Jadłospis numer V

5

W tej zakładce znajdziecie moje oraz czytelniczek przykładowe jadłospisy, które mogą być dla Was inspiracją. Pamiętajcie, że każdy organizm ma inne zapotrzebowanie. Dla jednych z Was mogą to być ogromne porcje a dla innych małe:). Tak samo jeżeli chodzi o zapotrzebowanie na dane produkty. Jadłospisy, które tutaj znajdziecie są przede wszystkim Waszymi pomysłami. Proszę zachować zdrowy rozsądek w kopiowaniu ich. Najlepiej potraktujcie go jako pomysły na dania.

Dzień V:

Śniadanie:

Omlet z 3 jajek podany z warzywami ( rucola, pomidor, odrobina kukurydzy ) i chudą wędliną,

+

Zielona herbata

Drugie śniadanie:

Drugie śniadanie:

Mały jogurt naturalny z 2  łyżeczkami suszonej żurawiny, łyżeczką siemienia lnianego + kilka migdałów

+

Jednodniowy sok marchewkowy

Obiad:

30 minut przed zielona lub czerwona herbata

Dorsz na parze z warzywami i ryżem:

Składniki:

  • świeży filet z dorsza bez skóry,
  • ulubione zioła,

Sposób przygotowania:

Myjemy filet z dorsza, przyprawami ziołami, gotujemy na parze.

UWAGA:

Jeżeli nie macie garnka do gotowania na parze nie jest to problem. Kładziecie durszlak na garnek w którym jest trochę wody, przykrywacie i gotujecie na parze :).

Jak dodatki polecam brązowy ryż lub kaszę oraz ulubione warzywa.

Wszystko w proporcji : 1/4 talerza ryba, 1/4 talerza ryż, 1/2 talerza warzywa.

Podwieczorek:

Orzeźwiający mus ( 2 porcje ):

Składniki:

  • 2* kiwi,
  • banan,
  • pół szklanki mrożonych truskawek,
  • mały jogurt naturalny

Sposób przygotowania:

  • Kiwi miksujemy razem z bananem.
  • Osobno miksujemy truskawki.
  • Układamy warstwami w wysokich szklankach : mus z kiwi, łyżka jogurtu naturalnego, mus z truskawek

Lekki i pyszny deser gotowy!:) Możecie go również przygotować dla swoich bliskich:)

Kolacja:

Zielona herbata 30 minut przed kolacją

1/3 puszki tuńczyka w sosie własnym wymieszać ze szczypiorkiem i płaską łyżeczką jogurtu naturalnego ( lub majonezu ). Doprawiona według gustu. Mała grahamka

Jadłospis jest propozycją. Został stworzony z myślą o urozmaiceniu Waszych. Ma być on dla Was inspiracją.

Jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły na następne dni, to możecie wypisać w komentarzach. Wszystkie ciekawe pomysły zostaną wykorzystane. Każdego dnia w ułożeniu jadłospisu bierze udział jedna z czytelniczek bloga.

Pamiętajcie o odpowiednich posiłkach po treningu jak i przed:

Pozdrawiam,

Dominika

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułInformacje o Jillian Michaels
Następny artykułDzień 45 i 46 – reset i cardio z Fitness Blender
Dominika
Młoda mama Lenki, zakręcona studentka, zakochana w sporcie i zdrowym odżywianiu. W wolnych chwilach zajmuję się blogowaniem. Zamierzam motywować Was do aktywnego trybu życia i udowodnić Wam, że można wszystko!!! Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć.

5 KOMENTARZE

  1. Nie wiem czy piszę pod odpowiednim postem, ale przeglądałam jadłospisy i akurat mi się przypomniało 😀 Tipsi, mam problem. Postawiłam na zdrową żywność- kupiłam mnóstwo różnego rodzaju kasz, przypraw, sezam, no i siemię lniane… wszędzie czytam, żeby spożywać świeżo zmielone siemię, a czy można jeść po prostu ziarna? jako że jestem biedną studentką nie mam w czym go zmielić stąd to głupie pytanie 🙂

    • Kochana:) Spokojnie! Ja dodaję w całości do jogurtu jak nie chce mi się mielić blenderem 😀 Tylko trzeba dobrze pogryźć 🙂 Oczywiście lepiej zmielić:D A może masz w domu młotek albo tone ciężkich książek ?:D
      Weź włóŻ go do szczelnego woreczka, walnij kilka razy 😀 I będzie bardziej zmielony ::D

      • mam młotek a książek też sporo by się znalazło więc pewnie je zastosuję, chociaż do tego się przydadzą 😀 dziękuje za pomoc! 😀 :*

          • Mam tłuczek do mięsa więc chyba tym zaryzykuje 🙂 jutro po 7 zrobię pobudkę sąsiadom 😀

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here