Jadłospis numer IV

2

W tej zakładce znajdziecie moje oraz czytelniczek przykładowe jadłospisy, które mogą być dla Was inspiracją. Pamiętajcie, że każdy organizm ma inne zapotrzebowanie. Dla jednych z Was mogą to być ogromne porcje a dla innych małe:). Tak samo jeżeli chodzi o zapotrzebowanie na dane produkty. Jadłospisy, które tutaj znajdziecie są przede wszystkim Waszymi pomysłami. Proszę zachować zdrowy rozsądek w kopiowaniu ich:). Najlepiej potraktujcie go jako pomysły na dania.
.

Dzień IV:

Śniadanie:

owsianka z 4 łyżek (zalać wrzątkiem, odczekać aż nasiąknie i trochę wystygnie) dodać ulubione owoce o kilka migdałów

+

zielona herbata

II Śniadanie:
serek wiejski + banan

Obiad:

30 minut przed posiłkiem zielona herbata

Ryba upieczona w piekarniku (w naczyniu żaroodpornym lub rękawie) z sałatką z selera naciowego i awokado.

Przygotowanie:

Rybę smaruję oliwą, skrapiam cytryną, przyprawiam bazylią, oregano, ziołami prowansalskimi , papryką słodką (przyprawy wedle uznania) i zapiekam.

Sałatka (2 porcje –na obiad i kolację) przepis:
-5 łodyg selera naciowego

-jabłko

– 2 mandarynki

-garść posiekanych orzechów włoskich

-awokado

-sok z cytryny

Sos:
-1 łyżka oliwy z oliwek
-pół ząbka czosnku
-pieprz

Przygotowanie sałatki:

Łodygi selera obrać, pokroić i zrumienić lekko na patelni, dodać skropione sokiem z cytryny jabłko, mandarynki w cząstkach i awokado. Podgrzać chwilę. Polać sosem na koniec, wymieszać i posypać orzechami włoskimi.

+

brązowy ryż

Wszystko w proporcjach :

  • ryba 1/4 talerza,
  • ryż 1/4 talerza,
  • warzywa 1/2 talerza

Podwieczorek:

Mały jogurt naturalny z zmiksowanymi owocami np: maliny, jagody, truskawki, kiwi ( co kto lubi ) + łyżeczka siemienia lnianego

+

czerwona herbata

Kolacja:

30 minut przed zielona herbata

sałatka, która była przygotowana do obiadu.

UWAGA!

Jadłospis jest propozycją. Został stworzony z myślą o urozmaiceniu Waszych. Ma on być dla Was inspiracją.

Jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły na następne dni, to możecie wypisać w komentarzach. Wszystkie ciekawe pomysły zostaną wykorzystane. Każdego dnia w ułożeniu jadłospisu bierze udział jedna z czytelniczek bloga.

Pamiętajcie o odpowiednich posiłkach po treningu jak i przed:

Dzisiejszy jadłospis przesłała Nam Magda. Troszeczkę go zmodyfikowałam. Nie wiem jak Wy ale ja muszę wypróbować przepisu na sałatkę bo naprawdę zapowiada się smacznie:)

Pozdrawiam,

Dominika

źródło zdjęcia: www.google.pl

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułDzień 43 z 70 – Jumping Rope Workout
Następny artykułDzień 44 z 70 – trening nóg
Dominika
Młoda mama Lenki, zakręcona studentka, zakochana w sporcie i zdrowym odżywianiu. W wolnych chwilach zajmuję się blogowaniem. Zamierzam motywować Was do aktywnego trybu życia i udowodnić Wam, że można wszystko!!! Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć.

2 KOMENTARZE

  1. Wczoraj na kolację miałam : placki owsiane (przepis wysznupałam na necie)
    – 2 łyżki płatków owsianych błyskawicznych, 2 łyżki otrębów owsianych, starte jedno jabłko, łyżeczka proszku do pieczenia, pół łyżeczki cukru, 2 łyżki mąki pszennej razowej, 1 jajko
    Wszystko wymieszać i smażyć placuszki na pomazanej pędzelkiem z oliwą patelni.
    w zależności od apetytu to porcja na 1-2 osoby … można polać syropem klonowym lub oprószyć cukrem pudrem…
    Może kogoś zainspiruje …
    Sałatka z dzisiejszego przepisu bardzo mnie zaciekawiła – szczerze mówiąc seler naciowy próbowałam raz w życiu ale mnie nie przekonał – może w połączeniu z mandarynkami będzie git !

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here