćwiczeń na playlist1 . Mam ćwiczyc w takiej kolejności w jakiej wyświetlają się filmiki czy sugerować się wpisem na blogu pt. ,,5 błędów, ktore oddalają cię od plaskiego brzucha” w którym to wyraźnie napisane jest,że abs ćwiczymy po cardio. Jestem poczatkująca i nie bardzo wiem czy najpierw modelujemy sylwetkę a później ćwiczymy cardio czy robimy tak jak na niektórych playlistach czyli cardio a potem ćwiczenia na różne partie ciała. Proszę o pomoc bo juz sama nie wiem kiedy ćwiczyć to cardio xD

    • Hej 🙂 może nie jestem ekspertem ale już jakiś czas ćwiczę z playlistami tipsi i myślę, że śmiało możesz zrobić abs po cardio. Przynajmniej ja bym tak zrobiła 😀
      Pozdrawiam 😀

  10. Hej. Mam pytanie odnośnie diety przy programie dla początkujących.Jakie zapotrzebowanie kaloryczne utrzymywać przy tym programie aby niewiele schudnąć, a raczej pięknie wyrzeźbić sylwetkę. Dodam, że mam 166 cm wzrostu i ważę 56 kg.

  11. Zaczynam dziś drugi tydzień treningów po 13 miesięcznej braku aktywności (ciąża i połóg)
    O MAMAMIJA !!!!!!! przy każdym kardio wymiękam a abs to już w ogóle szkoda gadać.Liczę że z każdym tyg będzie lepiej .Jak myślicie kiedy będzie ciut ławiej?W sensie że nie będę miała języka zamiast szalika

  12. Hej! Miałam kryzys i teraz nadrabiam playlisty-będzie ciężko, ale mam nadzieję, że dam radę!:)
    Tylko jedno pytanie: dlaczego w całym wydarzeniu jest tak mało treningów ABS? Prawie wszędzie są nogi i pośladki-co z brzuchem? 🙁

  13. Jak Wam idzie Dziewczyny?:-) Czy nasza organizatorka tez sie trzyma?^^ Ja jestem 2 playlisty do tylu, ale nadrobie:-) Dzis byla 17:-)

  14. Jak dla mnie to wszystko jest trochę dziwne. Ćwiczyłam dwa tygodnie, wszystko fajnie, około 1,3 kg mniej, potem cztery dni przerwy ze względu na chorobę i waga wraca do tego co było przed rozpoczęciem treningów, no masakra. A potem okres i znów kg więcej i tak już zostało 🙁

  15. Hej kochane ! Zaraz zaczynam 14 trening 🙂 jestem mega zmotywowana, początki byly baaardzo ciężkie dla mnie, ledwo żyłam xd robiłam całe treningi, ale nie wszystkie powtórzenia, teraz jest coraz lepiej 🙂 a centymetry lecą 🙂 a jak u reszty ? 🙂 powodzenia wszystkim 🙂

  16. Hej! ja właśnie skończyłam 7 trening. 🙂 Jak mam ochotę na bieganie, to zamieniam z treningiem i dalej do przodu 🙂 uwielbiam takie zorganizowane wydarzenia 😉 powodzenia Dziewczyny! 🙂

  17. Czy te treningi na pewno są dobrze ułożone? 3 lata temu ćwiczyłam z Chodakowską i w ciągu pół roku poleciało mi 13 kg. Teraz wróciłam do ćwiczeń z tą playlistą, jestem na 17 treningu i nie drgnął mi nawet kg…. Odżywiam się dobrze, piję wodę. Jedyne wytłumaczenie to fakt, że jestem starsza o 3 lata i zbliżam się do 30. Ale ZERO efektów po 3 tygodniach? :/

    • oczywiście, że prawidłowo. Zawsze to tak wygląda, że na początku jak się zaczyna przygode z odchudzaniem jejst wow, a później na efekty trzeba czekać.

      • Ale efekty „wow” nie było. Efekt „wow” był 3 lata temu po zupełnie innym zestawie ćwiczeń z Chodakowską. No nic, ćwiczę do końca, zobaczymy co będzie.

        • Rozumiem 🙂 Efekt wow jest zawsze na początku przygody. Rozumiem, ze 3 lata temu zaczynałaś przygode z treningami. Teraz już niie będzie nigdy takiego szybkiego postępu 🙂 Zwłaszcza, jeżeli wtedy straciłaś kilogramy i wodę, która zatrzywywała Ci się w organizmie latami.

    • oczywiście, że prawidłowo. Zawsze to tak wygląda, że na początku jak się zaczyna przygode z odchudzaniem jejst wow, a później na efekty trzeba czekać.

  18. Cześć, mam pytanie. Ćwiczę od 17.10.2016r. Najpierw „30 dni z Mel B”, następnie „70 dni z Mel B” (niestety cały czas robiłam etap I, ponieważ nigdzie nie mogłam znaleźć playlisty do dalszych etapów). W „70 dni z Mel B” ćwiczyłam codziennie, odpoczynek był w niedzielę. Teraz podjęłam wyzwanie „Nowa Ty w Starym Roku” (grupa zaawansowana). I tu mam pytanie, czy mogę ćwiczyć 6 dni, a odpoczynek 7-go dnia (tj. w niedzielę). Policzyłam sobie, że w w/w wyzwaniu mamy 13 dni odpoczynku i 55 dni z ćwiczeniami, a jakbym ćwiczyła po 6 dni w tygodniu i 1 dnień odpoczynku to wychodzi tylko 9 dni odpoczynku. Czy mogę tak sobie pozmieniać te dni ćwiczeń i odpoczynku? Czy nie będzie to zbytnie obciążenie? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 🙂

  19. Ta lista jest rewelacyjna – świetnie się z nią ćwiczy. Dzisiaj robię 11 trening i widzę pierwsze efekty, zwłaszcza jeśli chodzi o brzuch… Pozdrawiam :*

  20. niestety w treningu 9 został usunięty jeden filmik, czy mogłabyś podać link do niego?
    z góry dziękuję i życzę miłego weekendu 🙂

  21. Szkoda ze playlista została usunięta 🙁 bo zaczęłam pierwszy raz wyzwanie z Tobą i podobało mi sie. Miałam dziś zrobić 19j trening, a tu…niespodzianka 🙁

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here