Lista krótkich zestawów treningowych na nogi do wydrukowania

16

Dawno nie było wpisu z tej serii, ale to nie znaczy, że o niej zapomniałam, Po prostu czasami odkładam różne wpisy „na później” i po prostu zapominam, że miałam je przygotować. Tak było tym razem. Ten post jest przede wszystkim dla osób, które niekoniecznie lubią trenować z laptopem, wolą polegać na sobie, ale potrzebują małego wsparcia. Polecam wydrukować wszystkie treningi stworzone do wydrukowania i przechowywać je w jakiejś osobnej teczce. Gwanratuję Wam, że każdy z Was po nią sięgnie! Z kartki możecie trenować zawsze i wszędzie, z laptopa niekoniecznie. Warto mieć pod ręką taką alternatywę.

UWAGA! Każdy przedstawiony tutaj zestaw TRZEBA poprzedzić rozgrzewką i zakończyć rozciąganiem! 

ZESTAW 1

tribesports.com
tribesports.com

ZESTAW 2

theway-tohappiness.blogspot.com
theway-tohappiness.blogspot.com

ZESTAW 3

blogilates.com
blogilates.com

ZESTAW 4

www.fitfabfunmom.com
www.fitfabfunmom.com

ZESTAW 5

www.pinterest.com
www.pinterest.com

ZESTAW 6

thescienceofeating.com
thescienceofeating.com

Więcej wpisów z tej serii znajdziecie tutaj ===>  klik

Wiem, że nie każdy z Was jest fanem takich treningów. Jednak naprawdę warto je wydrukować. Dostałam od Was mnóstwo wiadomości i okazało się, ze właśnie z takich drukowanych kartek najchętniej korzystają panie, które nie mają za dużo czasu. Mało tego, jedna z Was podrukowała wszystkie listy jakie do tej pory pojawiły się na blogu i dała je swojej mamie. Takim oto sposobem zmotywowała ją do treningów! 🙂

Ps: Kochane chcę nawiązać współpracę z jakimś dietetykiem, osobą studiującą dietetykę, która będzie co jakiś czas przygotowywała ciekawe wpisy na bloga. Pomoglibyście mi bardzo, gdybyście w komentarzu pod tym postem napisały, jakie tematy chciałybyście, żeby zostały poruszone np. różnego rodzaju diety, suplementy itp. Czekam na Wasze propozycje 🙂 Zależy mi na tym, żeby trafić w Wasze potrzeby.

Ps 2: Jeżeli są tutaj jakieś studentki dietetyki, lubią pisać, posiadają wiedzę i chciałyby dorobić, napiszcie na maila tipsforwomen@wp.pl 🙂

Pozdrawiam,

Dominika

16 KOMENTARZE

  1. Uwielbiam wpisy z tej serii 🙂

    a co do tematów, moze cos o witaminie D? I jeszcze napewno wiele osób bedzie zainteresowanych tematem posilków dla osób z nietolerancja laktozy 🙂

  2. Hejka dziewczyny! Mam problem eh 🙁 mianowicie co do motywacji. Kiedyś potrafiłam ćwiczyć 5-6 razy w tygodniu, zdrowo się odżywiać, miałam efekty, moja figura stawała się taka jaką sobie wymarzyłam, a potem pyk! Zdarzały się imprezy, niezdrowe odżywianie, ale mówię wypocę to i tak ciągle. Teraz od około 2 miesięcy nie ma we mnie motywacji. Staram się ćwiczyć, ale po 3 dniach poddaję się i jem ,a treningi rzucam na bok. Czuję się z tym okropnie. Brak motywacji pomimo ,że bardzo chciałabym powrócić do sylwetki sprzed kilku miesięcy. Co mam robić?! :/

  3. A pro po nóg. Ćwicząc widać że skóra się ujędrnia, napina i podnosi. Ja proszę o radę co robić żeby zmniejszał się obwód łydek, ud i pośladków?

  4. ćwicząc widać że skóra się ujędrnia, napina i podnosi ale co zrobić, żeby zmniejszyć obwód łydek, ud i pośladków?

  5. Fajnie by było od czasu do czasu wprowadzać jadłospis na cały dzień aby pokazać co dobrze łączyć wraz z treningami i w jakiej kolejności. Suplementacja instrukcja co jak po co i kiedy też byłaby super 🙂

  6. Proponowałabym wpis o odpowiedniej diecie dla osób mających zespół policystycznych jajników, borykających się z problemami hormonalnymi.

  7. Polecam Magdalena Hajkiewicz blog Wiem co jem, pozytywna studentka odżywiania w Warszawie. Na Maratonie zumby prowadziła nam warsztaty żywieniowe, polecam

  8. Dziewuszki mam prośbę…jeśli jest wśród Was ekspert to moje pytanko brzmi…dlaczego przy ćwiczeniach w których angażowane są nogi…lewa noga mi „skrzypi”…inaczej mówiąc czuję jakby mi pstrykało coś…jest to niekomfortowe mega..3 tydzien cwiczen z Mel B za mną a lewa noga wciąż pstryka ???? poradźcie ????

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here